Τι ακριβώς ειπώθηκε από την Διαβάτη και πως απάντησε ο Ρουβάς στα αμφιλεγόμενα βραβεία

Τι ακριβώς ειπώθηκε από την Διαβάτη και πως απάντησε ο Ρουβάς στα αμφιλεγόμενα βραβεία Facebook Twitter
54

Μέσα σε αντιδράσεις, τόσο από μερίδα του κοινού, όσο και από την ηθοποιό Χρυσούλα Διαβάτη, παρέλαβε το βραβείο του ο Σάκης Ρουβάς στην απονομή των Βραβείων Κριτικών Θεάτρου και Χορού 2014.

O Σάκης Ρουβάς τιμήθηκε με το Βραβείο Αρχαίου Δράματος για την ερμηνεία του ως Διόνυσος στην τραγωδία "Βάκχες" του Ευριπίδη σε σκηνοθεσία Δημήτρη Λιγνάδη, ωστόσο η επιλογή του δεν έλαβε την αποδοχή που αναμενόταν. 

Ο λόγος της Χρυσούλας Διαβάτη, αλλά και η απάντηση του Σάκη Ρουβά μονοπώλησαν τις συζητήσεις στον θεατρικό κόσμο, αλλά και πολύ κόσμο που διχάστηκε σχετικά με την βράβευση.

Δείτε στο βίντεο τι ακριβώς ειπώθηκε χθες και πως πυροδοτήθηκε η συζήτηση.

54

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

«Μυστήριο 188 ΤΟ ΦΩΣ»: Μια έκθεση για τον «Μορφωτικό και Εκπολιτιστικό Σύλλογο Ελευσίνος»

LiFO X 2023 ΕΛΕVΣΙΣ / «Μυστήριο 188 ΤΟ ΦΩΣ»: Μια έκθεση για τον «Μορφωτικό και Εκπολιτιστικό Σύλλογο Ελευσίνος»

Ο Χρήστος Παρίδης συνομιλεί με έναν εκ των ιδρυτικών μελών της, τον Θανάση Λεβέντη, μια ξεχωριστή και πολύπλευρη προσωπικότητα, άρρηκτα συνδεδεμένη με την πόλη.
ΧΡΗΣΤΟΣ ΠΑΡΙΔΗΣ
Γιατί παραιτήθηκε ο διευθυντής του Βρετανικού Μουσείου

Culture / Γιατί παραιτήθηκε ο διευθυντής του Βρετανικού Μουσείου;

Μια συνταρακτική υπόθεση συστηματικής κλοπής αρχαιοτήτων βρίσκεται μονάχα στην αρχή των αποκαλύψεων. Πώς έφτασαν να λείπουν μέχρι και 1,500 αντικείμενα από την συλλογή του Βρετανικού Μουσείου, πώς μερικά από αυτά κατέληξαν στο eBay, και το παρασκήνιο μιας παραίτησης που κρύβει πολλά.
ΕΠΙΜΕΛΕΙΑ: ΝΙΚΟΣ ΕΥΣΤΑΘΙΟΥ
Ζαμέ Κορωπί: Λίγες αλήθειες για το μοχθηρό language barrier που κάποτε μας έχει τρολάρει όλους

Οπτική Γωνία / Ζαμέ Κορωπί: Λίγες αλήθειες για το μοχθηρό language barrier που κάποτε μας έχει τρολάρει όλους

Το πάθημα του συνηγόρου της Εύας Καϊλή, Μιχάλη Δημητρακόπουλου, ακριβώς, όπως παλαιότερα «τα αγγλικά του Τσίπρα», πέρα από τα ανέκδοτα και τα, δικαίως, μοχθηρά πειράγματα, έχουν πολλά να πουν για το γλωσσικό εμπόδιο και την υπερβολική αυτοπεποίθησή μας, όταν καλούμαστε να εκφραστούμε σε μία ξένη γλώσσα...
ΧΡΙΣΤΙΝΑ ΓΑΛΑΝΟΠΟΥΛΟΥ
Αννα Ροκόφυλλου: «Στον ΟΠΑΝΔΑ θέλουμε να αναδείξουμε την ιστορικότητα της Αθήνας»

Culture / Αννα Ροκόφυλλου: «Στον ΟΠΑΝΔΑ θέλουμε να αναδείξουμε την ιστορικότητα της Αθήνας»

Η Άννα Ροκοφύλλου, πρόεδρος του Οργανισμού Πολιτισμού, Αθλητισμού και Νεολαίας του Δήμου Αθηναίων, κάνει έναν απολογισμό των δύο πρώτων ετών της θητείας της και δεν κρύβει τον ενθουσιασμό της για το Φεστιβάλ Κολωνού (6-28/9) με το οποίο ο πολιτισμός γίνεται διαθέσιμος σε κάθε δημότη.
ΕΛΕΝΗ ΤΖΑΝΝΑΤΟΥ
Το συγκινητικό βίντεο με τον Μικ Τζάγκερ για την επιστροφή του κοινού στο Άλμπερτ Χολ

