100 γλυπτά - ανθρώπινα κρανία εκτίθενται στη Βικτώρια Facebook Twitter

100 γλυπτά - ανθρώπινα κρανία εκτίθενται στη Βικτώρια

1

Πριν λίγες μέρες εγκαινιάστηκε στην Εθνική Πινακοθήκη της Βικτώρια στην Αυστραλία η έκθεση Triennial, ένα αφιέρωμα στη σύγχρονη τέχνη και design που διερευνά τις πιο πρόσφατες εξελίξεις στην αρχιτεκτονική, την τεχνολογία, το animation, τον κινηματογράφο, τη ζωγραφική, τη μόδα και τη γλυπτική.

Οι επισκέπτες θα έχουν την δυνατότητα να δουν τον κόσμο -το παρελθόν, το παρόν και το μέλλον του -μέσα από το έργο μερικών από τους πιο δημιουργικούς ανθρώπους της σύγχρονης γενιάς. Συγκεκριμένα παρουσιάζονται έργα 100 καλλιτεχνών, σχεδιαστών, αρχιτεκτόνων και animators από 32 χώρες, μεταξύ αυτών και του Αυστραλού υπερρεαλιστή γλύπτη Ron Mueck ο οποίος παρουσιάζει την μεγαλύτερη μέχρι τώρα δουλειά του. 

Η mass ένα επιβλητικό installation από 100 ανεξάρτητα γλυπτά- ανθρώπινα κρανία που καλύπτουν σχεδόν κάθε επιφάνεια της Πινακοθήκης, αποτελεί μια σκυθρωπή μελέτη της θνησιμότητας και φέρνει στο μυαλό εικόνες από τις κατακόμβες του Παρισιού. Με το έργο του αυτό ο Mueck τιμά ένα καθολικό σύμβολο που ενώνει όλη την ανθρωπότητα και που βρίσκεται στη τέχνη των πολιτισμών και των θρησκειών όλου του κόσμου.

Οι επισκέπτες θα έχουν την δυνατότητα να δουν τον κόσμο -το παρελθόν, το παρόν και το μέλλον του -μέσα από το έργο μερικών από τους πιο δημιουργικούς ανθρώπους της σύγχρονης γενιάς. 

100 γλυπτά - ανθρώπινα κρανία εκτίθενται στη Βικτώρια Facebook Twitter
Φωτο: Sean Fennessey
100 γλυπτά - ανθρώπινα κρανία εκτίθενται στη Βικτώρια Facebook Twitter
Φωτο: Sean Fennessey
100 γλυπτά - ανθρώπινα κρανία εκτίθενται στη Βικτώρια Facebook Twitter
Φωτο: Sean Fennessey
100 γλυπτά - ανθρώπινα κρανία εκτίθενται στη Βικτώρια Facebook Twitter
Φωτο: Sean Fennessey
100 γλυπτά - ανθρώπινα κρανία εκτίθενται στη Βικτώρια Facebook Twitter
Φωτο: Sean Fennessey
100 γλυπτά - ανθρώπινα κρανία εκτίθενται στη Βικτώρια Facebook Twitter
Φωτο: Sean Fennessey
100 γλυπτά - ανθρώπινα κρανία εκτίθενται στη Βικτώρια Facebook Twitter
Φωτο: Sean Fennessey
100 γλυπτά - ανθρώπινα κρανία εκτίθενται στη Βικτώρια Facebook Twitter
Φωτο: Sean Fennessey
100 γλυπτά - ανθρώπινα κρανία εκτίθενται στη Βικτώρια Facebook Twitter
Φωτο: Sean Fennessey
100 γλυπτά - ανθρώπινα κρανία εκτίθενται στη Βικτώρια Facebook Twitter
Φωτο: Sean Fennessey
100 γλυπτά - ανθρώπινα κρανία εκτίθενται στη Βικτώρια Facebook Twitter
Φωτο: Sean Fennessey
100 γλυπτά - ανθρώπινα κρανία εκτίθενται στη Βικτώρια Facebook Twitter
Φωτο: Sean Fennessey
100 γλυπτά - ανθρώπινα κρανία εκτίθενται στη Βικτώρια Facebook Twitter
Φωτο: Sean Fennessey
100 γλυπτά - ανθρώπινα κρανία εκτίθενται στη Βικτώρια Facebook Twitter
Φωτο: Sean Fennessey
100 γλυπτά - ανθρώπινα κρανία εκτίθενται στη Βικτώρια Facebook Twitter
Φωτο: Sean Fennessey
100 γλυπτά - ανθρώπινα κρανία εκτίθενται στη Βικτώρια Facebook Twitter
Φωτο: Sean Fennessey


 

Εικαστικά
1

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Ξεκινάει το Back to Athens 2025

Εικαστικά / Back to Athens: Ο ετήσιος εικαστικός θεσμός επιστρέφει στο Μέγαρο Ησαΐα

Με κεντρική θεματική «Η διαίρεση της ζωής», το Back to Athens 2025 παρουσιάζει 30 εκθέσεις, εγκαταστάσεις, performance και προβολές από καλλιτέχνες και επιμελητές από την Ελλάδα και το εξωτερικό.
ΧΡΗΣΤΟΣ ΠΑΡΙΔΗΣ
Takis: Αρχαϊκός καλλιτέχνης, προφήτης, μάντης, μάγος. Σίγουρα μοναδικός

Εικαστικά / Takis: Αρχαϊκός καλλιτέχνης, προφήτης, μάντης, μάγος. Σίγουρα μοναδικός

