Ελλάδα και Ισπανία «διεκδικούν» τους Γερμανούς τουρίστες

Ελλάδα και Ισπανία «διεκδικούν» τους Γερμανούς τουρίστες Facebook Twitter
EUROKINISSI
0

Το μεγαλύτερο μερίδιο της «πίτας» στον τουρισμό από Γερμανία διεκδικούν τόσο η Ελλάδα όσο και η Ισπανία μετά την άρση των ταξιδιωτικών περιορισμών.

Ο υπεύθυνος εταιρικής επικοινωνίας για τη Νότια Ευρώπη του μεγάλου γερμανικού tour operator TUI, Ευάγγελος Γεωργίου μιλώντας στην Καθημερινή, δήλωσε ότι η Ελλάδα θα έχει τελικά απέναντί της ως ανταγωνίστρια την Ισπανία, καθώς ανάλογο ενδιαφέρον εκδηλώνεται από τη Γερμανία και για ταξίδια προς τις Βαλεαρίδες και Κανάριες Νήσους, το οποίο σύντομα αναμένεται να επεκταθεί και στην κυρίως χώρα, εφόσον υποχωρήσει η πανδημία.

Οι κρατήσεις για το καλοκαίρι του 2020 αυξάνονται τις τελευταίες ημέρες σημαντικά, δήλωσε και ο διευθύνων σύμβουλος της DER Touristik για την Κεντρική Ευρώπη, Dr Ingo Burmester. Εξηγεί πως έμφαση στην τρέχουσα φάση δίνεται σε προορισμούς με οδική πρόσβαση, όπως εντός Γερμανίας και στην Αυστρία.

«Εντούτοις, προορισμοί στο εξωτερικό, όπως η Ελλάδα, η Τουρκία, οι Βαλεαρίδες Νήσοι καθώς και η Τυνησία και ο Ινδικός ωκεανός, γνωρίζουν και πάλι υψηλότερη ζήτηση», προσθέτει.

Σε κάθε περίπτωση, η ζήτηση σε καμία περίπτωση δεν προσεγγίζει αυτή της περασμένης χρονιάς. Η έμφαση στη γερμανική αγορά προέρχεται από το γεγονός ότι αποτελεί τη μόνη από τις πέντε μεγάλες αγορές της Ελλάδας που είναι ενεργή, τουλάχιστον σε αυτή την πρώτη φάση της επανεκκίνησης του τουρισμού. Η Γερμανία έστειλε πέρυσι στην Ελλάδα 4 εκατομμύρια ταξιδιώτες, οι οποίοι δαπάνησαν εντός των ελληνικών συνόρων 3 δισεκατομμύρια ευρώ.

Μικρό μόνο μέρος αυτών των μεγεθών εκτιμάται πως μπορεί να ανακτήσει η ελληνική οικονομία, δεδομένου ότι ήδη το 30% της χρονιάς έχει χαθεί και η ζήτηση για το υπόλοιπο μισό υπολογίζεται πως δεν θα μπορέσει να ξεπεράσει, στο καλύτερο σενάριο, το 30% με 35% της περυσινής. Οι άλλες μεγάλες αγορές της Ελλάδας, όπως η Βρετανία, η Γαλλία, η Ιταλία και οι ΗΠΑ, παραμένουν ακόμα είτε κλειστές είτε πρακτικά ανενεργές. Η προσοχή είναι, έτσι, στραμμένη στη Γερμανία και στην εξέλιξη του ταξιδιού των πρώτων επισκεπτών. Αν, δηλαδή, όλα θα κυλήσουν ομαλά, χωρίς εκπλήξεις και με υψηλό βαθμό ικανοποίησης των επισκεπτών.

Ωστόσο, παρά τις αρχικές εκτιμήσεις πως η Ισπανία δεν θα ήταν έτοιμη να ανοίξει τόσο γρήγορα όσο η Ελλάδα, η πραγματικότητα εξελίχθηκε διαφορετικά. Ο τρίτος μεσογειακός προορισμός με τον οποίο φαίνεται πως θα ανταγωνιστούν Ισπανία και Ελλάδα είναι η Κροατία, που ευνοείται και από τη σχετική εγγύτητά της με τη Γερμανία και αναμένεται να έχει αυξημένα μεγέθη φέτος.

