Black Friday: Πού αναμένεται να επενδύσει η Gen Z σύμφωνα με τα trends στο TikTok

Black Friday: Πού αναμένεται να επενδύσει η Gen Z σύμφωνα με τα trends στο TikTok Facebook Twitter
Φωτ.: TikTok / Mari Maria Makeup
0

Η Black Friday φέτος επενδύει στο καταναλωτικό κοινό των Gen Z ίσως περισσότερο από κάθε άλλη χρονιά, έχοντα το TikTok, σύμμαχό της.

Μέσα από τον τεράστιο όγκο πληροφοριών για αμέτρητα προϊόντα από influencers ή απλά, TikTokers, η πλατφόρμα λειτουργεί έτσι κι αλλιώς υπέρ της την Black Friday και των εταιρειών που έχουν ανατρέξει στα viral trends του TikTok για δουν τι ψάχνει οι Zoomers.

Η Gen Z και οι Millennials έχουν, βάσει ερευνών, τη μεγαλύτερη τάση από κάθε άλλη ηλικιακή ομάδα, να σκοπεύουν να ψωνίσουν κατά τη διάρκεια της Μαύρης Παρασκευής. Τι επιλέγουν όμως πιο συχνά, σύμφωνα με τις κορυφαίες αναζητήσεις στο TikTok με το hashtag #BackFriday, οι Zoomersq

Με μια ματιά στα βίντεο που «τρεντάρουν» στο TikTok, οι Gen Zers εκφράζουν μεγαλύτερο ενδιαφέρον, να αγοράσουν:

Προϊόντα ομορφιάς και περιποίησης δέρματος: Τα αγαπημένα προϊόντα του TikTok, όπως ρουζ, οι μάσκαρες ή τα gloss που μεσουρανούν φέτος αναμένεται να είναι πρώτα στη λίστα των περισσότερων Zoomers που περιμένουν της εκπτώσεις της Παρασκευής. Την ίδια απήχηση έχουν και προϊόντα περιποίησης με τα κορεάτικα brands, να έχουν την τιμητική τους. Από τα βίντεο με τα περισσότερα εκατομμύρια προβολών στην πλατφόρμα του TikTok, είναι τα «Get Ready With Me» όπου οι δημιουργοί των κλιπ στέκονται άβαφοι μπροστά από την κάμερα και ξεκινούν το skin care ή το μακιγιάζ τους.

@marimaria ASOKA MAKEUP 🇮🇳 O nosso Brasil dominou totalmente a trend e depois de ver vários amigos talentosíssimos postarem eu resolvi fazer minha versão, que demorou 20h para ser gravada. IB: @Camila Pudim , @jessicacardoso e @Rafael Santos ♬ original sound - jharna bhagwani

@jessyhartel1 Grwm 😴 #makeup #beauty #makeuptutorial ♬ Melting - Kali Uchis

Αρώματα: Η αγορά ενός αρώματος δεν είναι εύκολη, όταν τα περισσότερα από τα διάσημα brands, κοστίζουν συνήθως πάνω από 100 ευρώ. Κάθε χρόνο, το καταναλωτικό κοινό αναμένει τις εκπτώσεις της Μαύρης Παρασκευής για να μπορέσει να αγοράσει το αγαπημένο του άρωμα και συνήθως αξίζει τον κόπο. Δεν είναι λίγες οι εταιρείες που μείωσαν σε μεγάλο βαθμό τις τιμές ακριβών αρωμάτων.

Οικιακά Gadgets: Το ίδιο αγαπημένα στο TikTok, είναι και διάφορες έξυπνες οικιακές συσκευές, όπως για παράδειγμα, οι φορητοί καθαριστές χαλιών και οι φριτέζες αέρα, προσφέρουν πρακτικά οφέλη, ενώ παράλληλα είναι και μοντέρνα.

Fashion Dupes: Οι προσιτές εναλλακτικές λύσεις στις πολυτελείς μάρκες, συνεχίζουν να κερδίζουν έδαφος, όπως κάθε χρόνο την Black Friday.

@siloooooch Black friday must haveeees☁️🏹🤍 #makeup #charlottetilbury #fentybauty #beauty #hudabeauty #soldejaniero #gisou @Fenty Beauty @Gisou @Charlotte Tilbury @Huda Beauty @Douglas Cosmetics ♬ original sound - Slowed & Reverb Songs 🌊📡

@sagenferns All on my Top Black Friday Deals List! #amazonblackfriday #blackfridaydeals #blackfridaysale #blackfriday2024 #amazonmusthaves #amazonblackfriday2024 #amazonhomefinds #amazongadgets #christmasgiftideas #holidaygiftideas #amazongadgets ♬ Stompin At The Savoy - Benny Goodman

TV & Media
0

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Όζι Όζμπορν: Ο «νονός της heavy metal» και «πατέρας» του ριάλιτι

TV & Media / Όζι Όζμπορν: Ο «νονός της heavy metal» και «πατέρας» του ριάλιτι

Η σειρά «The Osbournes» έγινε τεράστια επιτυχία και έκανε πρωταγωνιστές τη σύζυγό του, Σάρον, και τα παιδιά τους, Τζακ και Κέλι , όμως έφερε στο προσκήνιο την ήπια εκδοχή του Όζι Όσμπορν και στην πορεία, άλλαξε τα ριάλιτι
LIFO NEWSROOM
Γεράσιμος Μιχελής: «Πόση αγάπη έχω ακόμη να προσφέρω;» - Οι αναρτήσεις του για το πρόβλημα υγείας του

TV & Media / Γεράσιμος Μιχελής: «Πόση αγάπη έχω ακόμη να προσφέρω;» - Οι αναρτήσεις του για το πρόβλημα υγείας του

Η ανακοίνωση για την εξόδιο ακολουθία του Γεράσιμου Μιχελή που πέθανε σε ηλικία 60 ετών - Όσα είχε μοιραστεί στα social media ο αγαπημένος «κακός» της ελληνικής τηλεόρασης
LIFO NEWSROOM
YouTube: Τέλος η σελίδα «Trending» μετά από 10 χρόνια – Τι νέο έρχεται

TV & Media / YouTube: Τέλος η σελίδα «Trending» μετά από 10 χρόνια – Τι νέο έρχεται

Το YouTube διαβεβαιώνει ότι θα συνεχίσει να προτείνει προσωποποιημένα βίντεο στους χρήστες και να παρέχει στους δημιουργούς εργαλεία που τους βοηθούν να κατανοούν τι είναι δημοφιλές στο κοινό τους
LIFO NEWSROOM
Ο IShowSpeed κάνει live με τον Αντετοκούνμπο στα Σεπόλια – Ξανά στην Αθήνα ο διάσημος YouTuber

TV & Media / Ο IShowSpeed κάνει live με τον Αντετοκούνμπο στα Σεπόλια – Ξανά στην Αθήνα ο διάσημος YouTuber

Ζωντανά από την Αθήνα μεταδίδει αυτή την ώρα ο διάσημος Αμερικανός YouTuber IShowSpeed, παρέα με τον Γιάννη Αντετοκούνμπο, σε ένα νέο IRL stream που έχει ήδη προκαλέσει φρενίτιδα στο διαδίκτυο
LIFO NEWSROOM