Λάμψη, τόλμη, ηχηρά ονόματα: Τι ετοιμάζουν οι οίκοι μόδας για τον χειμώνα

Οι καμπάνιες των πολυτελών οίκων μόδας για τον χειμώνα του 2025 Facebook Twitter
0

DIOR

Στην τελευταία καμπάνια που επιμελήθηκε για τον οίκο που αποχαιρέτησε τον Ιούνιο, η Maria Grazia Chiuri μας προσκαλεί σε ένα ατμοσφαιρικό ρομάντσο, κινηματογραφημένο στο Hatfield House, ένα ιστορικό ανάκτορο της εποχής των Τυδώρ στο Χέρτφορντσαϊρ, όπου ανατράφηκε η Ελισάβετ Α΄ της Αγγλίας. Γύρω από την περσόνα του Ορλάντο από το ομώνυμο μυθιστόρημα της Virginia Woolf, ο Tim Walker δημιούργησε με τον υπερευρυγώνιο φακό του έναν τόπο θαυμάτων που κατοικείται από μοντέλα με άγουρη, αγορίστικη ομορφιά. Φορώντας δαντελένια φορεματάκια με κρινολίνο, πουκάμισα με ruffles και ημίπαλτα κομμένα με ακρίβεια πάνω στο σώμα, τα κορίτσια του Dior στέκονται με φόντο καλοφροντισμένες πρασιές ή πατούν σε καρό πλάκες σαν φιγούρες της ντάμας, ελαφρώς διαστρεβλωμένα από τη ματιά του Walker.

LOUIS VUITTON

Οι καμπάνιες των πολυτελών οίκων μόδας για τον χειμώνα του 2025 Facebook Twitter
H Emma Stone, πρέσβειρα του οίκου, φωτογραφήθηκε από τον Ethan James Green.

Οι δύο πρέσβειρες του οίκου, η Emma Stone και η Νοτιοκορεάτισσα Hoyeon, διάφανες εκδοχές μιας ιδανικής νεότητας σε Δύση και Ανατολή, φωτογραφήθηκαν από τον Ethan James Green σε μια κατάσταση ελπιδοφόρας αναμονής στον σιδηροδρομικό σταθμό που είχε δημιουργηθεί ως σκηνικό για την επίδειξη Louis Vuitton του περασμένου Φεβρουαρίου. Σε όλα τα καρέ της καμπάνιας, τα δυο κορίτσια ποζάρουν χαμογελαστά από λιτά καθίσματα ή ρετρό καναπέδες, κρατώντας τη νέα τσάντα Express που προτείνει ο Ghesquière. Εκφράζοντας καίρια την ψυχή της νέας συλλογής –που είναι προσγειωμένη, οικεία και ελαφρά νοσταλγική–, οι εικόνες της Emma και της Hoyeon ισορροπούν ανάμεσα σε μια μελαγχολία για ανεκπλήρωτες προσδοκίες και τον ενθουσιασμό για νέες περιπέτειες, που τυλίγονται στους πλούσιους γήινους τόνους της σεζόν. 

BALENCIAGA

Οι καμπάνιες των πολυτελών οίκων μόδας για τον χειμώνα του 2025 Facebook Twitter
Η Nicole Kidman πρωταγωνίστησε σε μια καμπάνια που εκπέμπει εκλεκτικισμό.

O Juergen Teller στρέφει τον φακό του στη γυναίκα (και τον άντρα) Balenciaga για τον χειμώνα του 2025, δημιουργώντας μια σειρά από κοφτερές εικόνες υψηλής μόδας που παραπέμπουν στο editorial «The Clients» για το περιοδικό «W» (1999), ένα portfolio φωτογραφιών με πελάτες υψηλής ραπτικής σε παρισινούς οίκους couture.