Με μια μεγάλη έκθεση σε δύο μέρη, στην Αθήνα και στην Άνδρο, το Ίδρυμα Βασίλη και Ελίζας Γουλανδρή γιορτάζει τα εκατό χρόνια του Takis, μίας από τις σημαντικότερες σημαντικότερες προσωπικότητες της ελληνικής αλλά και της παγκόσμιας εικαστικής σκηνής.
ΑΡΓΥΡΩ ΜΠΟΖΩΝΗ
Μια νέα τοιχογραφία με τη ζωή των σεξεργατριών σε έναν δρόμο του Μεταξουργείου

Εικαστικά / Μια νέα τοιχογραφία για την αόρατη ζωή των σεξεργατριών στην οδό Ιάσωνος

Η διεθνής εικαστικός Paulina Olowska δημιουργεί μια τοιχογραφία στον πεζόδρομο του Μεταξουργείου για τις γυναίκες και γειτόνισσές της με τις οποίες καλημερίζεται και πίνει καφέ.
ΑΡΓΥΡΩ ΜΠΟΖΩΝΗ
Ο ζωοπλάστης γλύπτης Ευριπίδης Βαβούρης (1911-1987) 

Εικαστικά / Ευριπίδης Βαβούρης: Πέρα από το «Λαγωνικό» της Φωκίωνος Νέγρη

Ο δημιουργός του γνωστού αγάλματος της Κυψέλης υπήρξε ένας στοχαστικός γλύπτης της Αθήνας με αξιόλογη πορεία, που απέδιδε πειστικά και με μεγάλη ευαισθησία τα κατοικίδια ζώα. Μια επίσκεψη στο ατελιέ του, που έχει διατηρηθεί σε άψογη κατάσταση, αποτέλεσε το ερέθισμα για να τον ανακαλύψουμε και να τον επανεκτιμήσουμε. 
ΧΡΗΣΤΟΣ ΠΑΡΙΔΗΣ
Ένας Ιούνιος γεμάτος τέχνη: 28 εκθέσεις που αξίζει να δείτε

Εικαστικά / Ένας Ιούνιος γεμάτος τέχνη: 28 εκθέσεις που αξίζει να δείτε

Μια σειρά από εκθέσεις σημαντικών καλλιτεχνών χαρακτηρίζουν την έναρξη του καλοκαιριού. Από τα Plásmata 3 της Στεγης έως την αναδρομική έκθεση του Takis κι από τη Marlene Dumas έως την Charline von Heyl.
ΕΠΙΜΕΛΕΙΑ: ΧΡΗΣΤΟΣ ΠΑΡΙΔΗΣ
Μαρλέν

Εικαστικά / Marlene Dumas: «Η τέχνη είναι πάντοτε μια πράξη εναντίον της βίας»

Η κορυφαία Νοτιοαφρικανή ζωγράφος παρουσιάζει την πρώτη ατομική της έκθεση στην Ελλάδα, στην οποία τα έργα της διαλέγονται με αρχαιότητες από τις μόνιμες συλλογές του Μουσείου Κυκλαδικής Τέχνης.
ΑΡΓΥΡΩ ΜΠΟΖΩΝΗ
Πρόδρομος Τσιαβός: «Στην παρουσία μας στον δημόσιο χώρο ο στόχος μας δεν είναι απλά να κάνουμε μια έκθεση αλλά να ακούσουμε, να συζητήσουμε, να αφήσουμε κάτι πίσω μας»

Plāsmata 3 / Πρόδρομος Τσιαβός: «Στόχος μας δεν είναι απλά να κάνουμε μια έκθεση, αλλά να αφήσουμε κάτι πίσω μας»

Ο επικεφαλής Ψηφιακής Ανάπτυξης και Καινοτομίας του Ιδρύματος Ωνάση μιλά με υπόκρουση τα ασταμάτητα τιτιβίσματα των πουλιών που έρχονται από τα σκιερά δέντρα του Πεδίου του Άρεως.
ΑΡΓΥΡΩ ΜΠΟΖΩΝΗ
Η Ραλλού Μάνου, ο Γρηγόρης Σεμιτέκολο και η Ναυσικά Πάστρα σε μια συνάντηση με τη σύγχρονη τέχνη σε ένα εργοστάσιο στον Πειραιά

Εικαστικά / Η Ραλλού Μάνου, ο Γρηγόρης Σεμιτέκολο και η Ναυσικά Πάστρα «συνομιλούν» με τη σύγχρονη τέχνη

Οι τρεις Έλληνες πρωτοπόροι καλλιτέχνες που στιγμάτισαν την ελληνική δημιουργία, σε μια απρόσμενη διαγενεακή συνάντηση με τη Sagg Napoli και τον Mungo Thomson, σε ένα εργοστάσιο στον Πειραιά.
ΑΡΓΥΡΩ ΜΠΟΖΩΝΗ
PLASMATA 3 TOPIC

Plāsmata 3 / Plāsmata 3: «Ο πιο σύντομος δρόμος είναι πάντα ο λιγότερο ενδιαφέρων»

Η Αφροδίτη Παναγιωτάκου, καλλιτεχνική διευθύντρια του Ιδρύματος Ωνάση, επιμελείται μαζί με την ομάδα της Στέγης μια έντυπη «ξενάγηση» στην έκθεση «Plāsmata 3: We’ve met before, haven’t we?», που παρουσιάζεται στο Πεδίον του Άρεως.
THE LIFO TEAM