Την ίδια ώρα σύμφωνα με την Dertour Deluxe, τη μονάδα της DER Touristik που ειδικεύεται σε αυτό, «υπάρχουν προς το παρόν πολύ καλές κρατήσεις για τις premium προσφορές».

Τα ξενοδοχεία που απέχουν πολύ από τις τουριστικές μητροπόλεις και τα οποία προσφέρουν στους επισκέπτες τους υψηλό βαθμό ιδιωτικότητας είναι πιο δημοφιλή. Η εντύπωση πως η υγιεινή και η συνολική ποιότητα των υπηρεσιών είναι αρκετά υψηλές σε αυτό το τμήμα της αγοράς λειτουργεί ιδιαίτερα ενθαρρυντικά, εξηγούν πηγές του ξενοδοχειακού κλάδου στην Καθημερινή.

Σύμφωνα με τον διευθύνοντα σύμβουλο της DER Touristik για την Κεντρική Ευρώπη, Ingo Burmester, οι κρατήσεις αυξάνονται κάθε εβδομάδα, με το μεγαλύτερο τουριστικό ενδιαφέρον να κατευθύνεται σε προσφορές τον Ιούλιο και τον Αύγουστο. «Προσεγγίζουμε το επίπεδο πριν από το ξέσπασμα της πανδημίας», δήλωσε χαρακτηριστικά.

Οικονομία
0

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Fan bourgeois για νέο κοινό στη νέα Chanel του Matthieu Blazy 

Εβδομάδα Μόδας / Chanel: Ήσυχα αλλά τολμηρά, ο Matthieu Blazy αφυπνίζει το επαναστατικό πνεύμα της Coco

Καταργώντας (ή κάνοντας αγνώριστα) τα κλισέ που είχαν κουράσει ακόμα και το πιο πιστό κοινό της Chanel, o νέος καλλιτεχνικός διευθυντής του ιστορικού οίκου μοιάζει να πέρασε το πρώτο τεστ.
ΣΤΕΛΛΑ ΛΙΖΑΡΔΗ
Η ΕΕ αυξάνει τους δασμούς στο 50% για τις εισαγωγές χάλυβα – Τι σημαίνει για την αγορά

Οικονομία / Η ΕΕ αυξάνει τους δασμούς στο 50% για τις εισαγωγές χάλυβα – Τι σημαίνει για την αγορά

Η Ευρωπαϊκή Ένωση σχεδιάζει αύξηση των δασμών εισαγωγής χάλυβα στο 50% και μείωση των ποσοστώσεων σχεδόν στο μισό για να προστατεύσει τη βιομηχανία της από φθηνές εισαγωγές, ακολουθώντας τα βήματα των ΗΠΑ
LIFO NEWSROOM
Τουρισμός για Όλους 2025: Τι πρέπει να κάνουν οι δικαιούχοι με την άυλη κάρτα

Οικονομία / Τουρισμός για Όλους 2025: Τι πρέπει να κάνουν οι δικαιούχοι με την άυλη κάρτα

Το πρόγραμμα απευθύνεται σε όλους τους πολίτες με ιδιαίτερη μέριμνα για συνταξιούχους, μονογονεϊκές οικογένειες, οικογένειες με τρία και περισσότερα παιδιά και άτομα με αναπηρία
LIFO NEWSROOM
Ευρωβαρόμετρο 2025: Το κόστος και η ασφάλεια των τροφίμων επηρεάζουν την αγορά των καταναλωτών στην Ελλάδα

Οικονομία / Ευρωβαρόμετρο 2025: Το κόστος και η ασφάλεια των τροφίμων επηρεάζουν την αγορά των καταναλωτών στην Ελλάδα

Οι δύο κύριοι παράγοντες που επηρεάζουν την αγορά τροφίμων των καταναλωτών στη χώρα, την ώρα που αντίστοιχα στην Ευρώπη το κόστος και η γεύση, έχουν τον πρωταγωνιστικό ρόλο
LIFO NEWSROOM