Η Nicole Kidman και η Isabelle Huppert, πλάι στην Claudia Schiffer, τον Patrick Schwarzenegger και κορυφαία μοντέλα όπως οι Liu Wen και η Adut Akech πρωταγωνιστούν σε μια καμπάνια που εκπέμπει εκλεκτικισμό, συνδυάζοντας σιλουέτες couture με βασικά κομμάτια του streetwear. Τα ρούχα φωτογραφίζονται με φόντο τις αρχοντικές σκάλες και τα πολυτελή σαλόνια ενός grand hotel στο Μπιαρίτζ σε μια αντίθεση που επιτείνεται από την αφιλτράριστη αισθητική του Teller. Bonus, ένα φιλμάκι σκηνοθετημένο από τον φωτογράφο με παρασκηνιακό υλικό και σχόλια από τον ίδιο για το –αυθόρμητο, αν μη τι άλλο– χάος της δημιουργίας. Οι τσάντες κλέβουν τις εντυπώσεις σχεδόν όσο και οι σταρ: νέες εκδοχές της Rodeo από κηρωμένο σουέντ ή σε χτυπητό ροζ με ανάγλυφο κροκό τύπωμα, η Le City με εσωτερική επένδυση shearling, η Carrie Carry-All κ.ά., ενώ still live φωτογραφίες παπουτσιών –σατέν Shibuya γοβάκια και Bel Air Flat μπαλαρίνες– «φωνάζουν» Balenciaga: όλα προσεγμένα, αφτιασίδωτα και οικεία.

GUCCI

Οι καμπάνιες των πολυτελών οίκων μόδας για τον χειμώνα του 2025 Facebook Twitter
Κινηματογραφικό φως και μονοχρωματικά φόντα δημιουργούν ρεαλιστικές εικόνες στις οποίες τα ρούχα αποτελούν μόνο ένα μέρος της ιστορίας.

Η The Gucci Portrait Series, ένα άλμπουμ καθηλωτικών πορτρέτων της Αμερικανίδας φωτογράφου Catherine Opie, συνενώνει σε μια καμπάνια αρχειακού ενδιαφέροντος 42 προσωπικότητες διαφορετικής ηλικίας, φύλου, καταγωγής και κοινωνικού υπόβαθρου. Η πτυχή ενός ρούχου, το πώς κρατιέται μια τσάντα ή πώς τυλίγει το σώμα ένα μαντίλι, οι φευγαλέες στιγμές ανάμεσα στις κινήσεις, το παραμικρό ανυψώνεται, για να τονιστεί η «παρουσία» των ατόμων, κι όχι μια εξιδανικευμένη τελειότητα. Κινηματογραφικό φως και μονοχρωματικά φόντα δημιουργούν ρεαλιστικές εικόνες στις οποίες τα ρούχα αποτελούν μόνο ένα μέρος της ιστορίας. Πρόκειται για κομμάτια από τη φθινοπωρινή σειρά «Continuum» –σιλουέτες που διατρέχουν πολλές δεκαετίες και αισθητικές, από τα ’60s ως τα μέσα των ’90s και από την αφαίρεση ως τον ακραίο μαξιμαλισμό– την οποία επιμελήθηκε η σχεδιαστική ομάδα της Gucci εν αναμονή της πρώτης συλλογής του νέου σχεδιαστή του οίκου, του Demna Gvasalia, που αναμένεται τον Μάρτιο.

ΤΟΜ FORD

Οι καμπάνιες των πολυτελών οίκων μόδας για τον χειμώνα του 2025 Facebook Twitter
Τα πιο ποθητά κοστούμια που έχουμε δει εδώ και πολλές σεζόν (σε αχνό ροζ, λευκό ή έντονο κίτρινο).

