Τα καλύτερα, τα χειρότερα και τα αλλόκοτα των χτεσινών Όσκαρ

Τα καλύτερα, τα χειρότερα και τα αλλόκοτα των χτεσινών Όσκαρ Facebook Twitter
2

Η 90η τελετή απονομής των Βραβείων Όσκαρ, με παρουσιαστή τον Τζίμι Κίμελ για δεύτερη συνεχόμενη χρονιά, είχε λίγο από όλα- εντυπωσιακούς καλεσμένους και εμπνευσμένους ευχαριστήριους λόγους, αμήχανα στιγμιότυπα και ένα αμφιλεγόμενο σκηνικό αλλά και μερικές άκρως κωμικές έως απόλυτα αλλόκοτες στιγμές. 

Αυτές είναι μερικές από τις καλύτερες, τις χειρότερες αλλά και τις πιο «περίεργες» στιγμές της χθεσινής βραδιάς:

ΤΑ ΚΑΛΥΤΕΡΑ

Η ασπρόμαυρη έναρξη με «άρωμα» παλιού Χόλιγουντ

Προς τιμήν της φετινής 90ης επετείου των βραβείων, η χθεσινή τελετή ξεκίνησε με ένα ασπρόμαυρο βίντεο που πρόβαλε πλάνα από παλαιότερες απονομές της δεκαετίας του '40 με τον Τζίμι Κίμελ να κάνει μια τύπου ραδιοφωνική αφήγηση, κάνοντας αναφορά σε μερικούς από τους καλεσμένους, ανάμεσά τους την Μέριλ Στριπ, τον Γκάρι Όλντμαν, την Σάλμα Χάγιεκ και την Λουπίτα Νιόνγκο. 

 

 

Η εισαγωγή του Τζίμι Κίμελ και τα πολιτικά μηνύματα

Ο Τζίμι Κίμελ στον εναρκτήριο μονόλογό του κατάφερε με απόλυτη μαεστρία να περάσει από το περσινό φιάσκο με το Όσκαρ Καλύτερης Ταινίας και το μπέρδεμα επί σκηνής ανάμεσα στα «Moonlight» και «La La Land» σε ιστορίες σεξουαλικής παρενόχλησης και κατάχρησης εξουσίας στο Χόλιγουντ, χωρίς ωστόσο να προσβάλλει άμεσα οποιονδήποτε.

Για να τονίσει τα λεγόμενά του, δε δίστασε μάλιστα να χρησιμοποιήσει και το ίδιο το αγαλματίδιο του Όσκαρ, σχολιάζοντας: «Ο Όσκαρ είναι ο πιο αγαπητός και αξιοσέβαστος άντρας του Χόλιγουντ και υπάρχει καλή εξήγηση. Απλώς κοιτάξτε τον. Έχει τα χέρια του σε σημείο που μπορείς να τα δεις, ποτέ δεν μιλάει αγενώς και κυρίως δεν έχει καθόλου πέος». 

 

 

Το βραβείο για τον συντομότερο ευχαριστήριο λόγο

Στον εναρκτήριό του μονόλογο ο Τζίμι Κίμελ, σε μια προσπάθεια να κρατήσει τη διάρκεια της βραδιάς όσο γίνεται μικρότερη, είπε πως οι ευχαριστήριοι λόγοι θα χρονομετρούνται και ο πιο σύντομος θα κερδίσει ένα ολοκαίνουργιο τζετ σκι. Και για να αποδείξει πως σοβαρολογεί, άνοιξε το πίσω μέρος της σκηνής αποκαλύπτοντας το δώρο, με την Έλεν Μίρεν να εμφανίζεται απαστράπτουσα και να παίζει το ρόλο του μοντέλου που το παρουσιάζει.

 

 

Η Ρίτα Μορένο αλά 1962

Η 86χρονη πρωταγωνίστρια του «West Side Story» ήταν αναμφισβήτητα μία από τις μεγάλες νικήτριες της χτεσινής βραδιάς, χωρίς να είναι καν υποψήφια σε κάποια κατηγορία. Η διάσημη ηθοποιός εμφανίστηκε με το ίδιο ακριβώς φόρεμα που φορούσε όταν κέρδισε το Όσκαρ Β' Γυναικείου Ρόλου το 1962, βολτάροντας στα παρασκήνια με ένα ποτήρι σαμπάνιας στο χέρι. 

