Η Disney φέρνει το μέλλον των παιχνιδιών με το τρισδιάστατο μάτι

Η Disney φέρνει το μέλλον των παιχνιδιών με το τρισδιάστατο μάτι Facebook Twitter
0

Το ερευνητικό τμήμα της Disney σε συνεργασία με το ερευνητικό κέντρο Carnegie Mellon κυκλοφόρησε το Papillion, ένα τρισδιάστατο βολβό ματιού που προσδίδει στα παιχνίδια την καρτουνίστικη λάμψη που τους έλειπε. Πρόκειται για μια καινοτομία που για την Disney συνδέεται άμεσα με τη βιομηχανία των ρομποτικών κατασκευών, των διαδραστικών χαρακτήρων και φυσικά των παιχνιδιών.

Η Disney φέρνει το μέλλον των παιχνιδιών με το τρισδιάστατο μάτι Facebook Twitter
Η Disney φέρνει το μέλλον των παιχνιδιών με το τρισδιάστατο μάτι Facebook Twitter

«Η κατασκευή των ματιών πάντα ήταν πρόβλημα στα παιχνίδια και τα μάτια είναι το πιο σημαντικό στοιχείο στην κατά πρόσωπο επαφή», εξηγεί ο επικεφαλής του πρότζεκτ Ivan Poupyrev. «Και όταν μιλάμε για φανταστικούς χαρακτήρες, όπως στα manga, τα κόμικς και τα καρτούν, τα μάτια έχουν σχήματα και μεγέθη που δεν έχουν καμία σχέση με την πραγματικότητα και λειτουργούν με εντελώς αφύσικους τρόπους. Φανταστείτε τους Τομ και Τζέρι.»

Η Disney φέρνει το μέλλον των παιχνιδιών με το τρισδιάστατο μάτι Facebook Twitter
Η Disney φέρνει το μέλλον των παιχνιδιών με το τρισδιάστατο μάτι Facebook Twitter
Η Disney φέρνει το μέλλον των παιχνιδιών με το τρισδιάστατο μάτι Facebook Twitter

Ωστόσο, παρά τις τεχνολογικές εξελίξεις, τα μάτια του Μίκι Μάους παραμένουν ένα ζευγάρι ανέκφραστα γυάλινα οβάλ σχήματα γεμισμένα με μπογιά. Φανταστείτε τον Μίκι να γουρλώνει και οι κόρες του να μετατρέπονται σε δολάρια ή να γεμίζουν με ασπρόμαυρο ντελικάτο animation. Το παράδειγμά του αποδεικνύει πόσο μεγάλο ενδιαφέρον θα έχει στο μέλλον η τεχνολογία που βασίζεται σε κυρτές οθόνες.

«Ο πραγματικός κόσμος δεν είναι επίπεδος και η τεχνολογία του μέλλοντος πρέπει να ερθει αντιμέτωπη με τα αναρίθμητα σχήματα που έχουμε γύρω μας», αναφέρει ο Poupyrev, αναφερόμενος σε μελλοντική εφαρμογή της καινοτομίας και σε άλλα αντικείμενα. «Τα μάτια είναι μόνο ένα παράδειγμα».

 

[via]

Design
0

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Δημήτρης Αντωνακάκης: «Η Αθήνα χρειάζεται γενναίες αποφάσεις»

Οι Αθηναίοι / Δημήτρης Αντωνακάκης: «Η Αθήνα χρειάζεται γενναίες αποφάσεις»

Ως παιδί, σχεδίαζε δρόμους στην άμμο. Αργότερα, υπερασπίστηκε την αρχιτεκτονική ως τέχνη ζωής. Με τη σύντροφο και συνεργάτιδά του Σουζάνα έζησαν μια ζωή όπου το «εγώ» έγινε «εμείς», μέχρι την απώλειά της που τον σημάδεψε βαθιά. Είναι ο Αθηναίος της εβδομάδας.
ΓΙΑΝΝΗΣ ΠΑΝΤΑΖΟΠΟΥΛΟΣ
Mattias Adolfsson: «Η έμπνευση με χτυπάει σαν κεραυνός, από το πουθενά»

Design / Mattias Adolfsson: Μιλώντας με έναν κορυφαίο εικονογράφο της εποχής

Δυο-τρεις κουβέντες με τον διακεκριμένο Σουηδό γραφίστα και εικονογράφο, έναν από τους «υψηλούς προσκεκλημένους» του φετινού 7ου LAComicsFestival, που θα γίνει στη Λάρισα από τις 5 ως τις 7 Σεπτεμβρίου.
ΘΟΔΩΡΗΣ ΑΝΤΩΝΟΠΟΥΛΟΣ
Το σύγχρονο design γίνεται πιο προσωπικό και all inclusive από ποτέ

