O Χρήστος Οικονόμου και ο Ζώης Γέρος ξέρουν περισσότερα απ’ όσα περίμενα για την Τζένη Χειλουδάκη

O Χρήστος Οικονόμου και ο Ζώης Γέρος ξέρουν περισσότερα απ’ όσα περίμενα για την Τζένη Χειλουδάκη Facebook Twitter
«Είμαστε φίλοι, είμαστε ταυτόχρονα και αδέρφια. Τσακωνόμαστε μπορεί και 10.000 φορές τη μέρα, σε κάποια φάση θέλω να του σπάσω τα μούτρα…». Φωτ.: Αμαλία Κωβαίου
0


— Γιατί τέτοιο σκάλωμα με τη Τζένη Χειλουδάκη, παιδιά;
Ζώης: Η αγαπημένη μου συνέντευξη ever είναι της Χειλουδάκη στη Ναταλία Γερμανού. Την ξέρω απ’ έξω. Μια κορυφαία στιγμή είναι όταν τη ρωτάει η Ναταλία: «Έχεις κάνει ποτέ κάτι με γυναίκα;». Και της απαντά η Τζένη: «Ναι, με ένα πάρα πολύ διάσημο μοντέλο που τα είχα στη Ρώμη». «Με ρωτάνε απ’ το κοντρόλ ποιο είναι αυτό το διάσημο μοντέλο», λέει η Γερμανού, για να της απαντήσει: «Η Κάρλα Μπρούνι». «Και πώς ήταν η Κάρλα Μπρούνι;» «Υπέροχη γυναίκα, αλλά εκείνη την περίοδο καταστροφική, Chanel».

Χρήστος: «Και κατέληξα στο εξής: κανένας όμορφος άνθρωπος δεν μοιάζει με μοντέλο, καλή μου. De facto», έτσι κλείνει και το βιβλίο της Αίγλης και Κρίσης γωνία. Του το διάβαζα ένα βράδυ για να κοιμηθεί.

Ζ.: Κι εγώ του έλεγα «κι άλλο, κι άλλο…» Είναι μια τριλογία βιβλίων, την ξέρω απ’ έξω: Οι άγγελοι δεν έχουν φύλο, Η Μαύρη Βίβλος και Αίγλης και Κρίσης γωνία. Πιστεύω ότι άμα αυτά γίνουν ταινίες θα σπάσουν το ρεκόρ ακόμη και του Άρχοντα των Δαχτυλιδιών.

Χ.: Λοιπόν, μπορώ να σου πω εγώ ότι η Χειλουδάκη αρέσει στον Ζώη επειδή είναι μια ωμή diva. Τα έχει κάνει όλα και είναι unapologetic.

Ζ.: Η απόλυτη δικιά μου diva είναι, βέβαια, η Μαντόνα και του Χρήστου η Μαράια Κάρεϊ. Θα σου πω γιατί. Το 2008, που δεν υπήρχαν τα ρούτερ και δεν είχαμε ακόμη ασύρματο ίντερνετ στο σπίτι, είχαμε πάει να αλλάξουμε την τηλεόρασή μας και είχε βάλει ο Κωτσόβολος το βιντεοκλίπ του «Hang Up». Και παθαίνω σοκ. Μετά πήγα στον μοναδικό υπολογιστή που είχε σύνδεση στο σπίτι, πάτησα Μαντόνα και είδα το βίντεοκλίπ του «Like a prayer». Εκείνη τη στιγμή είπα εντάξει, είμαι gay. Δεν γίνεται.

«Αν χρειαστεί να κάνουμε ένα PR move, θα κάνουμε έναν γάμο τελείως ψεύτικο και θα γίνουμε Βουγιουκλάκη - Παπαμιχαήλ. αλλά της ζωγραφικής».

— Πώς γνωριστήκατε πρώτη φορά;
Ζ.: Γνωριστήκαμε το 2019, μέσω μιας κοινής μας φίλης, της Νάσιας. Έκανε γενέθλια στο Bolivar και ήμασταν όλοι εκεί. Ο Κρις ήταν ο τελευταίος από αυτή την παρέα που γνώρισα. Εμένα, εντάξει, τελείως αδιάφορος μου πέρασε, εκείνος νομίζω με αντιπάθησε κιόλας.

Κ.: Μου φάνηκε λίγο ενοχλητικός…

Ζ.: Και μετά, το ’20 κατέβηκα στην Αθήνα. Πριν ήμουν στην Καλών Τεχνών στη Φλώρινα μαζί με τη Νάσια ‒ μετακομίσαμε δύο στενά ο ένας από τον άλλο. Κάναμε ένα άραγμα με πολλά τσιγάρα, είχαμε καθίσει κάτω στο χαλί ξαπλωμένοι και μιλούσαμε για ώρες. Μετά από αυτό απλώς δεν ξεκολλήσαμε.

