Η superstar Tommy Genesis που έρχεται στην Αθήνα, μάς λέει ότι τα πόδια της μοιάζουν με χοτ-ντογκ Facebook Twitter
Δεν προσεγγίζω εσκεμμένα τη σεξουαλικότητα στα κομμάτια μου. Είμαι απλώς ο εαυτός μου και τίποτα δεν γίνεται από πρόθεση, αυτό όμως δεν σημαίνει ότι δεν έχω και αυτογνωσία.

Η superstar Tommy Genesis που έρχεται στην Αθήνα, μάς λέει ότι τα πόδια της μοιάζουν με χοτ-ντογκ

0

Η Tommy Genesis εμφανίστηκε πριν από δύο χρόνια και από την πρώτη στιγμή θεωρήθηκε παγκοσμίως μία από τις σημαντικότερες μουσικούς κάτω των 25. Με εμφάνιση μοντέλου –μοιάζει σαν να βγήκε από τις σελίδες κάποιου περιοδικού μόδας–, συχνά συζητιέται περισσότερο για το στυλ της παρά για τη μουσική της: ένα crossover αθώας μαθήτριας και σέξι back-up χορεύτριας. Ο ήχος των κομματιών της είναι πειραγμένη ραπ με trap στοιχεία και αρκετό θόρυβο.


Ανήκει στη νέα γενιά των θηλυκών ράπερ που προτιμά να κινείται σε πιο underground μονοπάτια, υιοθετώντας μια προκλητική πολεμική που σχετίζεται με την ταυτότητα, τη σεξουαλικότητα και τα γυναικεία δικαιώματα – τελευταία είναι της μόδας το κοριτσίστικο χιπ-χοπ, όπου πρωτοστατούν η Princess Nokia και η «άτακτη» Azealia Banks. Η Tommy βάφτισε το είδος της μουσικής που παίζει «φετιχιστικό ραπ». «Απλώς ήταν κάτι που μου βγήκε από το πρώτο τραγούδι που έγραψα. Δεν με πειράζει όμως, όπου και να με ταξινομήσουν». Από τις απαντήσεις της καταλαβαίνεις ότι έχει αέρα και τσαμπουκά σταρ. Και είναι μόνο στην αρχή. Οι συναυλίες της είναι όλες sold-out, όπου και αν εμφανιστεί, και όλοι παραμιλούν με την τεράστια ενέργεια που βγάζει στη σκηνή.

Κατά την άποψη μου, ο αληθινός φεμινισμός δεν πρέπει να λέγεται φεμινισμός αλλά ισότητα. Δεν χρησιμοποιώ ποτέ τη λέξη φεμινισμός. Δεν εστιάζω στο φύλο. Μου φαίνεται αντιπαραγωγικό να επισημαίνονται συνέχεια οι ανατομικές διαφορές. Αυτό δεν είναι ισότητα


Στο κομμάτι «Angelina» ραπάρει: «She tell me he gon' flip me like he flip his cousins back South/ But she don't know that I went from cunt to dick early this month» και καταλαβαίνεις για ποιον λόγο γράφονται τόσα γι' αυτήν. Οι στίχοι της είναι επιθετικοί, με έντονες σεξουαλικές αναφορές, διφορούμενοι, προκλητικοί. Όταν τη ρωτάω ποια είναι θέση της σχετικά με τον φεμινισμό, απαντάει ότι καμιά φορά προτιμάει να μην παίρνει θέση. Αμέσως μετά, όμως, συμπληρώνει: «Κατά την άποψη μου, ο αληθινός φεμινισμός δεν πρέπει να λέγεται φεμινισμός αλλά ισότητα. Δεν χρησιμοποιώ ποτέ τη λέξη φεμινισμός. Δεν εστιάζω στο φύλο. Μου φαίνεται αντιπαραγωγικό να επισημαίνονται συνέχεια οι ανατομικές διαφορές. Αυτό δεν είναι ισότητα».

Η superstar Tommy Genesis που έρχεται στην Αθήνα, μάς λέει ότι τα πόδια της μοιάζουν με χοτ-ντογκ Facebook Twitter
«Άρχισα να χτίζω την καριέρα μου από τo SoundCloud. Είναι κάτι καταπληκτικό. Λειτουργεί ως μια κυβερνο-πλατφόρμα που σου ανοίγει τα μάτια, αν και μελλοντικά βλέπω πως η μουσική δεν θα διαφέρει από το παρελθόν. Θα περνάει από φάσεις και κύματα». Φωτο: Stephane Wafer