Η πρώτη καμπάνια του Haider Ackermann για τον οίκο Tom Ford εμπλουτίζει το λιτό αφήγημα του παρθενικού του σόου με λάμψη και χρώμα. Φωτεινές μονοχρωμίες και παστέλ έρχονται σε αντίθεση με τόνους του μαύρου και του γκρι, πάντα σε περιτύλιγμα αυστηρού tailoring και υπαινικτικού αισθησιασμού, και φωτογραφίζονται από τον Σκοτσέζο πορτρετίστα Mark Kean. Τα πιο ποθητά κοστούμια που έχουμε δει εδώ και πολλές σεζόν (σε αχνό ροζ, λευκό ή έντονο κίτρινο) και ήσυχα αξεσουάρ ξεπροβάλλουν μπροστά από ένα κομψό μεταλλικό φόντο με ανακλαστική επιφάνεια (σε σχέδιο της Emilia Margulies) σε μια κατά Ackermann εκδοχή της κινηματογραφικής γοητείας του Tom Ford. Το χρώμα και οι καθαρές γραμμές είναι οι αληθινοί πρωταγωνιστές σε μια καμπάνια όπου «οι χαρακτήρες μου καταλαμβάνουν τον χώρο με τις ευγενικές τους φυσιογνωμίες, που πολλαπλασιάζονται από τα θολά και διαθλασμένα τους είδωλα στους καθρέφτες», όπως λέει ο Ackermann.

LOEWE 

LOEWE Fall Winter 2025 campaign x Albers

Η διαφημιστική καμπάνια της Loewe για τον χειμώνα του 2025 μοιάζει με λεύκωμα καλλιτεχνικών χαρακτήρων. Στον φακό του Arnaud Lajeunie, ταλέντα και καρατερίστες, από τη Raffey Cassidy και τον Felix Kammerer ως τη Lesley Manville και τον Jiang Qiming, αποκαλύπτονται σε ένα παιχνίδι αυθορμητισμού και αυτοελέγχου, μιλώντας με τις χειρονομίες, τις εκφράσεις και το προσωπικό τους εκτόπισμα για μια κομψότητα με αυτοπεποίθηση. Κυρίαρχα συστατικά των εικόνων, η έμπνευση από το έργο των καλλιτεχνών Josef & Anni Albers (τους πίνακες εκείνου και τα υφαντά εκείνης) με το ίδρυμα των οποίων συνεργάστηκε ο Jonathan Anderson στην τελευταία του συλλογή για τη Loewe. Και φυσικά, πάντα, οι περιζήτητες τσάντες της Loewe –Puzzle, Flamenco, Madrid, Amazona– μαζί με τα τσόκαρα Toy (θεϊκά mules!) και το νέο ψηλοτάκουνο σανδάλι Comic (με συνδυασμένα δέρματα σε διαφορετικά χρώματα). Λιγότερο θεαματική απ’ ό,τι θα περίμενε κανείς, συνεπής, όμως, με αυτό που έχτισε ο Anderson στα 11 χρόνια θητείας του στο ισπανικό brand: μια δημιουργική κοινότητα με άποψη και αγάπη για τα crafts. 

MCQUEEN

Οι καμπάνιες των πολυτελών οίκων μόδας για τον χειμώνα του 2025 Facebook Twitter
Τα ρούχα αποπνέουν ισχυρή ταυτότητα, ιδεαλισμό και υπέρβαση φύλων.