 

 

Η ατάκα της Άλισον Τζάνεϊ

Η Άλισον Τζάνεϊ κέρδισε το Όσκαρ Β' Γυναικείου Ρόλου και η πρώτη ατάκα που είπε όταν ανέβηκε στη σκηνή για να το παραλάβει είναι σήμερα από τις πιο πολυσυζητημένες. «Το κατάφερα όλο μόνη μου», είπε η πρωταγωνίστρια του «I, Tonya» ευχαριστώντας στη συνέχεια συγγενείς και φίλους. Αυτή ήταν η πρώτη της υποψηφιότητα και νίκη. 

 

Ο απίστευτος λόγος της Φράνσις ΜακΝτόρμαντ

Η διάσημη ηθοποιός επέστρεψε χτες σπίτι της με το Βραβείο Α' Γυναικείου Ρόλου για την ερμηνεία της στο «Three Billboards Outside Ebbing, Missouri» και εκμεταλλεύτηκε την βράβευσή της για να κάνει μια σημαντική δήλωση επί σκηνής. 

Η Φράνσις ΜακΝτόρμαντ ζήτησε αρχικά από κάθε γυναίκα υποψήφια για Όσκαρ, που βρισκόταν στο κοινό, να σηκωθεί όρθια. Στη συνέχεια απηύθυνε κάλεσμα για ενότητα, ζητώντας παράλληλα από κάθε στέλεχος που παρακολουθεί να βοηθήσει της γυναίκες παραγωγούς ταινιών και τις σταρ να αφηγηθούν τις ιστορίες τους στη μεγάλη οθόνη. Τελείωσε την ομιλία της με τη φράση «Inclusion rider», έναν όρο που μπορούν να χρησιμοποιήσουν οι ηθοποιοί στο συμβόλαιό τους κι οποίος απαιτεί από την παραγωγή να υπάρχει diversity στο καστ και τη λοιπή ομάδα. αλλιώς να μπορούν να φύγουν από την ταινία. 

 

Ο Γκιγιέρμο Ντελ Τόρο που τσέκαρε το φάκελο για το Όσκαρ Καλύτερης Ταινίας

Όταν ο Γούορεν Μπίτι και η Φέι ΝΤάναγουεϊ απένειμαν το Όσκαρ Καλύτερης Ταινίας στο «The Shape of Water», ο νικητής Γκιγιέρμο Ντελ Τόρο αφού πήρε στα χέρια του το χρυσό αγαλματίδιο στη συνέχεια τσέκαρε επίσης τον φάκελο με την ανακοίνωση, χαμογελώντας στο κοινό. Απολύτως λογικό μετά το περσινό μπέρδεμα με τα «Moonlight» και «La La Land».

 

ΤΑ ΧΕΙΡΟΤΕΡΑ

Το περίεργο σκηνικό πάγου επί σκηνής

Κάθε χρόνο στα Βραβεία Όσκαρ δοκιμάζονται επί σκηνής διάφορα κόνσεπτ σχετικά με το design των σκηνικών, αλλά φέτος η ιδέα δεν ενθουσίασε πολύ αφού το θέαμα κατέληξε να παραπέμπει περισσότερο στην ταινία «Frozen» παρά σε φαντασμαγορική τελετή απονομής. Πολλοί μάλιστα σχολίασαν πως κάθε φορά που κάποιος ανέβαινε επί σκηνής έμοιαζε σαν να ήταν έτοιμος να κατασπαραχθεί από έναν τεράστιο καρχαρία, του οποίου τα δόντια είχαν αντικατασταθεί με διαμάντια. 

Τα καλύτερα, τα χειρότερα και τα αλλόκοτα των χτεσινών Όσκαρ Facebook Twitter

Ο Κίμελ που έφερε στην σκηνή τον 9χρονο εαυτό του (!)

Το συγκεκριμένο αστείο προκάλεσε γενικά μια αμηχανία και η προσπάθεια να βγει γέλιο από τον διάλογο του παρουσιαστή με τον εαυτό του σαν παιδί, ήταν εντελώς αποτυχημένη. Στη συνομιλία τους αντάλλαξαν μερικά αστεία για το πώς δείχνει ο Κίμελ σήμερα, με το παιδί να υποθέτει πως κουβεντιάζει με τον μελλοντικό του εαυτό στα 60 και το όποιο κωμικό στοιχείο χάθηκε στη μετάφραση. 

