Η Μπιάνκα Μπογδάνου αφηγείται τη ζωή της στη LIFO Facebook Twitter
Μεγάλωσα στη Γλυφάδα, και πιο συγκεκριμένα στην Άνω Γλυφάδα, όπου τότε ακόμα βοσκούσαν πρόβατα, δύο τετράγωνα από το σπίτι. Σήμερα, η Γλυφάδα έχει μεγάλες διαφορές, τόσο πληθυσμιακά όσο και αισθητικά. Προτιμώ τη Γλυφάδα των παιδικών κι εφηβικών μου χρόνων, για να είμαι ειλικρινής, αλλά ίσως και να αναπολώ τα νιάτα μου. Φωτο: Freddie F. / LIFO

Η Μπιάνκα Μπογδάνου αφηγείται τη ζωή της στη LIFO

0

Γεννήθηκα στην Αθήνα, στο νοσοκομείο Λητώ. Ο πατέρας μου γεννήθηκε και μεγάλωσε στο Κάτω Χαλάνδρι και η μητέρα μου στην Αλεξάνδρεια της Αιγύπτου – γνωρίστηκαν στο πανεπιστήμιο και είναι ακόμα μαζί. Έχω έναν μεγαλύτερο αδερφό.

Μεγάλωσα στη Γλυφάδα, και πιο συγκεκριμένα στην Άνω Γλυφάδα, όπου τότε ακόμα βοσκούσαν πρόβατα, δύο τετράγωνα από το σπίτι. Σήμερα, η Γλυφάδα έχει μεγάλες διαφορές, τόσο πληθυσμιακά όσο και αισθητικά. Προτιμώ τη Γλυφάδα των παιδικών κι εφηβικών μου χρόνων, για να είμαι ειλικρινής, αλλά ίσως και να αναπολώ τα νιάτα μου.

• Θυμάμαι να περνάμε ατελείωτες ώρες στα σκαλιά της πολυκατοικίας απέναντι από τα ηλεκτρονικά Smash, συζητώντας για μουσική και τρώγοντας το περίφημο «υποβρύχιο», ένα είδος πιροσκί με ζαμπόν και τυρί, καθώς και το τελευταίο Α2 που παίρναμε για να πάμε στο Mad ή στο Exodus. Θυμάμαι να πηδάμε τα κάγκελα του γηπέδου δίπλα από το γκολφ για να κάτσουμε κάτω από τα πρώτα φώτα του αεροδιαδρόμου και να φωνάζουμε δυνατά όταν περνούσε αεροπλάνο.

• Μικρή ήθελα να γίνω αρχαιολόγος. Είχε ένα τεύχος του «National Geographic» ο πατέρας μου, με εξώφυλλο έναν σκελετό από την Πομπηία. Μου είχε κάνει πολύ μεγάλη εντύπωση. Φανταζόμουν να ανακαλύπτω κι εγώ αρχαιότητες. Τελικά, έγινα πολλά και διάφορα. Αυτήν τη στιγμή είμαι φαρμακοποιός.

Μικρή ήθελα να γίνω αρχαιολόγος. Είχε ένα τεύχος του «National Geographic» ο πατέρας μου, με εξώφυλλο έναν σκελετό από την Πομπηία. Μου είχε κάνει πολύ μεγάλη εντύπωση. Φανταζόμουν να ανακαλύπτω κι εγώ αρχαιότητες. Τελικά, έγινα πολλά και διάφορα. Αυτήν τη στιγμή είμαι φαρμακοποιός.

• Κάθε φορά που βοηθάω κάποιον στη δουλειά μου νιώθω υπερήφανη. Θυμάμαι πάντα με αγάπη τη ραδιοφωνική εκπομπή «City Live» που έκανα με τρεις φίλους (Σεραφείμ Γιαννακόπουλο, Βασίλη Σαρακίνο και Στέλιο Προβή) για τον τότε ζωντανό City Fm. Είχαμε κάθε Κυριακή live στο GuruUpstairs, που έβγαινε ζωντανά στον αέρα και είχαν παίξει πολλοί και διάφοροι.

