Μπεν Άφλεκ: «Μακάρι να μην με είχαν δει τα παιδιά μου μεθυσμένο στο διαδίκτυο» Facebook Twitter
«Έπινα με σχετικά νορμάλ ρυθμούς για πολύ καιρό. Άρχισα να πίνω όλο και περισσότερο καθώς κατέρρεε ο γάμος μου. Αυτό ήταν εκεί στο 2015, στο 2016. Φυσικά, το ποτό προκάλεσε ακόμα μεγαλύτερα συζυγικά προβλήματα».(φωτο: Magdalena Wosinska / The New York Times)

Μπεν Άφλεκ: «Μακάρι να μην με είχαν δει τα παιδιά μου μεθυσμένο στο διαδίκτυο»

1

Ευάλωτος και ειλικρινής εμφανίζεται στην συνέντευξη που έδωσε στους New York Times με αφορμή την φιλόδοξη επιστροφή του στην οθόνη μετά από την ξεχασμένη από το κοινό θητεία του στο ρόλο του Μπάτμαν, μιλώντας για την προσπάθεια του να παραμείνει νηφάλιος (ξανά) και για την προσπάθειά του να ανακτήσει την καριέρα του (ξανά).

Τα τελευταία χρόνια, ο 47χρονος ηθοποιός ακουγόταν πολύ λιγότερο για την επαγγελματική του πορεία και πολύ περισσότερο για τον χωρισμό του από την Τζένιφερ Γκάρνερ, για τα προβλήματά του με το αλκοόλ, για τα memes που τον έδειχναν λυπημένο και παραιτημένο και έγιναν γνωστά ως "Sad Afleck" και για ένα απίστευτο τατουάζ με το οποίο είχε καλύψει ολόκληρη την πλάτη του και αποκαλύφθηκε στη φωτογραφία που του είχαν τραβήξει παπαράτσι. Το τατουάζ απεικονίζει έναν αναγεννημένο φοίνικα (πτηνό) και ο ίδιος αρχικά είχε δηλώσει ότι ήταν ψεύτικο («για τις ανάγκες μιας ταινίας»), για να παραδεχτεί τελικά ότι ήταν αληθινό, έναν χρόνο μετά...

«Προσπαθείς να κάνεις τον εαυτό σου να νιώσει καλύτερα με το φαγητό ή με το ποτό ή με τις ουσίες ή με τον τζόγο ή με οτιδήποτε, αλλά καταλήγεις να νιώθεις χειρότερα. Και μετά τα ξανακάνεις σε διπλές ποσότητες για να διώξεις αυτό το συναίσθημα. Και μετά ξεκινά ο αληθινός πόνος. Ο φαύλος κύκλος είναι γεγονός και δεν μπορείς να τον σπάσεις με τίποτα. Αυτό συνέβη σε μένα, τουλάχιστον».

Δεν έχω μετανιώσει πιο πολύ για τίποτα στην ζωή μου, απ' ότι γι' αυτό το διαζύγιο. Η ντροπή είναι τοι πιο τοξικό πράγμα. Δεν υπάρχει ποτέ κάποιο θετικό κατάλοιπο της ντροπής. Βράζει απλά μέσα σου και εκφράζεται ως αυτολύπηση και μίσος για τον ίδιο σου τον εαυτό

«Έπινα με σχετικά νορμάλ ρυθμούς για πολύ καιρό. Άρχισα να πίνω όλο και περισσότερο καθώς κατέρρεε ο γάμος μου. Αυτό ήταν εκεί στο 2015, στο 2016. Φυσικά, το ποτό προκάλεσε ακόμα μεγαλύτερα συζυγικά προβλήματα».

«Δεν έχω μετανιώσει πιο πολύ για τίποτα στην ζωή μου, απ' ότι γι' αυτό το διαζύγιο. Η ντροπή είναι τοι πιο τοξικό πράγμα. Δεν υπάρχει ποτέ κάποιο θετικό κατάλοιπο της ντροπής. Βράζει απλά μέσα σου και εκφράζεται ως αυτολύπηση και μίσος για τον ίδιο σου τον εαυτό».