 

ΤΑ ΑΛΛΟΚΟΤΑ

O Κιθ Στάνφιλντ να προσπαθεί να «τρομάξει» το κοινό

Εκτός από το δώρο του τζετ σκι, ο Τζίμι Κίμελ για να αποτρέψει τους νικητές να μιλήσουν πολύ είπε πως σε περίπτωση που το κάνουν θα τους κυνηγήσει ο Κιθ Στάνφιλντ, που βγήκε στη σκηνή ενσαρκώνοντας τον ρόλο του στο «Get Out» -φορούσε μέχρι και τα ίδια ακριβώς ρούχα- κι άρχισε να ουρλιάζει «Get out!». Το αποτέλεσμα ήταν για ελάχιστα δευτερόλεπτα λίγο αστείο περνώντας πολύ γρήγορα στην κατηγορία «awkward» και κανείς δεν ξέρει αν αυτός ήταν ο στόχος ή απλώς το πείραμα απέτυχε. 

 

 

Ο προσχεδιασμένος αιφνιδιασμός των θεατών του «A Wrinkle in Time»

Πέρυσι ο Τζίμι Κίμελ είχε φέρει τυχαίο κόσμο από το δρόμο μέσα το Dolby Theatre για να γνωρίσουν μεγάλους σταρ της βραδιάς. Φέτος αποφασίστηκε να κάνει το αντίστροφο, πήρε διάσημους μέσα από την αίθουσα της τελετής και τους πήγε στον διπλανό κινηματογράφο όπου προβαλλόταν ένα sneak preview του «A Wrinkle in Time». Ωστόσο οι φωνές ενθουσιασμού των θεατών που είδαν ξαφνικά μπροστά τους τους Margot Robbie, Ansel Elgort, Armie Hammer, Gal Gadot το μόνο που κατάφεραν ήταν να δημιουργήσουν ένα μικρό ακουστικό χάος που ήταν περισσότερο αμήχανο παρά αστείο. 

 
Oscars News
2

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Θανάσης Βαλτινός: Η νουβέλα «Η Κάθοδος των Εννιά» του διακεκριμένου συγγραφέα

Οθόνες / «Η Κάθοδος των Εννιά»: Η διάσημη νουβέλα του Θανάση Βαλτινού

Πεθαίνει σαν σήμερα ο διακεκριμένος Έλληνας συγγραφέας. Αυτή είναι η ιστορία ενός από τα εμβληματικότερα βιβλία του και η βραβευμένη μεταφορά της στον κινηματογράφο, το 1984, από τον Χρίστο Σιοπαχά.
ΦΩΝΤΑΣ ΤΡΟΥΣΑΣ
Η Ιζαμπέλ Ιπέρ έπαιξε σε 120 ταινίες. Σε αυτές τις 10 ξεπέρασε τον εαυτό της

Οθόνες / Η Ιζαμπέλ Ιπέρ έπαιξε σε 120 ταινίες. Σε αυτές τις 10 ξεπέρασε τον εαυτό της

Με αφορμή το αφιέρωμα που ετοίμασε το Φεστιβάλ Θεσσαλονίκης για μία από τις σπουδαιότερες ηθοποιούς της εποχής μας, επιλέγουμε 10 ταινίες της, στις οποίες έχει αποτυπωθεί η τεράστια υποκριτική της δυναμική και η ικανότητά της να μεταμορφώνεται εσωτερικά με κάθε ρόλο.
ΧΡΗΣΤΟΣ ΠΑΡΙΔΗΣ
Βιμ Βέντερς: Τι θα δούμε στο μεγάλο αφιέρωμα που έρχεται στη Στέγη

Οθόνες / Βιμ Βέντερς: Τι θα δούμε στο μεγάλο αφιέρωμα που έρχεται στη Στέγη

Ένα μοναδικό μεγάλο αφιέρωμα στον σπουδαίο δημιουργό για ένα τριήμερο σε όλους τους χώρους της Στέγης, με προβολές των ταινιών του, ένα masterclass και μια συζήτησή του με την Αφροδίτη Παναγιωτάκου στην Κεντρική Σκηνή.
M. HULOT
Steve Blame: «Το σημαντικότερο πράγμα στη ζωή είναι να παραμένεις καλός άνθρωπος»

