Μπεν Άφλεκ: «Μακάρι να μην με είχαν δει τα παιδιά μου μεθυσμένο στο διαδίκτυο» Facebook Twitter
«Έπινα με σχετικά νορμάλ ρυθμούς για πολύ καιρό. Άρχισα να πίνω όλο και περισσότερο καθώς κατέρρεε ο γάμος μου. Αυτό ήταν εκεί στο 2015, στο 2016. Φυσικά, το ποτό προκάλεσε ακόμα μεγαλύτερα συζυγικά προβλήματα».(φωτο: Magdalena Wosinska / The New York Times)

Μπεν Άφλεκ: «Μακάρι να μην με είχαν δει τα παιδιά μου μεθυσμένο στο διαδίκτυο»

1

Ευάλωτος και ειλικρινής εμφανίζεται στην συνέντευξη που έδωσε στους New York Times με αφορμή την φιλόδοξη επιστροφή του στην οθόνη μετά από την ξεχασμένη από το κοινό θητεία του στο ρόλο του Μπάτμαν, μιλώντας για την προσπάθεια του να παραμείνει νηφάλιος (ξανά) και για την προσπάθειά του να ανακτήσει την καριέρα του (ξανά).

Τα τελευταία χρόνια, ο 47χρονος ηθοποιός ακουγόταν πολύ λιγότερο για την επαγγελματική του πορεία και πολύ περισσότερο για τον χωρισμό του από την Τζένιφερ Γκάρνερ, για τα προβλήματά του με το αλκοόλ, για τα memes που τον έδειχναν λυπημένο και παραιτημένο και έγιναν γνωστά ως "Sad Afleck" και για ένα απίστευτο τατουάζ με το οποίο είχε καλύψει ολόκληρη την πλάτη του και αποκαλύφθηκε στη φωτογραφία που του είχαν τραβήξει παπαράτσι. Το τατουάζ απεικονίζει έναν αναγεννημένο φοίνικα (πτηνό) και ο ίδιος αρχικά είχε δηλώσει ότι ήταν ψεύτικο («για τις ανάγκες μιας ταινίας»), για να παραδεχτεί τελικά ότι ήταν αληθινό, έναν χρόνο μετά...

«Προσπαθείς να κάνεις τον εαυτό σου να νιώσει καλύτερα με το φαγητό ή με το ποτό ή με τις ουσίες ή με τον τζόγο ή με οτιδήποτε, αλλά καταλήγεις να νιώθεις χειρότερα. Και μετά τα ξανακάνεις σε διπλές ποσότητες για να διώξεις αυτό το συναίσθημα. Και μετά ξεκινά ο αληθινός πόνος. Ο φαύλος κύκλος είναι γεγονός και δεν μπορείς να τον σπάσεις με τίποτα. Αυτό συνέβη σε μένα, τουλάχιστον».

Δεν έχω μετανιώσει πιο πολύ για τίποτα στην ζωή μου, απ' ότι γι' αυτό το διαζύγιο. Η ντροπή είναι τοι πιο τοξικό πράγμα. Δεν υπάρχει ποτέ κάποιο θετικό κατάλοιπο της ντροπής. Βράζει απλά μέσα σου και εκφράζεται ως αυτολύπηση και μίσος για τον ίδιο σου τον εαυτό

«Έπινα με σχετικά νορμάλ ρυθμούς για πολύ καιρό. Άρχισα να πίνω όλο και περισσότερο καθώς κατέρρεε ο γάμος μου. Αυτό ήταν εκεί στο 2015, στο 2016. Φυσικά, το ποτό προκάλεσε ακόμα μεγαλύτερα συζυγικά προβλήματα».

«Δεν έχω μετανιώσει πιο πολύ για τίποτα στην ζωή μου, απ' ότι γι' αυτό το διαζύγιο. Η ντροπή είναι τοι πιο τοξικό πράγμα. Δεν υπάρχει ποτέ κάποιο θετικό κατάλοιπο της ντροπής. Βράζει απλά μέσα σου και εκφράζεται ως αυτολύπηση και μίσος για τον ίδιο σου τον εαυτό».