Μπεν Άφλεκ: «Μακάρι να μην με είχαν δει τα παιδιά μου μεθυσμένο στο διαδίκτυο» Facebook Twitter
Το περιβόητιο τατουάζ με τον φοίνικα στην πλάτη. Ο ίδιος αρχικά είχε δηλώσει ότι ήταν ψεύτικο («για τις ανάγκες μιας ταινίας»), για να παραδεχτεί τελικά ότι ήταν αληθινό, έναν χρόνο μετά.

Είναι η πρώτη φορά που μιλά ο Μπεν Άφλεκ για τον αλκοολισμό του μετά την ολοκλήρωση της τρίτης του θητείας σε κέντρο απεξάρτησης, το 2018 (οι δύο προηγούμενες ήταν το 2001 και το 2017). Ο κεντρικός χαρακτήρας όμως που υποδύεται στη νέα του ταινία – ένας αλκοολικός προπονητής μιας σχολικής ομάδας μπάσκετ - με τίτλο "The Way Back", καθιστά το θέμα αναπόφευκτο.

Ο ίδιος παραδέχεται ότι η πρώτη λέξη του όρου «Ανώνυμοι Αλκοολικοί» δεν ταιριάζει ακριβώς σε κάποιον σαν αυτόν. Παραδέχεται επίσης την αδυναμία που εμφανίζει τα τελευταία χρόνια να παραμείνει σταθερά νηφάλιος. Το περασμένο φθινόπωρο ξανακύλησε (προσωρινά), όπως έγινε φανερό δημοσίως, όταν εμφανίστηκε εμφανώς μεθυσμένος σε ζωντανή εκπομπή της πλατφόρμας TMZ, λίγους μήνες μόνο μετά αφότου είχε δηλώσει περήφανος που είχε συμπληρώσει έναν χρόνο νηφάλιος.

«Είναι προφανώς ντροπιαστική η υποτροπή», λέει. «Τι να πω, μακάρι να μην είχε συμβεί. Μακάρι να μην ήταν παντού στο ίντερνετ και να το βλέπουν διαρκώς μπροστά τους τα παιδιά μου».

Μπεν Άφλεκ: «Μακάρι να μην με είχαν δει τα παιδιά μου μεθυσμένο στο διαδίκτυο» Facebook Twitter
φωτο: Magdalena Wosinska / The New York Times

Ο Μπεν Άφλεκ αποτελεί μόνο την πιο πρόσφατη περίπτωση σταρ πρώτης γραμμής που αποφασίζει να μιλήσει ανοιχτά για τα θέματά του με το ποτό, όπως είχε κάνει πριν από λίγο καιρό και ο Μπραντ Πιτ. Ήταν όμως δύο άλλοι σταρ που είχαν κι αυτοί περάσει παλαιότερα από αυτό το «λούκι», αυτοί που στήριξαν τον Άφλεκ στην προσπάθεια του και τους χρωστά απεριόριστη ευγνωμοσύνη, όπως τονίζει ο ίδιος: ο Μπράντλεϊ Κούπερ και ο Ρόμπερτ Ντάουνι Τζούνιορ.

«Ένα από τα σημαντικά πράγματα στην διαδικασία της θεραπείας που πολλοί άνθρωποι παραβλέπουν ίσως, είναι το γεγονός ότι και μόνο η διαδικασία ενσταλάζει μέσα σου κάποιες συγκεκριμένες αξίες. Να είσαι όσο γίνεται ειλικρινής. Να είσαι υπόλογος για τις πράξεις σου. Να βοηθάς όσο μπορείς τους άλλους. Να απολογείσαι όταν βρεθείς να είσαι λάθος...».