Οθόνες / Steve Blame: «Το σημαντικότερο πράγμα στη ζωή είναι η καλοσύνη»

Υπήρξε από τις πιο αναγνωρίσιμες διεθνώς τηλεοπτικές περσόνες, όντας ο κεντρικός παρουσιαστής του MTV. Σήμερα ο 66χρονος τηλεοπτικός παραγωγός, συγγραφέας και σεναριογράφος ζει πλέον μόνιμα στην Αθήνα, όμως ο έρωτας με την Ελλάδα κρατάει από πολύ παλιά. Ο Steve Blame αφηγείται τη ζωή του στη LifO.
ΘΟΔΩΡΗΣ ΑΝΤΩΝΟΠΟΥΛΟΣ
Oι 10 Καλύτερες Ελληνικές Ταινίες των ‘20s μέχρι τώρα

Η λίστα / Oι 10 καλύτερες ελληνικές ταινίες των '20s μέχρι τώρα

Ποιες ελληνικές ταινίες της τρέχουσας δεκαετίας έχουν ξεχωρίσει μέχρι στιγμής; Ρωτήσαμε 20 κριτικούς κινηματογράφου, ανθρώπους του ευρύτερου κινηματογραφικού χώρου και αθεράπευτους σινεφίλ και σας παρουσιάζουμε το top 10 που προέκυψε μέσα από το συναρπαστικό, σύνθετο μωσαϊκό του σύγχρονου ελληνικού σινεμά.
ΕΠΙΜΕΛΕΙΑ: ΓΙΑΝΝΗΣ ΒΑΣΙΛΕΙΟΥ
«Η αλήθεια είναι πως δεν μπορώ να εξηγήσω απόλυτα γιατί επιστρέφω διαρκώς εκεί»

Γειτονιές της Ελλάδας / «Επιστρέφοντας, μπορεί να πιάσουμε πάλι το νήμα»

Ο σκηνοθέτης Δημήτρης Κουτσιαμπασάκος μας μιλά για το χωριό όπου γεννήθηκε, το Αρματολικό στη νότια Πίνδο, αλλά και για το νέο του ντοκιμαντέρ, «Τα τέρματα του Αυγούστου», που διαδραματίζεται εκεί.
ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΚΥΡΙΑΖΗΣ
Το Φεστιβάλ Θεσσαλονίκης έχει τα πιο ψαγμένα αφιερώματα

Οθόνες / Το Φεστιβάλ Θεσσαλονίκης έχει τα πιο ψαγμένα αφιερώματα

Από μια ρετροσπεκτίβα στην Ιζαμπέλ Ιπέρ μέχρι έναν πλήρη οδηγό του έργου του Γιώργου Τσεμπερόπουλου και από το spotlight στον Μαρσέλ Πανιόλ μέχρι μια ανατρεπτική ματιά στην έννοια του plot twist, οι θεματικές ενότητες του φεστιβάλ διατηρούν αμείωτο το ενδιαφέρον μας.
ΓΙΑΝΝΗΣ ΒΑΣΙΛΕΙΟΥ
Γιούλη Τσαγκαράκη: «Κάθε σπίτι έχει τον δικό του Νετανιάχου, τον δικό του Τραμπ»

Οθόνες / Γιούλη Τσαγκαράκη: Η θεία Σταματίνα από τις «Σέρρες» του Γιώργου Καπουτζίδη μιλά στη LifO

Η ταλαντούχα ηθοποιός με τον ρόλο της ίντερσεξ θείας έσπασε ταμπού και άνοιξε ξανά μια σειρά συζητήσεων για το φύλο, την LGBTQI+ κοινότητα, τα ανθρώπινα δικαιώματα. Πώς ετοιμάστηκε για το ρόλο; Πώς βλέπει τις αντιδράσεις;
ΓΙΑΝΝΗΣ ΠΑΝΤΑΖΟΠΟΥΛΟΣ
Τι θα δούμε στο 66ο Φεστιβάλ Κινηματογράφου Θεσσαλονίκης

