Lifotape Vol. 8 Ινώ Μέη

Lifotape Vol. 8 Ινώ Μέη Facebook Twitter
0

 

Αυτή την εβδομάδα η Ινώ Μέη. Φωτογράφος (www.inomei.com) & DJ (κάθε Παρασκευή στο Mo Better Club, διοργανώνει τα METALLA με τον Ηλία Φραγκούλη μία φορά το μήνα και συνεργάζεται με το Stereo Mike στα live του

Tracklist:

01. Slipknot - Prelude 3.0

02. Alice in Chains - Check My Brain

03. Queens Of The Stone Age - Feel Good Hit Of The Summer

04. Marilyn Manson - User Friendly

05. Type O Negative - My Girlfriend's Girlfriend

06. Rob Zombie - Thunder Kiss 65

07. Black Sabbath - Iron Man

08. Kyuss - Gardenia

09. Deftones - My Own Summer

10. Korn- A.D.I.D.A.S.11. Metallica - For Whom The Bell Tolls

12. Slayer - Dead Skin Mask

13. Motorhead - Killed By Death

14. AC/DC-Thunderstruck

15. Rage Against the Machine - Renegades of Funk

16. Tool - The Pot

17. Fear Factory - Descent

18. Rammstein - Stripped

19. Nine Inch Nails - Sunspots

20. Faith No More - Stripsearch

21. Clutch - Electric Worry

Q&A

Πότε ξεκίνησες να παίζεις;

Η πρώτη φορά που έπαιξα ήταν τo γενέθλιο pool πάρτι του κατά 10 χρόνια μεγαλύτερου ξαδέρφου μου Στάθη. Ήμουν 12 χρονών και μόλις είχε κυκλοφορήσει το "Inside" των Stiltskin που λάτρευα και το ενάλλασα με Prince και Eric Clapton. Απ' ότι θυμάμαι σε κάποια φάση ήθελαν να το γυρίσουν στα Ελληνικά hits της τότε εποχής, οπότε και αποχώρησα. Στο επόμενο dj set μου σε σπιτικό πάρτι στα 13 μου τους είχα ταράξει στους Nirvana, Alice in Chains, Stone Temple Pilots, Τρύπες, Ξύλινα Σπαθιά και Metallica. Σε μαγαζί το παρθενικό μου set ήταν στο Decadence το 2004 μετά από παρακίνηση του ιδιοκτήτη Νίκου Λακόπουλου. Επαγγελματικά παίζω πάνω από 2 χρόνια. Αυτή τη στιγμή η έδρα μου είναι το Mo Better, που βρίσκομαι on decks κάθε Παρασκευή.

Ποιος είναι ο ήχος σου;

Αγαπώ ιδιαίτερα το "σκληρό" ήχο, ωστόσο πάντα άκουγα και απολάμβανα πολλά διαφορετικά είδη και δεν ανήκα ποτέ σε ένα συγκεκριμένο μουσικό χώρο. Όποιος με έχει ακούσει γνωρίζει καλά πώς παίζω δημιουργικά και ότι έχω καθιερώσει ένα δικό μου στιλ. Πρόσφατα έκανα αλλαγή το "S&M" της Rihanna με το "The Forest Whispers My Name" των Cradle of Filth και μου είπαν δύο διαφορετικά άτομα πως ανατρίχιασαν...

Πως και ένα κορίτσι πράγμα παίζει τόσο σκληρά;

Μετά από τη δίχρονη σταθερή παρουσία μου στα decks, πιστεύω πως έχουμε αφήσει πίσω μας αυτό το στερεότυπο.

Με τη μέταλ μουσική χορεύουν στα μπαρ;

Ναι, το headbanging έχει την τιμητική του. Βέβαια, με το πρόγραμμα μου, σίγουρα δίνεται και η ευκαιρία για "κανονικό" χορό!

Φλερτάρουν;

Δε θέλω να αποκαλύψω πολλά...Τις Παρασκευές πάντως η ατμόσφαιρα είναι σίγουρα ερωτική!

Djing ή φωτογραφία;

Αυτό είναι ένα δίλημμα που ευτυχώς δεν έχει τεθεί να απαντήσω στην πράξη. Ασκώ και τα 2. Εξάλλου οι φωτογραφικές μου δουλειές έχουν άμεση σχέση με τη μουσική. Φωτογραφίζω επαγκελματικά συναυλιές από το 2004 και καλλιτέχνες και συγκροτήματα από το 2005 που διατηρώ στούντιο. Τελευταία μου δουλειά το επερχόμενο καινούργιο άλμπουμ του Stereo Mike, που έχω κάνει όλη την promo φωτογράφιση.

Τα κορίτσια dj ρίχνουν τ' αγόρια πελάτες;

Παίζω μουσική που διαθέτει στο μεγαλύτερο της ποσοστό αντρικό κοινό. Ωστόσο, διατηρώ το Chic Ladies Rock Better θηλυκού γένους crew που δεσπόζει μπροστά από τα decks μου όταν παίζω.

Με ποιόν θα ήθελες να παίξεις μαζί;

Δε θα έλεγα όχι σ' ένα back to back set με τον Chino Moreno των πολυαγαπημένων μου Deftones.

