Η «Μαύρη Λίμνη» της Bjork

Η «Μαύρη Λίμνη» της Bjork Facebook Twitter
1

 

Η «Μαύρη Λίμνη» της Bjork Facebook Twitter

 

Το βίντεο για το κομμάτι ‘Black Lake’ από το πρόσφατο άλμπουμ της  έκανε πρεμιέρα πριν από λίγη ώρα στο Dazed and Confused. Διαρκεί 10 λεπτά. 

Σε αυτό η Bjork κάθεται σε μια σπηλιά της Ισλανδίας που μοιάζει σαν μήτρα και ρίχνει το σώμα της ανάμεσα στα βράχια που την περιτριγυρίζουν. Σιγά, σιγά ξεκινάει να χορεύει θριαμβευτικά στους διαδρόμους από μαύρη ηφαιστειακή πέτρα.

Το βίντεο προβλήθηκε για πρώτη φορά στην έκθεση της στο MoMA και ήταν το βασικό κινηματογραφικό κομμάτι. Είναι η πρώτη φορά που βγαίνει έξω από τους τοίχους του μουσείου της Νέας Υόρκης.

«Είμαι πολύ περήφανος για το Black Lake», δήλωσε ο σκηνοθέτης του Andrew Thomas Huang που γύρισε το κομμάτι στα βουνά της Ισλανδίας. «Η Bjork το έγραψε καθώς καθόταν σε μια χαράδρα. Είναι το πρώτο μας κεφάλαιο στην δημιουργία τον χαρακτήρα του επικού πνευματικού ταξιδιού της Βjork για την απώλεια, την επούλωση και την υπόσχεση για λύσεις».

Η Bjork συνεργάστηκε με τους πιο ταλαντούχους καλλιτέχνες που υπάρχουν σήμερα όπως η χορογράφος Erna Omarsdottir, ο κινηματογραφιστής Lasse Frank και ο καλλιτεχνικός διευθυντής Thorgeir Odinsson και η Iris van Herpen.

«Είναι ένα από τα πιο φιλόδοξα μουσικά βίντεο που έχω κάνει μέχρι στιγμής», λέει ο Huang. “Λόγω του συναισθηματικού βάρους και της δύναμης του τραγουδιού αλλά και του αυστηρού σχεδιασμού που κάνει για αρκετούς μήνες για να γίνει σωστά».

Η ίδια η Bjork για να γιορτάσει την κυκλοφορία του έγραψε ένα μήνυμα με τον κατάδικο της τρόπο που περιγράφει την δημιουργία του και για το τι ακολουθεί στο μέλλον:

«Aγαπητοί φίλοι,

εδώ είναι το βίντεο για το black lake

ένα βίντεο που έκανα εγώ και ο andrew thomas huang

θέλω να τον ευχαριστήσω και τον james merry τόσο δυνατά που πέρασαν μαζί την μεγαλύτερη χρονική διαδικασία που χρειάστηκε το βίντεο, ειδικά τον Andrew για την ταλαντούχα κομψή υπομονή και που πήρε τους πρώτους μου οπτικούς παλμούς και τους μετάτρεψε στο δικό του μεγαλειώδες όραμα:

αισθάνομαι μεγάλη τιμή!!

ήταν μια πολύπλοκη αλλά περιπετειώδης διαδικασία να συγχρονιστούμε με τόσο διαφορετικά τμήματα.

θα ήθελα να ευχαριστήσω τον klaus biesenbach που το χρηματοδότησε

και τους  haxan cloak , the speaker collaborators , τον αρχιτέκτονα david benjamin και τον marco perry που όλοι με βοήθησαν να κάνω τον ιδανικότερο ηχητικό δωμάτιο δυνατό με αυτό το κομμάτι

και μετά ευχαριστώ τους derek και emma birkett και tamsin και iris και erna 

και τον arca που έκανε την παραγωγή στην μουσική μαζί μου

μπορώ επίσης να ευχαριστήσω την Νέα Υόρκη για τους νευρικούς 5 μήνες και για τα 8 πλούσια gig?

Νομίζω ότι είναι η ώρα για το "stonemilker" και το "black lake" να βγουν έξω στον κόσμο μετά από 3 μήνες κολλημένα σε ένα μουσείο.... (μετά από όλη την προσπάθεια το stonemilker ήταν σαν το αμέσως επόμενο μωρό αδερφάκι του black lakes χα χα χα) προσπαθήσαμε να το κάνουμε με ένα τρόπο που και τα δύο να είναι εδώ στο σπίτι  και  σαν να μην είναι ακόμη ένα ηλίθιο μουσικό βίντεο (ακόμη το αγαπημένο μου μέσο) και ελπίζω να μην σας πείραξε η αναμονή

