Ο Plastic Jesus έβαλε χρυσό γλυπτό του Γουάινστιν κοντά στον χώρο που θα γίνει η τελετή των Όσκαρ

Ο Plastic Jesus έβαλε χρυσό γλυπτό του Γουάινστιν κοντά στον χώρο που θα γίνει η τελετή των Όσκαρ Facebook Twitter
0

Ο street artist Plastic Jesus από το Λος Άντζελες παρουσίασε χθες ένα γλυπτό με τίτλο «Casting Couch», το οποίο αναπαριστά τον Χάρβεϊ Γουάινστιν σε φυσικό μέγεθος, ντυμένο με μία ρόμπα να κάθεται σε ένα χρυσαφί καναπέ κρατώντας ένα αγαλματίδιο των Όσκαρ.

Το γλυπτό τοποθετήθηκε κοντά στον χώρο όπου θα πραγματοποιηθεί η τελετή των βραβείων την Κυριακή το βράδυ.

«Ενώ πολλοί πιστεύουν ότι το 'Casting Couch' ανήκει στο παρελθόν, προφανώς συνεχίζει να είναι μέρος της κουλτούρας του Χόλιγουντ. Ας ελπίσουμε ότι τώρα, υπό το φως των πρόσφατων καταγγελιών σε βάρος πολλών κορυφαίων προσωπικοτήτων του Χόλιγουντ, η βιομηχανία θα επανορθώσει», εξήγησε ο Plastic Jesus σε ανάρτησή του στο Facebook. 

Ο Plastic Jesus δήλωσε ότι το γλυπτό του Γουάινστιν έγινε σε συνεργασία με τον καλλιτέχνη Joshua «Ginger» Monroe και χρειάστηκε δύο μήνες για να ολοκληρωθεί. Το κόστος καλύφθηκε από δωρεές μέσω των ιστοσελίδων τους.

Οι δύο καλλιτέχνες ήταν επίσης υπεύθυνοι για τα αγάλματα του Ντόναλντ Τραμπ που εμφανίστηκαν σε διάφορες αμερικανικές πόλεις το 2016 πριν από την εκλογή του στην προεδρία των ΗΠΑ.

Περισσότερες από 70 γυναίκες έχουν κατηγορήσει τον Γουάινστιν για σεξουαλική κακοποίηση, συμπεριλαμβανομένου και του βιασμού. Ο ίδιος αρνείται ότι είχε ποτέ σεξουαλικές συνευρέσεις που δεν ήταν συναινετικές. Οι κατηγορίες σε βάρος του πήραν μορφή χιονοστιβάδας και οδήγησαν σε καταγγελίες για σεξουαλική παρενόχληση ή επίθεση σε βάρος άλλων διασημοτήτων, σε μια υπόθεση που συντάραξε το Χόλιγουντ.

Oscars News
0

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Το μέλλον που προφήτευσε το «Ghost in the shell» είναι εδώ

Μουσική / Το μέλλον που προφήτευσε το «Ghost in the shell» είναι εδώ

Το 1995, όταν βγήκε στους κινηματογράφους το διάσημο άνιμε του Mamoru Oshii, οι αναφορές του στην ΑΙ ακούγονταν εξωγήινες. Σήμερα, μοιάζει πιο επίκαιρο και σύγχρονο από ποτέ. Το ίδιο και το σάουντρακ του Kenji Kawai. Σε λίγες μέρες προβάλλεται ξανά στην Αθήνα.
ΜΑΡΙΑ ΠΑΠΠΑ
Βιμ Βέντερς: «Είμαι αισιόδοξος για το σινεμά, ο κόσμος σιχάθηκε το streaming»

Οθόνες / Βιμ Βέντερς στη LifO: «O κόσμος σιχάθηκε το streaming»

Με αφορμή το αφιέρωμα στο έργο του που είδαμε στη Στέγη του Ιδρύματος Ωνάση, ο Γερμανός σκηνοθέτης μάς μίλησε για την εκλεκτική συγγένεια που νιώθει με την Ιαπωνία και για τον τρόπο που του αρέσει να κάνει ταινίες, ενώ εξέφρασε την αισιοδοξία του για την επιστροφή του κοινού στις κινηματογραφικές αίθουσες.
ΘΟΔΩΡΗΣ ΚΟΥΤΣΟΓΙΑΝΝΟΠΟΥΛΟΣ
ΕΠΕΞ Γιάννης Φάγκρας: «Το μικρόβιο της απληστίας μπορεί να μας κάνει όλους κανίβαλους»

Οθόνες / Γιάννης Φάγκρας: «Η απληστία μπορεί να μας κάνει όλους κανίβαλους»

Την ανθρώπινη απληστία με φόντο το προσφυγικό διαπραγματεύεται η ταινία «Μικρός Ανθρωποφάγος», μια «πανκ περιπέτεια», σύμφωνα με τον σκηνοθέτη της, που συμμετέχει στο φετινό 66ο Διεθνές Φεστιβάλ Κινηματογράφου της Θεσσαλονίκης.
ΘΟΔΩΡΗΣ ΑΝΤΩΝΟΠΟΥΛΟΣ
Ο Ντάνιελ Ντέι Λιούις ήθελε να γίνει στρατιώτης αλλά τελικά έμαθε να κατασκευάζει βιολιά

Pulp Fiction / Ντάνιελ Ντέι Λιούις, μας έλειψες

Ο διάσημος ηθοποιός ήρθε στην Αθήνα και μας μίλησε αποκλειστικά για την επεισοδιακή πρώτη του επίσκεψη στην Ελλάδα, όταν ακόμη ήταν μακρυμάλλης έφηβος στα χρόνια της χούντας, και για την επάνοδό του στα πλατό μαζί με τον γιο του, Ρόναν, μαζί με τον οποίο έγραψε για πρώτη φορά σενάριο για την ταινία «Ανεμώνη».
ΘΟΔΩΡΗΣ ΚΟΥΤΣΟΓΙΑΝΝΟΠΟΥΛΟΣ
Ντέπυ Γοργογιάννη: «Ο intimacy coordinator θα ενταχθεί και στη δική μας κουλτούρα»

Θέατρο / Πώς γυρίζουμε σήμερα μια σκηνή βιασμού;

Το θέατρο και ο κινηματογράφος διεθνώς επανεξετάζουν τον τρόπο με τον οποίο στήνονται οι ερωτικές και βίαιες σκηνές: μέχρι ποιο σημείο μπορεί να εκτεθεί ένα σώμα; Η Ντέπυ Γοργογιάννη εξηγεί τον ρόλο του intimacy coordinator και τον τρόπο που τίθενται τα όρια.
ΧΡΗΣΤΟΣ ΠΑΡΙΔΗΣ
Πριν από το break, ο Γιώργος Λάνθιμος τα λέει όλα

Οθόνες / Γιώργος Λάνθιμος: «Το θέμα είναι πώς ξαναβρίσκεις τη χαρά»

Παραδέχεται πως η δημιουργία ενός έργου τέχνης δεν είναι μια ανώδυνη διαδικασία. Και πως χρειάζεται ένα διάλειμμα. Πήρε στάση απέναντι σε όσα συμβαίνουν στη Γάζα γιατί «Αν είσαι άνθρωπος με οποιαδήποτε ενσυναίσθηση, δεν μπορείς να μη μιλήσεις». Λίγο πρίν την κυκλοφορία της ταινίας Βουγονία που σκηνοθετεί, ο Γιώργος Λάνθιμος μίλησε στη LifO.
ΘΟΔΩΡΗΣ ΚΟΥΤΣΟΓΙΑΝΝΟΠΟΥΛΟΣ