Σινεμά / Τι θα δούμε στο 66ο Φεστιβάλ Κινηματογράφου Θεσσαλονίκης

Η νέα ταινία της Ιζαμπέλ Ιπέρ, φιλμ που έρχονται από τις Κάννες, πρεμιέρες, οι μικρού μήκους του Γιώργου Τσεμπερόπουλου και οι ελληνικές συμμετοχές των διαγωνιστικών τμημάτων είναι μερικοί από τους λόγους που θα μας στείλουν και φέτος στις αίθουσες του αγαπημένου κινηματογραφικού θεσμού.
ΘΟΔΩΡΗΣ ΚΟΥΤΣΟΓΙΑΝΝΟΠΟΥΛΟΣ
Το αμερικανικό σινεμά δίνει τη μία μάχη μετά την άλλη

Pulp Fiction / Το αμερικανικό σινεμά δίνει τη μία μάχη μετά την άλλη

Προτροπή για αντίσταση ή παραίνεση για τρομοκρατία; Το αριστούργημα του Πολ Τόμας Άντερσον «Μια μάχη μετά την άλλη», οι εξαιρετικές πρόσφατες αλληγορίες «Weapons» και «Eddington», αλλά και οι αξέχαστες κινηματογραφικές αναφορές τους απασχολούν τον Θοδωρή Κουτσογιαννόπουλο και τον αρχισυντάκτη της LiFO Γιάννη Πανταζόπουλο.
ΘΟΔΩΡΗΣ ΚΟΥΤΣΟΓΙΑΝΝΟΠΟΥΛΟΣ
Επιτρέπεται να θαυμάζουμε σήμερα τη Λένι Ρίφενσταλ;

Ιδέες / Επιτρέπεται να θαυμάζουμε σήμερα τη Λένι Ρίφενσταλ;

Με αφορμή το νέο ντοκιμαντέρ για μια από τις πιο αμφιλεγόμενες προσωπικότητες του 20ού αιώνα, ξαναθυμόμαστε τι είχαν απαντήσει στη LiFO οι Πέπη Ρηγοπούλου, Θωμάς Μοσχόπουλος, Δημήτρης Στεφανάκης, Θάνος Παπακωνσταντίνου, Πάνος Κούτρας και Θεόφιλος Τραμπούλης.
ΑΡΓΥΡΩ ΜΠΟΖΩΝΗ
«Boots»: Μια σειρά για το τι σημαίνει «να είσαι gay στον στρατό»

Οθόνες / «Boots»: Kάτι καλό θα κάνει αυτή η σειρά για να την αποκαλούν «woke σκουπίδι»

H τηλεοπτική σειρά οκτώ επεισοδίων του Netflix, που έχει προκαλέσει έντονες αντιδράσεις, προσεγγίζει με μοναδικό και συγκινητικό τρόπο το θέμα της ομοφοβίας στον στρατό. 
ΓΙΑΝΝΗΣ ΠΑΝΤΑΖΟΠΟΥΛΟΣ
Η Ειρήνη Παπά μέσα από 9 ταινίες και 1 ντοκιμαντέρ

Οθόνες / Ειρήνη Παπά: Οι σημαντικότερες ταινίες της για ένα πενθήμερο στην Ταινιοθήκη

Την αποκάλεσαν «Καρυάτιδα», συνέβαλε στο να φτάσει το αρχαίο δράμα στο Χόλιγουντ, υπήρξε μια αληθινή σταρ. Αυτή την εβδομάδα μπορούμε να δούμε ξανά την «Αντιγόνη», τις «Τρωάδες», το «Ζ» και άλλες ταινίες που η Ειρήνη Παπά σφράγισε με την ερμηνεία της.
ΧΡΗΣΤΟΣ ΠΑΡΙΔΗΣ
Η αιώνια και οικουμενική θεία Μπεμπέκα

Daily / Η αιώνια και οικουμενική θεία Μπεμπέκα

Η αναγγελία του θανάτου της Άννας Κυριακού προκάλεσε βαθιά συγκίνηση και θλίψη καθώς πολλοί έμοιαζαν να πενθούν όχι τόσο την απώλεια της ίδιας της ηθοποιού όσο του χαρακτήρα της στις «Tρεις Χάριτες», κι ας έχουν περάσει τρεις δεκαετίες από τότε.
ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΠΟΛΙΤΑΚΗΣ