Στο κατάμεστο live του Sidarta και σ' ένα πάρτι σε μπουζουξίδικο της Λιοσίων

Δυο event της περασμένης βδομάδας: Sidarta και ένα κρυφό πάρτι Facebook Twitter
Κάθε γενιά έχει τους δικούς της αγαπημένους καλλιτέχνες και ο Sidarta είναι σίγουρα πολύ αγαπημένος για ένα μεγάλο μέρος των νέων ανθρώπων. Φωτ.: Ακίμ Τσατσούλης/OffBeat Records
0

«ΤΙΠΟΤΑ ΔΕΝ ΑΛΛΑΖΕΙ ΟΥΣΙΑΣΤΙΚΑ, παρότι τίποτα δεν φαίνεται να είναι το ίδιο», είναι η πρώτη σκέψη που έκανα όταν είδα την ουρά των νέων παιδιών, κυρίως εφηβικής ηλικίας, που περίμεναν υπομονετικά να μπουν στο Gagarin. Κάθε γενιά έχει τους δικούς της αγαπημένους καλλιτέχνες και ο Sidarta είναι σίγουρα πολύ αγαπημένος για ένα μεγάλο μέρος των νέων ανθρώπων.

Το καταλαβαίνεις από το πόσο γρήγορα κατάφερε να καθιερωθεί ανάμεσα στους κορυφαίους καλλιτέχνες της σύγχρονης ελληνικής σκηνής από το sold out στην παρουσίαση του πρώτου άλμπουμ του αλλά και από τις αντιδράσεις από τη στιγμή που εμφανίστηκε στη σκηνή μέχρι που αποχαιρέτησε το κοινό: 1.600 άτομα επευφημούσαν και τσίριζαν ασταμάτητα.

Φεύγοντας, είδα κοριτσάκια με μάτια πρησμένα απ’ το κλάμα απ’ την έξαψη της βραδιάς και ολόκληρες οικογένειες να φεύγουν χαμογελώντας. Δεν είναι και λίγο.

Δεν ξέρω αν όντως βλέπουν στο πρόσωπό του ό,τι έβλεπαν στον Πάριο οι νέοι άνθρωποι τη δεκαετία του ’70 ‒το ακούσαμε κι αυτό‒, ωστόσο ο Sidarta είναι αναμφισβήτητα λαϊκό είδωλο και πολύ πιο προσιτός και γειωμένος από αρκετούς νέους καλλιτέχνες του είδους.

Το απέδειξε στο live του, από τη σκηνική του παρουσία, που ήταν ανέλπιστα καλή για το νεαρό της ηλικίας του, εξαιρετική, τον τρόπο που επικοινωνεί με τον κόσμο, τον τρόπο που είχε ντυθεί –και δεν κραύγαζε επιτυχία, αλλά ήταν ίδιος με των παιδιών που τον χειροκροτούσαν‒, τα ειλικρινή «ευχαριστώ» που επαναλάμβανε συνέχεια και τη συγκίνηση στο τέλος όταν δεν ξέχασε να πει ότι «εσείς με κάνατε αυτό που είμαι».

Δυο event της περασμένης βδομάδας: Sidarta και ένα κρυφό πάρτι Facebook Twitter
Ο Sidarta είναι αναμφισβήτητα λαϊκό είδωλο και πολύ πιο προσιτός και γειωμένος από αρκετούς νέους καλλιτέχνες του είδους. Φωτ.: Ακίμ Τσατσούλης/OffBeat Records

Η παραγωγή ήταν καταπληκτική, τα visuals, τα φώτα, μελετημένα, αλλά λιτά, χωρίς καμία διάθεση εντυπωσιασμού, το πιάνο στη σκηνή, τα ντουέτα με τον Saske, το παραλήρημα του κόσμου στο «Mediterranean» και στο «Adrenalina», έκαναν το live του μία από τις πιο συναρπαστικές βραδιές που έχει ζήσει τελευταία η Αθήνα. Φεύγοντας, είδα κοριτσάκια με μάτια πρησμένα απ’ το κλάμα απ’ την έξαψη της βραδιάς και ολόκληρες οικογένειες να φεύγουν χαμογελώντας. Δεν είναι και λίγο.

