Θάλεια Γελαδάκη - Digital Account Manager

Θάλεια Γελαδάκη - Digital Account Manager Facebook Twitter
0

Πώς ξεκίνησε το swap not shop;

Πριν από περίπου 2 χρόνια, όταν η Βιβιάνα Μηλιαρέση θα έφευγε για σπουδές στο Λονδίνο και αποφάσισε να ανταλλάξει τα ρούχα της σε στενό φιλικό κύκλο. Η Σάντρα Οντέτ Κυπριωτάκη έβαλε την ταράτσα στα Πετράλωνα κι έτσι κάναμε το πρώτο swap not shop με περίπου 40 άτομα.

Ποιο είναι το concept πίσω από το swap not shop;

Αγαπάμε τα ρούχα και θέλουμε να τους δώσουμε μια δεύτερη ευκαιρία. Κάτι που είναι σκουπίδι για κάποιον μπορεί να είναι θησαυρός για κάποιον άλλο. Δεν πετάμε τίποτα, όλα έχουν μια χρησιμότητα και τον προορισμό τους. Για μας αυτό είναι τρόπος ζωής και αυτή είναι και η κεντρική ιδέα του swap not shop.

Πόσο και τι είδους κόσμο μαζέψατε στο τελευταίο swap not shop της Κυριακής;

Ήρθαν περίπου 700 άτομα απ’ όλες τις ηλικίες. Οικογένειες με τα παιδιά τους, πιτσιρίκια, φίλοι. Ένα ενδεικτικό δείγμα των ανθρώπων της Αθήνας, θα έλεγα.

Ποια ήταν η διαφορά σε σχέση με παλιότερες διοργανώσεις ;

Ήρθε πολύ κόσμος και ο χώρος αυτήν τη φορά δεν μας κάλυψε. Ο κόσμος που έρχεται είναι πια «εκπαιδευμένος» και ξέρει να ψάχνει, αλλά είναι και πιο απαιτητικός απ’ ό,τι παλαιότερα. Εμείς το ξεκινήσαμε αυτό γιατί αγαπάμε τα ρούχα, αλλά, επειδή είναι δωρεάν, ο κόσμος πια δεν το βλέπει έτσι και θεωρεί ότι μπορεί να αρπάξει ότι να ’ναι, κι ας μην το φορέσει μετά.

Υπήρχε κάτι που να σου έκανε εντύπωση στο χτεσινό swap not shop;

Ναι. Ότι πάρα πολλοί έφεραν τη σαβούρα που έχουν σπίτι τους, όπως τρύπια εσώρουχα και κάλτσες. Αυτό είναι ασέβεια σε όσους συμμετέχουν. Αν δεν θες εσύ την τρύπια κάλτσα, γιατί να τη θέλει ο άλλος; Δίνουμε καθαρά και σε καλή κατάσταση ρούχα, όχι κουρέλια. Πολλοί νομίζουν ότι επειδή τα ρούχα στο swap not shop είναι δωρεάν, μπορούν να φέρουν ό,τι σκουπίδια θέλουν.

TV & Media
0

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

YouTube: Τέλος η σελίδα «Trending» μετά από 10 χρόνια – Τι νέο έρχεται

TV & Media / YouTube: Τέλος η σελίδα «Trending» μετά από 10 χρόνια – Τι νέο έρχεται

Το YouTube διαβεβαιώνει ότι θα συνεχίσει να προτείνει προσωποποιημένα βίντεο στους χρήστες και να παρέχει στους δημιουργούς εργαλεία που τους βοηθούν να κατανοούν τι είναι δημοφιλές στο κοινό τους
LIFO NEWSROOM
Ο IShowSpeed κάνει live με τον Αντετοκούνμπο στα Σεπόλια – Ξανά στην Αθήνα ο διάσημος YouTuber

TV & Media / Ο IShowSpeed κάνει live με τον Αντετοκούνμπο στα Σεπόλια – Ξανά στην Αθήνα ο διάσημος YouTuber

Ζωντανά από την Αθήνα μεταδίδει αυτή την ώρα ο διάσημος Αμερικανός YouTuber IShowSpeed, παρέα με τον Γιάννη Αντετοκούνμπο, σε ένα νέο IRL stream που έχει ήδη προκαλέσει φρενίτιδα στο διαδίκτυο
LIFO NEWSROOM
Ο μισός πλανήτης βλέπει anime στο Netflix – Ανακοινώθηκε νέα μεγάλη λίστα τίτλων

TV & Media / Ο μισός πλανήτης βλέπει anime στο Netflix - Ανακοινώθηκε νέα μεγάλη λίστα τίτλων

Πάνω από 150 εκατομμύρια νοικοκυριά παρακολουθούν anime στην πλατφόρμα – Τριπλασιασμός θεάσεων τα τελευταία πέντε χρόνια, με κορυφαίους τίτλους όπως τα «Sakamoto Days», «Cyberpunk: Edgerunners 2» και «My Melody & Kuromi» να επανέρχονται
LIFO NEWSROOM
James Gunn: Ο Σούπερμαν είναι η ιστορία της Αμερικής, ένας μετανάστης που ήρθε από αλλού

TV & Media / James Gunn: Ο Σούπερμαν είναι η ιστορία της Αμερικής, ένας μετανάστης που ήρθε από αλλού

«Ναι, είναι πολιτική», τονίζει ο σκηνοθέτης αναλύοντας το όραμά του για τη νέα ταινία Σούπερμαν και συμπληρώνει: «Η βασική ανθρώπινη καλοσύνη είναι μια αξία και είναι κάτι που έχουμε χάσει»
LIFO NEWSROOM