Lifo Picks / Το συγκινητικό βίντεο με τον Μικ Τζάγκερ για την επιστροφή του κοινού στο Άλμπερτ Χολ

Your Room Will Be Ready: «Ανυπομονούμε να αρχίσουμε να δημιουργούμε αναμνήσεις μαζί σας με καλλιτέχνες παγκόσμιας κλάσης για άλλη μια φορά. Έχουμε περισσότερη ιστορία να γράψουμε».
ΑΡΓΥΡΩ ΜΠΟΖΩΝΗ
Κοντσέρτα του Μότσαρτ σε όργανα εποχής από τους μουσικούς της Καμεράτας

Culture / Κοντσέρτα του Μότσαρτ σε όργανα εποχής από τους μουσικούς της Καμεράτας

Η συναυλία του βραβευμένου αθηναϊκού συνόλου, το οποίο φημίζεται για τις ιστορικές πρακτικές ερμηνείας του σε όργανα εποχής, αποτελεί συμπαραγωγή του Μεγάρου Μουσικής Αθηνών και των Μουσικών της Καμεράτας.

σχόλια

19 σχόλια
H κα Διαβατη δεν αναφερθηκε αμεσα στον Ρουβα.Αλλα και να το εκανε δικιο θα ειχε.Μιλαει ως ενας ανθρωπος που εχει αγανακτησει απο τις συνθηκες εργασιας της σε αυτη τη χωρα οπως και πολλοι αλλοι.Η Επιδαυρος ειναι χωρος ιερος,σαφως και ο καθενας εχει δικαιωμα να δοκιμασει τις δυνατοτητες του πανω σε κατι καινουργιο,αλλα γιατι δεν το εκανε ας πουμε σε καποιο ΔΗΠΕΘΕ;Καπως μπαναλ ε;
Επειδή διαβασα πολλα σχόλια υποστηρικτικά προς τον Ρουβα και μου εκανε εντυπωση που τόσοι πολλοι σχολιαστές της Λιφο πηραν το μερος του να ξερετε οτι η Κα Διαβάτη οπως και άλλοι ανθρωποι (καθώς και το βραβείο το ιδιο) πιστευουν σ'αυτό το 'πράγμα' που ονομάζεται τέχνη όπως και ο Παπάς πιστευει στο άλλο πραγμα που ονομαζεται θρησκεία. Από κει και περα , οποιος καταλαβε καταλαβε* γι'αυτό λέει πως 'τα'χουμε ισοπεδώσει όλα' αναφερομενη σε κάποιον τομέα εργασίας που ξεφτιλίζεται ή τον ξεφτιλίζουν
ακομψο κ περιττο να ''χαλασεις'' τη χαρα κ τη στιγμη καποιου, του ρουβα του χ του ψ. φανταζομαι υπαρχουν κ αλλοι τροποι να δειξεις τη διαφωνια σου.παντως ο καλυτερος δεν ειναι αυτος. ουτε κ να βγαινεις μετα στην στεφανιδου να αιτιολογεις τι ειπες. ολο αυτο δημιουργει μια αλληλουχια πραγματων που πιθανοτατα θα εχουν κανει κ τη κα Διαβατη να αναθεωρησε για την πραξη της
Η κυρία Διαβάτη θα πρεπε να ξέρει ότι οι ταλαντούχοι άνθρωποι είναι γενναιόδωροι και όχι μικρόψυχοι.Η δε άποψη της περί αστυνομίας θεάτρου θυμίζει σταλινοφασιστικά καθεστώτα.Δεν μου κάνει εντύπωση που κάποιοι εδώ μέσα την υπερασπίζονται με σθένος.Φαίνεται πως αυτό ονειρεύονται.Λογοκρισία για όποιον δεν συμφωνεί με το καθεστώς και αστυνομία της τέχνης που θα κρίνει τι είναι καλό και τι όχι,τι μπορούμε να δούμε και τι όχι.
Βλέπω δύο προδιαθέσεις στο συγκεκριμένο απόσπασμα. Η μία αφορά μια διαμαρτυρία που ακυρώνεται από τα ιδεώδη του ηθοποιού - βλέπε Κάρολος Κουν, Μελίνα Μερκούρη και άλλους - ενω άλλη μιλάει για όνειρα και πρόσβαση στην πραγματωσή τους. Και είναι κρίμα που η πρώτη ήρθε να εναντιώθει στη δεύτερη έστω και από το στόμα της Διαβάτη που είναι Δασκάλα στο χώρο αυτό.
