Σεξουαλικά οφθαλμόλουτρα στο Κολωνάκι του 1932!

Σεξουαλικά οφθαλμόλουτρα στο Κολωνάκι του 1932! Facebook Twitter
0



Είναι ευνόητο ότι σε τόσες και τόσες ανωμαλίες που «παιζόντουσαν» κάθε μέρα στην Αθήνα του Μεσοπολέμου, η οφθαλμοπορνεία –ή μπανιστήρι όπως το ξέρουμε ευρύτερα– είχε δεσπόζουσα θέση. Από βίτσια οι Αθηναίοι και οι Αθηναίες άλλο τίποτα... Ιδιωτικά βίτσια – δημόσιες αρετές!

Ανήσυχος ρεπόρτερ επισκέπτεται έναν παράξενο οίκο ανοχής, που είναι συνάμα και χαμαιτυπείο και μπανιστήριο. Απολαύστε τι είδαν τα μάτια του…

«Εάν σε ερωτούσε κανείς, φίλε αναγνώστη:

– Πώς ευχαριστιέσαι τη γυναίκα;

Φυσικά θα απαντούσες:

– Όπως την ευχαριστιέται όλος ο κόσμος.

– Δηλαδή;

– Δηλαδή να: Όταν την έχω ολόγυμνη στην αγκαλιά μου, πάνω σ’ένα μαλθακό στρώμα και τη φιλώ όπως και όπου θέλω...

Ε, λοιπόν, φίλε αναγνώστη, έχεις λάθος. Δεν ευχαριστιέται έτσι όλος ο κόσμος το θηλυκό.

Υπάρχουν πολλοί άνθρωποι με το σεξουαλικό των ένστικτο διαστρεβλωμένο, με βίτσιο στο σώμα και στην ψυχή, που δεν μπορούν να απολαύσουν τον έρωτα μόνοι τους. Ο βιτσιόζος δεν θέλει να αγκαλιάσει ο ίδιος μια γυναίκα. Αυτό δεν τον ικανοποιεί, δεν τον ευφραίνει, δεν τον γλυκαίνει. Ο βιτσιόζος θέλει να βλέπει το αγκάλιασμα των άλλων!»

Ας ανηφορήσουμε λοιπόν την Καρνεάδου  στο Κολωνάκι όπου, όπως μας πληροφορεί η «Χρεωκοπία» του 1932... «ένας τέτοιος παράξενος οίκος ανοχής ιδρύθη κατ’ αυτάς. Είνε συνάμα και χαμαιτυπείο και μπανιστήριο. Δηλαδή μέσα στις κάμαρες, ζευγάρια ανύποπτα παραδίδονται γυμνά στην απόλαυσι του έρωτός των, χωρίς να φαντάζωνται ότι έξω, από τρύπες μυστικά κρυμμένες, παρακολουθούν τις φιλήδονες κινήσεις των άγρυπνα μάτια βιτσιόζων οφθαλμοπόρνων!».

 

Εκφυλισμός να σου πετύχει! Ας δούμε τώρα κάποιες λεπτομέρειες σύμφωνα πάντα με το ρεπορτάζ της «Χρεωκοπίας»:

«… Ο βιτσιόζος μπαίνει στο σπίτι, ρωτά τη μαντάμα:

– Έχεις μέσα κανένα ζευγάρι;

– Πολλά. Τι ζευγάρι θέλετε να μπανίσετε;

– Ο άντρας να είνε νέος, όσο το δυνατόν πιο παιδί. Μου αρέσει, ξέρετε, υπερβολικά το θέαμα του εφήβου, όταν τον σφίγγει στην αγκαλιά της μια ώριμη γυναίκα.

– Πολύ καλά. Και η γυναίκα πώς να είνε;

– Παχειά.

– Πολύ παχειά;

– Ε, όχι και φώκια. Αλλά νάχη σάρκες που να τις διακρίνω καλά από μακρυά.

– Άσπρη; Σταράτη; Μελαχροινή;

– Άσπρη, σαν το γάλα.

– Αμέσως. Έχω ακριβώς το ζευγάρι που σας χρειάζεται...

Ο έκφυλος αμέσως γρυλλίζει από χαρά ακόρεστη:

– Αλήθεια;

– Περάστε. Και δεν είνε ένα τέταρτο που κλείστηκαν στο δωμάτιο. Ακόμα θα βρίσκωνται στα πρώτα τους γλυκοζαχαρώματα. Θα προλάβετε να δήτε τα μεγάλα χάδια...

