Τα καλύτερα, τα χειρότερα και τα αλλόκοτα των χτεσινών Όσκαρ

Τα καλύτερα, τα χειρότερα και τα αλλόκοτα των χτεσινών Όσκαρ Facebook Twitter
2

Η 90η τελετή απονομής των Βραβείων Όσκαρ, με παρουσιαστή τον Τζίμι Κίμελ για δεύτερη συνεχόμενη χρονιά, είχε λίγο από όλα- εντυπωσιακούς καλεσμένους και εμπνευσμένους ευχαριστήριους λόγους, αμήχανα στιγμιότυπα και ένα αμφιλεγόμενο σκηνικό αλλά και μερικές άκρως κωμικές έως απόλυτα αλλόκοτες στιγμές. 

Αυτές είναι μερικές από τις καλύτερες, τις χειρότερες αλλά και τις πιο «περίεργες» στιγμές της χθεσινής βραδιάς:

ΤΑ ΚΑΛΥΤΕΡΑ

Η ασπρόμαυρη έναρξη με «άρωμα» παλιού Χόλιγουντ

Προς τιμήν της φετινής 90ης επετείου των βραβείων, η χθεσινή τελετή ξεκίνησε με ένα ασπρόμαυρο βίντεο που πρόβαλε πλάνα από παλαιότερες απονομές της δεκαετίας του '40 με τον Τζίμι Κίμελ να κάνει μια τύπου ραδιοφωνική αφήγηση, κάνοντας αναφορά σε μερικούς από τους καλεσμένους, ανάμεσά τους την Μέριλ Στριπ, τον Γκάρι Όλντμαν, την Σάλμα Χάγιεκ και την Λουπίτα Νιόνγκο. 

 

 

Η εισαγωγή του Τζίμι Κίμελ και τα πολιτικά μηνύματα

Ο Τζίμι Κίμελ στον εναρκτήριο μονόλογό του κατάφερε με απόλυτη μαεστρία να περάσει από το περσινό φιάσκο με το Όσκαρ Καλύτερης Ταινίας και το μπέρδεμα επί σκηνής ανάμεσα στα «Moonlight» και «La La Land» σε ιστορίες σεξουαλικής παρενόχλησης και κατάχρησης εξουσίας στο Χόλιγουντ, χωρίς ωστόσο να προσβάλλει άμεσα οποιονδήποτε.

Για να τονίσει τα λεγόμενά του, δε δίστασε μάλιστα να χρησιμοποιήσει και το ίδιο το αγαλματίδιο του Όσκαρ, σχολιάζοντας: «Ο Όσκαρ είναι ο πιο αγαπητός και αξιοσέβαστος άντρας του Χόλιγουντ και υπάρχει καλή εξήγηση. Απλώς κοιτάξτε τον. Έχει τα χέρια του σε σημείο που μπορείς να τα δεις, ποτέ δεν μιλάει αγενώς και κυρίως δεν έχει καθόλου πέος». 

 

 

Το βραβείο για τον συντομότερο ευχαριστήριο λόγο

Στον εναρκτήριό του μονόλογο ο Τζίμι Κίμελ, σε μια προσπάθεια να κρατήσει τη διάρκεια της βραδιάς όσο γίνεται μικρότερη, είπε πως οι ευχαριστήριοι λόγοι θα χρονομετρούνται και ο πιο σύντομος θα κερδίσει ένα ολοκαίνουργιο τζετ σκι. Και για να αποδείξει πως σοβαρολογεί, άνοιξε το πίσω μέρος της σκηνής αποκαλύπτοντας το δώρο, με την Έλεν Μίρεν να εμφανίζεται απαστράπτουσα και να παίζει το ρόλο του μοντέλου που το παρουσιάζει.

 

 

Η Ρίτα Μορένο αλά 1962

Η 86χρονη πρωταγωνίστρια του «West Side Story» ήταν αναμφισβήτητα μία από τις μεγάλες νικήτριες της χτεσινής βραδιάς, χωρίς να είναι καν υποψήφια σε κάποια κατηγορία. Η διάσημη ηθοποιός εμφανίστηκε με το ίδιο ακριβώς φόρεμα που φορούσε όταν κέρδισε το Όσκαρ Β' Γυναικείου Ρόλου το 1962, βολτάροντας στα παρασκήνια με ένα ποτήρι σαμπάνιας στο χέρι. 