«Οι στίχοι σου όμως είναι πολύ τολμηροί. Τι είναι αυτό που θέλεις να προκαλέσεις με τις αναφορές στη σεξουαλικότητα;». «Δεν προσεγγίζω εσκεμμένα τη σεξουαλικότητα στα κομμάτια μου. Είμαι απλώς ο εαυτός μου και τίποτα δεν γίνεται από πρόθεση, αυτό όμως δεν σημαίνει ότι δεν έχω και αυτογνωσία. Είμαι Καναδή. Είμαι γυναίκα. Είναι άνθρωπος και κάνω τέχνη. Μου αρέσει να κοιμάμαι, να τραγουδάω, να ζωγραφίζω και να είμαι κοντά στους ανθρώπους που αγαπώ. Μου αρέσει επίσης να μένω μόνη μου και να βρίσκομαι κοντά στα ζώα. Μου αρέσουν τα μακαρόνια. Δεν ξέρω αν μου αρέσει να προκαλώ. Ξέρω π.χ. ότι η μουσική μου δεν είναι για όλους επειδή είναι πολύ underground».


Τώρα, βέβαια, πόσο underground είσαι όταν έχεις υπογράψει στην Interscope Records; Ας είναι καλά η Μαντόνα που έκανε το σεξ στη μουσική mainstream.


Πριν υπογράψει στην Interscope, η νεαρή Καναδή, που γεννήθηκε στη Μελβούρνη από Ινδό πατέρα και Σκανδιναβή μητέρα, ανήκε στο δυναμικό της Awful Records της Ατλάντα. Η Awful Records είναι η αγαπημένη εταιρεία του Drake και είναι το «σπίτι» όλης αυτής της περίεργης ραπ που βγαίνει από την Αμερική. Το αστέρι της αυτήν τη στιγμή είναι η Abra. Σε αυτό το ποικιλόμορφο περιβάλλον η Tommy κυκλοφόρησε το πρώτο της άλμπουμ το 2015 με τίτλο «World Vision». Φέτος, οι φαν της περιμένουν τη δεύτερη κυκλοφορία της που θα έχει τίτλο «World Vision 2». Σκοπεύει να φτιάξει τριλογία.

 
Από μικρή είχε μια έμφυτη κλίση στις τέχνες. Σπούδασε γλυπτική και δούλεψε σε γκαλερί πριν αφοσιωθεί ολοκληρωτικά στη μουσική. Σκηνοθετεί όλα τα βίντεο μόνη της και θεωρεί τον εαυτό της πρώτα καλλιτέχνη. «Οι μουσικοί είναι καλλιτέχνες, έτσι θεωρώ ότι είμαι καλλιτέχνις» λέει.

Η superstar Tommy Genesis που έρχεται στην Αθήνα, μάς λέει ότι τα πόδια της μοιάζουν με χοτ-ντογκ Facebook Twitter
Φωτο: Stephane Wafer


«Πώς αισθάνεσαι που σε αποκαλούν διαδικτυακή βασίλισσα της ραπ;». «Δεν γίνεται να μην έχει επηρεάσει το Ίντερνετ την μουσική» απαντάει. «Άρχισα να χτίζω την καριέρα μου από τo SoundCloud. Είναι κάτι καταπληκτικό. Λειτουργεί ως μια κυβερνο-πλατφόρμα που σου ανοίγει τα μάτια, αν και μελλοντικά βλέπω πως η μουσική δεν θα διαφέρει από το παρελθόν. Θα περνάει από φάσεις και κύματα».
«Και η πολιτική; Σε ενδιαφέρει; Παρακολουθείς τις ειδήσεις;». «Ναι, βλέπω τι γίνεται, αλλά δυστυχώς η γνώμη μου δεν αφορά κανέναν».


Είναι η πρώτη φορά που θα έρθει στην Ελλάδα και είναι ενθουσιασμένη. «Θέλω να συναντήσω όλα τα όμορφα πρόσωπά σας από κοντά» λέει. «Όμως, Tommy, γιατί ο κόσμος έχει πάθει εμμονή με τις κοντές φούστες που φοράς;». «Αυτή είναι μια χαριτωμένη ερώτηση. Δεν είμαι σίγουρη. Ίσως επειδή τα πόδια μου μοιάζουν με χοτ-ντογκ;».

 

TOMMY GENESIS - ANGELINA 

Η Tommy Genesis θα εμφανιστεί το Σάββατο 27 Μαΐου στο six d.o.g.s, (Αβραμιώτου 3-5), €12-15.