— M.Hulot

Gazoza, Athens Stage, Σάββατο 21/1

Δυο event της περασμένης βδομάδας: Sidarta και ένα κρυφό πάρτι Facebook Twitter

Ok, ομολογώ πως δεν είχα ιδιαίτερη όρεξη ούτε μεγάλες αντοχές για να το ξεφτιλίσω το προηγούμενο Σάββατο, αλλά στην προκειμένη ως κινητήριος δύναμη λειτούργησαν δύο βασικά στοιχεία: το γεγονός πως το συγκεκριμένο πάρτι διαδόθηκε μέσω messenger, ως ένα κλειστό, non public facebookικό event, και κυρίως το venue του.

Το Athens Stage, ένα hardcore μπουζουξίδικο ψηλά στη Λιοσίων, «στην τοποθεσία Τρεις Γέφυρες», που, όπως λένε οι πηγές μου, βρίσκεται εκεί πολλά χρόνια και έχει αλλάξει εκατό ονόματα, φαινόταν στα μάτια μου ιδανικό για να φιλοξενήσει ένα νέο queer party με πολύ hot εγχώριο line-up. Το crowd ήταν ίσως το πιο ωραίο και ετερόκλητο που έχω δει εδώ και καιρό και περιλάμβανε πολλές άγνωστες φάτσες ανάμεσα στους γνώριμους clubbers – ευτυχής συγκυρία.

Εν τω μεταξύ, το πιο αστείο και σουρεαλιστικό της υπόθεσης ήταν το ότι η μπουζουκοδιαρρύθμιση του χώρου μάς είχε σχεδόν επιβάλει να είμαστε στραμμένοι προς μια υπερυψωμένη σκηνή, η οποία ήταν στο μεγαλύτερο μέρος της βραδιάς άδεια, σαν να περιμέναμε κάτι να πεταχτεί από εκεί, ενώ οι DJs βρίσκονταν «κρυμμένοι» στην ακριβώς αντίθετη κατεύθυνση.

Κατά τα άλλα, ο Andreas Palmer έπαιζε ιδανικά για ζέσταμα, sensual bpm την ώρα που φτάσαμε, η Koketa MC γκάζωσε φουλ στη συνέχεια, ο Zorz χαμήλωσε και σκοτείνιασε στο slot 3:30-5:30 και μετά δεν θυμάμαι πολλά. Άρα ήταν μια πετυχημένη βραδιά. Την επόμενη φορά λιγότερα φώτα, παιδιά!

Αλέξανδρος Διακοσάββας

Μουσική
0

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Η επιστροφή της Lily Allen

Μουσική / Η Lily Allen επιστρέφει με το πιο θεαματικό ξεκατίνιασμα στην ιστορία της ποπ

Το «West End Girl» της Lilly Allen και ένα αριστουργηματικό ραπ άλμπουμ από την CupcakKe αποτελούν τα πιο δυνατά και τολμηρά, από πλευράς στιχουργικής, άλμπουμ της χρονιάς. Μια καλή εβδομάδα για τη μουσική.
ΜΑΡΙΑ ΠΑΠΠΑ
BOYS’ SHORTS INTERVIEW

Μουσική / Boys’ Shorts: «Δεν φταίνε τα τρανς άτομα που έχει γίνει μίζερη η ζωή σου»

To eyeliner και το electroclash έφερε κοντά το ντουέτο των DJs, που εμπνεύστηκαν το όνομά τους από τον Boy George. Έπαιξαν στο Berghain, και η φήμη τους εκτοξεύτηκε. Πλέον το mantra τους είναι το «enjoy the moment».
ΦΩΦΗ ΤΣΕΣΜΕΛΗ
Παιδί Τραύμα: Τραγουδάκια λέω που αύριο θα ξεχαστούν, δεν κάνω καμία επανάσταση, δεν αλλάζω τον κόσμο

