Twitter: Μόνο επαληθευμένοι χρήστες θα έχουν πρόσβαση στο TweetDeck

Twitter: Μόνο επαληθευμένοι χρήστες θα μπορούν να έχουν πρόσβαση στο TweetDeck ύστερα από 30 ημέρες Facebook Twitter
Φωτ.: Αρχείου / Unpslash
0

Οι χρήστες του Twitter θα πρέπει σύντομα να επαληθευτούν για να χρησιμοποιήσουν το TweetDeck, ανακοίνωσε η πλατφόρμα.

Το δημοφιλές και μέχρι πρότινος δωρεάν εργαλείο στο Twitter, επιτρέπει στους χρήστες να καταχωρούν τους λογαριασμούς που ακολουθούν σε διαφορετικές κατηγορίες, ώστε να παρακολουθούν πιο εύκολα το περιεχόμενό τους. Το συγκεκριμένο εργαλείο είναι ήδη δημοφιλές σε επιχειρήσεις και ειδησεογραφικούς οργανισμούς.

Σύμφωνα με τα όσα ανέφερε η εταιρεία σε σχετικό tweet, η νέα πολιτική θα εφαρμοστεί σε 30 ημέρες και υπολογίζεται να ενισχύσει τα έσοδα του Twitter, το οποίο παρεμπιπτόντως αντιμετωπίζει δυσκολίες ώστε να διατηρήσει τους διαφημιζόμενους από τότε που ανέλαβε την ιδιοκτησία ο Έλον Μασκ.

Η αλλαγή στο TweetDeck θα μπορούσε να είναι μια προσπάθεια να στραφούν περισσότεροι χρήστες στο Twitter Blue, μέσω του οποίου πληρώνουν για την επαλήθευση των λογαριασμών τους. Η υπηρεσία προσέλκυσε 150.000 συνδρομητές κατά τις πρώτες εβδομάδες λειτουργίας της. Στις 30 Απριλίου, ο αριθμός των συνδρομητών επί πληρωμή είχε μειωθεί σε περίπου 68.000, σύμφωνα με αναφορές του Mashable.

Πρόκειται για μία απόφαση η οποία συμπεριλαμβάνεται σε μία σειρά δραστικών αλλαγών από τον Έλον Μασκ. Στις ίδιες αλλαγές ανήκουν και η προϋπόθεση να είναι συνδεδεμένοι οι χρήστες στον ιστότοπο ώστε να βλέπουν tweets, αλλά και ο περιορισμός του αριθμού των tweets, που μπορούν να προβληθούν κάθε μέρα, σε 1.000 για μη επαληθευμένους λογαριασμούς. Για το τελευταίο, ο Έλον Μασκ δήλωσε μέσω tweet ότι ήταν «προσωρινό μέτρο έκτακτης ανάγκης» που έγινε για να αποθαρρύνει τα «ακραία επίπεδα» απόσυρσης δεδομένων και «χειραγώγησης του συστήματος» που, όπως ισχυρίστηκε, επηρέαζαν την εμπειρία των χρηστών.

Με πληροφορίες από Guardian

Διεθνή
0

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Ισραηλινή καμπάνια εκατομμυρίων σε YouTube και X για να διαψεύσει τον λιμό στη Γάζα

Διεθνή / «Υπάρχει φαγητό στη Γάζα»: Η ισραηλινή καμπάνια εκατομμυρίων που αμφισβητεί τον λιμό

Το Ισραήλ έχει δαπανήσει τουλάχιστον 42 εκατ. ευρώ σε διαφημίσεις σε πλατφόρμες όπως το YouTube και το X, που καταλήγουν με τη φράση: «Υπάρχει φαγητό στη Γάζα. Οποιοσδήποτε άλλος ισχυρισμός είναι ψέμα»
LIFO NEWSROOM
Έξι στους δέκα Ευρωπαίους θέλουν την παραίτηση φον ντερ Λάιεν μετά τη συμφωνία με τον Τραμπ

Διεθνή / Έξι στους δέκα Ευρωπαίους θέλουν την παραίτηση φον ντερ Λάιεν μετά τη συμφωνία με τον Τραμπ

Η κύρια αιτία δυσαρέσκειας είναι η εμπορική συμφωνία Ε.Ε.-ΗΠΑ που ολοκληρώθηκε το καλοκαίρι, μετά την απειλή του Αμερικανού προέδρου ότι θα επέβαλε δασμούς 30% στις ευρωπαϊκές εξαγωγές
LIFO NEWSROOM