Cosmote: Αποκαταστάθηκε πλήρως το πρόβλημα - Κανονικά όλες οι υπηρεσίες κινητής

Cosmote: Αποκαταστάθηκε πλήρως το πρόβλημα - Κανονικά όλες οι υπηρεσίες κινητής Facebook Twitter
ΠΗΓΗ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΑΣ / UNSPLASH
0

Αποκαταστάθηκε πλήρως το πρόβλημα που παρουσιάστηκε από το απόγευμα της Τρίτης στο δίκτυο της Cosmote.

Σύμφωνα με την εταιρεία, πλέον όλοι οι χρήστες έχουν πρόσβαση χωρίς κανένα πρόβλημα σε όλες τις υπηρεσίες κινητής και φωνή και δεδομένα.

Σημειώνεται ότι είχε προηγηθεί ανακοίνωση της Cosmote, ενημερώνοντας τους πελάτες της για το πρόβλημα που παρουσιάστηκε στο δίκτυο.

«Χθες αργά το απόγευμα παρουσιάστηκε αδυναμία πραγματοποίησης κλήσεων σε πελάτες κινητής. Υλοποιήθηκε άμεσα αναδρομολόγηση, με την οποία επιλύθηκε το μεγαλύτερο μέρος του προβλήματος» ανέφερε νωρίτερα σήμερα η εταιρεία.

«Μέρος των πελατών κινητής» επεσήμανε, «εξακολουθούν να αντιμετωπίζουν αδυναμία πρόσβασης στο δίκτυο 4G. Οι τεχνικοί μας εργάζονται για την οριστική επίλυση του θέματος. Λυπούμαστε για την ταλαιπωρία και ευχαριστούμε θερμά για την κατανόησή σας».

Με πληροφορίες από ΑΠΕ-ΜΠΕ

Ελλάδα
0

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Κτηματολογικά γραφεία: Σε αργία οι υπάλληλοι του Κτηματολογίου που εμπλέκονται στο κύκλωμα

Ελλάδα / Κτηματολογικά γραφεία: Σε αργία οι υπάλληλοι του Κτηματολογίου που εμπλέκονται στο κύκλωμα

Με αντάλλαγμα χρηματικά ποσά, το κύκλωμα προχωρούσε στην κατά προτεραιότητα διεκπεραίωση αιτημάτων έκδοσης εγγράφων και πιστοποιητικών σε Κτηματολογικά Γραφεία
LIFO NEWSROOM
Νέες ταυτότητες: Έτοιμη σε 10 ημέρες η πλατφόρμα για τον Προσωπικό Αριθμό - Πώς θα τον εκδώσετε;

Ελλάδα / Νέες ταυτότητες: Έτοιμη σε 10 ημέρες η πλατφόρμα για τον Προσωπικό Αριθμό - Πώς θα τον εκδώσετε;

Σε λίγες ημέρες οι έλληνες πολίτες θα μπορούν να εισέλθουν στην πλατφόρμα myinfo.gov.gr και να λάβουν τον Προσωπικό Αριθμό Πολίτη που θα αναγράφεται στις νέες ταυτότητες
LIFO NEWSROOM