Μουσική / Παιδί Τραύμα: «Τραγουδάκια λέω, που αύριο θα ξεχαστούν, δεν αλλάζω τον κόσμο»

Στο νέο του άλμπουμ, το Παιδί Τραύμα χρησιμοποιεί τις έννοιες της φυγής και της συγχώρεσης για να μιλήσει για το αδιέξοδο του ψηφιακού κόσμου και την αναζήτηση της αλήθειας με τραγούδια που ξεφεύγουν από το mainstream.   
M. HULOT
Οι Tame Impala φτιάχνουν έναν δίσκο εμπνευσμένο από τα bush doofs της Αυστραλίας

Μουσική / «Deadbeat» των Tame Impala: Μια lo-fi ωδή στα rave πάρτι από ένα σπουδαίο συγκρότημα

Είναι η πρώτη του δουλειά που δεν περιέχει ούτε μια ροκ στιγμή. Σύμφωνα με τον Chris Deville: «Οι Tame Impala έχουν μεταμορφωθεί σταδιακά από ένα από τα σπουδαιότερα ροκ συγκροτήματα της γενιάς τους σε… κάτι άλλο».
ΜΑΡΙΑ ΠΑΠΠΑ
Το Μονόγραμμα του Έρωτα και της Μουσικής

Συμφωνική Μουσική - Ιστορίες / Το Μονόγραμμα του Έρωτα και της Μουσικής

Η Κρατική Ορχήστρα Αθηνών τιμά τη μνήμη του Οδυσσέα Ελύτη με αφορμή τα τριάντα χρόνια από τον θάνατό του, παρουσιάζοντας το «Μονόγραμμα» του Γιώργου Κουρουπού, που βασίζεται στο ομότιτλο έργο του μεγάλου Έλληνα ποιητή, στις 24 Οκτωβρίου στο Μέγαρο Μουσικής Αθηνών.
ΜΑΤΟΥΛΑ ΚΟΥΣΤΕΝΗ
Λίγες λέξεις για τον Διονύση Σαββόπουλο

Οπτική Γωνία / Λίγες λέξεις για τον Διονύση Σαββόπουλο

«Ό,τι όμως και αν υπήρξε ο Διονύσης Σαββόπουλος, είχε τη δόνηση, τον λοξό τόνο, μια διάθεση μεταμόρφωσης και γιορτής. Επέστρεφε σε μια πάμφωτη αυλή, περιμένοντας τους φίλους, το νόημα της συνάθροισης».
ΝΙΚΟΛΑΣ ΣΕΒΑΣΤΑΚΗΣ
Lou: Πόσες ανοιχτά λεσβίες ξέρεις αυτήν τη στιγμή στην ελληνική μουσική σκηνή;

Μουσική / Lou: Πόσες ανοιχτά λεσβίες ξέρεις αυτήν τη στιγμή στην ελληνική μουσική σκηνή;

Αυτό που κάνει η Lou στην ελληνική μουσική σκηνή είναι μοναδικό και θαρραλέο: queer μουσική για κάγκουρες με εφόδιο τις μουσικές της γνώσεις και επίγνωση αυτού που εκπροσωπεί, κάνοντας το τραπ όχημα για να περάσει τα μηνύματά της.
M. HULOT
Σοπέν

Πέθανε Σαν Σήμερα / «Κύριοι, ιδού μια μεγαλοφυΐα!»: Πώς ο Σοπέν άνοιξε νέα εποχή στη μουσική για πιάνο

Σαν σήμερα, στις 17 Οκτωβρίου 1849, πεθαίνει από φυματίωση στο Παρίσι ο Πολωνός Φρεντερίκ Φρανσουά Σοπέν, ένας από τους σημαντικότερους εκπροσώπους του Ρομαντισμού και κορυφαίος πιανίστας.
ΚΟΡΙΝΑ ΦΑΡΜΑΚΟΡΗ