Πες μου renton είμαι 41,να κάτσω καναπέ,να κάνω κοιλάρα από τις μπύρες με τις παντούφλες και την λερωμένη φανέλα ή καλύτερα να περπατάω σιγά σιγά προς θυμαράκια;Με τι είσαι ικανοποιημένος, να το πράξουμε.Τίποτα δεν είναι τυχαίο σε αυτήν την ζωή.Ξέρεις πιο είναι το πιο εύκολο πράγμα στην ζωή;Θα στο πω εγώ ο παππούς με την σοφία και των τεσσαρακοστών και ενός χρόνων,κάτσε γύρω από την φωτιά μου και πρόσεχε μην μου ρίξεις το τίλιο.Η αποτυχία,δεν χρειάζεται να κάνεις τίποτα γι'αυτήν.
δεν εννοώ βιολογικά και δεν θεωρώ κανέναν τελειωμένα βάσει της βιολογικής του ηλικίας. Ο συγκεκριμένος είναι στη δουλειά εδώ και 30 χρόνια κοντά, αν ήταν να προσφέρει κάτι που αξίζει, θα το είχε κάνει. Αλλά όχι και να αντιμετωπίζεται ως νεανίας φαινόμενο που είναι τό ίδιο καλός παντού. Δεν είναι, και ούτε με επιήκια θα του φέρονται, κοτζάμ γαϊδούρι είναι.
Πετυχημένος είναι,αυτό που κάνει το κάνει καλύτερα από όλους πιστεύω,τώρα εάν αξίζει ή όχι δεν το ξέρω,εμένα προσωπικά δεν μου αρέσει,σεβαστή όμως κάθε προσπάθεια και κάθε άποψη φυσικά,χωρίς όμως να προσβάλεις κανέναν.Επειδή βλέπω σε καίει ιδιαίτερα προφανώς κάτι περισσότερο θα γνωρίζεις για το θέμα (δεν ειρωνεύομαι).
Κοιτάξτε τώρα, πώς μια δεξια, καλή ηθοποιός, έχει δίκιο και το χάνει με τον τρόπο της και πώς ένας απολιτίκ, ευγενής τραγουδιστής, ενώ έχει άδικο, σε κερδίζει με τον τρόπο του.
δεν χάνει το δίκιο με τον τρόπο της- εμένα με κέρδισε & ούτε αυτός ο ""ew!"" (επιτρεψέ μ) κερδίζει οτιδήποτε, από εμένα τουλάχιστον, και σίγουρα και από πολλούς αλλους νοημονες ανθρώπους
Eίναι πραγματικά αποκαλυπτικό πόσο τα επιχειρήματα που βασίζονται στο θυμικό (και όχι στην λογική) ΠΑΝΤΑ κερδίζουν την κοινή γνώμη! Συγκλονιστικό θα αποτολμούσα να πω και αποδεικνύει καθημερινά πόσο δρόμο ακόμα έχουμε να διανύσουμε για να θεωρηθούμε ώριμη κοινωνία. Η ατάκα "νέος άνθρωπος που κυνηγάει τα όνειρά του" ειπωμένη από έναν ήδη εμπορικά καταξιωμένο μεσήλικα τουλάχιστον είναι αριστοτεχνικά ειπωμένη προς αυτήν την κατεύθυνση. Δεν βγάζει νόημα όμως. (Αλλά ποιός τα κοιτάει αυτά, "διαδώστε το μελανιασμένο τούμπανο παιδάκι αν είστε κατά της ενδοοικογενειακής βίας κι ευχηθείτε ψόφο" κλπ κλπ.)
Η τσιρίδα της Διαβάτη και ο οχετός που την ακολουθεί είναι ο επιθανάτιος ρόγχος μιας νοοτροπίας που πεθαίνει, και πρέπει να πεθάνει. Είναι η νοοτροπία της αρρωστημένης οίησης του "ποιοτικού". Έννοια που στην Ελλάδα έχει συνειδησιακά καπηλευτεί και εν τέλει έχει ασελγήσει πάνω της η εγχώρια "αριστερά". Η ίδια η Διαβάτη μέσα στο παραλήρημα της αναφέρθηκε σε επιλογή που προσυπογράφεται από ιδεολογία. Ένας άρρωστος ελιτισμός και υποβόσκων φασισμός που θέλει το μονοπώλιο στην ποιότητα και θεωρεί ότι μόνο εκείνος νομιμοποιείται να μοιράζει πιστοποιητικά ποιότητας και αξιοσύνης, ως άλλα πιστοποιητικά κοινωνικών φρονημάτων. Τελειώσανε αυτά! Οι αριστεροποιοτικοί ας βουλιάξουν στη μούχλα τους, ας μείνουν με τις αρτηριοσκληρωτικές απόψεις τους. Η κοινωνία τους ξέρασε και αυτούς και όσους συμφωνούν μαζί τους. Χορτάσαμε