Είμαι επίσης υπερήφανη για το brand BC που ξεκίνησα με τα μπλουζάκια και σκοπεύω να το επεκτείνω. Το BC γεννήθηκε ως ιδέα το περασμένο καλοκαίρι σε ένα ταξίδι στο Πήλιο, με πρώτο πρότζεκτ τέσσερις μπλούζες, μία για κάθε εποχή. Παίζει με την ιδέα της απεικόνισης μυθολογικών θεοτήτων απαθανατισμένων σε αγάλματα με τη σκληρότητα του xerox, όπως αυτό χρησιμοποιήθηκε από την αισθητική του πανκ.

• Οι άνθρωποι που μου έχουν αλλάξει τη ζωή είναι η Αλεξάνδρα, κουμπάρα και δασκάλα μου στον χορό, που με έκανε να προσπαθήσω ξανά και να αγαπήσω το σώμα μου, η γιαγιά μου η Ευρυδίκη, που ήταν μέχρι το τέλος η χαρά της ζωής και η μεγαλύτερη ζωόφιλη που γνώρισα.

Θυμάμαι να ταΐζει κάθε μέρα μια αγέλη από γάτες που μαζεύονταν συγκεκριμένη ώρα στη στέγη της μπιραρίας που βρισκόταν κάτω από το διαμέρισμά της. Επίσης, ο παππούς μου ο Κώστας που πολέμησε στο Ελ Αλαμέιν και έζησε τόσα δεινά και μου τα διηγούνταν, ενώ με κερνούσε μήλο βουτηγμένο σε σαμιώτικο κρασί.

• Με τη μόδα έχω μια σχέση αγάπης και μίσους. Τη βρίσκω απαραίτητη και ως τέχνη για τους δημιουργούς της και ως μέσο έκφρασης για όλους μας. Τη μισώ όταν καταλύει τη διαφορετικότητα και γίνεται κατεστημένο. Το μπλογκ μου το ξεκίνησα το 2008, ως ένα δημιουργικό pass time. Είναι περισσότερο κάτι σαν ημερολόγιο και λιγότερο δημοσιογραφικό fashion blog. Τον τελευταίο χρόνο ομολογώ πως αναρωτιέμαι ποια θα είναι η συνέχειά του.

Η μόδα στη Ελλάδα συμβαίνει σε μικρότερη κλίμακα, φυσικά, από άλλες αγορές, αλλά, όταν θέλει, είναι γνήσια. Το μεγαλύτερο πρόβλημα είναι ο κακός μιμητισμός, τα κακέκτυπα που πολλές φορές χειροκροτούνται υπερβολικά και με αφήνουν απορημένη. Μου αρέσουν ιδιαίτερα οι Digitaria, Sotiris Georgiou, ΣΟΜΦ, Frentzos.

Γενικότερα, οι Έλληνες δεν ντύνονται καλά. Υπάρχουν μεγάλα συμπλέγματα στον Έλληνα όσον αφορά το τι θα πει ο κόσμος, με αποτέλεσμα να επιλέγουν οι περισσότεροι ένα είδος στολής που είναι δήθεν επίκαιρο. Τα μικρότερα παιδιά είναι όαση όσον αφορά το στυλ. Όχι όλα, βέβαια, αλλά υπάρχουν λαμπρά παραδείγματα αισθητικής απελευθέρωσης στα νιάτα της πόλης.

• Όλο αυτό που έγινε με τις fashion bloggers ξεφούσκωσε – λογικό ήταν. Ήρθε και η κρίση την κατάλληλη στιγμή. Πολλές φορές σκέφτεσαι μήπως είναι γελοίο να ασχολείσαι με τα ρούχα ή, ακόμα χειρότερα, με τα κοσμικά-διαφημιστικά events. Από την πληθώρα που υπάρχει εκεί έξω, λίγα είναι τα μπλογκ που διαβάζω ακόμα –και μιλάω σε παγκόσμιο επίπεδο. Το δικό μου μπλογκ βρίσκεται καιρό τώρα στο ρελαντί.