Ποιο είναι το χειρότερο τραγούδι που άκουσες τελευταία;

Το καινούργιο single "Born This Way" της Lady Gaga. Κρίμα γιατί κάποια από τα προηγούμενα της μ' άρεσαν αρκετά.

Πότε φόρεσες τελευταία φορά ροζ;

Παραμονή Χριστουγέννων που έπαιζα στο Mo Better φόρεσα ροζ designer latex φόρεμα.

0

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

«Μυστήριο 188 ΤΟ ΦΩΣ»: Μια έκθεση για τον «Μορφωτικό και Εκπολιτιστικό Σύλλογο Ελευσίνος»

LiFO X 2023 ΕΛΕVΣΙΣ / «Μυστήριο 188 ΤΟ ΦΩΣ»: Μια έκθεση για τον «Μορφωτικό και Εκπολιτιστικό Σύλλογο Ελευσίνος»

Ο Χρήστος Παρίδης συνομιλεί με έναν εκ των ιδρυτικών μελών της, τον Θανάση Λεβέντη, μια ξεχωριστή και πολύπλευρη προσωπικότητα, άρρηκτα συνδεδεμένη με την πόλη.
ΧΡΗΣΤΟΣ ΠΑΡΙΔΗΣ
Γιατί παραιτήθηκε ο διευθυντής του Βρετανικού Μουσείου

Culture / Γιατί παραιτήθηκε ο διευθυντής του Βρετανικού Μουσείου;

Μια συνταρακτική υπόθεση συστηματικής κλοπής αρχαιοτήτων βρίσκεται μονάχα στην αρχή των αποκαλύψεων. Πώς έφτασαν να λείπουν μέχρι και 1,500 αντικείμενα από την συλλογή του Βρετανικού Μουσείου, πώς μερικά από αυτά κατέληξαν στο eBay, και το παρασκήνιο μιας παραίτησης που κρύβει πολλά.
ΕΠΙΜΕΛΕΙΑ: ΝΙΚΟΣ ΕΥΣΤΑΘΙΟΥ
Ζαμέ Κορωπί: Λίγες αλήθειες για το μοχθηρό language barrier που κάποτε μας έχει τρολάρει όλους

Οπτική Γωνία / Ζαμέ Κορωπί: Λίγες αλήθειες για το μοχθηρό language barrier που κάποτε μας έχει τρολάρει όλους

Το πάθημα του συνηγόρου της Εύας Καϊλή, Μιχάλη Δημητρακόπουλου, ακριβώς, όπως παλαιότερα «τα αγγλικά του Τσίπρα», πέρα από τα ανέκδοτα και τα, δικαίως, μοχθηρά πειράγματα, έχουν πολλά να πουν για το γλωσσικό εμπόδιο και την υπερβολική αυτοπεποίθησή μας, όταν καλούμαστε να εκφραστούμε σε μία ξένη γλώσσα...
ΧΡΙΣΤΙΝΑ ΓΑΛΑΝΟΠΟΥΛΟΥ
Αννα Ροκόφυλλου: «Στον ΟΠΑΝΔΑ θέλουμε να αναδείξουμε την ιστορικότητα της Αθήνας»

Culture / Αννα Ροκόφυλλου: «Στον ΟΠΑΝΔΑ θέλουμε να αναδείξουμε την ιστορικότητα της Αθήνας»

Η Άννα Ροκοφύλλου, πρόεδρος του Οργανισμού Πολιτισμού, Αθλητισμού και Νεολαίας του Δήμου Αθηναίων, κάνει έναν απολογισμό των δύο πρώτων ετών της θητείας της και δεν κρύβει τον ενθουσιασμό της για το Φεστιβάλ Κολωνού (6-28/9) με το οποίο ο πολιτισμός γίνεται διαθέσιμος σε κάθε δημότη.
ΕΛΕΝΗ ΤΖΑΝΝΑΤΟΥ
Το συγκινητικό βίντεο με τον Μικ Τζάγκερ για την επιστροφή του κοινού στο Άλμπερτ Χολ

Lifo Picks / Το συγκινητικό βίντεο με τον Μικ Τζάγκερ για την επιστροφή του κοινού στο Άλμπερτ Χολ

Your Room Will Be Ready: «Ανυπομονούμε να αρχίσουμε να δημιουργούμε αναμνήσεις μαζί σας με καλλιτέχνες παγκόσμιας κλάσης για άλλη μια φορά. Έχουμε περισσότερη ιστορία να γράψουμε».
ΑΡΓΥΡΩ ΜΠΟΖΩΝΗ
Κοντσέρτα του Μότσαρτ σε όργανα εποχής από τους μουσικούς της Καμεράτας

Culture / Κοντσέρτα του Μότσαρτ σε όργανα εποχής από τους μουσικούς της Καμεράτας

Η συναυλία του βραβευμένου αθηναϊκού συνόλου, το οποίο φημίζεται για τις ιστορικές πρακτικές ερμηνείας του σε όργανα εποχής, αποτελεί συμπαραγωγή του Μεγάρου Μουσικής Αθηνών και των Μουσικών της Καμεράτας.