 

 

Η ατάκα της Άλισον Τζάνεϊ

Η Άλισον Τζάνεϊ κέρδισε το Όσκαρ Β' Γυναικείου Ρόλου και η πρώτη ατάκα που είπε όταν ανέβηκε στη σκηνή για να το παραλάβει είναι σήμερα από τις πιο πολυσυζητημένες. «Το κατάφερα όλο μόνη μου», είπε η πρωταγωνίστρια του «I, Tonya» ευχαριστώντας στη συνέχεια συγγενείς και φίλους. Αυτή ήταν η πρώτη της υποψηφιότητα και νίκη. 

 

Ο απίστευτος λόγος της Φράνσις ΜακΝτόρμαντ

Η διάσημη ηθοποιός επέστρεψε χτες σπίτι της με το Βραβείο Α' Γυναικείου Ρόλου για την ερμηνεία της στο «Three Billboards Outside Ebbing, Missouri» και εκμεταλλεύτηκε την βράβευσή της για να κάνει μια σημαντική δήλωση επί σκηνής. 

Η Φράνσις ΜακΝτόρμαντ ζήτησε αρχικά από κάθε γυναίκα υποψήφια για Όσκαρ, που βρισκόταν στο κοινό, να σηκωθεί όρθια. Στη συνέχεια απηύθυνε κάλεσμα για ενότητα, ζητώντας παράλληλα από κάθε στέλεχος που παρακολουθεί να βοηθήσει της γυναίκες παραγωγούς ταινιών και τις σταρ να αφηγηθούν τις ιστορίες τους στη μεγάλη οθόνη. Τελείωσε την ομιλία της με τη φράση «Inclusion rider», έναν όρο που μπορούν να χρησιμοποιήσουν οι ηθοποιοί στο συμβόλαιό τους κι οποίος απαιτεί από την παραγωγή να υπάρχει diversity στο καστ και τη λοιπή ομάδα. αλλιώς να μπορούν να φύγουν από την ταινία. 

 

Ο Γκιγιέρμο Ντελ Τόρο που τσέκαρε το φάκελο για το Όσκαρ Καλύτερης Ταινίας

Όταν ο Γούορεν Μπίτι και η Φέι ΝΤάναγουεϊ απένειμαν το Όσκαρ Καλύτερης Ταινίας στο «The Shape of Water», ο νικητής Γκιγιέρμο Ντελ Τόρο αφού πήρε στα χέρια του το χρυσό αγαλματίδιο στη συνέχεια τσέκαρε επίσης τον φάκελο με την ανακοίνωση, χαμογελώντας στο κοινό. Απολύτως λογικό μετά το περσινό μπέρδεμα με τα «Moonlight» και «La La Land».

 

ΤΑ ΧΕΙΡΟΤΕΡΑ

Το περίεργο σκηνικό πάγου επί σκηνής

Κάθε χρόνο στα Βραβεία Όσκαρ δοκιμάζονται επί σκηνής διάφορα κόνσεπτ σχετικά με το design των σκηνικών, αλλά φέτος η ιδέα δεν ενθουσίασε πολύ αφού το θέαμα κατέληξε να παραπέμπει περισσότερο στην ταινία «Frozen» παρά σε φαντασμαγορική τελετή απονομής. Πολλοί μάλιστα σχολίασαν πως κάθε φορά που κάποιος ανέβαινε επί σκηνής έμοιαζε σαν να ήταν έτοιμος να κατασπαραχθεί από έναν τεράστιο καρχαρία, του οποίου τα δόντια είχαν αντικατασταθεί με διαμάντια. 

Τα καλύτερα, τα χειρότερα και τα αλλόκοτα των χτεσινών Όσκαρ Facebook Twitter

Ο Κίμελ που έφερε στην σκηνή τον 9χρονο εαυτό του (!)

Το συγκεκριμένο αστείο προκάλεσε γενικά μια αμηχανία και η προσπάθεια να βγει γέλιο από τον διάλογο του παρουσιαστή με τον εαυτό του σαν παιδί, ήταν εντελώς αποτυχημένη. Στη συνομιλία τους αντάλλαξαν μερικά αστεία για το πώς δείχνει ο Κίμελ σήμερα, με το παιδί να υποθέτει πως κουβεντιάζει με τον μελλοντικό του εαυτό στα 60 και το όποιο κωμικό στοιχείο χάθηκε στη μετάφραση. 

