Ποια Επίδαυρος; Στις 12 Ιουλίου έχει μόνο Peggy Gou

Ποια Επίδαυρος; Στις 12 Ιουλίου έχει μόνο Peggy Gou Facebook Twitter
Η 32χρονη Νοτιοκορεάτισσα παραγωγός και DJ έγινε μία από τις πιο αναγνωρίσιμες και πετυχημένες φιγούρες της παγκόσμιας χορευτικής σκηνής σε μικρό χρονικό διάστημα.
0

ΤΟ ΚΑΛΟΚΑΙΡΙ ΠΑΕΙ ΓΑΝΤΙ στην Peggy Gou, και φαίνεται. Το όνομά της έχει συνδεθεί άρρηκτα με τους μήνες κατά τους οποίους η θερμοκρασία χτυπάει κόκκινο. Πέρσι, κυκλοφόρησε το «It Goes (NaNaNa)» τον Ιούνιο και σάρωσε παντού, αποσπώντας τον τίτλο του απόλυτου καλοκαιρινού hit. Φέτος τον Ιούνιο πάλι κυκλοφόρησε το ντεμπούτο άλμπουμ της με τίτλο «I hear you», ενώ θα επισκεφτεί την Αθήνα τον Ιούλιο (12/7, Ejekt Festival, Γήπεδο Tae Kwon Do, Φάληρο). Θα γίνει χαμός, όπως πέρσι. Το ελληνικό κοινό τρελαίνεται για την Gou. Και γιατί όχι; Θεωρείται η Νο1 DJ παγκοσμίως αυτήν τη στιγμή, και δικαίως, αφού είναι η μόνη γυναίκα που καταφέρνει να βρίσκεται ανάμεσα σε σούπερ σταρ του είδους όπως ο David Guetta, ο Diplo και ο Calvin Harris.

Η 32χρονη Νοτιοκορεάτισσα παραγωγός και DJ έγινε μία από τις πιο αναγνωρίσιμες και πετυχημένες φιγούρες της παγκόσμιας χορευτικής σκηνής σε μικρό χρονικό διάστημα. Θα μπορούσε να πει κανείς ότι είναι περισσότερο influencer παρά DJ. Εκτός από τη μουσική, έχει το δικό της fashion brand, το KIRIN (σημαίνει καμηλοπάρδαλη στα κορεάτικα), με τις ευλογίες του συγχωρεμένου Virgil Abloh, ενώ ένα remix της στην Kylie Minogue χρησιμοποιήθηκε για να προωθήσει τρεις νέες γεύσεις του παγωτού Magnum.

Ο κόσμος αρέσκεται να κουτσομπολεύει με ποιον βγαίνει κάθε φορά. Ο μύθος λέει ότι ξεκίνησε επίσημα την καριέρα της όταν ένας promoter την είδε σε φωτογραφία της, προτού την ακούσει να παίζει. Από την άλλη, είναι η πρώτη Κορεάτισσα που έπαιξε στο Berghain, ενώ συχνά είναι headliner στα μεγάλα κλαμπ της Ίμπιζα. Την κατηγορούν ότι αναμασά παλιές κλαμπ επιτυχίες. Υποθέτω ότι αν ήταν άνδρας δεν θα έλεγαν ακριβώς το ίδιο. Με έναν τρόπο τα κομμάτια του «I hear you» αντλούν έμπνευση κυρίως από τη δεκαετία του ’90, αυτό όμως δεν έχει και πολλή σημασία. Φτιάχνει ανάλαφρη, χορευτική ποπ με στυλ που ακούγεται ευχάριστα, χωρίς ιδιαίτερη σκέψη και με δροσερή διάθεση, ιδανική για την καυτή εποχή που διανύουμε. 

8 μεγάλα πάρτι μέχρι τα μέσα Ιουλίου

Ποια Επίδαυρος; Στις 12 Ιουλίου έχει μόνο Peggy Gou Facebook Twitter
Island Athens Riviera

Καλοκαίρι σημαίνει πάρτι και αν είναι δίπλα στη θάλασσα, ακόμα καλύτερα. Και μπορεί οι περισσότεροι DJs την καλοκαιρινή σεζόν να την κάνουν για τα νησιά, φέτος όμως η Αθήνα θα δει μια σειρά από σούπερ σταρ DJs να επισκέπτονται τα decks των μεγαλύτερων κλαμπ της παραλιακής.

Έχουμε και λέμε: Στο Bolival Beach Bar έχει Joseph Capriati (29/6), Massano (12/7) και Paul Van Dyk (5/7). Μάλιστα, το Bolivar φέτος κλείνει τα 20 χρόνια του και διοργανώνει μεγάλο πάρτι με τους Dennis Ferrer και Kiko Navarro (13/7). Εκεί θα γιορτάσει τα 23 της χρόνια η ομάδα FSI, προσκαλώντας τους Paul Oakenfold και Infected Mushroom σε ένα άχαστο χορευτικό double bill.

Τέλος, σημειώστε την ημερομηνία 29/6 για το Tropical, ένα open air project που θέλει να μας κάνει έκπληξη.

Το άρθρο δημοσιεύθηκε στην έντυπη LiFO.