Μπεν Άφλεκ: «Μακάρι να μην με είχαν δει τα παιδιά μου μεθυσμένο στο διαδίκτυο» Facebook Twitter
φωτο: Magdalena Wosinska / The New York Times

Με στοιχεία από τους New York Times

Οθόνες
1

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

«Civil War»: Γιατί μια ταινία δράσης έχει φρικάρει τόσο τους Αμερικανούς θεατές;

The Review / «Civil War»: Γιατί μια ταινία δράσης έχει φρικάρει τόσο τους Αμερικανούς θεατές;

Ο Γιάννης Βασιλείου και ο Γιάννης Καντέα-Παπαδόπουλος, κριτικός στο Αθηνόραμα, αναλύουν τη νέα ταινία του Άλεξ Γκάρλαντ, που μόλις κυκλοφόρησε στις αίθουσες και τρομάζει τους Αμερικανούς θεατές.
ΓΙΑΝΝΗΣ ΒΑΣΙΛΕΙΟΥ
Ο Μανώλης Πιμπλής και η Σταυρούλα Παπασπύρου μιλούν για την αγαπημένη εκπομπή των booklovers

Οθόνες / «Βιβλιοβούλιο»: Μια διόλου σοβαροφανής τηλεοπτική εκπομπή για το βιβλίο

Ο Μανώλης Πιμπλής και η Σταυρούλα Παπασπύρου ήταν κάποτε «ανταγωνιστές». Και πια κάνουν μαζί την αγαπημένη εκπομπή των βιβλιόφιλων, τη μοναδική που υπάρχει για το βιβλίο στην ελληνική τηλεόραση, που επικεντρώνεται στη σύγχρονη εκδοτική παραγωγή και έχει καταφέρει να είναι ευχάριστη και ενημερωτική.
ΑΡΓΥΡΩ ΜΠΟΖΩΝΗ
Μην ανοίγεις την πόρτα

Οθόνες / «Μην ανοίγεις την πόρτα»: Το χειροποίητο αλλά καθόλου ερασιτεχνικό θρίλερ των Unboxholics

Η πρώτη τους ταινία είναι λογικό να αποτελεί τη συνισταμένη των επιρροών τους αλλά και τόσο παρήγορο να συνορεύει με ένα λιντσικό σύμπαν ψυχολογικού θρίλερ, αντί να αναπαράγει απότομες τρομάρες και δωρεάν ανατριχίλες. 
ΘΟΔΩΡΗΣ ΚΟΥΤΣΟΓΙΑΝΝΟΠΟΥΛΟΣ
The Sympathizer: Όλοι οι πόλεμοι διεξάγονται δύο φορές, μία στο πεδίο της μάχης και μία  στη μνήμη

Daily / The Sympathizer: Όλοι οι πόλεμοι διεξάγονται δύο φορές, μία στο πεδίο της μάχης και μία στη μνήμη

Σατιρικό δράμα και περιπέτεια κατασκοπίας συγχρόνως, η νέα φιλόδοξη σειρά του HBO διαθέτει, ανάμεσα στα άλλα σημαντικά της ατού, τον Παρκ Τσαν-γουκ στη σκηνοθεσία και τον Ρόμπερτ Ντάουνι Τζούνιορ σε τέσσερις διαφορετικούς ρόλους.
ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΠΟΛΙΤΑΚΗΣ
Τελικά, είναι ο Τομ Ρίπλεϊ γκέι; 

Βιβλίο / Τελικά, είναι γκέι ο Τομ Ρίπλεϊ;

Το ερώτημα έχει τη σημασία του. Η δολοφονία του Ντίκι Γκρίνλιφ από τον Ρίπλεϊ, η πιο συγκλονιστική από τις πολλές δολοφονίες που διαπράττει σε βάθος χρόνου ο χαρακτήρας, είναι και η πιο περίπλοκη επειδή είναι συνυφασμένη με τη σεξουαλικότητά του.
ΕΠΙΜΕΛΕΙΑ: ΧΡΗΣΤΟΣ ΠΑΡΙΔΗΣ
Το νέο Χόλιγουντ των 80άρηδων στο Φεστιβάλ Καννών