πολύ περίεργη για αυτά τα επόμενα πράγματα

ίσως δεν έχουμε τα καλύτερα εργαλεία ακόμη

και η τεχνολογία μπορεί να είναι εκεί που όλες οι αισθήσεις μπορούν να συγχωνευθούν ακόμη καλύτερα

ας ευχηθούμε για μερικές ακόμη κυκλοφορίες VR vulnicura σύντομα !!!

björk”

1

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

102΄ με την Tάμτα και την Ανίτα Ρατσβελισβίλι

Μουσική / Tάμτα - Ανίτα Ρατσβελισβίλι: «Μάθαμε να ζούμε με το τραύμα»

Δυο διάσημες και πετυχημένες Γεωργιανές συναντιούνται στην ΕΛΣ και μιλούν για τις δυσκολίες που τις διαμόρφωσαν και την κουλτούρα της χώρας τους, που την κουβαλάνε μαζί τους παντού, ακόμα και όταν τις πληγώνει.
M. HULOT
Η επιστροφή της Lily Allen

Μουσική / Η Lily Allen επιστρέφει με το πιο θεαματικό ξεκατίνιασμα στην ιστορία της ποπ

Το «West End Girl» της Lilly Allen και ένα αριστουργηματικό ραπ άλμπουμ από την CupcakKe αποτελούν τα πιο δυνατά και τολμηρά, από πλευράς στιχουργικής, άλμπουμ της χρονιάς. Μια καλή εβδομάδα για τη μουσική.
ΜΑΡΙΑ ΠΑΠΠΑ
BOYS’ SHORTS INTERVIEW

Μουσική / Boys’ Shorts: «Δεν φταίνε τα τρανς άτομα που έχει γίνει μίζερη η ζωή σου»

To eyeliner και το electroclash έφερε κοντά το ντουέτο των DJs, που εμπνεύστηκαν το όνομά τους από τον Boy George. Έπαιξαν στο Berghain, και η φήμη τους εκτοξεύτηκε. Πλέον το mantra τους είναι το «enjoy the moment».
ΦΩΦΗ ΤΣΕΣΜΕΛΗ
Παιδί Τραύμα: Τραγουδάκια λέω που αύριο θα ξεχαστούν, δεν κάνω καμία επανάσταση, δεν αλλάζω τον κόσμο

Μουσική / Παιδί Τραύμα: «Τραγουδάκια λέω, που αύριο θα ξεχαστούν, δεν αλλάζω τον κόσμο»

Στο νέο του άλμπουμ, το Παιδί Τραύμα χρησιμοποιεί τις έννοιες της φυγής και της συγχώρεσης για να μιλήσει για το αδιέξοδο του ψηφιακού κόσμου και την αναζήτηση της αλήθειας με τραγούδια που ξεφεύγουν από το mainstream.   
M. HULOT
Οι Tame Impala φτιάχνουν έναν δίσκο εμπνευσμένο από τα bush doofs της Αυστραλίας

Μουσική / «Deadbeat» των Tame Impala: Μια lo-fi ωδή στα rave πάρτι από ένα σπουδαίο συγκρότημα

Είναι η πρώτη του δουλειά που δεν περιέχει ούτε μια ροκ στιγμή. Σύμφωνα με τον Chris Deville: «Οι Tame Impala έχουν μεταμορφωθεί σταδιακά από ένα από τα σπουδαιότερα ροκ συγκροτήματα της γενιάς τους σε… κάτι άλλο».
ΜΑΡΙΑ ΠΑΠΠΑ
Το Μονόγραμμα του Έρωτα και της Μουσικής

Συμφωνική Μουσική - Ιστορίες / Το Μονόγραμμα του Έρωτα και της Μουσικής

Η Κρατική Ορχήστρα Αθηνών τιμά τη μνήμη του Οδυσσέα Ελύτη με αφορμή τα τριάντα χρόνια από τον θάνατό του, παρουσιάζοντας το «Μονόγραμμα» του Γιώργου Κουρουπού, που βασίζεται στο ομότιτλο έργο του μεγάλου Έλληνα ποιητή, στις 24 Οκτωβρίου στο Μέγαρο Μουσικής Αθηνών.
ΜΑΤΟΥΛΑ ΚΟΥΣΤΕΝΗ
Λίγες λέξεις για τον Διονύση Σαββόπουλο

Οπτική Γωνία / Λίγες λέξεις για τον Διονύση Σαββόπουλο

«Ό,τι όμως και αν υπήρξε ο Διονύσης Σαββόπουλος, είχε τη δόνηση, τον λοξό τόνο, μια διάθεση μεταμόρφωσης και γιορτής. Επέστρεφε σε μια πάμφωτη αυλή, περιμένοντας τους φίλους, το νόημα της συνάθροισης».
ΝΙΚΟΛΑΣ ΣΕΒΑΣΤΑΚΗΣ

σχόλια

1 σχόλια