Ο μέγας Glen Luchford φωτογράφισε και σκηνοθέτησε μια σπουδή πάνω στην αυτοσυγκράτηση και την έκσταση, ζωντανεύοντας το όραμα του Seán McGirr για το βικτοριανό goth. Ο καλλιτεχνικός διευθυντής του McQueen εμπνεύστηκε τη χειμερινή συλλογή του από τα ελεύθερα πνεύματα του 19ου αιώνα (τον συγγραφέα Oscar Wilde, την/τον performer του music hall Vesta Tilley, τη ζωγράφο Romaine Brook) που κινήθηκαν εκτός των κοινωνικών συμβάσεων της εποχής τους, στην κόψη μεταξύ παράδοσης και ηθικής παραβατικότητας. Τα ρούχα αποπνέουν ισχυρή ταυτότητα, ιδεαλισμό και υπέρβαση φύλων: μεταξωτές ζορζέτες και δαντέλες, λακαρισμένα δέρματα και άψογο tailoring σαρκάζουν την πολυτέλεια με ένα ατίθασο φέρσιμο, το οποίο ο Luchford παραμονεύει με την κάμερα του: ανάμεσα στην πόζα και την εγκατάλειψη, οι φιγούρες στέκουν σφιγμένες και μετά χαλαρώνουν, λουσμένες σε ένα απόκοσμο, φασματικό φως. Τα σώματα τεντώνονται, στριφογυρίζουν και τυλίγονται, πριν αφεθούν, υπέροχα χορογραφημένα από τον Benoit Swan Pouffer, σε στυλιστική επιμέλεια της Sarah Richardson, η οποία φρόντισε ώστε οι σιλουέτες να παραμείνουν πειθαρχημένες, όσο και φορτισμένες με πάθος, διακόπτοντας τις καθαρές γραμμές με κορσέδες, δαντέλες και εντυπωσιακές μπότες.

GIVENCHY

Οι καμπάνιες των πολυτελών οίκων μόδας για τον χειμώνα του 2025 Facebook Twitter
H Kaia Gerber με Givenchy.

Στην πρώτη της διαφημιστική καμπάνια ως καλλιτεχνικής διευθύντριας του Givenchy, η Sarah Burton έφερε στο προσκήνιο τις γυναίκες που συνθέτουν το δημιουργικό της σύμπαν της. Ταλέντα με τα οποία συνεργάζεται πίσω από τα φώτα και ένα πάνθεον μοντέλων από διαφορετικές γενιές φωτογραφήθηκαν από τον Collier Schorr, σε styling της Camilla Nickerson (οι οποίοι βγήκαν εν συνεχεία και μπροστά στην κάμερα ως πρόσωπα της καμπάνιας, όπως και η μακιγιέζ Lucia Pieroni): η Adut Akech, η Kaia Gerber, η Vittoria Ceretti, η Nyaduola Gabriel, η Liu Wen, όλα τους πρόσωπα από το πρώτο σόου της Burton για τον γαλλικό οίκο, τον Μάρτιο, πόζαραν χαλαρά σε λευκό φόντο, ενώ κουβέντιαζαν backstage, αντίκριζαν με βλέμμα ζεστό τους φίλους τους ή χαμογελούσαν περιπαικτικά. Τα ρούχα είναι, φυσικά, παρόντα, με εξίσου δυνατή προσωπικότητα! 

ALAIA

Οι καμπάνιες των πολυτελών οίκων μόδας για τον χειμώνα του 2025 Facebook Twitter
Η Loli Bahia και η Nastassia Legrand ενσαρκώνουν τη γυναίκα Alaia.
Οι καμπάνιες των πολυτελών οίκων μόδας για τον χειμώνα του 2025 Facebook Twitter
Ένα πλάσμα άπιαστο και πανίσχυρο.

Το δίδυμο Pieter Mulier (σχεδιαστής του Alaia) και Tyrone Lebon (φωτογράφος) συναντιούνται ξανά, αυτήν τη φορά στις ανεμοδαρμένες ακτές της Βόρειας Γαλλίας, για την πρώτη καμπάνια του brand σε εξωτερικό περιβάλλον. Σύγχρονες ηρωίδες της Jane Austen, με κουκούλες να πλαισιώνουν το πρόσωπό τους θυμίζοντας φλαμανδικά πορτρέτα, η Loli Bahia και η Nastassia Legrand ενσαρκώνουν τη γυναίκα Alaia, ένα πλάσμα άπιαστο και πανίσχυρο. Οι ασπρόμαυρες σιλουέτες τους απλώνονται στο τοπίο με μια δραματικότητα που, όπως φαίνεται και στα βίντεο που σκηνοθέτησε ο Frank Lebon, κλείνει το μάτι στις ταινίες εποχής που τόσο λατρεύει ο Mulier. Ένα έξοχο δείγμα γραφής για το πώς η Ιστορία μπορεί να μετουσιωθεί σε σύγχρονη διαχρονικότητα! 