 

ΤΑ ΑΛΛΟΚΟΤΑ

O Κιθ Στάνφιλντ να προσπαθεί να «τρομάξει» το κοινό

Εκτός από το δώρο του τζετ σκι, ο Τζίμι Κίμελ για να αποτρέψει τους νικητές να μιλήσουν πολύ είπε πως σε περίπτωση που το κάνουν θα τους κυνηγήσει ο Κιθ Στάνφιλντ, που βγήκε στη σκηνή ενσαρκώνοντας τον ρόλο του στο «Get Out» -φορούσε μέχρι και τα ίδια ακριβώς ρούχα- κι άρχισε να ουρλιάζει «Get out!». Το αποτέλεσμα ήταν για ελάχιστα δευτερόλεπτα λίγο αστείο περνώντας πολύ γρήγορα στην κατηγορία «awkward» και κανείς δεν ξέρει αν αυτός ήταν ο στόχος ή απλώς το πείραμα απέτυχε. 

 

 

Ο προσχεδιασμένος αιφνιδιασμός των θεατών του «A Wrinkle in Time»

Πέρυσι ο Τζίμι Κίμελ είχε φέρει τυχαίο κόσμο από το δρόμο μέσα το Dolby Theatre για να γνωρίσουν μεγάλους σταρ της βραδιάς. Φέτος αποφασίστηκε να κάνει το αντίστροφο, πήρε διάσημους μέσα από την αίθουσα της τελετής και τους πήγε στον διπλανό κινηματογράφο όπου προβαλλόταν ένα sneak preview του «A Wrinkle in Time». Ωστόσο οι φωνές ενθουσιασμού των θεατών που είδαν ξαφνικά μπροστά τους τους Margot Robbie, Ansel Elgort, Armie Hammer, Gal Gadot το μόνο που κατάφεραν ήταν να δημιουργήσουν ένα μικρό ακουστικό χάος που ήταν περισσότερο αμήχανο παρά αστείο. 

 
Oscars News
2

ΦΩΤΙΕΣ ΤΩΡΑ

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Ana Kokkinos: «Αν ήμουν ένας στρέιτ, Άγγλος άντρας, η ζωή θα ήταν ευκολότερη»

Οθόνες / Ana Kokkinos: «Αν ήμουν ένας στρέιτ, Άγγλος άντρας, η ζωή θα ήταν ευκολότερη»

Η ελληνικής καταγωγής Αυστραλή σκηνοθέτιδα πίσω από το «Ten Pound Poms» μιλά στη LiFO για τη στάση των Αυστραλών απέναντι στους μετανάστες, την ταινία της που εξόργισε την ομογένεια, και το πώς είναι να νιώθεις παρείσακτος ακόμη κι όταν το έργο σου έχει δει πολύς κόσμος.
ΧΡΗΣΤΟΣ ΠΑΡΙΔΗΣ
Μιχάλης Ρέππας: «Θέλω να διασκεδάζω. Πέρασα τα 65 και έχει αρχίσει να μη με νοιάζει»

Οι Αθηναίοι / Μιχάλης Ρέππας: «Θέλω να διασκεδάζω. Πέρασα τα 65 και έχει αρχίσει να μη με νοιάζει»

«Τρεις Χάριτες», «Βίρα τις Άγκυρες», «Δις εξαμαρτείν», «Safe Sex», «Το Κλάμα βγήκε από τον Παράδεισο», «Μπαμπάδες με ρούμι». Λίγοι μας έχουν κάνει να γελάσουμε τόσο τα τελευταία 30 χρόνια όσο ο Μιχάλης Ρέππας. Ο ηθοποιός, συγγραφέας και σκηνοθέτης που εξαιτίας του «το Τζέλα Δέλτα δεν είχε φουγάρα» αφηγείται τη ζωή του στη LifO.
ΧΡΗΣΤΟΣ ΠΑΡΙΔΗΣ
Το τρίο Πασκάλ-Τζόνσον-Έβανς και 9 ακόμα λόγοι να πάτε σινεμά

