«Τρεις πινακίδες μέσα στο Χόλιγουντ»: Ο street artist Sabo καταγγέλλει τη βιομηχανία θεάματος πως προστατεύει παιδόφιλους

«Τρεις πινακίδες μέσα στο Χόλιγουντ»: Ο street artist Sabo καταγγέλλει τη βιομηχανία θεάματος πως προστατεύει παιδόφιλους Facebook Twitter
2

Λίγο πριν την φετινή τελετή απονομής των Όσκαρ εμφανίστηκαν στο Χόλιγουντ τρεις διαφημιστικές πινακίδες με επιθετικά μηνύματα κατά της βιομηχανίας του θεάματος «που προστατεύει παιδόφιλους», όπως υποστηρίζει ο street artist Sabo που τις τοποθέτησε. 

Ο Sabo αποφάσισε να «παραφράσει» την ταινία του Μάρτιν ΜακΝτόναχ «Three Billboards» (Οι Τρεις Πινακίδες Έξω από το Έμπινγκ, στο Μιζούρι), η οποία είναι υποψήφια για επτά Όσκαρ, συμπεριλαμβανομένου και του Όσκαρ Καλύτερης Ταινίας. 

Στην ταινία, η Φράνσις ΜακΝτόρμαντ υποδύεται τη μητέρα μιας βιασμένης και δολοφονημένης κόρης και ανεβάζει διαφημιστικές πινακίδες με οργισμένα μηνύματα στους αστυνομικούς της μικρής πόλης της γιατί πιστεύει ότι δεν κάνουν αυτό που πρέπει για συλλάβουν τον δράστη. «Όχι συλλήψεις, ακόμη;» αναγράφεται σε μία πινακίδα (μαύρα γράμματα, σε κόκκινο φόντο) στην ταινία.

«Τρεις πινακίδες μέσα στο Χόλιγουντ»: Ο street artist Sabo καταγγέλλει τη βιομηχανία θεάματος πως προστατεύει παιδόφιλους Facebook Twitter

Σε απόσταση λίγων χιλιομέτρων από το Dolby Theater, όπου θα φιλοξενηθεί η φετινή τελετή απονομής, ο Sabo έκανε κατάληψη σε τρεις μεγάλες διαφημιστικές πινακίδες, τις οποίες κάλυψε με βαθυκόκκινο πανί και με μαύρα γράμματα έγραψε: «Και το Όσκαρ για τον μεγαλύτερο παιδόφιλο πηγαίνει...», «Όλοι ξέραμε, κι ακόμα καμία σύλληψη», «Πες ονόματα πάνω στη σκηνή ή βγάλε τον σκασμό!».


Η πρώτη από τις πινακίδες του Sabo εμφανίστηκε στη γωνία Wilshire Boulevard και La Brea Avenue στο Χόλιγουντ. Η δεύτερη, λίγες εκατοντάδες μέτρα βορειότερα. Η τρίτη, σε απόσταση λίγων εκατοντάδων μέτρων από τη δεύτερη. Η διάταξη ήταν μίμηση του τρόπου με τον οποίο εμφανίζονται οι διαφημιστικές πινακίδες στην ταινία «Three Billboards».

«Τρεις πινακίδες μέσα στο Χόλιγουντ»: Ο street artist Sabo καταγγέλλει τη βιομηχανία θεάματος πως προστατεύει παιδόφιλους Facebook Twitter
«Τρεις πινακίδες μέσα στο Χόλιγουντ»: Ο street artist Sabo καταγγέλλει τη βιομηχανία θεάματος πως προστατεύει παιδόφιλους Facebook Twitter
«Τρεις πινακίδες μέσα στο Χόλιγουντ»: Ο street artist Sabo καταγγέλλει τη βιομηχανία θεάματος πως προστατεύει παιδόφιλους Facebook Twitter

Δεν είναι η πρώτη φορά που ο Sabo κάνει κατάληψη σε διαφημιστική πινακίδα για να επιτεθεί στο Χόλιγουντ, αλλά δήλωσε στο The Hollywood Reporter ότι η τελευταία του αστική παρέμβαση είναι, γι' αυτόν, η μεγαλύτερη αποστολή που έθεσε στον εαυτό του.