SAINT LAURENT

Οι καμπάνιες των πολυτελών οίκων μόδας για τον χειμώνα του 2025 Facebook Twitter
Η Kate Moss διασταυρώνεται με τη Frankie Rayder και την Chloë Sevigny σε σκηνές με vintage πατίνα.

Η μεγάλη επιστροφή του Saint Laurent, ήσυχη και διεισδυτική όπως θα περίμενε κανείς από τον Anthony Vaccarello, έγινε ήδη αισθητή στη Βενετία, όπου ο οίκος συμμετείχε ως παραγωγός με τη Saint Laurent Productions στο οικογενειακό δράμα του Τζιμ Τζάρμους. Από το 2016 που ανέλαβε το brand, ο Vaccarello επένδυσε σε ένα απροσποίητο coolness, μακριά από εξωφρενικές φόρμες και χρωματικά κρεσέντο, φτάνοντας στη σημερινή του εικόνα, όπως αποτυπώνεται στην καμπάνια για το φθινόπωρο του ’25. Με τον Mert Alas, τον φωτογράφο με τον οποίο μοιράζεται την ίδια αίσθηση παρακμιακού glamour, o Vaccarello μας παρουσιάζει μια σειρά φωτογραφιών κι ένα φιλμάκι με τίτλο «Velvet Heat», γυρισμένο –πού αλλού;– στο Λος Άντζελες με όλα του τα κλισέ: τις ξανθές πλαζ, τους φοίνικες, τα κάμπριο, τις νύχτες σε μυθικά δωμάτια ξενοδοχείων και τις άπιαστες μούσες του. Η Kate Moss διασταυρώνεται με τη Frankie Rayder και την Chloë Sevigny σε σκηνές με vintage πατίνα, ενώ (στο φιλμ) ακούγονται συνοδεία κιθάρας στίχοι από ένα ποίημα του ίδιου του Alas: «I’ve danced on rooftops, with people I never called again. Kiss the ones I never really forgot. Even if I swore I did». Απαραίτητα τα μαύρα γυαλιά, τα κοσμήματα, οι γούνες και οι δαντέλες, και το attitude! 

MAISON MARGIELA

Οι καμπάνιες των πολυτελών οίκων μόδας για τον χειμώνα του 2025 Facebook Twitter
Η Miley Cyrus. Φωτ.: Paolo Roversi
Οι καμπάνιες των πολυτελών οίκων μόδας για τον χειμώνα του 2025 Facebook Twitter
Η Miley Cyrus. Φωτ.: Paolo Roversi

O οίκος που μόλις κατοίκησε ο Glenn Martens λάνσαρε την A/W 2025 Avant-Première Συλλογή του με τη Miley Cyrus ως το πρόσωπο μιας σειράς πορτρέτων του Paolo Roversi. Οι θεμελιώδεις αρχές μιας ετικέτας που πιστεύει στη διάσωση και την αναγέννηση των ρούχων απεικονίζονται εδώ σε αιθέριες εικόνες που παρατηρούν τα ίχνη του χρόνου. Εκτός από τις μπότες Tabi, μια νέα εκδοχή της τσάντας 5AC και το αποδομημένο tailoring, η καμπάνια αυτή μας αποκαλύπτει και μια αναπάντεχη νέα ιέρεια της φυλής των Margiela, τη Miley, που μας παραδίδεται σαν γυμνή οπτασία χάρη στη μοναδική τεχνική του Roversi. Την ίδια στιγμή, αυτή η δουλειά προτείνεται ως ένα δειγματολόγιο της φθοράς, την οποία εξιδανικεύει, εστιάζοντας σε κοστούμια ξεθωριασμένα από τον ήλιο ή μανταρισμένα πλεκτά και τζιν, ενώ υμνεί και την αποσυναρμολόγηση των ρούχων που κομματιάζονται, γυρνούν τα μέσα έξω ή υβριδοποιούνται, για να δημιουργήσουν νέες σιλουέτες.