Χ.: Νιώθω ότι με τον Ζώη ταυτιζόμαστε πολύ γιατί έχουμε κοινές εμπειρίες και βλέπουμε το τραύμα μας με χιούμορ.

Ζ: Με τον Χρήστο έχουμε πολλές σχέσεις. Είμαστε φίλοι, είμαστε ταυτόχρονα και αδέρφια. Τσακωνόμαστε μπορεί και 10.000 φορές τη μέρα, σε κάποια φάση θέλω να του σπάσω τα μούτρα… Επίσης, κάτι άσχετο: δεν τα έχουμε, να σημειωθεί αυτό γιατί σχεδόν όλοι το νομίζουν.

O Χρήστος Οικονόμου και ο Ζώης Γέρος ξέρουν περισσότερα απ’ όσα περίμενα για την Τζένη Χειλουδάκη Facebook Twitter

— Γιατί όχι;
Ζ.: Την κάναμε πρόσφατα αυτήν τη συζήτηση και είπαμε πως αν χρειαστεί να κάνουμε ένα PR move, θα κάνουμε έναν γάμο τελείως ψεύτικο και θα γίνουμε Βουγιουκλάκη - Παπαμιχαήλ. αλλά της ζωγραφικής.

Χ.: Νομίζω ότι θα ήταν πιο λεσβιακός γάμος, Βουγιουκλάκη - Λαμπέτη.

Ζ.: Πάντως, για να απαντήσουμε, δεν το σκεφτήκαμε ποτέ.

— Πού μεγαλώσατε;
Χ.: Εγώ μεγάλωσα στο Πέραμα, στον Πειραιά, μια πολύ λαϊκή γειτονιά, με τη Χρυσή Αυγή, το μπούλινγκ, τη βία. Οι γονείς μου είναι άνθρωποι χωρίς πτυχία –ο πατέρας μου είναι ηλεκτροσυγκολλητής‒, αλλά καθόλου στενόμυαλοι. Μεγάλωσα χωρίς καθόλου ρατσισμό. Εννοείται ότι δεν είχα καμία ευκαιρία να ασχοληθώ με τέχνη. Έχω δει και έχω βιώσει πολλή βία. Ήμουν emo, ήμουν gay, οπότε μπήκα φουλ στον κόσμο του Tumblr και έβγαλα πανεπιστήμιο στο ίντερνετ μόνος μου.

— Πως μπήκες, λοιπόν, στον κόσμο της ζωγραφικής;
Χ.: Μέσα από το Tumblr είδα πάρα πολλή τέχνη και κάπως έτσι άρχισε να χτίζεται η ανάγκη μου να δημιουργήσω, που ήρθε το 2019, οπότε είπα «κάτσε και ζωγράφισε» και το έκανα. Το 2020, χωρίς να ξέρω τι μου γινόταν, μετακόμισα από Πειραιά κέντρο, έπιασα μια random δουλειά και ζωγράφιζα μόνο και μόνο επειδή είχα χρόνο. Ένιωθα φουλ τότε ότι οmg, τι κάνω, δεν είμαι καν σε καλών τεχνών, και τα παιδιά, ο Ζώης, η Νάσια και η Μαρία η Διαμαντίδου, που ήταν και οι τρεις σε σχολή, μου λέγανε «δεν έχει σημασία, Χρήστο, καθόλου το ότι δεν είσαι σε σχολή». Και κάπως έτσι γίνανε αυτοί η σχολή μου, μαζί με τον ζωγράφο Δαυίδ Σαμπεθάι που είδε σ’ εμένα προοπτικές που δεν μπορούσα να φανταστώ ότι είχα. Αυτό που έχω μάθει απ’ όλα τα creative άτομα γύρω μου είναι ότι δεν υπάρχουν αυστηροί κανόνες.

O Χρήστος Οικονόμου και ο Ζώης Γέρος ξέρουν περισσότερα απ’ όσα περίμενα για την Τζένη Χειλουδάκη Facebook Twitter
Έργο του Χρήστου Οικονόμου.