ΑΓΟΡΑ ΕΙΣΙΤΗΡΙΩΝ

Μουσική
0

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

KET: «Το γεγονός ότι έχουμε καταφέρει να υπάρχουμε τόσα χρόνια είναι ένα μικρό θαύμα»

Κέντρο Ελέγχου Τηλεοράσεων / KET: «Καταφέραμε να υπάρχουμε τόσα χρόνια, κι αυτό είναι ένα μικρό θαύμα»

Μια μεγάλη συζήτηση για την ιστορία του Κέντρου Ελέγχου Τηλεοράσεων, ενός από τους βασικούς πυρήνες της πειραματικής και ανεξάρτητης μουσικής σκηνής της πόλης και όχι μόνο.
ΜΑΡΙΑ ΠΑΠΠΑ
102΄ με την Tάμτα και την Ανίτα Ρατσβελισβίλι

Μουσική / Tάμτα - Ανίτα Ρατσβελισβίλι: «Μάθαμε να ζούμε με το τραύμα»

Δυο διάσημες και πετυχημένες Γεωργιανές συναντιούνται στην ΕΛΣ και μιλούν για τις δυσκολίες που τις διαμόρφωσαν και την κουλτούρα της χώρας τους, που την κουβαλάνε μαζί τους παντού, ακόμα και όταν τις πληγώνει.
M. HULOT
Η επιστροφή της Lily Allen

Μουσική / Η Lily Allen επιστρέφει με το πιο θεαματικό ξεκατίνιασμα στην ιστορία της ποπ

Το «West End Girl» της Lilly Allen και ένα αριστουργηματικό ραπ άλμπουμ από την CupcakKe αποτελούν τα πιο δυνατά και τολμηρά, από πλευράς στιχουργικής, άλμπουμ της χρονιάς. Μια καλή εβδομάδα για τη μουσική.
ΜΑΡΙΑ ΠΑΠΠΑ
BOYS’ SHORTS INTERVIEW

Μουσική / Boys’ Shorts: «Δεν φταίνε τα τρανς άτομα που έχει γίνει μίζερη η ζωή σου»

To eyeliner και το electroclash έφερε κοντά το ντουέτο των DJs, που εμπνεύστηκαν το όνομά τους από τον Boy George. Έπαιξαν στο Berghain, και η φήμη τους εκτοξεύτηκε. Πλέον το mantra τους είναι το «enjoy the moment».
ΦΩΦΗ ΤΣΕΣΜΕΛΗ
Παιδί Τραύμα: Τραγουδάκια λέω που αύριο θα ξεχαστούν, δεν κάνω καμία επανάσταση, δεν αλλάζω τον κόσμο

Μουσική / Παιδί Τραύμα: «Τραγουδάκια λέω, που αύριο θα ξεχαστούν, δεν αλλάζω τον κόσμο»

Στο νέο του άλμπουμ, το Παιδί Τραύμα χρησιμοποιεί τις έννοιες της φυγής και της συγχώρεσης για να μιλήσει για το αδιέξοδο του ψηφιακού κόσμου και την αναζήτηση της αλήθειας με τραγούδια που ξεφεύγουν από το mainstream.   
M. HULOT
Οι Tame Impala φτιάχνουν έναν δίσκο εμπνευσμένο από τα bush doofs της Αυστραλίας

Μουσική / «Deadbeat» των Tame Impala: Μια lo-fi ωδή στα rave πάρτι από ένα σπουδαίο συγκρότημα

Είναι η πρώτη του δουλειά που δεν περιέχει ούτε μια ροκ στιγμή. Σύμφωνα με τον Chris Deville: «Οι Tame Impala έχουν μεταμορφωθεί σταδιακά από ένα από τα σπουδαιότερα ροκ συγκροτήματα της γενιάς τους σε… κάτι άλλο».
ΜΑΡΙΑ ΠΑΠΠΑ
Το Μονόγραμμα του Έρωτα και της Μουσικής

Συμφωνική Μουσική - Ιστορίες / Το Μονόγραμμα του Έρωτα και της Μουσικής

Η Κρατική Ορχήστρα Αθηνών τιμά τη μνήμη του Οδυσσέα Ελύτη με αφορμή τα τριάντα χρόνια από τον θάνατό του, παρουσιάζοντας το «Μονόγραμμα» του Γιώργου Κουρουπού, που βασίζεται στο ομότιτλο έργο του μεγάλου Έλληνα ποιητή, στις 24 Οκτωβρίου στο Μέγαρο Μουσικής Αθηνών.
ΜΑΤΟΥΛΑ ΚΟΥΣΤΕΝΗ
Λίγες λέξεις για τον Διονύση Σαββόπουλο

Οπτική Γωνία / Λίγες λέξεις για τον Διονύση Σαββόπουλο

«Ό,τι όμως και αν υπήρξε ο Διονύσης Σαββόπουλος, είχε τη δόνηση, τον λοξό τόνο, μια διάθεση μεταμόρφωσης και γιορτής. Επέστρεφε σε μια πάμφωτη αυλή, περιμένοντας τους φίλους, το νόημα της συνάθροισης».
ΝΙΚΟΛΑΣ ΣΕΒΑΣΤΑΚΗΣ