• Με προβληματίζει πολύ που ο κόσμος χάνεται και κάποιοι ασχολούνται με τη μόδα. Σίγουρα, η μόδα δεν παύει να υφίσταται σε καμία περίπτωση – εδώ δεν έχει σταματήσει να υφίσταται και να διαμορφώνεται σε καιρούς πολέμου. Όσοι, όμως, ασχολούνται με αυτή οφείλουν να μη ζουν στον κόσμο τους. Σίγουρα υπάρχει όφελος από την ευρηματικότητα που χρειάζεται κάποιος για να δημιουργήσει μέσα στην κρίση, αλλά η πραγματικότητα είναι πολύ σκληρότερη, όταν τόσοι άνθρωποι παλεύουν να επιβιώσουν.

• Με κουράζουν η αναβλητικότητά μου και η αδυναμία μου να αφήσω τη δουλειά στο γραφείο και να μη την πάρω σπίτι. Συνειδητοποίησα προσφάτως ότι είναι απαραίτητο να είσαι εσύ ο ίδιος καλά για να βοηθήσεις τους άλλους. Το προσπαθώ. Μου αρέσουν πολύ το κυριακάτικο μεσημεριανό με φίλους σε ταβέρνα, οι διακοπές στο σπίτι μαγειρεύοντας ακατάπαυστα, οι βόλτες στο Σούνιο, ο τουρισμός στην Αθήνα.

Κυκλοφορώ κυρίως στο κέντρο, στο ιστορικό τρίγωνο, και περισσότερο σε συναυλίες. Μου τη σπάει η αποκτήνωση ορισμένων ανθρώπων που βρίσκουν το μίσος ως απάντηση σε όλα τους τα προβλήματα και είναι άσχημοι μέσα κι έξω.

• Η μουσική είναι η έμπνευσή μου, μου εξηγεί πολλές φορές τον ίδιο μου τον εαυτό, ταυτίζομαι πλήρως με τους στίχους, λατρεύω να τη χορεύω. Την αισθητική μου την προσβάλλουν τα κακέκτυπα. Είτε είναι στην αρχιτεκτονική των πολυκατοικιών, είτε στα ρούχα που φοράνε οι γύρω μου, είτε στις υιοθετημένες συμπεριφορές.

• Το πιο τολμηρό πράγμα που έχω κάνει είναι ένα μακροβούτι κατά μήκος ενός ιστιοφόρου, τρεις διαδρομές από πλώρη στην πρύμνη με μία αναπνοή. Ήμουν 12 χρόνων.

• Η Αθήνα είναι βρόμικη και άδικη, πληγωμένη και αδίστακτη, αλλά ταυτόχρονα εξαιρετικά ενδιαφέρουσα. Και έχει μαγικές στιγμές κρυμμένες σε κάθε δρόμο της, αρκεί να ξέρεις πού να κοιτάξεις.

• Τις ειδήσεις τις παρακολουθώ αποκλειστικά από το Διαδίκτυο, δεν έχω τηλεόραση (που να δουλεύει). Η ιστορία της Μανωλάδας ήταν μία από τις χειρότερες ειδήσεις που έχω διαβάσει τελευταία. Καλές ειδήσεις μάλλον έχω καιρό να διαβάσω.

• Το credo μου είναι ένα ποίημα του Langston Hughes, λέγεται «Motto». «I play it cool / I dig all jive / That's the reason / I stay alive / My motto / As I live and learn / Is dig and be dug in return».

• Ποιο είναι το νόημα της ζωής; Να τη ζεις.

