Αδημοσίευτες επιστολές του Ντίκενς αποκαλύπτουν ότι είχε επίγνωση της φήμης του

Αδημοσίευτες επιστολές του Ντίκενς αποκαλύπτουν ότι είχε επίγνωση της φήμης του Facebook Twitter
Φωτ.: dickensmuseum
0

Μια σειρά από αδημοσίευτες επιστολές του Καρόλου Ντίκενς δείχνουν την είχε επίγνωση της φήμης του.

Οι 11 επιστολές, που παρουσιάζονται σε έκθεση για το κοινό για πρώτη φορά, αποκαλύπτουν μεταξύ άλλων τις αναγνωστικές συνήθειες του συγγραφέα και την απογοήτευσή του για την κατάργηση του κυριακάτικου ταχυδρομείου. 

Στη συγκεκριμένη, με ημερομηνία 10 Φεβρουαρίου 1866, όπου σχολιάζει την απόφαση να καταργηθεί η ταχυδρομική υπηρεσία τις Κυριακές, ο Ντίκενς αναφέρει χαρακτηριστικά πως αντιτίθεται «πιο αποφασιστικά και σθεναρά στην πρόκληση (να υποβάλει) σε οποιασδήποτε τέτοια ταλαιπωρία» τον αυτό του.

Αναφέρεται δε, στον αριθμό των επιστολών που λαμβάνει και στέλνει, λέγοντας ότι ο περιορισμός αυτός, ότι δηλαδή καταργείται το κυριακάτικο ταχυδρομείο θα ήταν τόσο μεγάλο εμπόδιο για εκείνον, «που νομίζω ότι θα με ανάγκαζε να πουλήσω την περιουσία μου εδώ» και να φύγω από το χωριό Κεντ του Χάιχαμ.

«Έχω τις καλύτερες σχέσεις με τους γείτονές μου, φτωχούς και πλούσιους, και πιστεύω ότι θα λυπόταν να με χάσουν», γράφει ο συγγραφέας του Όλιβερ Τουίστ.

Αδημοσίευτες επιστολές του Ντίκενς αποκαλύπτουν ότι είχε επίγνωση της φήμης του Facebook Twitter

Η Έμιλι Ντάνμπαρ, επιμελήτρια στο Μουσείο Κάρολος Ντίκενς, λέει ότι η επιστολή όπου παραπονιέται για τις ταχυδρομικές υπηρεσίες είναι «ένα σπουδαίο παράδειγμα, όπου δείχνει την αυτοπεποίθηση του Ντίκενς ότι είχε επίγνωση της μεγάλης του φήμης και της θέσης του στην κοινωνία».

Ένα από τα καλύτερα πράγματα, που αποκαλύπτονται στις επιστολές, όπως λέει είναι ότι δείχνουν τον συγγραφέα να γράφει στα 30, 40 και 50 του και «την ποικιλία των θεμάτων που απασχολούσαν το μυαλό του».

Η έκθεση με τις επιστολές θα πραγματοποιηθεί στο Μουσείο του Καρόλου Ντίκενς και διαδικτυακά από την Τετάρτη.

Οι επιστολές είναι μέρος μιας συλλογής αξίας 1,8 εκατομμυρίων λιρών, που είναι πλέον στην κατοχή του Μουσείο Κάρολος Ντίκενς.

Αδημοσίευτες επιστολές του Ντίκενς αποκαλύπτουν ότι είχε επίγνωση της φήμης του Facebook Twitter

Με πληροφορίες του BBC

Πολιτισμός
0

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

«Φωνές Δικαίωσης»: Το ντοκιμαντέρ για τη χρόνια κακοποίηση ανήλικων αθλητριών παρουσιάζεται απόψε στο κοινό

Πολιτισμός / «Φωνές Δικαίωσης»: Το ντοκιμαντέρ για τη χρόνια κακοποίηση ανήλικων αθλητριών παρουσιάζεται απόψε στο κοινό

Το ηχητικό ντοκιμαντέρ που διακρίθηκε στο 27ο Φεστιβάλ Ντοκιμαντέρ Θεσσαλονίκης καταγράφει το τραύμα, τον αγώνα και τη δικαίωση των θυμάτων κακοποίησης του προπονητή Τάε Κβο Ντο στην Ηλιούπολη
LIFO NEWSROOM
Πέθανε ο θρυλικός σκηνοθέτης της όπερας Pierre Audi σε ηλικία 67 ετών

Πολιτισμός / Πέθανε ο θρυλικός σκηνοθέτης της όπερας Pierre Audi σε ηλικία 67 ετών

Ο κορυφαίος Γαλλο-Λιβανέζος καλλιτεχνικός διευθυντής, επιμελητής και σκηνοθέτης υπήρξε απόλυτα αφοσιωμένος στην τέχνη του και άφησε ένα ανεξίτηλο αποτύπωμα στον κόσμο της όπερας, της μουσικής και του θεάτρου.
LIFO NEWSROOM
Η «Ανδρομάχη» της Μαρίας Πρωτόπαππα στην Επίδαυρο

Πολιτισμός / Η «Ανδρομάχη» της Μαρίας Πρωτόπαππα στην Επίδαυρο

Στη δραματουργική και σκηνοθετική προσέγγιση της «Ανδρομάχης» από τη Μαρία Πρωτόπαππα, η Ερμιόνη και η Ανδρομάχη αντιπροσωπεύουν τα ιδεώδη των χωρών τους, ενώ ο Μενέλαος και ο Πηλέας την πολιτική και την εξουσία
LIFO NEWSROOM
Τιμοτέ Σαλαμέ: Ο ηθοποιός αποσπά υψηλή διάκριση από την Ιταλική Ακαδημία Κινηματογράφου

Πολιτισμός / Τιμοτέ Σαλαμέ: Ο ηθοποιός αποσπά υψηλή διάκριση από την Ιταλική Ακαδημία Κινηματογράφου

Ο Τιμοτέ Σαλαμέ έχει επανειλημμένα εκφράσει τον θαυμασμό του για την Ιταλία και τον πολιτισμό της, ενώ έχει συνεργαστεί με Ιταλούς σκηνοθέτες και έχει συμμετάσχει σε ταινίες που γυρίστηκαν στη χώρα
LIFO NEWSROOM
Η Ρουθ Αζάουα επιστρέφει στο Σαν Φρανσίσκο της μέσα από μια αναδρομική έκθεση

Πολιτισμός / Η Ρουθ Αζάουα «επιστρέφει» στο Σαν Φρανσίσκο της μέσα από μια αναδρομική έκθεση

Το έργο και η ζωή μιας από τις πιο επιδραστικές καλλιτέχνιδες του 20ού αιώνα, που μετέφρασε τα τραυματικά βιώματά της σε τέχνη από σύρμα, ξετυλίγεται μέσα από την έκθεση του Μουσείο Μοντέρνας Τέχνης του Σαν Φρανσίσκο
LIFO NEWSROOM