Hara-Kiri: Το «ηλίθιο και μοχθηρό» γαλλικό περιοδικό των 60s

Hara-Kiri: Το «ηλίθιο και μοχθηρό» γαλλικό περιοδικό των 60s Facebook Twitter
1
Hara-Kiri: Το «ηλίθιο και μοχθηρό» γαλλικό περιοδικό των 60s Facebook Twitter

To Hara-Kiri ήταν ένα έξαλλο και ασεβές γαλλικό σατιρικό περιοδικό που εκδιδόταν στα 60s από τον ευθυμογράφο Georges Bernier, το συγγραφέα François Cavanna και τον κομίστα και καλλιτεχνικό διευθυντή Fred Aristidès.

Το περιοδικό αυτοχαρακτηριζόταν στον υπότιτλο «ηλίθιο και μοχθηρό» αλλά οι χαρακτηρισμοί αυτοί δεν είχαν διόλου υποτιμητική χροιά. Το περιεχόμενό του καταφερόταν εναντίον κάθε θεσμοθετημένης εξουσίας, πολιτικής ή θρησκευτικής, με αποτέλεσμα δύο φορές στην εκδοτική του ιστορία, το 1961 και το 1966 να απαγορευτεί προσωρινά από τη Γαλλική Κυβέρνηση.

Πολύχρωμα, μερικές φορές στα όρια του κιτς, άλλοτε προσβλητικά, πάντοτε όμως ευφάνταστα ακόμα και για τα σημερινά δεδομένα, τα εξώφυλλα του Hara-Kiri έχουν αφήσει ιστορία. Απολαύστε μερικά.

Hara-Kiri: Το «ηλίθιο και μοχθηρό» γαλλικό περιοδικό των 60s Facebook Twitter
Hara-Kiri: Το «ηλίθιο και μοχθηρό» γαλλικό περιοδικό των 60s Facebook Twitter
Hara-Kiri: Το «ηλίθιο και μοχθηρό» γαλλικό περιοδικό των 60s Facebook Twitter
Hara-Kiri: Το «ηλίθιο και μοχθηρό» γαλλικό περιοδικό των 60s Facebook Twitter
Hara-Kiri: Το «ηλίθιο και μοχθηρό» γαλλικό περιοδικό των 60s Facebook Twitter
Hara-Kiri: Το «ηλίθιο και μοχθηρό» γαλλικό περιοδικό των 60s Facebook Twitter
Hara-Kiri: Το «ηλίθιο και μοχθηρό» γαλλικό περιοδικό των 60s Facebook Twitter
Hara-Kiri: Το «ηλίθιο και μοχθηρό» γαλλικό περιοδικό των 60s Facebook Twitter
Hara-Kiri: Το «ηλίθιο και μοχθηρό» γαλλικό περιοδικό των 60s Facebook Twitter
Hara-Kiri: Το «ηλίθιο και μοχθηρό» γαλλικό περιοδικό των 60s Facebook Twitter
Hara-Kiri: Το «ηλίθιο και μοχθηρό» γαλλικό περιοδικό των 60s Facebook Twitter
Hara-Kiri: Το «ηλίθιο και μοχθηρό» γαλλικό περιοδικό των 60s Facebook Twitter
Hara-Kiri: Το «ηλίθιο και μοχθηρό» γαλλικό περιοδικό των 60s Facebook Twitter
Hara-Kiri: Το «ηλίθιο και μοχθηρό» γαλλικό περιοδικό των 60s Facebook Twitter
Hara-Kiri: Το «ηλίθιο και μοχθηρό» γαλλικό περιοδικό των 60s Facebook Twitter
Hara-Kiri: Το «ηλίθιο και μοχθηρό» γαλλικό περιοδικό των 60s Facebook Twitter
Hara-Kiri: Το «ηλίθιο και μοχθηρό» γαλλικό περιοδικό των 60s Facebook Twitter
Hara-Kiri: Το «ηλίθιο και μοχθηρό» γαλλικό περιοδικό των 60s Facebook Twitter
Hara-Kiri: Το «ηλίθιο και μοχθηρό» γαλλικό περιοδικό των 60s Facebook Twitter
Hara-Kiri: Το «ηλίθιο και μοχθηρό» γαλλικό περιοδικό των 60s Facebook Twitter
Hara-Kiri: Το «ηλίθιο και μοχθηρό» γαλλικό περιοδικό των 60s Facebook Twitter
Hara-Kiri: Το «ηλίθιο και μοχθηρό» γαλλικό περιοδικό των 60s Facebook Twitter
Hara-Kiri: Το «ηλίθιο και μοχθηρό» γαλλικό περιοδικό των 60s Facebook Twitter
Hara-Kiri: Το «ηλίθιο και μοχθηρό» γαλλικό περιοδικό των 60s Facebook Twitter
Hara-Kiri: Το «ηλίθιο και μοχθηρό» γαλλικό περιοδικό των 60s Facebook Twitter
Hara-Kiri: Το «ηλίθιο και μοχθηρό» γαλλικό περιοδικό των 60s Facebook Twitter
Hara-Kiri: Το «ηλίθιο και μοχθηρό» γαλλικό περιοδικό των 60s Facebook Twitter
Hara-Kiri: Το «ηλίθιο και μοχθηρό» γαλλικό περιοδικό των 60s Facebook Twitter
Hara-Kiri: Το «ηλίθιο και μοχθηρό» γαλλικό περιοδικό των 60s Facebook Twitter
Hara-Kiri: Το «ηλίθιο και μοχθηρό» γαλλικό περιοδικό των 60s Facebook Twitter
Hara-Kiri: Το «ηλίθιο και μοχθηρό» γαλλικό περιοδικό των 60s Facebook Twitter
Hara-Kiri: Το «ηλίθιο και μοχθηρό» γαλλικό περιοδικό των 60s Facebook Twitter
Hara-Kiri: Το «ηλίθιο και μοχθηρό» γαλλικό περιοδικό των 60s Facebook Twitter
Hara-Kiri: Το «ηλίθιο και μοχθηρό» γαλλικό περιοδικό των 60s Facebook Twitter
Hara-Kiri: Το «ηλίθιο και μοχθηρό» γαλλικό περιοδικό των 60s Facebook Twitter
Hara-Kiri: Το «ηλίθιο και μοχθηρό» γαλλικό περιοδικό των 60s Facebook Twitter
Hara-Kiri: Το «ηλίθιο και μοχθηρό» γαλλικό περιοδικό των 60s Facebook Twitter

