Εικαστικά την Κυριακή

Εικαστικά την Κυριακή Facebook Twitter
0

Από τις 4 Δεκεμβρίου η Τρέισι Εμιν εκθέτει στο Moca του Μαϊάμι μερικά από τα πιο αξιόλογα έργα της με νέον.

Angel without you, ο τίτλος της έκθεσης.

Το Moca ήταν το πρώτο αμερικανικό μουσείο που απέκτησε έργο της Έμιν, το βίντεό της «Γιατί δεν έγινα χορεύτρια», έργο του 1998.

Για τις ανάγκες της έκθεσης, η Εμιν δημιούργησε μια σειρά νέον μεγάλης κλίμακας τα οποία θα εκτεθούν στην αυλή του μουσείου. Η Τρέισι Εμιν γεννήθηκε το 1963 και είναι διεθνώς αναγνωρισμένη για το αποκαλυπτικό στιλ που διαποτίζει το έργο της.

Εμπνέεται από τις προσωπικές της εμεπιρίες και αποκαλύπτει την συναισθηματική της κατάσταση με ωμή ειλικρίνεια και χιούμορ σε μια ευρεία ποικιλία μέσων , όπως τη ζωγραφική , το σχέδιο , τα κεντήματα , το νέον , την εγκατάσταση , τη γλυπτική και το φιλμ .

Εικαστικά την Κυριακή Facebook Twitter
Angel without you
Εικαστικά την Κυριακή Facebook Twitter
Τρέισι Εμιν

Η ίδια για το νέον: «Δουλεύω το νέον 18 χρόνια. Ήταν κάτι που μου ήρθε πολύ νωρίς καθώς μεγάλωσα σε μια παραθαλάσσια πόλη το Margate. Το νέον υπήρχε , γι 'αυτό ποτέ δεν ήταν ένα υλικό ξένο προς εμένα , όπως θα ήταν αν μεγάλωσε στα προάστια . Γράφω πολύ και πολλά από τα νέον μου είναι ποιήματα αγάπης , που δεν απευθύνονται σε ένα άτομο , αλλά για πολλούς. Κάποια νέον φαίνεται να είναι γεμάτα θυμό , αλλά στην πραγματικότητα είναι το χιούμορ. Είναι ανοιχτά σε ερμηνείες. Μερικά γράμματα λειτουργούν καλύτερα σε νέον , κάποιες λέξεις λειτουργούν καλύτερα σε διάφορα χρώματα , αλλά ουσιαστικά, αυτό που επιθυμώ είναι να υπάρξει ισορροπία ανάμεσα στο συναίσθημα και την επιδεικτικότητα του νέον." 

 

Εικαστικά την Κυριακή Facebook Twitter
Τρέισι Εμιν - Λουίζ Μπουρζουά
Εικαστικά την Κυριακή Facebook Twitter
Meet me in Heaven I will wait For You
Εικαστικά την Κυριακή Facebook Twitter
Kiss me
Εικαστικά την Κυριακή Facebook Twitter
Blinding
Εικαστικά την Κυριακή Facebook Twitter
I listen to the ocean and all I hear is you
Εικαστικά την Κυριακή Facebook Twitter
Bosver
Εικαστικά την Κυριακή Facebook Twitter
I can feel
Εικαστικά την Κυριακή Facebook Twitter
Forgot to kiss
Εικαστικά την Κυριακή Facebook Twitter
Trust yourself
Εικαστικά την Κυριακή Facebook Twitter
You loved me like a distant star
Εικαστικά την Κυριακή Facebook Twitter
Sorry flowers die
Εικαστικά την Κυριακή Facebook Twitter
Scream

Tracey Emin: Why I Never Became a Dancer, 1995

 

Η Τρέισι Εμιν σπούδασε χαρακτική στο Maidstone College of Art , στο Κέντ και συνέχισε τις σπουδές της στο Royal College of Arts , στο Λονδίνο , όπου κέρδισε ένα μεταπτυχιακό στη ζωγραφική .

Η πρώτη εμπορική έκθεση της Emin πραγματοποιήθηκε στο White Cube Gallery του Λονδίνου το 1993 . Το 1999 , Lehmann Maupin παρουσίασε την πρώτη της έκθεση γκαλερί Tracey Emin σόλο στις Ηνωμένες Πολιτείες , "Κάθε Μέρος της αιμορραγίας είμαι εγώ " .

 Η περίφημη εγκατάστασή της «Το κρεβάτι μου» εκτέθηκε στην Tate , και ήταν υποψήφια για το βραβείο Turner . Το 2007 , επιλέχτηκε για να εκπροσωπήσει τη Μεγάλη Βρετανία στην Μπιενάλε της Βενετίας , και έγινε η δεύτερη γυναίκα καλλιτέχνης που έφτασε στη Μπιενάλε.

Αναγορεύθηκε σε επίτιμο διδάκτορα του Royal College of Art και διδάκτορα Φιλοσοφίας στο London Metropolitan University. Το 2013, τιμήθηκε από τη βασίλισσα Ελισάβετ για τη για τη συνεισφορά της στις εικαστικές τέχνες.