ADM 2025: The Urban Issue / Το σύγχρονο design γίνεται πιο προσωπικό και all inclusive από ποτέ

Ιδέες που ζυμώνονταν αργά εδώ και μερικά χρόνια στον χώρο της εσωτερικής διακόσμησης ωρίμασαν και μας αποκαλύφθηκαν στις αρχές του 2025, ως οδηγός για τους χώρους στους οποίους θα κατοικήσουμε στο μέλλον.
ΣΤΕΛΛΑ ΛΙΖΑΡΔΗ
Οbjects of Common Interest: «Θέλουμε να σου κεντρίσουμε το ενδιαφέρον και να κινητοποιήσουμε ένα συναίσθημα»

ADM 2025: The Urban Issue / Κίνηση, ελευθερία, ρευστή ταυτότητα: Το design των Οbjects of Common Interest

Οι αρχιτέκτονες και σχεδιαστές Ελένη Πεταλωτή και Λεωνίδας Τραμπούκης τρέχουν ένα από τα πιο design studios της Ελλάδας. Πώς σκέφτονται και πώς σχεδιάζουν τα φημισμένα projects τους, όπως την εγκατάσταση εικαστικού φωτισμού που λατρεύουμε στην είσοδο της Πειραιώς 260;
ΑΡΓΥΡΩ ΜΠΟΖΩΝΗ
Ανδρέας Κούρκουλας: «Η μεγάλη απειλή είναι να γίνει η πόλη ένα μεγάλο ξενοδοχείο»

ADM 2025: The Urban Issue / Ανδρέας Κούρκουλας: «Η μεγάλη απειλή είναι να γίνει η πόλη ένα μεγάλο ξενοδοχείο»

Γεννήθηκε στο Χαλάνδρι, ζει στον Λυκαβηττό. Από την απόρριψη του κατεστημένου και την πίστη στη χωρική εμπειρία έως τις προκλήσεις της Αθήνας και το μέλλον των νέων δημιουργών, ο διακεκριμένος αρχιτέκτονας μιλά με πάθος για την ουσία, τις ευκαιρίες και τις πληγές της σύγχρονης πόλης.
ΑΡΓΥΡΩ ΜΠΟΖΩΝΗ
O Φασιανός στο Svenskt Tenn: Πώς βρέθηκε ο Έλληνας ζωγράφος στο πιο exclusive Σκανδιναβικό brand;

Design / Πώς βρέθηκε ο Φασιανός στο πιο exclusive Σκανδιναβικό brand;

Μια αναπάντεχη πρόταση κατέληξε σε μια έκθεση στο Svenskt Tenn, τον «βασιλιά» του Σκανδιναβικού design, που τιμά τον σπουδαίο Έλληνα καλλιτέχνη. Εκεί, κάτω από την ίδια στέγη, τα έργα του συνομιλούν με αυτά του Γιόζεφ Φρανκ, υμνώντας τη χαρά της ζωής.
ΑΡΓΥΡΩ ΜΠΟΖΩΝΗ
Concrete Aesthetic: Γιατί βλέπουμε τόσο γκρι στην Αθήνα;

ADM 2025: The Urban Issue / Concrete Aesthetic: Γιατί βλέπουμε τόσο γκρι στην Αθήνα;

Το εμφανές σκυρόδεμα και οι γκρι τόνοι επανέρχονται στον αθηναϊκό αστικό ιστό, μεταφέροντας μαζί τους ένα φορτίο αισθητικής ιστορίας, κοινωνικών μετατοπίσεων και ψηφιακής επιρροής. Από τον μπρουταλισμό στην εποχή των hashtags, πότε η χρήση του γκρι είναι ζήτημα λειτουργίας, πότε συνήθειας και πότε συνειδητής εικόνας για το τι σημαίνει σύγχρονο;
ΕΠΙΜΕΛΕΙΑ: ΔΑΝΑΗ ΜΑΚΡΗ
Μια «πράσινη» Αθήνα ως ερώτηση. Ας δούμε το κενό αλλιώς.

ADM 2025: The Urban Issue / Μια «πράσινη» Αθήνα ως ερώτηση. Ας δούμε το κενό αλλιώς.

Μπορούμε να δούμε την Αθήνα ως ένα δίκτυο με «πάρκα», συνεπή όμως απέναντι στη φύση και στην ουσία της πόλης; Πολύ περισσότερο από ένα βιβλίο, το «Για το “αττικό τοπίο” σήμερα» του Δημήτρη Φιλιππίδη είναι μια πηγή έμπνευσης που μας δίνει μια άλλη οπτική για την πόλη και το πράσινό της.
ΕΠΙΜΕΛΕΙΑ: ΔΑΝΑΗ ΜΑΚΡΗ