H Laetitia Sadier ανυπομονεί να επισκεφτεί την Ελλάδα

H Laetitia Sadier ανυπομονεί να επισκεφτεί την Ελλάδα Facebook Twitter
0

— Θυμάσαι την πρώτη σου συναυλία; Πώς ένιωθες;


Θυμάμαι ότι το πρώτο ταξίδι που έκανα μόνη μου, ως σόλο καλλιτέχνις, ήταν στην Ελλάδα. Ένας πολύ συμπαθητικός τύπος, ο Κώστας, με προσκάλεσε μέσω facebook να παίξω στη Θεσσαλονίκη. Μόλις είχαν διαλυθεί οι Stereolab και σκεφτόμουν ότι έπρεπε να βρω δουλειά, όταν ήρθε το μήνυμα του Κώστα που μου ζητούσε να κάνω μια σόλο εμφάνιση. Ήμουν πολύ συγκινημένη που μου ζητήθηκε τόσο ευγενικά και αποφάσισα να το κάνω. Δεν είχα εμφανιστεί ποτέ μόνη μου και δεν είχα τελειοποιήσει το παίξιμό μου στην κιθάρα – με τα χρόνια έγινα καλύτερη κιθαρίστρια, αλλά όχι και ο Β.Β. Κing. Θυμάμαι να είμαι πολύ νευρική και ενθουσιασμένη από την υποστήριξη του κόσμου. Είχαμε ένα βαθύτερο δέσιμο και αυτό έκανε εκείνη τη συναυλία μια αξέχαστη εμπειρία για μένα. Ένιωσα αποδεκτή με τις ατέλειές μου.


— Προτιμάς πιο μικρές συναυλίες, συναυλίες που σε κάνουν να νιώθεις οικεία;


Δεν πιστεύω ότι η οικειότητα προέρχεται από το μέγεθος του χώρου. Από την εμπειρία μου, προκύπτει από την ποιότητα των ακροατών. Μπορεί να παίζεις σε ένα πολύ μεγάλο συναυλιακό χώρο ή σε ένα φεστιβάλ, αλλά το κοινό κάνει τη διαφορά και καθορίζει την οικειότητα. Στην πραγματικότητα, δεν επιλέγω η ίδια τους χώρους που παίζω. Εμπιστεύομαι τους παραγωγούς όσον αφορά την προσέλευση του κόσμου και το μέγεθος του χώρου, αλλά είμαι προσεκτική και επικοινωνώ με όλους, ώστε να δημιουργώ μια συλλογική εμπειρία.

Το παίξιμό μου έχει βελτιωθεί κι έτσι μπορώ να συγκεντρωθώ στο συναισθηματικό μέρος των κομματιών. Αυτό με κάνει να νιώθω μεγαλύτερη ελευθερία στην έκφραση, η οποία αντανακλάται στην φωνή και τούμπαλιν.


— Πώς είναι να παίζεις μόνη σου; Έχεις περισσότερη ελευθερία;


Μου αρέσει πολύ να παίζω ζωντανά τώρα. Νιώθω λιγότερο εκτεθειμένη απ' ό,τι στο ξεκίνημά μου. Το παίξιμό μου έχει βελτιωθεί κι έτσι μπορώ να συγκεντρωθώ στο συναισθηματικό μέρος των κομματιών. Αυτό με κάνει να νιώθω μεγαλύτερη ελευθερία στην έκφραση, η οποία αντανακλάται στην φωνή και τούμπαλιν.


— Είναι ενοχλητικό που ακόμα σε ρωτάνε για τους Stereolab;


Έχεις κάποια ερώτηση κι εσύ; Αν ναι, είναι ευπρόσδεκτη. Παρ' όλα αυτά, είναι ενοχλητικό όταν ο κόσμος δεν έχει γυρίσει σελίδα και μένει στο παρελθόν. Τα πράγματα αλλάζουν διαρκώς και δεν μπορούμε να κάνουμε τίποτα γι' αυτό. Δεν υπάρχει λόγος να κολλάμε στους ήρωες του παρελθόντος όπως ήταν στα 20. Σίγουρα, δεν έχω σταματήσει από τότε. Έχω ηχογραφήσει 3 άλμπουμ, έχω κάνει πολλές περιοδείες με το τρίο μου αλλά και μόνη μου. Δεν έκατσα στον καναπέ μου περιμένοντας την επανασύνδεση των Stereolab αλλά παρέμεινα δραστήρια. Οι Stereolab έχουν σταματήσει όλες τους τις δραστηριότητες εδώ και περισσότερο από 7 χρόνια, είμαστε τελείως διαφορετικοί τώρα και αυτός είναι λόγος για να γιορτάζει κανείς.


