Αυτοί είναι οι 100 κυρίαρχοι στα είδη πολυτελείας παγκοσμίως

Αυτοί είναι οι 100 κυρίαρχοι στα είδη πολυτελείας παγκοσμίως Facebook Twitter
0

Ώθηση στην αγορά ειδών πολυτελείας εξακολουθούν να δίνουν οι καταναλωτές στις αναδυόμενες αγορές, σύμφωνα με την τέταρτη ετήσια έρευνα της Deloitte, "Παγκόσμιες Δυνάμεις των Ειδών Πολυτελείας" (Global Powers of Luxury Goods).

Στην Κίνα, τη Ρωσία και τα Ηνωμένα Αραβικά Εμιράτα, δηλαδή αγορές που έχουν χαρακτηριστεί ως αναδυόμενες αγορές ειδών πολυτελείας, το ποσοστό των καταναλωτών που δηλώνουν ότι έχουν αυξήσει τις δαπάνες τους τα τελευταία πέντε χρόνια είναι 70%, σε σύγκριση με το 53% στις αναπτυγμένες αγορές (ΕΕ, ΗΠΑ και Ιαπωνία).

Η έκθεση εξετάζει και καταγράφει τις 100 μεγαλύτερες εταιρίες ειδών πολυτελείας παγκοσμίως, βάσει των δημοσιευμένων στοιχείων για τις ενοποιημένες πωλήσεις τους. Επίσης, παρουσιάζει τις βασικές τάσεις που διαμορφώνουν την αγορά ειδών πολυτελείας, παρέχοντας μια παγκόσμια οικονομική προοπτική για τον κλάδο.

Σύμφωνα με τα δημοσιευμένα στοιχεία, οι συνολικές πωλήσεις των 100 μεγαλύτερων εταιριών ειδών πολυτελείας ανήλθαν σε 212 δισ. δολ. για το οικονομικό έτος 2015, παρουσιάζοντας μείωση 4,5% σε σχέση με το προηγούμενο οικονομικό έτος.

Για ακόμα μία χρονιά, η Ιταλία είναι η χώρα με τις περισσότερες εταιρίες ειδών πολυτελείας – από τις κορυφαίες 100 εταιρίες του κλάδου, οι 26 είναι ιταλικές – ενώ η Γαλλία, αν και με αρκετά λιγότερες εταιρίες, κατέχει το υψηλότερο μερίδιο πωλήσεων. Οι ιταλικές εταιρίες, οι οποίες είναι κατά κύριο λόγο οικογενειακές, έχουν μέσο όρο πωλήσεων 1,3 δισ. δολ., έναντι 5,1 δισ. δολ. για τις γαλλικές εταιρίες.

Παρατηρείται ότι τα ταξίδια και ο τουρισμός εν γένει εξακολουθούν να αποτελούν σημαντική ευκαιρία ανάπτυξης για τα είδη πολυτελείας. Μάλιστα, οι μισές περίπου αγορές πραγματοποιούνται είτε από καταναλωτές που ταξιδεύουν σε μια ξένη χώρα (31%) είτε κατά τη διάρκεια της παραμονής τους στο αεροδρόμιο (16%). Το ποσοστό αυτό αυξάνεται στο 60% για τους καταναλωτές των αναδυόμενων αγορών, οι οποίοι πιθανότατα δεν έχουν πρόσβαση στη μεγάλη ποικιλία προϊόντων και μαρκών που είναι διαθέσιμες στις αναπτυγμένες αγορές.

Ωστόσο, ο τρόπος με τον οποίο αντιλαμβάνονται οι καταναλωτές την πολυτέλεια αλλάζει. Η εμπειρία και η αίσθηση που τους δημιουργεί αποκτούν όλο και μεγαλύτερη βαρύτητα, ενώ η υλική απόλαυση έρχεται δεύτερη. Βέβαια, η κορυφαία ποιότητα εξακολουθεί να αποτελεί προτεραιότητα για τους καταναλωτές, των οποίων το ενδιαφέρον παραμένει αμείωτο για τα χειροποίητα προϊόντα και την υψηλή δεξιοτεχνία.

Οι 100 μεγαλύτερες εταιρίες ειδών πολυτελείας παγκοσμίως

Αυτοί είναι οι 100 κυρίαρχοι στα είδη πολυτελείας παγκοσμίως Facebook Twitter
Αυτοί είναι οι 100 κυρίαρχοι στα είδη πολυτελείας παγκοσμίως Facebook Twitter
Αυτοί είναι οι 100 κυρίαρχοι στα είδη πολυτελείας παγκοσμίως Facebook Twitter
Αυτοί είναι οι 100 κυρίαρχοι στα είδη πολυτελείας παγκοσμίως Facebook Twitter
Αυτοί είναι οι 100 κυρίαρχοι στα είδη πολυτελείας παγκοσμίως Facebook Twitter
Οικονομία
0

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Fan bourgeois για νέο κοινό στη νέα Chanel του Matthieu Blazy 

Εβδομάδα Μόδας / Chanel: Ήσυχα αλλά τολμηρά, ο Matthieu Blazy αφυπνίζει το επαναστατικό πνεύμα της Coco

Καταργώντας (ή κάνοντας αγνώριστα) τα κλισέ που είχαν κουράσει ακόμα και το πιο πιστό κοινό της Chanel, o νέος καλλιτεχνικός διευθυντής του ιστορικού οίκου μοιάζει να πέρασε το πρώτο τεστ.
ΣΤΕΛΛΑ ΛΙΖΑΡΔΗ
Η ΕΕ αυξάνει τους δασμούς στο 50% για τις εισαγωγές χάλυβα – Τι σημαίνει για την αγορά

Οικονομία / Η ΕΕ αυξάνει τους δασμούς στο 50% για τις εισαγωγές χάλυβα – Τι σημαίνει για την αγορά

Η Ευρωπαϊκή Ένωση σχεδιάζει αύξηση των δασμών εισαγωγής χάλυβα στο 50% και μείωση των ποσοστώσεων σχεδόν στο μισό για να προστατεύσει τη βιομηχανία της από φθηνές εισαγωγές, ακολουθώντας τα βήματα των ΗΠΑ
LIFO NEWSROOM
Τουρισμός για Όλους 2025: Τι πρέπει να κάνουν οι δικαιούχοι με την άυλη κάρτα

Οικονομία / Τουρισμός για Όλους 2025: Τι πρέπει να κάνουν οι δικαιούχοι με την άυλη κάρτα

Το πρόγραμμα απευθύνεται σε όλους τους πολίτες με ιδιαίτερη μέριμνα για συνταξιούχους, μονογονεϊκές οικογένειες, οικογένειες με τρία και περισσότερα παιδιά και άτομα με αναπηρία
LIFO NEWSROOM
Ευρωβαρόμετρο 2025: Το κόστος και η ασφάλεια των τροφίμων επηρεάζουν την αγορά των καταναλωτών στην Ελλάδα

Οικονομία / Ευρωβαρόμετρο 2025: Το κόστος και η ασφάλεια των τροφίμων επηρεάζουν την αγορά των καταναλωτών στην Ελλάδα

Οι δύο κύριοι παράγοντες που επηρεάζουν την αγορά τροφίμων των καταναλωτών στη χώρα, την ώρα που αντίστοιχα στην Ευρώπη το κόστος και η γεύση, έχουν τον πρωταγωνιστικό ρόλο
LIFO NEWSROOM