Οθόνες / Το τρίο Πασκάλ-Τζόνσον-Έβανς και 9 ακόμα λόγοι να πάτε σινεμά

Μια ταινία που η Τζέιν Όστιν θα ήταν περήφανη να είχε σκηνοθετήσει, η Λίντσεϊ Λόχαν ανταλλάζει σώμα με την Τζέιμι Λι Κέρτις ξανά μετά από 22 χρόνια κι ένας μεταλλαγμένος Μπάμπι εκδικείται για τον θάνατο της μαμάς του. – Τι παίζει από σήμερα σε Αθήνα και Θεσσαλονίκη.
THE LIFO TEAM
«Νεαρές μητέρες»: Είναι καλοκαιρινή επιλογή μία ταινία των αδελφών Νταρντέν; 

The Review / «Νεαρές μητέρες»: Tα κατάφεραν πάλι οι αδελφοί Νταρντέν; 

Τι κάνει τις «νεαρές μητέρες» να ξεχωρίζουν από τις προηγούμενες δουλειές των Βέλγων δημιουργών; Ο Χρήστος Παρίδης και η Βένα Γεωργακοπούλου συζητάνε για τη βραβευμένη ταινία που παίζεται στους θερινούς κινηματογράφους της Αθήνας.
ΧΡΗΣΤΟΣ ΠΑΡΙΔΗΣ
American Apparel: Τα βρόμικα μυστικά της πιο ανατρεπτικής εταιρείας των ’00s

Οθόνες / American Apparel: Τα βρόμικα μυστικά της πιο ανατρεπτικής εταιρείας των ’00s

Η American Apparel πουλούσε απελευθέρωση, αλλά πίσω από τις βιτρίνες και το φίνο βαμβάκι το brand ήταν βουτηγμένο στα σκάνδαλα: σεξουαλική παρενόχληση, κατάχρηση εξουσίας και ένα εργασιακό κλίμα που κάθε άλλο παρά cool ήταν.
ΑΡΓΥΡΩ ΜΠΟΖΩΝΗ
Movies

Οθόνες / Η σπαρταριστή επιστροφή των «Τρελών Σφαιρών» και 9 ακόμα λόγοι για να πάτε σινεμά

Ο Λίαμ Νίσον δείχνει την κωμική στόφα του, η Άλισον Μπρι και ο Ντέιβ Φράνκο πρωταγωνιστούν στην πιο αναμενόμενη ταινία τρόμου της χρονιάς, η νέα ταινία των αδερφών Νταρντέν και 4 επανεκδόσεις – Τι παίζει από σήμερα σε Αθήνα και Θεσσαλονίκη.
THE LIFO TEAM
Είδαμε την ταινία που διασκευάζει ο Γιώργος Λάνθιμος

Οθόνες / Η ταινία στην οποία βασίστηκε ο Λάνθιμος: Ένα κρυμμένο νοτιοκορεατικό διαμάντι

Η επικείμενη κυκλοφορία του «Bugonia» στάθηκε αφορμή για να επισκεφτούμε ξανά την κινηματογραφική του πηγή, το cult «Save the Green Planet!», έναν από τους κρυμμένους θησαυρούς του νοτιοκορεατικού σινεμά.
ΓΙΑΝΝΗΣ ΒΑΣΙΛΕΙΟΥ
«Αποκάλυψη στους Τροπικούς»: Ένα πραγματικά σπουδαίο ντοκιμαντέρ μόλις ανέβηκε στο Netflix  

Daily / «Αποκάλυψη στους Τροπικούς»: Ένα πραγματικά σπουδαίο ντοκιμαντέρ μόλις ανέβηκε στο Netflix  

Η τελευταία ερευνητική δουλειά της βραβευμένης σκηνοθέτριας Πέτρα Κόστα, είναι ένα υποδειγματικό, υποβλητικό ντοκιμαντέρ με κεντρικό άξονα την καθοριστική συμβολή των Βραζιλιάνων Ευαγγελιστών στην άνοδο του «Τραμπ των Τροπικών» στην εξουσία.
ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΠΟΛΙΤΑΚΗΣ
Το «requel» ενός θρίλερ των 90s και 8 ακόμη λόγοι να πάτε σινεμά

Οθόνες / Το requel ενός θρίλερ των ΄90s και 7 ακόμα λόγοι να πάτε σινεμά

Η ανάσταση του «I Know What You Did Last Summer», η νέα ταινία του Φρανσουά Οζόν, η έκπληξη των Καννών «Sorry Baby» και η ταινία που εδραίωσε το άστρο της Μόνικα Μπελούτσι - Τι παίζει από σήμερα σε Αθήνα και Θεσσαλονίκη.
THE LIFO TEAM