Οι Αθηναίοι
0

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Αγγελική Στελλάτου

Οι Αθηναίοι / Αγγελική Στελλάτου: «Έχει σημασία να μιλήσω για μένα;»

Το άστρο της ξεχώρισε δίπλα στον Δημήτρη Παπαιωάννου τα πρώτα χρόνια της Ομάδας Εδάφους. Μετά, διέγραψε τη δική της αταλάντευτη πορεία. Η Αγγελική Στελλάτου αφηγείται τη ζωή της στη LiFO, αν και πιστεύει ότι δεν «έχει σημασία να μιλάμε για εμάς σε έναν κόσμο όπου συμβαίνουν πράγματα τρομακτικά»
ΑΡΓΥΡΩ ΜΠΟΖΩΝΗ
Steve Blame: «Το σημαντικότερο πράγμα στη ζωή είναι να παραμένεις καλός άνθρωπος»

Οθόνες / Steve Blame: «Το σημαντικότερο πράγμα στη ζωή είναι η καλοσύνη»

Υπήρξε από τις πιο αναγνωρίσιμες διεθνώς τηλεοπτικές περσόνες, όντας ο κεντρικός παρουσιαστής του MTV. Σήμερα ο 66χρονος τηλεοπτικός παραγωγός, συγγραφέας και σεναριογράφος ζει πλέον μόνιμα στην Αθήνα, όμως ο έρωτας με την Ελλάδα κρατάει από πολύ παλιά. Ο Steve Blame αφηγείται τη ζωή του στη LifO.
ΘΟΔΩΡΗΣ ΑΝΤΩΝΟΠΟΥΛΟΣ
Θανάσης Τριαρίδης: Οι μετανάστες θα σώσουν τον κόσμο. Χωρίς αυτούς είμαστε χαμένοι

Βιβλίο / Θανάσης Τριαρίδης: «Οι μετανάστες θα σώσουν τον κόσμο. Χωρίς αυτούς είμαστε χαμένοι»

Έγινε αντιρρησίας συνείδησης, γιατί πιστεύει ότι ο στρατός είναι μια δοξολογία εκμηδένισης του άλλου. Άφησε τη Θεσσαλονίκη επειδή τον έπνιγε ο εθνοφασισμός της. Στην Αντίς Αμπέμπα υιοθέτησε την κόρη του, Αργκάνε. Ο συγγραφέας της «Τριλογίας της Αφρικής», Θανάσης Τριαρίδης, αφηγείται τη ζωή του στη LiFO.
ΓΙΑΝΝΗΣ ΠΑΝΤΑΖΟΠΟΥΛΟΣ
Ανδρέας Αποστολίδης, συγγραφέας, σκηνοθέτης

Οι Αθηναίοι / Ανδρέας Αποστολίδης: «Πλέον το αστυνομικό μυθιστόρημα ανθεί ως παραγωγή, αλλά δεν ανανεώνεται»

Επί δικτατορίας σχετιζόταν με παράνομες οργανώσεις και έφτασε να κατηγορηθεί ως ηθικός αυτουργός της κατάληψης του Πολυτεχνείου. To ταξίδι του με την αστυνομική λογοτεχνια ξεκίνησε με μια μετάφραση του Ρέιμοντ Τσάντλερ. Σειρά πήραν η Χάισμιθ, ο Ελρόι και άλλοι σπουδαίοι συγγραφείς. Μετά, έγραψε τα δικά του μυθιστορήματα, ασχολήθηκε με την αρχαιοκαπηλία και το ντοκιμαντέρ. O Ανδρέας Αποστολίδης αφηγείται τη ζωή του στη LiFO.
ΑΡΓΥΡΩ ΜΠΟΖΩΝΗ
Νανά Μούσχουρη: «Τραγουδώ σαν να είμαι αρχάρια»

Οι Αθηναίοι / Νανά Μούσχουρη: «Τραγουδώ σαν να είμαι αρχάρια»

Θυμάται ακόμα τα καμιόνια με τους νεκρούς στην κατοχή. Της λείπει η καλοσύνη που είχαν οι παλιοί Αθηναίοι. Ο Μάνος Χατζιδάκις της άλλαξε τη ζωή, ενώ θυμάται ακόμα την παρέα του Φλόκα. Ο Μπομπ Ντίλαν είχε δηλώσει στο «Rolling Stone» ότι αυτή και η Ουμ Καλσούμ είναι οι αγαπημένες του τραγουδίστριες. Η Νανά Μούσχουρη αφηγείται τη ζωή της στη LiFO
ΦΩΤΗΣ ΒΑΛΛΑΤΟΣ
Νεριτάν Ζιντζιρία: «Η Ελλάδα έχει φετίχ να βαφτίζει τους νέους "φαινόμενα"»