Και ο έκφυλος, τρέμοντας από την ανυπομονησία να απολαύση επί τέλους το θέαμα της ξένης... απολαύσεως, πληρώνει στην πατρόνα του λαμπρού καταστήματος το αντίτιμο και τρέχει να μπανίση...

Τοποθετείται πίσω από την τρύπα και βυθίζει ακόρεστα το μάτι του στο εσωτερικό του δωματίου.


Πολλοί τέτοιοι συστηματικοί οφθαλμοπόρνοι, για να διακρίνουν καλύτερα και για να μη τους διαφύγη η παραμικρή λεπτομέρεια, ο πιο αδιόρατος κυματισμός των ενωμένων σαρκών, τι κάνουν;

 

Φέρνουν μαζί των και ένα κιάλι, από κείνα τα μικρά κιάλια που τα χρησιμοποιούν στο θέατρο. Και μ’ αυτό πεια το κιάλι, δεν τους ξεφεύγει τίποτα. Τα βλέπουν όλα! Και, επειδή ο μπανιστής είνε συνήθως και ωτακουστής, στυλώνει το κιάλι, ανοίγει τα αυτιά του διάπλατα και ακούει ξεκάθαρα όλους τους συσπασμούς και τους τριγμούς της κλίνης, που υποφέρει το βάρος της αγκάλης, όλους τους κοφτούς βόγγους της διπλής ηδονής, όλους τους συρτούς και παθιασμένους ρόγχους των αμαρτωλών ευχαριστήσεων:

– Αααχ!...

– Μη!

– Έλα! Έλα, φως μου!

– Μανίτσα μου!

– Μ’ αγαπάς;

– Αχ! Τώρα! Τώρα! Τώ... ρα!

Και τα ύστατα ξεψυχίσματα του κόρου...

Όταν τελειώση η σκηνή και το ζευγάρι, ικανοποιημένο από τον έρωτα, φύγη στη δουλειά του, τότε βγαίνει από την κρύπτη του και ο μπανιστής. Είνε κατακόκκινος, αναμμένος και... θα το πιστέψετε; Ευχαριστημένος!

Σαν να αγκάλιαζε αυτός και ακόμα καλύτερα. Διαστροφή...».

Για περισσότερες διαστροφές και όχι μόνο, βλέπε συστηματικά Παλιά Αθήνα.

 

0

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Αριστοκρατικά φτωχοί, Ελευθεροτυπία, 1991

Ημερολόγιο / Αριστοκρατικά φτωχοί. Του Στάθη Τσαγκαρουσιάνου

Ελάχιστοι κατέχουν το μυστικό να χρησιμοποιούν το χρήμα επ’ αγαθώ, να το σκορπίζουν απαλά, χωρίς ιδιαίτερη σκέψη αλλά ούτε και περιφρόνηση, να το σκορπίζουν όπου θέλουνε αυτοί κι όχι η μόδα
ΣΤΑΘΗΣ ΤΣΑΓΚΑΡΟΥΣΙΑΝΟΣ
«Μετά την πανδημία του κορωνοϊού, η ανισότητα θα αυξηθεί»

Σωτήρης Ντάλης / «Μετά την πανδημία του κορωνοϊού, η ανισότητα θα αυξηθεί»

Ο αναπληρωτής καθηγητής στο Τμήμα Μεσογειακών Σπουδών του Πανεπιστημίου Αιγαίου και επικεφαλής της Μονάδας Έρευνας για την Ευρωπαϊκή και Διεθνή Πολιτική σχολιάζει τον αντίκτυπο της πανδημίας και της εκλογής Μπάιντεν στην Ευρώπη.
ΓΙΑΝΝΗΣ ΠΑΝΤΑΖΟΠΟΥΛΟΣ
«Επί Τραμπ οι μειοψηφίες κατέστησαν πλειοψηφίες»

Σωτήριος Σέρμπος / «Επί Τραμπ οι μειοψηφίες κατέστησαν πλειοψηφίες»