Pulp Fiction / Το νέο Χόλιγουντ των 80άρηδων στο Φεστιβάλ Καννών

Ο Κόπολα πούλησε τα φημισμένα αμπέλια του και σκάρωσε ένα από τα ακριβότερα στοιχήματα στην ιστορία του σινεμά. Όμως, το Φεστιβάλ Καννών των auteurs και των κινηματογραφιστών αιχμής έχει τόση ανάγκη τους καταξιωμένους δημιουργούς μιας αλλοτινής εποχής;
ΘΟΔΩΡΗΣ ΚΟΥΤΣΟΓΙΑΝΝΟΠΟΥΛΟΣ
Γιώργος Αρβανίτης: «Έλεγα "είμαι καλύτερος" και δεν με πήρε η φτώχεια από κάτω»

Οι Αθηναίοι / Γιώργος Αρβανίτης: «Πείσμωνα για να γίνω ο καλύτερος και δεν με πήρε η φτώχεια από κάτω»

Από μια νιότη γεμάτη αντιξοότητες, ο τροχός για εκείνον γύρισε, η ζωή του στράφηκε στο φως και έγινε βιβλίο. Η Ευρώπη τον ανακάλυψε από τις ταινίες του Αγγελόπουλου, στις ιστορίες του πρωταγωνιστούν ο Φίνος, ο Μαστρογιάνι και ο Κουροσάβα. Ο πολυβραβευμένος διευθυντής φωτογραφίας που ήταν «πάντα την κατάλληλη στιγμή στο κατάλληλο μέρος» είναι ο Αθηναίος της εβδομάδας.
ΧΡΗΣΤΟΣ ΠΑΡΙΔΗΣ
Εμφύλιος πόλεμος

Οθόνες / «Εμφύλιος πόλεμος»: Μυθοπλαστική εικασία ή ρεαλιστικό σενάριο;

Με μια φιλμογραφία γεμάτη ζόμπι, κλώνους και αποκυήματα φαντασίας, αυτή είναι η λιγότερο αλληγορική ταινία του Άλεξ Γκάρλαντ που επιλέγει να μην εξηγήσει τις αιτίες του διχασμού, επιμένει σε μια πολιτική ασάφεια και δεν κατονομάζει τον Τραμπ.
ΘΟΔΩΡΗΣ ΚΟΥΤΣΟΓΙΑΝΝΟΠΟΥΛΟΣ
Baby Reindeer: Ποτέ η φράση “sent from my iPhone” δεν έμοιαζε πιο τρομακτική

Daily / Baby Reindeer: Ποτέ η φράση «sent from my iPhone» δεν έμοιαζε πιο τρομακτική

Ισορροπώντας ανάμεσα στο θρίλερ, το κοινωνικό δράμα και τη μαύρη κωμωδία, η αυτοβιογραφική σειρά του Netflix αφηγείται με συνταρακτικό τρόπο μια αληθινή ιστορία κακοποίησης, μαζοχισμού και τραύματος.
ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΠΟΛΙΤΑΚΗΣ
Γέλιο-κονσέρβα: Ο θάνατος του πιο απόκοσμου και μισητού ήχου στην τηλεόραση

Οθόνες / Γέλιο-κονσέρβα: Ο θάνατος του πιο απόκοσμου και μισητού ήχου στην τηλεόραση

Το laugh track στις κωμικές σειρές αντιπροσώπευε την ψευδαίσθηση μιας κοινότητας, αλλά τώρα ακόμη κι αυτή η ψευδαίσθηση έχει χάσει τη λάμψη της. Καμία σειρά με γέλιο-κονσέρβα δεν έχει κερδίσει το βραβείο Emmy καλύτερης κωμωδίας εδώ και σχεδόν 20 χρόνια.
THE LIFO TEAM
Σάκης Καρπάς: «O κόσμος θα μας πει να συνεχίσουμε ή θα μας στείλει σπίτι μας»

Οθόνες / Unboxholics: «O κόσμος θα μας πει να συνεχίσουμε ή θα μας στείλει σπίτι μας»

Καθώς το «Μην ανοίγεις την πόρτα», το σκηνοθετικό ντεμπούτο των Unboxholics, ετοιμάζεται να βγει στις αίθουσες, ο Σάκης Καρπάς μας μιλά για το δάσος και άλλα πράγματα που τους τρομάζουν, για αγαπημένες ταινίες και games τρόμου, αλλά και για την άδικη δαιμονοποίηση των gamers.
ΓΙΑΝΝΗΣ ΒΑΣΙΛΕΙΟΥ
Γιατί επιστρέφουμε συνεχώς στο σινεμά των 90s;

Pulp Fiction / Γιατί επιστρέφουμε συνεχώς στο σινεμά των '90s;

Είναι η δεκαετία του '90 η καλύτερη όλων στο σινεμά; Ο Θοδωρής Κουτσογιαννόπουλος συζητά με την κριτικό και αρθρογράφο της LiFO Ειρήνη Γιαννάκη για τη δεκαετία που ξεκίνησε με το «Pretty Woman», το «Goodfellas», το «Χορεύοντας με τους λύκους» και το «Μόνος στο σπίτι» και έκλεισε με τα «Μάτια ερμητικά κλειστά», την «Έκτη αίσθηση», το «Matrix» και το «Fight Club».
ΘΟΔΩΡΗΣ ΚΟΥΤΣΟΓΙΑΝΝΟΠΟΥΛΟΣ
«Ghostwatch»: H ταινία τρόμου που προκάλεσε πανικό στο βρετανικό κοινό

Οθόνες / «Ghostwatch»: Γιατί αυτή η ταινία τρόμου προκάλεσε πανικό στο βρετανικό κοινό το 1992;

H κυκλοφορία του «Late Night with the Devil» στους κινηματογράφους ξαναφέρνει στην επικαιρότητα μια πρωτοποριακή και πέρα για πέρα ανατριχιαστική δημιουργία του BBC, που προκάλεσε πανικό και ακραίες αντιδράσεις στη Βρετανία το 1992, οδηγώντας έναν νεαρό τηλεθεατή στην αυτοκτονία.
ΓΙΑΝΝΗΣ ΒΑΣΙΛΕΙΟΥ
Πάτρικ Τατόπουλος: Ο designer που σχεδίασε το Μπάτμομπιλ, τον Γκοτζίλα και έναν δονητή για το «Seven»

Οθόνες / Πάτρικ Τατόπουλος: Ο designer που σχεδίασε το Μπάτμομπιλ, τον Γκοτζίλα και έναν δονητή για το «Seven»

Ο διάσημος Ελληνογάλλος σκηνογράφος του Χόλιγουντ μιλά στη LiFO για την τέχνη του, για το «Independence Day», το «Dark City», το «Poor Things» και την «Barbie», και για τότε που ο Φίντσερ του ζήτησε να του σχεδιάσει έναν δονητή.
ΓΙΑΝΝΗΣ ΒΑΣΙΛΕΙΟΥ
«Back to Black»: Aξίζει η κινηματογραφική βιογραφία της Έιμι Γουάινχαουζ

The Review / «Back to Black»: Είναι η ταινία για την Έιμι Γουάινχαουζ αντάξια του μύθου της;

Ο Γιάννης Βασιλείου και ο Άκης Καπράνος είδαν την ταινία της Σαμ Τέιλορ-Τζόνσον μέχρι τέλους, επιβίωσαν και βρέθηκαν στο στούντιο της LiFO για να συζητήσουν για την εμπειρία τους και για τα στοιχεία που κάνουν καλή μια κινηματογραφική μουσική βιογραφία.
ΓΙΑΝΝΗΣ ΒΑΣΙΛΕΙΟΥ

σχόλια

1 σχόλια