Οθόνες / Νεριτάν Ζιντζιρία: «Η Ελλάδα έχει φετίχ να βαφτίζει τους νέους "φαινόμενα"»

Όταν αποφάσισε να γίνει κινηματογραφιστής, του είπαν ότι θα πεινάσει, αλλά με έναν πολύ δημιουργικό τρόπο. Έκανε τις πρώτες του ταινίες κυριολεκτικά με χώμα και νερό, αλλά πλέον τρέχει παράλληλα οκτώ πρότζεκτ. Κάνει σινεμά συνομιλώντας με το σινεμά του Γιάνναρη, του Δαμιανού, του Παπατάκη. Ο Νεριτάν Ζιντζιρία αφηγείται τη ζωή του στη LifO.
ΧΡΗΣΤΟΣ ΠΑΡΙΔΗΣ
ΕΠΕΞ Γιάννης Μπέζος

Οι Αθηναίοι / Γιάννης Μπέζος: «Ίσως είμαι λίγο παλιομοδίτης»

Δεν έκανε ποτέ διαχωρισμούς ανάμεσα στο εμπορικό και το ποιοτικό. Πιστεύει πως κάνει μια παράξενη και αιρετική δουλειά: να πείσει τον θεατή να ξεχάσει πως είναι ο Μπέζος που πάρκαρε το αυτοκίνητό του έξω από το θέατρο - και να τον ταξιδέψει σε έναν άλλο κόσμο. Είναι ο Αθηναίος της εβδομάδας.
ΑΡΓΥΡΩ ΜΠΟΖΩΝΗ
Τζένη Μαρκέτου

Οι Αθηναίοι / Τζένη Μαρκέτου: «Οι καλλιτέχνες δεν έχουμε ανακαλύψει τον τροχό»

Στην Αμερική έμαθε πως η τέχνη είναι κοινωνική υπόθεση, πως ο κόσμος δεν εξαντλείται στις γκαλερί. Η πρώτη της παρέμβαση σε δημόσιο χώρο, που προκάλεσε αντιδράσεις, της δίδαξε ότι ένα έργο οφείλει να μοιάζει σαν να υπήρχε πάντα εκεί. Με τη νέα της εγκατάσταση στο Μέγαρο Μουσικής μάς υπενθυμίζει ότι δεν είμαστε οι πρωταγωνιστές της φύσης.
ΑΡΓΥΡΩ ΜΠΟΖΩΝΗ
Δημήτρης Αντωνακάκης: «Η Αθήνα χρειάζεται γενναίες αποφάσεις»

Οι Αθηναίοι / Δημήτρης Αντωνακάκης: «Η Αθήνα χρειάζεται γενναίες αποφάσεις»

Ως παιδί, σχεδίαζε δρόμους στην άμμο. Αργότερα, υπερασπίστηκε την αρχιτεκτονική ως τέχνη ζωής. Με τη σύντροφο και συνεργάτιδά του Σουζάνα έζησαν μια ζωή όπου το «εγώ» έγινε «εμείς», μέχρι την απώλειά της που τον σημάδεψε βαθιά. Είναι ο Αθηναίος της εβδομάδας.
ΓΙΑΝΝΗΣ ΠΑΝΤΑΖΟΠΟΥΛΟΣ
Ελένη Ερήμου: «Οι άνθρωποι δεν ντρέπονται για τίποτα πια»

Θέατρο / Ελένη Ερήμου: «Οι άνθρωποι δεν ντρέπονται για τίποτα πια»