Μπεν Άφλεκ: «Μακάρι να μην με είχαν δει τα παιδιά μου μεθυσμένο στο διαδίκτυο» Facebook Twitter
Το περιβόητιο τατουάζ με τον φοίνικα στην πλάτη. Ο ίδιος αρχικά είχε δηλώσει ότι ήταν ψεύτικο («για τις ανάγκες μιας ταινίας»), για να παραδεχτεί τελικά ότι ήταν αληθινό, έναν χρόνο μετά.

Είναι η πρώτη φορά που μιλά ο Μπεν Άφλεκ για τον αλκοολισμό του μετά την ολοκλήρωση της τρίτης του θητείας σε κέντρο απεξάρτησης, το 2018 (οι δύο προηγούμενες ήταν το 2001 και το 2017). Ο κεντρικός χαρακτήρας όμως που υποδύεται στη νέα του ταινία – ένας αλκοολικός προπονητής μιας σχολικής ομάδας μπάσκετ - με τίτλο "The Way Back", καθιστά το θέμα αναπόφευκτο.

Ο ίδιος παραδέχεται ότι η πρώτη λέξη του όρου «Ανώνυμοι Αλκοολικοί» δεν ταιριάζει ακριβώς σε κάποιον σαν αυτόν. Παραδέχεται επίσης την αδυναμία που εμφανίζει τα τελευταία χρόνια να παραμείνει σταθερά νηφάλιος. Το περασμένο φθινόπωρο ξανακύλησε (προσωρινά), όπως έγινε φανερό δημοσίως, όταν εμφανίστηκε εμφανώς μεθυσμένος σε ζωντανή εκπομπή της πλατφόρμας TMZ, λίγους μήνες μόνο μετά αφότου είχε δηλώσει περήφανος που είχε συμπληρώσει έναν χρόνο νηφάλιος.

«Είναι προφανώς ντροπιαστική η υποτροπή», λέει. «Τι να πω, μακάρι να μην είχε συμβεί. Μακάρι να μην ήταν παντού στο ίντερνετ και να το βλέπουν διαρκώς μπροστά τους τα παιδιά μου».

Μπεν Άφλεκ: «Μακάρι να μην με είχαν δει τα παιδιά μου μεθυσμένο στο διαδίκτυο» Facebook Twitter
φωτο: Magdalena Wosinska / The New York Times

Ο Μπεν Άφλεκ αποτελεί μόνο την πιο πρόσφατη περίπτωση σταρ πρώτης γραμμής που αποφασίζει να μιλήσει ανοιχτά για τα θέματά του με το ποτό, όπως είχε κάνει πριν από λίγο καιρό και ο Μπραντ Πιτ. Ήταν όμως δύο άλλοι σταρ που είχαν κι αυτοί περάσει παλαιότερα από αυτό το «λούκι», αυτοί που στήριξαν τον Άφλεκ στην προσπάθεια του και τους χρωστά απεριόριστη ευγνωμοσύνη, όπως τονίζει ο ίδιος: ο Μπράντλεϊ Κούπερ και ο Ρόμπερτ Ντάουνι Τζούνιορ.

«Ένα από τα σημαντικά πράγματα στην διαδικασία της θεραπείας που πολλοί άνθρωποι παραβλέπουν ίσως, είναι το γεγονός ότι και μόνο η διαδικασία ενσταλάζει μέσα σου κάποιες συγκεκριμένες αξίες. Να είσαι όσο γίνεται ειλικρινής. Να είσαι υπόλογος για τις πράξεις σου. Να βοηθάς όσο μπορείς τους άλλους. Να απολογείσαι όταν βρεθείς να είσαι λάθος...».

Μπεν Άφλεκ: «Μακάρι να μην με είχαν δει τα παιδιά μου μεθυσμένο στο διαδίκτυο» Facebook Twitter
φωτο: Magdalena Wosinska / The New York Times

Με στοιχεία από τους New York Times

Οθόνες
1

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Το μέλλον που προφήτευσε το «Ghost in the shell» είναι εδώ

Μουσική / Το μέλλον που προφήτευσε το «Ghost in the shell» είναι εδώ

Το 1995, όταν βγήκε στους κινηματογράφους το διάσημο άνιμε του Mamoru Oshii, οι αναφορές του στην ΑΙ ακούγονταν εξωγήινες. Σήμερα, μοιάζει πιο επίκαιρο και σύγχρονο από ποτέ. Το ίδιο και το σάουντρακ του Kenji Kawai. Σε λίγες μέρες προβάλλεται ξανά στην Αθήνα.
ΜΑΡΙΑ ΠΑΠΠΑ
Βιμ Βέντερς: «Είμαι αισιόδοξος για το σινεμά, ο κόσμος σιχάθηκε το streaming»