Ζ.: Κι αυτό είναι πάρα πολύ δύσκολο να το τηρείς – πρέπει κάποια στιγμή να πας κόντρα σε όλα αυτά που έχεις μάθει, για να ανακαλύψεις κάτι δικό σου. Εγώ ζωγραφίζω από μωρό παιδί. Μεγάλωσα στη Λιβαδειά και οι γονείς μου παρατήρησαν ότι είχα μια κλίση στη ζωγραφική, οπότε με πήγαν σε μια σχολή, όπου έμαθα κυριολεκτικά τα πάντα από τη δασκάλα μου τη Χιόνα, που είναι πλέον και μέντοράς μου. Ακολούθησα την κλίση μου. Κάπου εκεί, όταν έχασα τον πατέρα μου, στα 14, ήταν τόσο βαρύ το πλήγμα, όπου μετά είπα: «Δεν θα κάτσω να ασχοληθώ με το τι πρέπει να κάνω. Θα κάνω αυτό που θέλω».

Το άρθρο δημοσιεύθηκε στην έντυπη LiFO.

Το νέο τεύχος της LiFO δωρεάν στην πόρτα σας με ένα κλικ.

Εικαστικά
0

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

«Η Λίλα Ντε Νόμπιλι έχτισε περιοχές θαυμάτων, ρομαντισμού και τρυφερότητας»

Εικαστικά / «Η Λίλα Ντε Νόμπιλι έχτισε περιοχές θαυμάτων, ρομαντισμού και τρυφερότητας»

Μια έκθεση για τη θρυλική ζωγράφο, σκηνογράφο και ενδυματολόγο εμβληματικών παραστάσεων όπερας και θεάτρου ανοίγει στην Αθήνα χάρη στη μοναδική συλλογή του Ερρίκου Σοφρά.
ΧΡΗΣΤΟΣ ΠΑΡΙΔΗΣ
Ορόσημο της σύγχρονης τέχνης και της γκέι ορατότητας: Ο πίνακας του Χόκνεϊ που έπιασε τα 44 εκατομμύρια

Εικαστικά / Ορόσημο της ζωγραφικής και της γκέι ορατότητας: Ο πίνακας του Χόκνεϊ που έπιασε τα 44 εκατομμύρια

Πριν από λίγες μέρες ο οίκος Christie’s δημοπράτησε το πρώτο από τα διπλά πορτρέτα που δημιούργησε ο μεγάλος Βρετανός καλλιτέχνης στα τέλη της δεκαετίας του 1960.
THE LIFO TEAM
Ο Λάζαρος Ζήκος ήθελε να χαρίζει τα έργα του

Εικαστικά / Ο Λάζαρος Ζήκος ήθελε να χαρίζει τα έργα του

H έκθεση «Tα εικονο-όργανα του Λάζαρου Ζήκου» μάς θυμίζει τον ανήσυχο, ευφάνταστο καλλιτέχνη που έφυγε νωρίς, ξανασυστήνοντας τα ανατρεπτικά, ευφυή, παιγνιώδη, σκοτεινά και ενοχλητικά πολλές φορές έργα του.
ΑΡΓΥΡΩ ΜΠΟΖΩΝΗ
Η Ευγενία Βερελή αφηγείται ιστορίες που κάνουν την τέχνη μαγεία

Εικαστικά / Τα «μαγικά» κεραμικά της Ευγενίας Βερελή συνομιλούν με το έργο του Αλέκου Φασιανού

«Στις εξιστορήσεις της ζωής σου συχνά ανταποκρίνομαι με ρίγη» λέγεται η έκθεση της νεαρής εικαστικού που λαμβάνει χώρα στο Μουσείο Αλέκου Φασιανού. Το χάσμα του χρόνου εξαφανίζεται και ένας γόνιμος διάλογος ξεκινά ανάμεσα στους δύο καλλιτέχνες.
ΑΡΓΥΡΩ ΜΠΟΖΩΝΗ
Ένα γλυπτό ζωντανεύει το «άγνωστο» λατομείο του Φιλοπάππου

Εικαστικά / Ένα γλυπτό ζωντανεύει το «άγνωστο» λατομείο του Φιλοπάππου

Ο Αλέξανδρος Τζάννης δημιουργεί σε μια ερειπωμένη κατασκευή στον λόφο του Φιλοπάππου ένα έργο στο οποίο αποτυπώνονται μέρη από τα κλαδιά του φυτού που βρίσκεται διάσπαρτο στον λόφο, «μεταφρασμένα» σε σίδερο.
ΑΡΓΥΡΩ ΜΠΟΖΩΝΗ
Τζόρτζιο ντε Κίρικο: «Η μοντέρνα τέχνη δεν αρέσει σε κανένα»

Εικαστικά / Τζόρτζιο ντε Κίρικο: «Η μοντέρνα τέχνη δεν αρέσει σε κανέναν»