Παραμένει μέχρι σήμερα μία από τις ομορφότερες γυναίκες που πέρασαν από το ελληνικό θέατρο και το σινεμά. Από νωρίς επέλεξε να ζει και έξω από το θεατρικό συνάφι. «Δεν μπορώ να ξυπνάω κάθε πρωί και να αναρωτιέμαι τι θα παίξω ή που θα παίξω» δηλώνει ενώ θεωρεί τη μοναχικότητα πηγή δημιουργικότητας. Η Ελένη Ερήμου αφηγείται τη ζωή της στη LifO.
ΑΡΓΥΡΩ ΜΠΟΖΩΝΗ
Αλεξάνδρα Λαδικού: «Δεν νοσταλγώ τίποτα. Πέρασα και ωραία και καλά»

Οι Αθηναίοι / Αλεξάνδρα Λαδικού: «Δεν νοσταλγώ τίποτα. Πέρασα και ωραία και καλά»

Ξεκίνησε από τα καλλιστεία, για μία ψήφο δεν στέφθηκε Μις Κόσμος, έπαιξε δίπλα στον Κουν, υπήρξε μούσα του Τάκη Κανελλόπουλου, αλλά κυρίως του Ανδρέα Βουτσινά. Στα 92 της ακόμα οδηγεί και παρακολουθεί θέατρο, ελπίζοντας πάντα να βρει καλά στοιχεία, ακόμα και σε κακές παραστάσεις.
ΧΡΗΣΤΟΣ ΠΑΡΙΔΗΣ
Νίκος Ζιώγαλας

Μουσική / Νίκος Ζιώγαλας: «Δεν ξέρεις ποτέ πώς θα τα φέρει η ζωή, να είσαι ευγενικός, να παλεύεις για την καλοσύνη»

Aπό πολύ νωρίς, η μουσική τον χτύπησε στο δόξα πατρί, μπήκε σε αυτό το τριπ και δεν βγήκε ποτέ. «Σαν star του σινεμά», «Πάρε με απόψε πάρε με», «Βασιλική», «Βέροια, Θεσσαλονίκη, Αθήνα», «Πέρασε η μπόρα» και για πολλά ακόμα τραγούδια ευθύνεται ο τραγουδιστής και τραγουδοποιός που σήμερα αφηγείται τη ζωή του στη LifO
ΑΡΓΥΡΩ ΜΠΟΖΩΝΗ
O Δημήτρης Γκιώνης, οι ένδοξες μέρες της «Ελευθεροτυπίας» και το σημερινό μιντιακό σούπερ μάρκετ

Οι Αθηναίοι / O Δημήτρης Γκιώνης, οι ένδοξες μέρες της «Ελευθεροτυπίας» και το σημερινό μιντιακό σούπερ μάρκετ

Ο 81χρονος δημοσιογράφος και συγγραφέας που για δεκαετίες διηύθηνε τις πολιτιστικές σελίδες της Ελευθεροτυπίας, αφηγείται τη συναρπαστική καριέρα του στη LiFO
ΓΙΑΝΝΗΣ ΠΑΝΤΑΖΟΠΟΥΛΟΣ
Ανδρέας Κούρκουλας: «Η μεγάλη απειλή είναι να γίνει η πόλη ένα μεγάλο ξενοδοχείο»

ADM 2025: The Urban Issue / Ανδρέας Κούρκουλας: «Η μεγάλη απειλή είναι να γίνει η πόλη ένα μεγάλο ξενοδοχείο»

Γεννήθηκε στο Χαλάνδρι, ζει στον Λυκαβηττό. Από την απόρριψη του κατεστημένου και την πίστη στη χωρική εμπειρία έως τις προκλήσεις της Αθήνας και το μέλλον των νέων δημιουργών, ο διακεκριμένος αρχιτέκτονας μιλά με πάθος για την ουσία, τις ευκαιρίες και τις πληγές της σύγχρονης πόλης.
ΑΡΓΥΡΩ ΜΠΟΖΩΝΗ
Μιχάλης Ρέππας: «Θέλω να διασκεδάζω. Πέρασα τα 65 και έχει αρχίσει να μη με νοιάζει»

