«Δεν επιτρέπουμε να μας εκβιάζει η Ελλάδα»

«Δεν επιτρέπουμε να μας εκβιάζει η Ελλάδα» Facebook Twitter
0

«Δεν επιτρέπουμε να μας εκβιάζει η Ελλάδα», δηλώνει ο υπουργός Οικονομικών της Φινλανδίας, Άντι Ρίνε ο οποίος μίλησε στην «Frankfurter Allgemeine Zeitung».


«Οι αποφάσεις είναι ξεκάθαρες και η Ελλάδα θα λάβει επιπλέον χρήματα μόνο όταν οι μεταρρυθμίσεις δεν έχουν απλώς αποφασιστεί αλλά και υλοποιηθεί» σημείωσε ο κ. Ρίνε, τονίζοντας παράλληλα ότι
«η αποδέσμευση των δανείων απαιτεί ομόφωνη απόφαση του Eurogroup και η Φινλανδία θα δώσει τη συγκατάθεσή της μόνο εάν έχουν εκπληρωθεί οι όροι». «Αυτό ισχύει ανεξαρτήτως του κόμματος στο οποίο θα ανήκει ο υπουργός Οικονομικών», διευκρίνισε ο φινλανδός υπουργός Οικονομικών και εξέφρασε ακόμη την ικανοποίησή του για το γεγονός ότι η Φινλανδία έχει εξασφαλίσει εγγυήσεις για τη δανειακή βοήθεια προς την Ελλάδα, αναφερόμενος στην κατάθεση από το 2011, σε ειδικό λογαριασμό, 930 εκατομμυρίων ευρώ.

Υπενθυμίζεται ότι στη Φινλανδία θα διεξαχθούν εκλογές στις 19 Απριλίου.

0

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Η ΕΕ αυξάνει τους δασμούς στο 50% για τις εισαγωγές χάλυβα – Τι σημαίνει για την αγορά

Οικονομία / Η ΕΕ αυξάνει τους δασμούς στο 50% για τις εισαγωγές χάλυβα – Τι σημαίνει για την αγορά

Η Ευρωπαϊκή Ένωση σχεδιάζει αύξηση των δασμών εισαγωγής χάλυβα στο 50% και μείωση των ποσοστώσεων σχεδόν στο μισό για να προστατεύσει τη βιομηχανία της από φθηνές εισαγωγές, ακολουθώντας τα βήματα των ΗΠΑ
LIFO NEWSROOM
Τουρισμός για Όλους 2025: Τι πρέπει να κάνουν οι δικαιούχοι με την άυλη κάρτα

Οικονομία / Τουρισμός για Όλους 2025: Τι πρέπει να κάνουν οι δικαιούχοι με την άυλη κάρτα

Το πρόγραμμα απευθύνεται σε όλους τους πολίτες με ιδιαίτερη μέριμνα για συνταξιούχους, μονογονεϊκές οικογένειες, οικογένειες με τρία και περισσότερα παιδιά και άτομα με αναπηρία
LIFO NEWSROOM
Ευρωβαρόμετρο 2025: Το κόστος και η ασφάλεια των τροφίμων επηρεάζουν την αγορά των καταναλωτών στην Ελλάδα

Οικονομία / Ευρωβαρόμετρο 2025: Το κόστος και η ασφάλεια των τροφίμων επηρεάζουν την αγορά των καταναλωτών στην Ελλάδα

Οι δύο κύριοι παράγοντες που επηρεάζουν την αγορά τροφίμων των καταναλωτών στη χώρα, την ώρα που αντίστοιχα στην Ευρώπη το κόστος και η γεύση, έχουν τον πρωταγωνιστικό ρόλο
LIFO NEWSROOM