To νέο τεύχος της LiFO δωρεάν στην πόρτα σας με ένα κλικ.

Μουσική
0

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

KET: «Το γεγονός ότι έχουμε καταφέρει να υπάρχουμε τόσα χρόνια είναι ένα μικρό θαύμα»

Κέντρο Ελέγχου Τηλεοράσεων / KET: «Καταφέραμε να υπάρχουμε τόσα χρόνια, κι αυτό είναι ένα μικρό θαύμα»

Μια μεγάλη συζήτηση για την ιστορία του Κέντρου Ελέγχου Τηλεοράσεων, ενός από τους βασικούς πυρήνες της πειραματικής και ανεξάρτητης μουσικής σκηνής της πόλης και όχι μόνο.
ΜΑΡΙΑ ΠΑΠΠΑ
102΄ με την Tάμτα και την Ανίτα Ρατσβελισβίλι

Μουσική / Tάμτα - Ανίτα Ρατσβελισβίλι: «Μάθαμε να ζούμε με το τραύμα»

Δυο διάσημες και πετυχημένες Γεωργιανές συναντιούνται στην ΕΛΣ και μιλούν για τις δυσκολίες που τις διαμόρφωσαν και την κουλτούρα της χώρας τους, που την κουβαλάνε μαζί τους παντού, ακόμα και όταν τις πληγώνει.
M. HULOT
Η επιστροφή της Lily Allen

Μουσική / Η Lily Allen επιστρέφει με το πιο θεαματικό ξεκατίνιασμα στην ιστορία της ποπ

Το «West End Girl» της Lilly Allen και ένα αριστουργηματικό ραπ άλμπουμ από την CupcakKe αποτελούν τα πιο δυνατά και τολμηρά, από πλευράς στιχουργικής, άλμπουμ της χρονιάς. Μια καλή εβδομάδα για τη μουσική.
ΜΑΡΙΑ ΠΑΠΠΑ
BOYS’ SHORTS INTERVIEW

Μουσική / Boys’ Shorts: «Δεν φταίνε τα τρανς άτομα που έχει γίνει μίζερη η ζωή σου»

To eyeliner και το electroclash έφερε κοντά το ντουέτο των DJs, που εμπνεύστηκαν το όνομά τους από τον Boy George. Έπαιξαν στο Berghain, και η φήμη τους εκτοξεύτηκε. Πλέον το mantra τους είναι το «enjoy the moment».
ΦΩΦΗ ΤΣΕΣΜΕΛΗ
Παιδί Τραύμα: Τραγουδάκια λέω που αύριο θα ξεχαστούν, δεν κάνω καμία επανάσταση, δεν αλλάζω τον κόσμο

Μουσική / Παιδί Τραύμα: «Τραγουδάκια λέω, που αύριο θα ξεχαστούν, δεν αλλάζω τον κόσμο»

Στο νέο του άλμπουμ, το Παιδί Τραύμα χρησιμοποιεί τις έννοιες της φυγής και της συγχώρεσης για να μιλήσει για το αδιέξοδο του ψηφιακού κόσμου και την αναζήτηση της αλήθειας με τραγούδια που ξεφεύγουν από το mainstream.   
M. HULOT
Οι Tame Impala φτιάχνουν έναν δίσκο εμπνευσμένο από τα bush doofs της Αυστραλίας

Μουσική / «Deadbeat» των Tame Impala: Μια lo-fi ωδή στα rave πάρτι από ένα σπουδαίο συγκρότημα

Είναι η πρώτη του δουλειά που δεν περιέχει ούτε μια ροκ στιγμή. Σύμφωνα με τον Chris Deville: «Οι Tame Impala έχουν μεταμορφωθεί σταδιακά από ένα από τα σπουδαιότερα ροκ συγκροτήματα της γενιάς τους σε… κάτι άλλο».
ΜΑΡΙΑ ΠΑΠΠΑ
Το Μονόγραμμα του Έρωτα και της Μουσικής

Συμφωνική Μουσική - Ιστορίες / Το Μονόγραμμα του Έρωτα και της Μουσικής

Η Κρατική Ορχήστρα Αθηνών τιμά τη μνήμη του Οδυσσέα Ελύτη με αφορμή τα τριάντα χρόνια από τον θάνατό του, παρουσιάζοντας το «Μονόγραμμα» του Γιώργου Κουρουπού, που βασίζεται στο ομότιτλο έργο του μεγάλου Έλληνα ποιητή, στις 24 Οκτωβρίου στο Μέγαρο Μουσικής Αθηνών.
ΜΑΤΟΥΛΑ ΚΟΥΣΤΕΝΗ
Λίγες λέξεις για τον Διονύση Σαββόπουλο

Οπτική Γωνία / Λίγες λέξεις για τον Διονύση Σαββόπουλο

«Ό,τι όμως και αν υπήρξε ο Διονύσης Σαββόπουλος, είχε τη δόνηση, τον λοξό τόνο, μια διάθεση μεταμόρφωσης και γιορτής. Επέστρεφε σε μια πάμφωτη αυλή, περιμένοντας τους φίλους, το νόημα της συνάθροισης».
ΝΙΚΟΛΑΣ ΣΕΒΑΣΤΑΚΗΣ