Μόδα & Στυλ
0

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

Ποιος πιστεύει στον Jonathan Anderson;

Μόδα & Στυλ / Ποιος πιστεύει στον Jonathan Anderson;

H πρώτη επαφή του Jonathan Anderson −χαρισματικού ανανεωτή της Loewe και εν δυνάμει σωτήρα του Dior− με την premiere league της μόδας έγινε την Πέμπτη, και χαρακτηρίστηκε από τους πάντες ως «ιστορική», ως αρχή ενός νέου ελπιδοφόρου κεφαλαίου στην παγκόσμια μόδα. Είναι όντως έτσι; 
ΣΤΕΛΛΑ ΛΙΖΑΡΔΗ
Παρίσι, ανδρικές συλλογές, Άνοιξη/Καλοκαίρι 2026: Σορτς και see through 

Μόδα & Στυλ / Πιτζάμες, διαφάνειες, κοντά σορτς: Το Παρίσι δείχνει τον δρόμο για τον άνδρα του 2026

Πέντε σχεδιαστές με διαφορετική ματιά για τον νέο άντρα σχεδίασαν τη φιγούρα του για το ερχόμενο καλοκαίρι με παστέλ αλλά και έντονους τόνους, με τολμηρές duffle bags και μια διάχυτη θηλυκότητα.
ΣΤΕΛΛΑ ΛΙΖΑΡΔΗ

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Giorgio Armani: «Η κομψότητα δεν είναι για να σε προσέχουν αλλά για να σε θυμούνται»

Απώλειες / Giorgio Armani: «Η κομψότητα δεν είναι για να σε προσέχουν αλλά για να σε θυμούνται»

Ένας αληθινός τιτάνας της μόδας έφυγε στα 91 του χρόνια, παραδίδοντας στην ιστορία της μόδας ένα συγκλονιστικό αρχείο ένδυσης του 20ού αιώνα και μια multi-billion αυτοκρατορία που πρεσβεύει την ήσυχη κομψότητα σε κάθε πτυχή του τρόπου ζωής.
ΣΤΕΛΛΑ ΛΙΖΑΡΔΗ
Είναι καλή στιγμή για ένα κραγιόν να κοστίζει 160 δολάρια; Η Louis Vuitton έτσι νομίζει.

Μόδα & Στυλ / Είναι καλή στιγμή για ένα κραγιόν να κοστίζει 160 δολάρια; Η Louis Vuitton έτσι νομίζει

Το λανσάρισμα της πρώτης συλλογής μακιγιάζ του οίκου μόδας πυροδότησε μια ζωηρή συζήτηση για τις τιμές των εταιρειών και τα όριά τους. Θα μεταφραστεί αυτός ο θόρυβος σε πωλήσεις; Μήπως το μεγαλύτερο brand πολυτελείας έκανε λανθασμένους υπολογισμούς;  
THE LIFO TEAM
Yves Saint Laurent: «Το Μαρακές άνοιξε τα μάτια μου στο χρώμα»

Μόδα & Στυλ / Yves Saint Laurent: «Το Μαρακές άνοιξε τα μάτια μου στο χρώμα»

Σήμερα, στα γενέθλιά του, θυμόμαστε τον μελαγχολικό βασιλιά της γαλλικής couture μέσα από τη διαδρομή του στο Μαρόκο, που δεν υπήρξε απλώς ένας τόπος ελευθερίας αλλά και η μούσα του στη ζωή και στη δουλειά.
ΣΤΕΛΛΑ ΛΙΖΑΡΔΗ
Ελληνικό design: Υπάρχει και αυτή είναι η ιστορία του