Οι Αθηναίοι / Μιχάλης Ρέππας: «Θέλω να διασκεδάζω. Πέρασα τα 65 και έχει αρχίσει να μη με νοιάζει»

«Τρεις Χάριτες», «Βίρα τις Άγκυρες», «Δις εξαμαρτείν», «Safe Sex», «Το Κλάμα βγήκε από τον Παράδεισο», «Μπαμπάδες με ρούμι». Λίγοι μας έχουν κάνει να γελάσουμε τόσο τα τελευταία 30 χρόνια όσο ο Μιχάλης Ρέππας. Ο ηθοποιός, συγγραφέας και σκηνοθέτης που εξαιτίας του «το Τζέλα Δέλτα δεν είχε φουγάρα» αφηγείται τη ζωή του στη LifO.
ΧΡΗΣΤΟΣ ΠΑΡΙΔΗΣ
Βασίλης Λαμπρινουδάκης: Ο αρχαιολόγος πίσω από το νέο μουσείο της Επιδαύρου

Οι Αθηναίοι / Βασίλης Λαμπρινουδάκης: Ο αρχαιολόγος πίσω από το νέο μουσείο της Επιδαύρου

Από τις ανασκαφές στην Επίδαυρο και τη Νάξο, ο ομότιμος καθηγητής Κλασικής Αρχαιολογίας αφηγείται μια ζωή αφιερωμένη στην ανάδειξη της πολιτιστικής μας κληρονομιάς. Και όπως λέει, το πιο πολύτιμο εύρημα δεν ήταν αρχαιολογικό – ήταν η γυναίκα του.
ΓΙΑΝΝΗΣ ΠΑΝΤΑΖΟΠΟΥΛΟΣ
Fotis Benardo: «Εξάγουμε πολιτισμό, αλλά στην Ελλάδα δεν μας το αναγνωρίζουν»

Μουσική / Fotis Benardo: «Κανένα ΑΙ δεν μπορεί να εκφράσει αυτά που νιώθω, ούτε αυτά που έχω περάσει»

Είναι ο ντράμερ των Nightfall. Έκανε τη μουσική όχημα για τα ταξιδέψει σε ολόκληρο τον κόσμο. Μοιράστηκε τη σκηνή με θρύλους της μουσικής όπως οι Black Sabbath, οι Iron Maiden οι Kiss και οι Motorhead. Πιστεύει πολύ στη νέα μουσική σκηνή της Ελλάδας και ότι ο άνθρωπος θέλει άνθρωπο και όχι ΑΙ. Είναι ο Αθηναίος της εβδομάδας.
M. HULOT
ΕΠΕΞ Ελένη Σαράντη

Γεύση / Ελένη Σαράντη: «Κυνήγησα πράγματα που τελικά δεν είχαν σημασία»

Μετά από μια δύσκολη στιγμή, κατάλαβε πως η μόνη επιβράβευση που μετρά δεν είναι τα αστέρια, αλλά το “φάγαμε καταπληκτικά”. Όταν την αποκαλούν σεφ, απαντά απλά: «Εγώ μαγειρεύω». Η υπερήφανη μαγείρισσα που προκαλεί ουρές στην οδό Σαλαμίνος, στον Κεραμεικό, είναι η Αθηναία της εβδομάδας.
ΑΡΓΥΡΩ ΜΠΟΖΩΝΗ
Eddie Dark: «Γράφω μουσική επειδή έχω σιχαθεί τα πάντα»

Μουσική / Eddie Dark: «Γράφω μουσική επειδή έχω σιχαθεί τα πάντα»

Από μικρός ένιωθε αποσυνάγωγος. Πιστεύει ότι τα κόμικς είναι η μόνη μορφή τέχνης που είναι τελείως αφιλτράριστη και πιστεύει ότι η γενιά του θα μείνει στην ιστορία ως η γενιά που έχασε τα καλά πράγματα στο τσακ. Ο μουσικός Eddie Dark είναι ο Αθηναίος της εβδομάδας.
M. HULOT