Εξήγησε ότι τα μηνύματά του είναι κριτική εναντίον όσων υποτίθεται ότι υποβοήθησαν έμμεσα, με τη σιωπή τους, τις σεξουαλικές επιθέσεις.

Θέλει, επίσης, να «πει» στις διασημότητες να συγκρατήσουν, τουλάχιστον φέτος, τη διάθεσή τους για κήρυγμα, την ώρα που θα εκφωνούν τις ομιλίες τους μ' αφορμή το ότι τιμήθηκαν με Όσκαρ. «Έστω μία φορά, φέτος τουλάχιστον», σχολίασε με αγανάκτηση ο Sabo.

Oscars News
2

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Ερωτικές ιστορίες κάτω από τα αστέρια στο Cine Paris

Οθόνες / Ερωτικές ιστορίες κάτω από τα αστέρια στο Cine Paris

Ένα υπέροχο κινηματογραφικό αφιέρωμα στο στέκι της Πλάκας, με παλιές δόξες, όπως το «Brief Encounter» και το «Roman Holiday» αλλά και πιο σύγχρονες, όπως το κομψοτέχνημα «In the Mood for Love» και το σπαραχτικό «Cold War».
ΓΙΑΝΝΗΣ ΒΑΣΙΛΕΙΟΥ
Βασίλη και Δάφνη, πώς γυρίσατε την πιο αφοπλιστική ερωτική σκηνή του ελληνικού σινεμά;

Lifo Videos / Βασίλη και Δάφνη, πώς γυρίσατε την πιο αφοπλιστική ερωτική σκηνή του ελληνικού σινεμά;

Ο βραβευμένος σκηνοθέτης και σεναριογράφος Βασίλης Κεκάτος, μαζί με την πρωταγωνίστριά του, Δάφνη Πατακιά, μιλούν για όσα έζησαν στα γυρίσματα της ταινίας «Οι άγριες μέρες μας» – μιας ιστορίας με χαρακτήρες που είναι «γλυκά τσογλανάκια».
ΖΩΗ ΠΑΡΑΣΙΔΗ
«Made in Vain»: Γιατί ένας άνθρωπος θέλει να γίνει bodybuilder;

Οθόνες / «Made in Vain»: Γιατί ένας άνθρωπος θέλει να γίνει bodybuilder;

Ένα αποκαλυπτικό ελληνικό ντοκιμαντέρ που αποτυπώνει την ωμή αλήθεια για το άθλημα του bodybuilding –έναν κόσμο όπου δοκιμάζονται τα όρια σώματος και πνεύματος– έρχεται στις αίθουσες την Πέμπτη 29 Μαΐου.
ΧΡΗΣΤΟΣ ΠΑΡΙΔΗΣ
Είναι η «Κιούκα» η «ελληνική ταινία της χρονιάς»;

The Review / Τι είναι αυτό που κάνει την ταινία «Κιούκα» να συζητιέται τόσο;

O Χρήστος Παρίδης συνομιλεί με τη Βένα Γεωργακοπούλου για την ταινία «Κιούκα: Πριν το τέλος του καλοκαιριού» του 31χρονου Κωστή Χαραμουντάνη. Πώς καταφέρνει το όραμα ενός millennial σκηνοθέτη να ξεχωρίζει στο σύγχρονο ελληνικό σινεμά — και γιατί αξίζει την προσοχή μας;
ΧΡΗΣΤΟΣ ΠΑΡΙΔΗΣ
Ρίτσαρντ Γκιρ: Η αβάσταχτη γοητεία της σεμνότητας 

Οθόνες / Ρίτσαρντ Γκιρ: Η αβάσταχτη γοητεία της σεμνότητας 

Με αφορμή την έξοδο του «Oh, Canada» στις εγχώριες αίθουσες, ανατρέχουμε στο σύνολο της καριέρας ενός σταρ που οι περισσότεροι θεωρούμε δεδομένο, ίσως επειδή όσα κάνει στην οθόνη φαντάζουν τόσο ανεπιτήδευτα.
ΓΙΑΝΝΗΣ ΒΑΣΙΛΕΙΟΥ
Κάν’ το όπως ο Γκοντάρ