 

 

*****

 

 

 

Εικαστικά
0

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Πολλές, πάρα πολλές εκθέσεις τον Οκτώβριο στην Αθήνα. Και καλές μάλιστα

Εικαστικά / Πολλές, πάρα πολλές εκθέσεις τον Οκτώβριο στην Αθήνα. Και καλές μάλιστα

Από την έκθεση του Juergen Teller στο ολοκαίνουργιο Onassis Ready, στην ποιητική αρχιτεκτονική του Πικιώνη και στις έξι πρωτοποριακές γυναικείες φωνές της γεωμετρικής αφαίρεσης. Αυτόν τον μήνα οι λέξεις «μουσείο» και «γκαλερί» θα ακούγονται πολύ συχνά.
ΧΡΗΣΤΟΣ ΠΑΡΙΔΗΣ
Τζον Σίνγκερ Σάρτζεντ: Ο ζωγράφος των στυλάτων της εποχής του επιστρέφει

Εικαστικά / Τζον Σίνγκερ Σάρτζεντ: Ο ζωγράφος των στυλάτων της εποχής του επιστρέφει

H έκθεση στο Μουσείο Ορσέ συγκεντρώνει 90 έργα του Αμερικανού στυλίστα ζωγράφου, εστιάζοντας στην πιο καθοριστική περίοδο του έργου του. Aνάμεσά τους και η περίφημη «Madame X», το πιο διάσημο έργο του.
ΑΡΓΥΡΩ ΜΠΟΖΩΝΗ
Φρα Αντζέλικο: «Ένας μεγάλος ζωγράφος, ένας άγιος άνθρωπος»

Εικαστικά / Φρα Αντζέλικο: «Ένας μεγάλος ζωγράφος, ένας άγιος άνθρωπος»

Η έκθεση «Beato Angelico», συγκεντρώνει στο Palazzo Strozzi και στο Mουσείο του Αγίου Μάρκου στη Φλωρεντία περισσότερα από 140 έργα με δάνεια από 70 συλλογές ιδιωτών και μουσείων και φιλοδοξεί να εδραιώσει τη φήμη του Φρα Αντζέλικο ως κορυφαίου δασκάλου της Αναγέννησης.
ΑΡΓΥΡΩ ΜΠΟΖΩΝΗ
Γιατί η Νυχτερινή Περίπολος του Ρέμπραντ αποτελεί μέχρι σήμερα ένα μυστήριο της Τέχνης

Εικαστικά / Γιατί η Νυχτερινή Περίπολος του Ρέμπραντ αποτελεί μέχρι σήμερα ένα μυστήριο της Τέχνης

Πεθαίνει σαν σήμερα το 1669 ο φλαμανδός ζωγράφος Ρέμπραντ φαν Ράιν. Αυτός ο πίνακας υπήρξε η πραγματική αιτία της οικονομικής καταστροφής του καλλιτέχνη ή πρόκειται περί θεωρίας συνωμοσίας;
THE LIFO TEAM
«Πρωτόλεια»: Οι πρώτες πινελιές αλλάζουν μέσα στα χρόνια αλλά πάντα κάτι μένει

Εικαστικά / «Πρωτόλεια»: Οι πρώτες πινελιές αλλάζουν μέσα στα χρόνια αλλά πάντα κάτι μένει

Η νέα έκθεση του Μουσείου Μπενάκη, χαρτογραφεί την πορεία έντεκα Ελλήνων και Ελληνίδων εικαστικών και θέτει ένα πολύ ενδιαφέρον ερώτημα: «Σε μια πορεία πλούσια, γεμάτη ανατροπές αλλά και επαναλήψεις, ποιες ήταν οι πρωτόλειες αναζητήσεις τους, στις οποίες επέτρεψαν ακολούθως να εισχωρήσουν στις ώριμες αποφάσεις τους»
ΧΡΗΣΤΟΣ ΠΑΡΙΔΗΣ
Aμερικανικός σουρεαλισμός; Κι όμως υπάρχει. Απλώς δεν το γνώριζε κανείς

Εικαστικά / Aμερικανικός σουρεαλισμός; Κι όμως υπάρχει. Απλώς δεν το γνώριζε κανείς

Μια έκθεση στο Μουσείο Γουίτνεϊ ενώνει διαφορετικές φωνές και αποκαλύπτει την άγνωστη ως τώρα τάση Αμερικανών καλλιτεχνών που στράφηκαν στον σουρεαλισμό για να εκφράσουν την ταραχώδη δεκαετία του '60.
ΑΡΓΥΡΩ ΜΠΟΖΩΝΗ
"Η κούνια" του Φραγκονάρ: Στο φως τα ζουμερά μυστικά και η ίντριγκα του πιο αυθάδικου έργου του ροκοκό

Εικαστικά / «Η Κούνια» του Φραγκονάρ: Τα μυστικά και η ίντριγκα του πιο αυθάδικου έργου του ροκοκό