Τι σηματοδοτεί η εποχή Μπάιντεν και τι αφήνει πίσω του ο απερχόμενος Πρόεδρος; Απαντά στη LiFO ο Σωτήριος Σέρμπος, αναπληρωτής καθηγητής Διεθνούς Πολιτικής στο Δημοκρίτειο Παν/μιο Θράκης και Ερευνητής στο ΕΛΙΑΜΕΠ.
ΓΙΑΝΝΗΣ ΠΑΝΤΑΖΟΠΟΥΛΟΣ
Θεοκλής Ζαούτης: «Είναι αρκετά πιθανόν να έχουμε τρίτο κύμα πανδημίας»

Ελλάδα / Θεοκλής Ζαούτης: «Είναι αρκετά πιθανόν να έχουμε τρίτο κύμα πανδημίας»

Ο καθηγητής Παιδιατρικής και Επιδημιολογίας στο Πανεπιστήμιο της Πενσιλβάνια και μέλος της Επιτροπής των Λοιμωξιολόγων του υπουργείου Υγείας μιλά για τα τελευταία δεδομένα της πανδημίας.
ΓΙΑΝΝΗΣ ΠΑΝΤΑΖΟΠΟΥΛΟΣ
Ο γυμνός βασιλιάς, το Καπιτώλιο και η επόμενη μέρα

Νικόλας Σεβαστάκης / Ο γυμνός βασιλιάς, το Καπιτώλιο και η επόμενη μέρα

Ο Ντόναλντ Τραμπ δεν είναι ένας Γουίλι Σταρκ της εποχής μας. Υπάρχει κάτι σημαντικό που χωρίζει τη λαϊκιστική φαντασία των χρόνων του Μεσοπολέμου –όπως την αναπλάθει το μυθιστόρημα του Γουόρεν– από τα πλήθη που είδαμε να βγαίνουν από τα μεσαιωνικά σπήλαια των social media για να ορμήσουν προς το Καπιτώλιο.
ΝΙΚΟΛΑΣ ΣΕΒΑΣΤΑΚΗΣ
Ευάγγελος Μανωλόπουλος: «Να μάθουμε να ζούμε με τις μάσκες, γιατί θα αργήσουμε να τις βγάλουμε»

Ελλάδα / Ευάγγελος Μανωλόπουλος: «Να μάθουμε να ζούμε με τις μάσκες, γιατί θα αργήσουμε να τις βγάλουμε»

Ο καθηγητής Φαρμακολογίας, Φαρμακογονιδιωματικής και Ιατρικής Ακριβείας στο Δημοκρίτειο Πανεπιστήμιο Θράκης και πρόεδρος της Ελληνικής Εταιρείας Φαρμακολογίας, Ευάγγελος Μανωλόπουλος, μιλά στη LiFO για τα εμβόλια και τις φαρμακευτικές αγωγές που εξετάζονται. Απαντά για το δεύτερο κύμα της πανδημίας, εξηγεί ποια είναι η αλήθεια για τις ΜΕΘ, πότε θα αποχωριστούμε τις μάσκες αλλά και πότε προβλέπεται η επάνοδος στην κανονικότητα.
ΓΙΑΝΝΗΣ ΠΑΝΤΑΖΟΠΟΥΛΟΣ
Γιατί η ασφάλεια του εμβολίου είναι υψηλού βαθμού; Ο καθηγητής της Οξφόρδης Πέτρος Λιγοξυγκάκης εξηγεί

Τech & Science / Γιατί η ασφάλεια του εμβολίου είναι υψηλού βαθμού; Ο καθηγητής της Οξφόρδης Πέτρος Λιγοξυγκάκης εξηγεί

Τι θα σημάνει η γενική χρήση των εμβολίων; Θα εφαρμοστούν νέοι κανόνες σχετικά με τον εμβολιασμό; Πότε προσδιορίζεται η έναρξή του; Και τι γίνεται με τους αρνητές;
ΓΙΑΝΝΗΣ ΠΑΝΤΑΖΟΠΟΥΛΟΣ
Η ενδοχώρα της άρνησης και το εμβόλιο

Νικόλας Σεβαστάκης / Η ενδοχώρα της άρνησης και το εμβόλιο

Η όποια στρατηγική για τον εμβολιασμό χρειάζεται να είναι σκληρή με τον νεοφασισμό των fake news και της ωμής παραπλάνησης. Την ίδια στιγμή, όμως, πρέπει να εντάξει τις ανησυχίες, τις αντιρρήσεις και τις δεύτερες σκέψεις πολλών ανθρώπων.
ΝΙΚΟΛΑΣ ΣΕΒΑΣΤΑΚΗΣ