Ανταπόκριση από τις Κάννες / Κάν’ το όπως ο Γκοντάρ

Ως άλλος Αμερικανός στο Παρίσι του ’60, ο Ρίτσαρντ Λινκλέιτερ με τη φετινή του συμμετοχή, το ασπρόμαυρο «Nouvelle Vague», αποτίνει φόρο τιμής στον θρυλικό auteur του γαλλικού Νέου Κύματος, υπενθυμίζοντάς μας την τέχνη (και το θράσος) της νεότητας.
ΘΟΔΩΡΗΣ ΚΟΥΤΣΟΓΙΑΝΝΟΠΟΥΛΟΣ
Στις σχολικές γιορτές ο Θοδωρής Σελέκος ζήλευε τα φτερά αγγέλου που είχε ο φίλος του ο Παναγιώτης

Οθόνες / Στις σχολικές γιορτές ο Θοδωρής Σελέκος ζήλευε τα φτερά αγγέλου που είχε ο φίλος του ο Παναγιώτης

Ο Θοδωρής Σελέκος μεγάλωσε στο Νέο Ηράκλειο και ασχολείται με τον κινηματογράφο . Στα πρώτα του βήματα ήταν μέρος της κολεκτίβας ATH KIDS. Έχει σκηνοθετήσει βιντεοκλίπ για καλλιτέχνες όπως ο Ethismos, ο Saske, οι Sworr και διαφημιστικά για brands όπως η Muerte Inc. Παλιότερα άκουγε περισσότερη hip-hop μουσική. Τώρα ακούει jazz και soul. Η πρώτη ταινία μικρού μήκους του ονομάζεται «Can you water a garden with tears?». Του αρέσει η ησυχία και οι αργές ταινίες.
ΔΕΣΠΟΙΝΑ ΚΑΚΟΥΛΑΚΗ
Χολιγουντιανή απόβαση στην Κρουαζέτ, μια πολιτική διαμαρτυρία αλλά και «ψαλίδι» στο γυμνό

Κάννες 2025 / Χολιγουντιανή απόβαση στην Κρουαζέτ, μια πολιτική διαμαρτυρία αλλά και «ψαλίδι» στο γυμνό

Στην τελετή έναρξης του Φεστιβάλ Καννών, ο Ρόμπερτ Ντε Νίρο εξαπέλυσε για ακόμη μία φορά σφοδρή κριτική κατά της αμερικανικής πολιτικής, μια μικρή γαλλική ταινία εγκαινίασε το φεστιβάλ, ενώ οι λαμπερές σταρ υποχρεώθηκαν να περιορίσουν τις ημίγυμνες εμφανίσεις τους στο κόκκινο χαλί.
ΘΟΔΩΡΗΣ ΚΟΥΤΣΟΓΙΑΝΝΟΠΟΥΛΟΣ
Ποιος είναι τελοσπάντων αυτός ο Λεός Καράξ;

Οθόνες / Λεός Καράξ: Ποιος είναι ο σκηνοθέτης του Holy Motors;

«Δεν είμαι εγώ», δηλώνει ο ασυμβίβαστος Γάλλος δημιουργός στον τίτλο της φιλμικής του αυτοβιογραφίας, εντείνοντας το μυστήριο γύρω από το πρόσωπό του και προσθέτοντας ακόμη μία ψηφίδα σε ένα συναρπαστικό καλλιτεχνικό work in progress.
ΓΙΑΝΝΗΣ ΒΑΣΙΛΕΙΟΥ
Οι 10 αγαπημένες ταινίες του Ένκε Φεζολλάρι

Μυθολογίες / «Όποτε θέλω να κλάψω, βλέπω το The Hours»: Οι 10 αγαπημένες ταινίες του Ένκε Φεζολλάρι

Το πρώτο ερωτικό σκίρτημα ήρθε με το Persona του Μπέργκμαν. Όταν είδε το Happy Together του Wong Kar-Wai, ήθελε να ουρλιάξει. Τα παθιασμένα συναισθήματα έχουν τον πρώτο λόγο στην κινηματογραφική λίστα του ηθοποιού και σκηνοθέτη.

σχόλια

2 σχόλια