[via]

Design
1

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Ένα σπίτι που χρειάζεται περισσότερους τοίχους

Design / Ένα σπίτι που χρειάζεται κι άλλους τοίχους για τους πίνακες του ιδιοκτήτη

Ο αρχιτέκτονας και visual artist Αλέξανδρος Μαγκανιώτης μένει στη Γλυφάδα, σε μια οικογενειακή πολυκατοικία. Το διαμέρισμά του έχει τόσα έργα που μοιάζει με δική του, ατομική έκθεση, την οποία ανανεώνει συνεχώς.
ΤΖΟΥΛΗ ΑΓΟΡΑΚΗ
Ο Gustaf Westman σχεδιάζει viral αντικείμενα που φτάνουν την ντοπαμίνη στα ύψη

Design / Ο Gustaf Westman σχεδιάζει viral αντικείμενα που φτάνουν την ντοπαμίνη στα ύψη

Πιάτα, φλιτζάνια, βάζα και λάμπες που σε κάνουν να θες να τους τραπεζώσεις όλους. Έντονα, χαριτωμένα, λαχταριστά αντικείμενα που μετατρέπουν το τραπέζι σου σε μια ολοκληρωμένη εμπειρία ευτυχίας.
ΜΙΝΑ ΚΑΛΟΓΕΡΑ
Δημήτρης Αντωνακάκης: «Η Αθήνα χρειάζεται γενναίες αποφάσεις»

Οι Αθηναίοι / Δημήτρης Αντωνακάκης: «Η Αθήνα χρειάζεται γενναίες αποφάσεις»

Ως παιδί, σχεδίαζε δρόμους στην άμμο. Αργότερα, υπερασπίστηκε την αρχιτεκτονική ως τέχνη ζωής. Με τη σύντροφο και συνεργάτιδά του Σουζάνα έζησαν μια ζωή όπου το «εγώ» έγινε «εμείς», μέχρι την απώλειά της που τον σημάδεψε βαθιά. Είναι ο Αθηναίος της εβδομάδας.
ΓΙΑΝΝΗΣ ΠΑΝΤΑΖΟΠΟΥΛΟΣ
Mattias Adolfsson: «Η έμπνευση με χτυπάει σαν κεραυνός, από το πουθενά»

Design / Mattias Adolfsson: Μιλώντας με έναν κορυφαίο εικονογράφο της εποχής

Δυο-τρεις κουβέντες με τον διακεκριμένο Σουηδό γραφίστα και εικονογράφο, έναν από τους «υψηλούς προσκεκλημένους» του φετινού 7ου LAComicsFestival, που θα γίνει στη Λάρισα από τις 5 ως τις 7 Σεπτεμβρίου.
ΘΟΔΩΡΗΣ ΑΝΤΩΝΟΠΟΥΛΟΣ
Το σύγχρονο design γίνεται πιο προσωπικό και all inclusive από ποτέ

ADM 2025: The Urban Issue / Το σύγχρονο design γίνεται πιο προσωπικό και all inclusive από ποτέ

Ιδέες που ζυμώνονταν αργά εδώ και μερικά χρόνια στον χώρο της εσωτερικής διακόσμησης ωρίμασαν και μας αποκαλύφθηκαν στις αρχές του 2025, ως οδηγός για τους χώρους στους οποίους θα κατοικήσουμε στο μέλλον.
ΣΤΕΛΛΑ ΛΙΖΑΡΔΗ
Οbjects of Common Interest: «Θέλουμε να σου κεντρίσουμε το ενδιαφέρον και να κινητοποιήσουμε ένα συναίσθημα»

ADM 2025: The Urban Issue / Κίνηση, ελευθερία, ρευστή ταυτότητα: Το design των Οbjects of Common Interest

Οι αρχιτέκτονες και σχεδιαστές Ελένη Πεταλωτή και Λεωνίδας Τραμπούκης τρέχουν ένα από τα πιο design studios της Ελλάδας. Πώς σκέφτονται και πώς σχεδιάζουν τα φημισμένα projects τους, όπως την εγκατάσταση εικαστικού φωτισμού που λατρεύουμε στην είσοδο της Πειραιώς 260;
ΑΡΓΥΡΩ ΜΠΟΖΩΝΗ

σχόλια

1 σχόλια