— Ποιο είναι το πρώτο πράγμα που θα κάνεις όταν φτάσεις στην Αθήνα;
Αν και δεν είναι η πρώτη μου φορά στην πόλη, νιώθω ότι δεν την γνωρίζω αρκετά καλά. Το πρώτο πράγμα που θα κάνω είναι να αφήσω την κιθάρα μου στο ξενοδοχείο και να βγω να την εξερευνήσω.

— Μελλοντικά σχέδια;


Τα συνηθισμένα. Αυτή την περίοδο γράφω και ηχογραφώ νέα κομμάτια, τα οποία δουλεύω εναλλάξ. Αυτό με κρατάει απασχολημένη, όπως και το γεγονός ότι ετοιμάζομαι να πάω στη Βραζιλία για να συνεργαστώ με μια υπέροχη μπάντα που λέγεται Mombojo. Επίσης, θα κάνω ένα τουρ τον Μάρτιο με ένα νέο συγκρότημα... Αυτά! Εν τω μεταξύ, ανυπομονώ να επισκεφτώ την Ελλάδα ξανά και να μάθω περισσότερα για τον τόπο, την κουλτούρα, να ζήσω την εμπειρία της Αθήνας και της Θεσσαλονίκης και όσα θα μου φέρει...

21/1, 21:00, Tiki Bar Athens,Φαλήρου 15, Κουκάκι, €7

0

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Η ποίηση του Οδυσσέα Ελύτη που έγινε λαϊκό ορατόριο από τον Μίκη Θεοδωράκη

Συμφωνική Μουσική - Ιστορίες / Η ποίηση του Οδυσσέα Ελύτη που έγινε λαϊκό ορατόριο από τον Μίκη Θεοδωράκη

Η Ματούλα Κουστένη διερευνά τη σχέση του ποιητή με τον συνθέτη, την αφετηρία της δημιουργίας του μεγάλου έργου «Άξιον Εστί» και την πορεία του μέχρι την πρώτη ηχογράφηση.
ΜΑΤΟΥΛΑ ΚΟΥΣΤΕΝΗ
Κι όμως, πέρασε μισός αιώνας από την αυγή των Talking Heads

Βιβλίο / Κι όμως, πέρασε μισός αιώνας από την αυγή των Talking Heads

Τέτοιες μέρες πριν από πενήντα χρόνια, το γκρουπ έκανε το ντεμπούτο του στην σκηνή του θρυλικού κλαμπ CBGB στη Νέα Υόρκη, κι ένα νέο βιβλίο ακολουθεί την πορεία τους από τις πρώτες τους ημέρες μέχρι το είδος εκείνο της επιτυχίας που συνήθως έρχεται με τα δικά της προβλήματα
THE LIFO TEAM
Νανά Τράντου: «Οι συναυλίες δεν θα πεθάνουν ποτέ, είναι μια εμπειρία»

Μουσική / Νανά Τράντου: «Οι συναυλίες δεν θα πεθάνουν ποτέ, είναι μια εμπειρία»

Η artistic και managing director της High Priority Promotions, η μόνη γυναίκα με αυτήν τη θέση στην Ελλάδα, μιλά για τις συναυλίες, τη μουσική σήμερα, τις αλλαγές σε καλλιτέχνες και κοινό και το Memory Corner με τα ιδιαίτερα vintage ρούχα, την άλλη μεγάλη της αγάπη.
ΑΡΓΥΡΩ ΜΠΟΖΩΝΗ
Q Lazzarus: Tο τραγικό στόρι του θρυλικού κομματιού «Goodbye Horses».