Οθόνες / Βιμ Βέντερς στη LifO: «O κόσμος σιχάθηκε το streaming»

Με αφορμή το αφιέρωμα στο έργο του που είδαμε στη Στέγη του Ιδρύματος Ωνάση, ο Γερμανός σκηνοθέτης μάς μίλησε για την εκλεκτική συγγένεια που νιώθει με την Ιαπωνία και για τον τρόπο που του αρέσει να κάνει ταινίες, ενώ εξέφρασε την αισιοδοξία του για την επιστροφή του κοινού στις κινηματογραφικές αίθουσες.
ΘΟΔΩΡΗΣ ΚΟΥΤΣΟΓΙΑΝΝΟΠΟΥΛΟΣ
ΕΠΕΞ Γιάννης Φάγκρας: «Το μικρόβιο της απληστίας μπορεί να μας κάνει όλους κανίβαλους»

Οθόνες / Γιάννης Φάγκρας: «Η απληστία μπορεί να μας κάνει όλους κανίβαλους»

Την ανθρώπινη απληστία με φόντο το προσφυγικό διαπραγματεύεται η ταινία «Μικρός Ανθρωποφάγος», μια «πανκ περιπέτεια», σύμφωνα με τον σκηνοθέτη της, που συμμετέχει στο φετινό 66ο Διεθνές Φεστιβάλ Κινηματογράφου της Θεσσαλονίκης.
ΘΟΔΩΡΗΣ ΑΝΤΩΝΟΠΟΥΛΟΣ
Ο Ντάνιελ Ντέι Λιούις ήθελε να γίνει στρατιώτης αλλά τελικά έμαθε να κατασκευάζει βιολιά

Pulp Fiction / Ντάνιελ Ντέι Λιούις, μας έλειψες

Ο διάσημος ηθοποιός ήρθε στην Αθήνα και μας μίλησε αποκλειστικά για την επεισοδιακή πρώτη του επίσκεψη στην Ελλάδα, όταν ακόμη ήταν μακρυμάλλης έφηβος στα χρόνια της χούντας, και για την επάνοδό του στα πλατό μαζί με τον γιο του, Ρόναν, μαζί με τον οποίο έγραψε για πρώτη φορά σενάριο για την ταινία «Ανεμώνη».
ΘΟΔΩΡΗΣ ΚΟΥΤΣΟΓΙΑΝΝΟΠΟΥΛΟΣ
Ντέπυ Γοργογιάννη: «Ο intimacy coordinator θα ενταχθεί και στη δική μας κουλτούρα»

Θέατρο / Πώς γυρίζουμε σήμερα μια σκηνή βιασμού;

Το θέατρο και ο κινηματογράφος διεθνώς επανεξετάζουν τον τρόπο με τον οποίο στήνονται οι ερωτικές και βίαιες σκηνές: μέχρι ποιο σημείο μπορεί να εκτεθεί ένα σώμα; Η Ντέπυ Γοργογιάννη εξηγεί τον ρόλο του intimacy coordinator και τον τρόπο που τίθενται τα όρια.
ΧΡΗΣΤΟΣ ΠΑΡΙΔΗΣ
Πριν από το break, ο Γιώργος Λάνθιμος τα λέει όλα

Οθόνες / Γιώργος Λάνθιμος: «Το θέμα είναι πώς ξαναβρίσκεις τη χαρά»

Παραδέχεται πως η δημιουργία ενός έργου τέχνης δεν είναι μια ανώδυνη διαδικασία. Και πως χρειάζεται ένα διάλειμμα. Πήρε στάση απέναντι σε όσα συμβαίνουν στη Γάζα γιατί «Αν είσαι άνθρωπος με οποιαδήποτε ενσυναίσθηση, δεν μπορείς να μη μιλήσεις». Λίγο πρίν την κυκλοφορία της ταινίας Βουγονία που σκηνοθετεί, ο Γιώργος Λάνθιμος μίλησε στη LifO.
ΘΟΔΩΡΗΣ ΚΟΥΤΣΟΓΙΑΝΝΟΠΟΥΛΟΣ

σχόλια

1 σχόλια