Μόδα & Στυλ / Η ιδέα της Ελλάδας στη μόδα: ένα στοίχημα που επιτέλους αποδίδει

Πώς μια χούφτα brands και fashion insiders πήραν την απόφαση να χτίσουν πάνω στα αχαρτογράφητα νερά της «ελληνικότητας» και να μιλήσουν με όρους σύγχρονου design και marketing γι’ αυτό που θα μπορούσε να είναι το ελληνικό προϊόν στη διεθνή μόδα.
ΣΤΕΛΛΑ ΛΙΖΑΡΔΗ
Παρίσι, ανδρικές συλλογές, Άνοιξη/Καλοκαίρι 2026: Σορτς και see through 

Μόδα & Στυλ / Πιτζάμες, διαφάνειες, κοντά σορτς: Το Παρίσι δείχνει τον δρόμο για τον άνδρα του 2026

Πέντε σχεδιαστές με διαφορετική ματιά για τον νέο άντρα σχεδίασαν τη φιγούρα του για το ερχόμενο καλοκαίρι με παστέλ αλλά και έντονους τόνους, με τολμηρές duffle bags και μια διάχυτη θηλυκότητα.
ΣΤΕΛΛΑ ΛΙΖΑΡΔΗ
Ποιος πιστεύει στον Jonathan Anderson;

Μόδα & Στυλ / Ποιος πιστεύει στον Jonathan Anderson;

H πρώτη επαφή του Jonathan Anderson −χαρισματικού ανανεωτή της Loewe και εν δυνάμει σωτήρα του Dior− με την premiere league της μόδας έγινε την Πέμπτη, και χαρακτηρίστηκε από τους πάντες ως «ιστορική», ως αρχή ενός νέου ελπιδοφόρου κεφαλαίου στην παγκόσμια μόδα. Είναι όντως έτσι; 
ΣΤΕΛΛΑ ΛΙΖΑΡΔΗ
Demna Gvasalia: Μια έκθεση για τον σχεδιαστή που έφερε τα πάνω κάτω στον οίκο Balenciaga

Μόδα & Στυλ / Demna Gvasalia: Μια έκθεση για τον σχεδιαστή που έφερε τα πάνω κάτω στον οίκο Balenciaga

Με το γνωστό περιπαικτικό του χιούμορ, ο Demna (Gvasalia) αποχαιρετά τον κόσμο που δημιούργησε για τον οίκο Balenciaga, παραδίδοντας στην ιστορία της μόδας μια έκθεση-αρχείο με τις πιο χαρακτηριστικές και διχαστικές δημιουργίες του.
ΣΤΕΛΛΑ ΛΙΖΑΡΔΗ
Η νοσταλγία του καλοκαιριού

Μόδα & Στυλ / Jacquemus: Ο μοντερνιστής με καρδιά μικρού παιδιού, έφερε τη μόδα του στην Ελλάδα

Με το ολοκαίνουριο κατάστημά του στο Nammos Beach της Μυκόνου, τον χαιρετίζουμε, αναγνωρίζοντάς τον ως βασιλιά της καλοκαιρινής ανεμελιάς σε κάθε σικ προορισμό στη Μεσόγειο.
ΣΤΕΛΛΑ ΛΙΖΑΡΔΗ
Το ήθος της χειρονομίας

Μόδα & Στυλ / Η νέα καμπάνια της Bottega Veneta και το ήθος της χειρονομίας

Καλλιτέχνες και τεχνίτες μπλέκουν τα χέρια τους για χάρη του οίκου, δημιουργώντας ένα εγχειρίδιο χειρονομιών γεμάτο εσωτερικότητα, χορογραφημένο από τη Λενιώ Κακλέα, που μιλά στη LiFO από το Παρίσι.
ΣΤΕΛΛΑ ΛΙΖΑΡΔΗ