Μουσική / Q Lazzarus: Tο τραγικό στόρι του θρυλικού κομματιού «Goodbye Horses»

Για χρόνια η Q Lazzarus του «Goodbye Horses», μία από τις πιο αδικημένες ερμηνεύτριες στην ιστορία της ποπ μουσικής, παρέμενε μια μυστηριώδης φιγούρα, τώρα όμως ένα μουσικό ντοκιμαντέρ φωτίζει τη ζωή της.
ΜΑΡΙΑ ΠΑΠΠΑ
Eddie Dark: «Γράφω μουσική επειδή έχω σιχαθεί τα πάντα»

Μουσική / Eddie Dark: «Γράφω μουσική επειδή έχω σιχαθεί τα πάντα»

Από μικρός ένιωθε αποσυνάγωγος. Πιστεύει ότι τα κόμικς είναι η μόνη μορφή τέχνης που είναι τελείως αφιλτράριστη και πιστεύει ότι η γενιά του θα μείνει στην ιστορία ως η γενιά που έχασε τα καλά πράγματα στο τσακ. Ο μουσικός Eddie Dark είναι ο Αθηναίος της εβδομάδας.
M. HULOT
Ερμής

Μουσική / Ermis: «Το τρέμολο του μπουζουκιού ήταν ο αγαπημένος μου ήχος από νιάνιαρο»

O περιζήτητος νέος συνθέτης που έχει συνεργαστεί με τον Good Job Nicky, τη Μαρίνα Σάττι, τη Χάρις Αλεξίου και τον Sidarta επαναπροσδιορίζει τον ήχο του μπουζουκιού και της κλασικής μουσικής με σεβασμό και τόλμη.
M. HULOT
Άξιζαν κάτι καλύτερο τα «100 Χρόνια Ελληνικής Δισκογραφίας»

Daily / Άξιζαν κάτι καλύτερο τα «100 Χρόνια Ελληνικής Δισκογραφίας»

Τα δώδεκα επεισόδια της ομώνυμης σειράς βρίσκονται στο Ertflix, η παρακολούθηση της σειράς όμως υπονομεύεται συχνά από την συμβατική και στεγνή προσέγγιση, και η στημένη παρουσία της Χάρις Αλεξίου στο ρόλο της παρουσιάστριας-αφηγήτριας δεν βοηθάει.  
ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΠΟΛΙΤΑΚΗΣ
«Πολυαγαπημένη μου Βίβιαν»: Στο φως η επιστολή που έγραψε ο Μάλκολμ ΜακΛάρεν στην Βίβιαν Γουέστγουντ λίγο πριν τον θάνατό του

Μουσική / Η επιστολή μεταμέλειας του Μάλκολμ ΜακΛάρεν προς τη Βίβιαν Γουέστγουντ, λίγο πριν τον θάνατό του

Τα αποκαλυπτήρια μιας επιστολής γεμάτης μετάνοια αλλά και πικρία, την οποία έγραψε –αλλά δεν έστειλε ποτέ– ο διαβόητος μάνατζερ των Sex Pistols προς την πρώην σύντροφο και συνοδοιπόρο του.
THE LIFO TEAM
APON: «Δεν είναι θέμα συγκυριών, είναι θέμα αξίας το αν θα ξεχωρίσεις μέσα στο χάος της σημερινής μουσικής»

Μουσική / APON: «Όταν πήγα να δειγματίσω τα πρώτα μου τραγούδια, γελάγανε»

Η πρωτοφανής επιτυχία ενός νεαρού τραγουδοποιού που με το πρώτο άλμπουμ του προκαλεί πανδαιμόνιο στο ραδιόφωνο και στις μουσικές πλατφόρμες, ενώνοντας μουσικά ένα ετερόκλητο κοινό κάθε ηλικίας.
M. HULOT
H βαθιά υπνωτική ενέργεια του DJ Nobu

Μουσική / H βαθιά υπνωτική ενέργεια του DJ Nobu

Κάθε σετ του είναι μια κατάδυση, μια αργή πτώση σε υποσυνείδητα μοτίβα, σε αχαρτογράφητους ήχους, σε σκοτεινούς διαδρόμους που παραπέμπουν περισσότερο σε τελετουργία παρά σε πάρτι. Ένας από τους σημαντικότερους DJ's της εποχής μας έρχεται στην Αθήνα για ένα βράδι.
ΦΩΦΗ ΤΣΕΣΜΕΛΗ
Χελμός

Μουσική / Χελμός: 30 στιγμές από το πιο «ψηλό» φεστιβάλ του καλοκαιριού

Στημένο στα 1.700 μέτρα, το 3ο Helmos Mountain Festival υποδέχτηκε μερικά από τα πιο αγαπημένα ονόματα της εγχώριας σκηνής, σε ένα τριήμερο που συνδύασε μουσική, φύση και κορυφές - κυριολεκτικά και μεταφορικά.
LIFO NEWSROOM