Τι συμφώνησαν Μητσοτάκης και Μενδώνη για Τατόι, Πολυτεχνείο και Εθνικό Αρχαιολογικό Μουσείο

Τι συμφώνησαν Μητσοτάκης και Μενδώνη για Τατόι, Πολυτεχνείο και Εθνικό Αρχαιολογικό Μουσείο Facebook Twitter
0

Για την αξιοποίηση του πρώην βασιλικού κτήματος στο Τατόι και την επέκταση του Αρχαιολογικού Μουσείου, με την προοπτική ενοποίησής του με το Εθνικό Μετσόβιο Πολυτεχνείο συζήτησαν η υπουργός πολιτισμού Λίνα Μενδώνη με τον πρωθυπουργό, Κυριάκο Μητσοτάκη, κατά τη συνάντησή τους στο Μέγαρο Μαξίμου.

Όπως τονίζει σε ανακοίνωσή του το Μέγαρο Μαξίμου, ο πρωθυπουργός ανέθεσε στο υπουργείο Πολιτισμού το συντονισμό και για τα δύο αυτά εμβληματικά έργα.

«Όπως συμφωνήθηκε στη συνάντηση, κεντρικός στόχος της παρέμβασης στο Τατόι, είναι να αναδειχθεί το πρώην βασιλικό κτήμα ως ενιαία πολιτιστική οντότητα με τη χρήση των ανακτόρων ως μουσείου, την ανάδειξη της ιστορικής ταυτότητας των υπόλοιπων κτιρίων και την επίλυση των θεσμικών ζητημάτων, ώστε να ρυθμιστούν οι χρήσεις γης.

Με τον τρόπο αυτό, ο συγκεκριμένος χώρος θα γίνει για πρώτη φορά πόλος έλξης, όχι μόνο για τους Αθηναίους, αλλά και για τους ξένους επισκέπτες, ενώ ιδιαίτερη μέριμνα θα ληφθεί για την προστασία του δάσους που αποτελεί μοναδικό πνεύμονα για την Αττική», σημειώνει η ανακοίνωση από το γραφείο Τύπου του πρωθυπουργού και προσθέτει: «Όσον αφορά τo Εθνικό Αρχαιολογικό Μουσείο κρίθηκε αναγκαία η υπόγεια επέκτασή του, προκειμένου να εξασφαλιστούν οι αναγκαίοι χώροι για την προβολή των πολύτιμων συλλογών του που το καθιστούν διεθνώς μοναδικό. Μέσω της υπογειοποίησης, το Μουσείο θα διασυνδεθεί με τις υποδομές και του Ακροπόλ, το οποίο θα λειτουργήσει ως πολιτιστική θερμοκοιτίδα σύγχρονης δημιουργίας. Το ίδιο σχέδιο προβλέπει επίσης, η Αρχιτεκτονική Σχολή να παραμείνει στο Πολυτεχνείο και να 'συνομιλεί' με το Εθνικό Αρχαιολογικό Μουσείο καθώς παράγει Πολιτισμό».

Επιπλέον υπογραμμίζει ότι οι πόροι για τις σχετικές μελέτες, όπως σημείωσε και στις προγραμματικές του δηλώσεις ο πρωθυπουργός, έχουν ήδη εξασφαλιστεί από το Ίδρυμα Σταύρος Νιάρχος.

Culture
0

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Γιατί παραιτήθηκε ο διευθυντής του Βρετανικού Μουσείου

Culture / Γιατί παραιτήθηκε ο διευθυντής του Βρετανικού Μουσείου;

Μια συνταρακτική υπόθεση συστηματικής κλοπής αρχαιοτήτων βρίσκεται μονάχα στην αρχή των αποκαλύψεων. Πώς έφτασαν να λείπουν μέχρι και 1,500 αντικείμενα από την συλλογή του Βρετανικού Μουσείου, πώς μερικά από αυτά κατέληξαν στο eBay, και το παρασκήνιο μιας παραίτησης που κρύβει πολλά.
ΕΠΙΜΕΛΕΙΑ: ΝΙΚΟΣ ΕΥΣΤΑΘΙΟΥ
Ζαμέ Κορωπί: Λίγες αλήθειες για το μοχθηρό language barrier που κάποτε μας έχει τρολάρει όλους

Οπτική Γωνία / Ζαμέ Κορωπί: Λίγες αλήθειες για το μοχθηρό language barrier που κάποτε μας έχει τρολάρει όλους

Το πάθημα του συνηγόρου της Εύας Καϊλή, Μιχάλη Δημητρακόπουλου, ακριβώς, όπως παλαιότερα «τα αγγλικά του Τσίπρα», πέρα από τα ανέκδοτα και τα, δικαίως, μοχθηρά πειράγματα, έχουν πολλά να πουν για το γλωσσικό εμπόδιο και την υπερβολική αυτοπεποίθησή μας, όταν καλούμαστε να εκφραστούμε σε μία ξένη γλώσσα...
ΧΡΙΣΤΙΝΑ ΓΑΛΑΝΟΠΟΥΛΟΥ
Αννα Ροκόφυλλου: «Στον ΟΠΑΝΔΑ θέλουμε να αναδείξουμε την ιστορικότητα της Αθήνας»

Culture / Αννα Ροκόφυλλου: «Στον ΟΠΑΝΔΑ θέλουμε να αναδείξουμε την ιστορικότητα της Αθήνας»

Η Άννα Ροκοφύλλου, πρόεδρος του Οργανισμού Πολιτισμού, Αθλητισμού και Νεολαίας του Δήμου Αθηναίων, κάνει έναν απολογισμό των δύο πρώτων ετών της θητείας της και δεν κρύβει τον ενθουσιασμό της για το Φεστιβάλ Κολωνού (6-28/9) με το οποίο ο πολιτισμός γίνεται διαθέσιμος σε κάθε δημότη.
ΕΛΕΝΗ ΤΖΑΝΝΑΤΟΥ
Το συγκινητικό βίντεο με τον Μικ Τζάγκερ για την επιστροφή του κοινού στο Άλμπερτ Χολ

Lifo Picks / Το συγκινητικό βίντεο με τον Μικ Τζάγκερ για την επιστροφή του κοινού στο Άλμπερτ Χολ

Your Room Will Be Ready: «Ανυπομονούμε να αρχίσουμε να δημιουργούμε αναμνήσεις μαζί σας με καλλιτέχνες παγκόσμιας κλάσης για άλλη μια φορά. Έχουμε περισσότερη ιστορία να γράψουμε».
ΑΡΓΥΡΩ ΜΠΟΖΩΝΗ
Κοντσέρτα του Μότσαρτ σε όργανα εποχής από τους μουσικούς της Καμεράτας

Culture / Κοντσέρτα του Μότσαρτ σε όργανα εποχής από τους μουσικούς της Καμεράτας

Η συναυλία του βραβευμένου αθηναϊκού συνόλου, το οποίο φημίζεται για τις ιστορικές πρακτικές ερμηνείας του σε όργανα εποχής, αποτελεί συμπαραγωγή του Μεγάρου Μουσικής Αθηνών και των Μουσικών της Καμεράτας.