Η περίφημη «Κούνια» με τη σκηνοθεσία της συνεύρεσης των σωμάτων και των ψυχών με τρόπο ακόλαστο, πονηρό ή ανοιχτό σε μια νέα ηθική, έργο – σταρ της περίφημης συλλογής Wallace στο Λονδίνο, αποκαταστάθηκε φέρνοντας στο φως άτακτες λεπτομέρειες που ενισχύουν την αυθάδεια του έργου.
ΑΡΓΥΡΩ ΜΠΟΖΩΝΗ
Ειρήνη Παναγοπούλου

Εικαστικά / Ειρήνη Παναγοπούλου: Η μεγάλη Ελληνίδα συλλέκτρια Τέχνης μιλά στη LIFO

Η γνωστή συλλέκτρια μιλά στη LiFO για το ταξίδι της στην τέχνη μέσα από τη συγκρότηση της μεγάλης και σπάνιας συλλογής της, μέρος της οποίας θα δούμε με αφορμή την έκθεση «Fernweh ή νοσταλγία για άγνωστους τόπους».
ΑΡΓΥΡΩ ΜΠΟΖΩΝΗ
Μυρτώ Ξανθοπούλου: «Έχω ψίχουλα, έχω τα περισσεύματα; Με αυτά θα δουλέψω»

Εικαστικά / Μυρτώ Ξανθοπούλου: «Έχω ψίχουλα, έχω τα περισσεύματα; Με αυτά θα δουλέψω»

Η γεννημένη στο Ελσίνκι καλλιτέχνιδα που κέρδισε το βραβείο Young Artist της φετινής Art Athina μιλάει για το έργο της που βασίζεται στην αίσθηση του κατεπείγοντος, στη χειρωνακτική εργασία και στη σχέση της με τη γλώσσα. 
ΑΡΓΥΡΩ ΜΠΟΖΩΝΗ
Ένα «χρονικό της αναισθησίας» με έργα υψηλής δόνησης 

Εικαστικά / Κωνσταντίνος Λαδιανός: «Πού πήγε όλη αυτή η επιδεξιότητα των χεριών που είχαν οι παλιότεροι»

Η παράδοση, η αγιολογική γραμματεία και η λαϊκή μυθολογία συνυπάρχουν στον κόσμο του ταλαντούχου καλλιτέχνη, εμπλέκοντας το προσωπικό βίωμα με καθηλωτικές αλληγορίες.
ΑΡΓΥΡΩ ΜΠΟΖΩΝΗ
Ένας μνημειώδης φτερωτός ταύρος στο Μουσείο Ακρόπολης

Εικαστικά / Ένας μνημειώδης φτερωτός ταύρος στο Μουσείο Ακρόπολης

Με το έργο του στον εξωτερικό χώρο του μουσείου ο Michael Rakowitz συνομιλεί με τα έργα της κλασικής αρχαιότητας και υπενθυμίζει τα μάταια ταξίδια ανθρώπων και πολιτιστικών αγαθών που «ξεσπιτώνονται».
ΑΡΓΥΡΩ ΜΠΟΖΩΝΗ
Η Συλλογή Λέοναρντ Λόντερ θα δώσει το φιλί της ζωής στην αγορά της τέχνης;

Εικαστικά / Η Συλλογή Λέοναρντ Λόντερ θα δώσει το φιλί της ζωής στην αγορά της τέχνης;

Με πυρήνα της συλλογής του Λόντερ ένα από τα διασημότερα έργα του Κλιμτ, που εκτιμάται ότι η πώλησή του θα ξεπεράσει τα 150 εκατομμύρια δολάρια, η βραδιά της δημοπρασίας στον οίκο Sotheby’s φιλοδοξεί να προσελκύσει ξανά τους μεγάλους συλλέκτες. 
ΕΠΙΜΕΛΕΙΑ: ΑΡΓΥΡΩ ΜΠΟΖΩΝΗ
Τζένη Μαρκέτου

Οι Αθηναίοι / Τζένη Μαρκέτου: «Οι καλλιτέχνες δεν έχουμε ανακαλύψει τον τροχό»

Στην Αμερική έμαθε πως η τέχνη είναι κοινωνική υπόθεση, πως ο κόσμος δεν εξαντλείται στις γκαλερί. Η πρώτη της παρέμβαση σε δημόσιο χώρο, που προκάλεσε αντιδράσεις, της δίδαξε ότι ένα έργο οφείλει να μοιάζει σαν να υπήρχε πάντα εκεί. Με τη νέα της εγκατάσταση στο Μέγαρο Μουσικής μάς υπενθυμίζει ότι δεν είμαστε οι πρωταγωνιστές της φύσης.
ΑΡΓΥΡΩ ΜΠΟΖΩΝΗ
Ο Σεπτέμβρης της Art Athina 2025

Εικαστικά / Art Athina 2025: Το τώρα και το μετά της σύγχρονης τέχνης

Ζωγραφική, γλυπτική, φωτογραφία, ψηφιακή τέχνη: Το ανάγλυφο του παγκόσμιου εικαστικού χάρτη έτσι όπως διαμορφώνεται μέσα από την ελληνική και ξένη παραγωγή, και αναδεικνύεται στην ετήσια φουάρ που πραγματοποιείται ξανά στο Ζάππειο.
ΧΡΗΣΤΟΣ ΠΑΡΙΔΗΣ