Πεθαίνει σαν σήμερα ο Ιταλός ζωγράφος Τζόρτζιο ντε Κίρικο. Διαβάζουμε ξανά μια δύστροπη και νευρική συνέντευξή του από το 1966, στην οποία μιλάει ελεύθερα, σκληρά, συχνά όμως και με αλήθειες, για τη σύγχρονη ζωγραφική.
ΦΩΝΤΑΣ ΤΡΟΥΣΑΣ
Στη Θεσσαλονίκη θα περάσεις τέλεια, όποιο κι αν είναι το vibe σου

Εικαστικά / Στη Θεσσαλονίκη θα περάσεις τέλεια, όποιο κι αν είναι το vibe σου

Από την έκθεση με τις φωτογραφίες της Φρίντα Κάλο μέχρι τις άπειρες συναυλίες: Αυτά τα 22 events αξίζουν την προσοχή σας στην αγαπημένη πόλη της Θεσσαλονίκης.
ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΜΙΝΑ ΚΑΛΟΓΕΡΑ, ΑΡΓΥΡΩ ΜΠΟΖΩΝΗ & ΧΡΗΣΤΟ ΠΑΡΙΔΗ
Αγγελική Αντωνοπούλου

Οι Αθηναίοι / Αγγελική Αντωνοπούλου: «Τι να σου πει η τέχνη με μια τέτοια καθημερινότητα»

Είναι ιδιοκτήτρια μιας σημαντικής γκαλερί της πόλης. Πιστεύει πως πλέον δεν υπάρχουν πολλοί γκαλερίστες ή συλλέκτες που να παθιάζονται με την τέχνη. Είναι σίγουρη, όμως, πως το να ανακαλύπτεις την ομορφιά στην τέχνη είναι ό,τι πιο αισιόδοξο. Η Αγγελική Αντωνοπούλου αφηγείται τη ζωή της στη LiFO.
ΑΡΓΥΡΩ ΜΠΟΖΩΝΗ
Οργανωθείτε - Ο Νοέμβριος είναι γεμάτος εκθέσεις

Εικαστικά / Οργανωθείτε - Ο Νοέμβριος είναι γεμάτος εκθέσεις

Από τον Ρότζερ Μπάλεν και τον Γιούργκεν Τέλερ μέχρι τη συνομιλία του έργου του Ακριθάκη και του Νίκου Γαβριήλ Πεντζίκη με σύγχρονους δημιουργούς, αυτόν τον μήνα μουσεία, ιδρύματα και αίθουσες τέχνης προτείνουν πολλά και ενδιαφέροντα.
ΧΡΗΣΤΟΣ ΠΑΡΙΔΗΣ
Μια έκθεση με το χρώμα των φανταστικών κόσμων και των μύθων

Εικαστικά / Αντωνάκης Χριστοδούλου: «Ευτυχώς, υπάρχουν ομόφυλα ζευγάρια που περπατάνε χέρι-χέρι»

Με αφορμή τη νέα του έκθεση, «Purpose, Desire, Emptiness», ο εικαστικός μάς μιλάει για ιστορίες της παιδικής του ηλικίας που μπλέκονται με μύθους και τέρατα, την ποπ κουλτούρα και τη βιομηχανία του σεξ.
ΑΡΓΥΡΩ ΜΠΟΖΩΝΗ
Η Κατερίνα Κομιανού θέλει να δούμε τα πράγματα «λίγο πριν αλλάξουν»

Εικαστικά / Η Κατερίνα Κομιανού θέλει να δούμε τα πράγματα «λίγο πριν αλλάξουν»

Η Κατερίνα Κομιανού περιπλανιέται στην πόλη εξερευνώντας την αστική τοπογραφία και καταγράφει την πολιτική πραγματικότητα μέσα από δημόσια γλυπτά και αντικείμενα στο κέντρο της Αθήνας με μια αναλογική φωτογραφική μηχανή ή μια ερασιτεχνική Super8.
ΑΡΓΥΡΩ ΜΠΟΖΩΝΗ
Ρόι Λιχτενστάιν: Ο πρωτοπόρος της pop art που έβαλε τον Mίκι Μάους στα μουσεία

Σαν σήμερα / Ρόι Λιχτενστάιν: Ήταν όντως ο «χειρότερος καλλιτέχνης» της εποχής του;

Σαν σήμερα γεννήθηκε ο πρωτοπόρος καλλιτέχνης της pop art που με το γενναίο έργο του ειρωνεύτηκε το κλασικό, έβαλε τον Mίκι Μάους σε μουσεία και γκαλερί και άλλαξε οριστικά τους κανόνες της σύγχρονης τέχνης.
ΑΡΓΥΡΩ ΜΠΟΖΩΝΗ