ΑΠΕΡΓΙΑ ΓΣΕΕ

Θάλεια Γελαδάκη - Digital Account Manager

Θάλεια Γελαδάκη - Digital Account Manager Facebook Twitter
0

Πώς ξεκίνησε το swap not shop;

Πριν από περίπου 2 χρόνια, όταν η Βιβιάνα Μηλιαρέση θα έφευγε για σπουδές στο Λονδίνο και αποφάσισε να ανταλλάξει τα ρούχα της σε στενό φιλικό κύκλο. Η Σάντρα Οντέτ Κυπριωτάκη έβαλε την ταράτσα στα Πετράλωνα κι έτσι κάναμε το πρώτο swap not shop με περίπου 40 άτομα.

Ποιο είναι το concept πίσω από το swap not shop;

Αγαπάμε τα ρούχα και θέλουμε να τους δώσουμε μια δεύτερη ευκαιρία. Κάτι που είναι σκουπίδι για κάποιον μπορεί να είναι θησαυρός για κάποιον άλλο. Δεν πετάμε τίποτα, όλα έχουν μια χρησιμότητα και τον προορισμό τους. Για μας αυτό είναι τρόπος ζωής και αυτή είναι και η κεντρική ιδέα του swap not shop.

Πόσο και τι είδους κόσμο μαζέψατε στο τελευταίο swap not shop της Κυριακής;

Ήρθαν περίπου 700 άτομα απ’ όλες τις ηλικίες. Οικογένειες με τα παιδιά τους, πιτσιρίκια, φίλοι. Ένα ενδεικτικό δείγμα των ανθρώπων της Αθήνας, θα έλεγα.

Ποια ήταν η διαφορά σε σχέση με παλιότερες διοργανώσεις ;

Ήρθε πολύ κόσμος και ο χώρος αυτήν τη φορά δεν μας κάλυψε. Ο κόσμος που έρχεται είναι πια «εκπαιδευμένος» και ξέρει να ψάχνει, αλλά είναι και πιο απαιτητικός απ’ ό,τι παλαιότερα. Εμείς το ξεκινήσαμε αυτό γιατί αγαπάμε τα ρούχα, αλλά, επειδή είναι δωρεάν, ο κόσμος πια δεν το βλέπει έτσι και θεωρεί ότι μπορεί να αρπάξει ότι να ’ναι, κι ας μην το φορέσει μετά.

Υπήρχε κάτι που να σου έκανε εντύπωση στο χτεσινό swap not shop;

Ναι. Ότι πάρα πολλοί έφεραν τη σαβούρα που έχουν σπίτι τους, όπως τρύπια εσώρουχα και κάλτσες. Αυτό είναι ασέβεια σε όσους συμμετέχουν. Αν δεν θες εσύ την τρύπια κάλτσα, γιατί να τη θέλει ο άλλος; Δίνουμε καθαρά και σε καλή κατάσταση ρούχα, όχι κουρέλια. Πολλοί νομίζουν ότι επειδή τα ρούχα στο swap not shop είναι δωρεάν, μπορούν να φέρουν ό,τι σκουπίδια θέλουν.

TV & Media
0

ΑΠΕΡΓΙΑ ΓΣΕΕ

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Οι New York Times και οι αξίες της παραδοσιακής δημοσιογραφίας στο επίκεντρο

TV & Media / New York Times - Gate: Εσωτερική έρευνα για τη διαρροή πληροφοριών από ρεπορτάζ για τον πόλεμο στη Γάζα

Η ιστορική εφημερίδα με τους δέκα εκατομμύρια συνδρομητές διεξάγει εσωτερική έρευνα σχετικά με το ρεπορτάζ που αποκάλυψε σεξουαλική βία της Χαμάς κατά των ομήρων στη Γάζα
NEWSROOM