ADVERTORIAL
Τι σημαίνει να είσαι σούπερσταρ; Φήμη, φλας ή μήπως να είσαι διαχρονικά cool εμπνέοντας γενιές ανθρώπων σε όλο τον κόσμο;
Όταν η adidas λάνσαρε στα τέλη της δεκαετίας του ’60 ένα νέο ζευγάρι παπουτσιών για μπάσκετ δεν μπορούσε να φανταστεί ότι είχε μόλις λανσάρει ένα από τα πιο iconic sneakers της μόδας.
Η καμπάνια συγκεντρώνει ένα all star cast από επιδραστικούς καλλιτέχνες και αυθεντικές προσωπικότητες από διαφορετικές γενιές που εξηγούν τι σημαίνει να είσαι Original Icon.
Γιατί τα adidas Superstar, που «έγραψαν» πρώτα χιλιόμετρα στα μπασκετικά παρκέ, υιοθετήθηκαν στα 90s από τους πρωτοπόρους του streetwear και έγιναν ένα σύμβολο της ποπ κουλτούρας που διατηρεί τη γοητεία του μέχρι σήμερα.
Αυτό το legacy γιορτάζει φέτος η adidas με την καμπάνια «Superstar, The Original» που υιοθετεί πλήρως την ασπρόμαυρη «παλέτα» του iconic sneaker και αποδεικνύει ότι η δύναμη δεν βρίσκεται μόνο στον πρωτοποριακό σχεδιασμό αλλά και στην απλότητα.
Η καμπάνια που σκηνοθέτησε ο γνωστός για την ονειρική αισθητική του φωτογράφος και κινηματογραφιστής, Thibaut Grevet, συγκεντρώνει ένα all star cast από επιδραστικούς καλλιτέχνες και αυθεντικές προσωπικότητες από διαφορετικές γενιές που εξηγούν τι σημαίνει να είσαι Original Icon.
Στο πρώτο μέρος της καμπάνιας, ένα σύντομο αλλά catchy βίντεο με τίτλο «Pyramids», ο θρυλικός ηθοποιός Samuel L. Jackson με τη χαρακτηριστική φωνή και τη μοναδική προσωπικότητα μιλά για τις πυραμίδες ως μνημεία των ανθρώπινων επιτευγμάτων που αντέχουν στη δοκιμασία του χρόνου, παραλληλίζοντας αυτές τις αρχαίες κατασκευές με τη διαχρονική πολιτιστική επίδραση του Superstar.
Tο δεύτερο μέρος, Clocks συγκεντρώνει και αποκαλύπτει τους επτά ambassadors της καμπάνιας - η πολυβραβευμένη ράπερ και παραγωγός Missy Elliott, ο θρύλος του skateboarding Mark Gonzales, ο NBA- star Anthony Edwards, η ανερχόμενη πολυπλατινένια ράπερ από το Μέμφις GloRilla, ο Αμερικανός τραγουδοποιός Teezo Touchdown, η Νοτιοκορεάτισσα τραγουδίστρια JENNIE και το μοντέλο και ηθοποιός Gabbriette.


Στο επίκεντρο της καμπάνιας βρίσκεται φυσικά το Superstar, που επιστρέφει σε δύο κλασικές χρωματικές αποχρώσεις μαζί με το κλασικό Firebird Tracksuit. Με την ενισχυμένη επένδυση στη γλώσσα και το κολάρο, τα Superstar συνδέθηκαν με μια ολόκληρη εποχή δημιουργικής έκφρασης στα τέλη της δεκαετίας του '90, έγιναν τα αγαπημένα παπούτσια καλλιτεχνών, μουσικών και riders και τώρα κατακτούν και τις νέες γενιές δημιουργικών ανθρώπων.


Στην Ελλάδα, η καμπάνια «Superstar, The Original» είχε το δικό της ξεχωριστό event στο κατάστημα της adidas. Ένα all day happening με μουσική, ποτά και δώρα για τους καλεσμένους, αλλά και ένα AI photobooth που «διάβαζε» τα πρόσωπα των καλεσμένων και τους έκανε styling με τα apparel και accessories της καμπάνιας. To adidas corner έκανε τη διαφορά και στο Primer Music Festival, με το ίδιο photobooth που έκανε τους καλεσμένους να νιώθουν λες και συμμετείχαν οι ίδιοι στην καμπάνια των Superstars αλλά και bedazzling corner όπου απογείωσαν το festival styling τους!



«Το Superstar ήταν πάντα κάτι περισσότερο από ένα απλό sneaker— είναι ένα σύμβολο πρωτοτυπίας και μια σπίθα για πολιτιστική αλλαγή», δήλωσε η Αντιπρόεδρος Μάρκετινγκ της adidas Originals, Annie Barrett. «Αυτή η καμπάνια δεν αφορά το παρελθόν, αλλά το να αναδειχθεί μια νέα γενιά Originals που χτίζουν το μέλλον χωρίς να απολογούνται».

Τελικά, η adidas δίνει την απάντηση -«Οι Superstars είναι αυτοί που δημιουργούν τα πλήθη, αντί να τα ακολουθούν».
Ανακαλύψτε την καμπάνια «Superstar The Originals» εδώ και ακολουθήστε την adidas στo Instagram.