ψευτοδιανοούμενους/επαναστάτες/αριστερούς που δήθεν αυτοί ξέρουν, αυτοί κατέχουν την αλήθεια, αυτοί μόνο ξέρουν τι είναι ποιότητα και τι άξιο. Και για να το δούμε και λίγο πιο χαλαρά, να υποθέσω ότι η Διαβάτη, και ο κάθε ένας που έχει ίδιες απόψεις, δε θεωρεί τους χολυγουντιανούς ηθοποιούς άξιους ε? Είναι "εμπορικοί", είναι "όμορφοι", κάνουν και διαφημίσεις. Έτσι εξηγούνται εν μέρει και τα εμπόδια που συνάντησε το "bridge Project" στην Επίδαυρο. Δεν ήθελαν λέει ούτε τέτοιο θέατρο, ούτε τέτοιους ηθοποιούς εκεί. Μάλλον και ο Σπέισι μπορεί να μην είναι αρκετά "άξιος" για τη Διαβάτη. Ο Ιστγουντ πάντως, που είναι και καθαρά δεξιός, είναι για την πυρά. Αυτή είναι η Ελλάδα που πρέπει να θαφτεί μια και καλή. Αυτό είναι το απόστημα που πρέπει να σπάσει μια και καλή!
αυτά τα αυθαίρετα που εννοείς και τα άλλα αηδιαστικά συμπεράσματα σου αντιπροσωπεύουν τον μέσο αδαή απολιτίκ και ''προοδευτικό'' (κατ όνομα), αναχρονιστή ωστόσο, της εποχής. Η Διαβάτη και οι υπόλοιποι υπηρετούν τη τέχνη του θεάτρου και όχι την ιλουστρασιόν εκδοχή του. Το ότι εσύ είσαι δεξιός, νεοφιλελεύθεροος ή και γω δεν ξέρω τι άλλο, και κρίνεις τον πολιτισμό, την τέχνη και τους καλλιτέχνες από τη -σάπια κατ εμέ- πολιτική σκοπιά σου και μόνο, δείχνει και το ποιόν του ιδεολογικού χώρου όπου ανήκεις. Σ' αρέσει δεν σ' αρέσει, η τέχνη υπηρετείται από προοδευτικούς ανθρώπους είτε στο πνεύμα είτε στο στην ιδεολογία τους γενικότεραΚαι τέλος, σε σχέση με τα αυθαίρετα συμπεράσματα σου,το Χόλυγουντ έχει βγάλει από τη μία, μια Μαίρυλ Στριπ και από την άλλη την Σάντρα Μπούλοκ.
Καταρχήν τους χαρακτηρισμούς στους επιστρέφω. Μπορεί να έχεις πολύ μεγάλη ιδέα για τον εαυτό σου, όπως αρκετοί αυτοαποκαλούμενοι αριστερόστροφοι, και να νομίζεις ότι μπορείς να κρίνεις όποιον γουστάρεις καθ'εδρας, αλλά δεν είσαι σε θέση να με κρίνεις, γι'αυτό ξεκαβάλα από το άλογο του "ανώτερου" αριστερού. Έχεις ενοχληθεί και είσαι σε σύγχυση και φαίνεται από το γεγονός ότι δεν έχεις αφήσει σχόλιο που να είναι υπέρ του Ρουβά στο οποίο να μην έχεις απαντήσει. Αλλά μην ανησυχείς δεν είσαι μόνο εσύ. Είναι γενικό το φαινόμενο τα τελευταία χρόνια στην Ελλάδα. Όλοι οι αριστερόστροφοι βλέπουν ότι αλλάζει το σκηνικό, αλλάζει ο τρόπος σκέψης, η νοοτροπία, η συνείδηση και έχουν τρελαθεί. Αστυνομία πνεύματος, τέλος! Πιστοποιητικά κάθε λογής αξιοσύνης και ποιότητας που συνδέονται με ιδεολογίες, τέλος! Αυτοί οι αναχρονιστικοί διαχωρισμοί είναι ίδιον μιας σάπιας Ελλάδας. Το ότι η αξιόλογη τέχνη παράγεται μόνο από αριστεροεπαναστάτες (του γλυκού νερού) είναι ελληνική επινόηση. Αρκεί μια (γρήγορη) ματιά στην Παγκόσμια Τέχνη, κάθε έκφανσης, για να καταρρεύσει αυτό το ανόητο, ελιτίστικο φασιστικό επιχείρημα.Και όπως λένε και οι "ποιοτικοί" στίχοι "...και αν μας αντέξει το σχοινί, θα φανεί στο χειροκρότημα"Και τέλοσπάντων το "αφήστε όλα τα λουλούδια να ανθίσουν", δε μας αρέσει πια? Ή εννοεί μόνο τα λουλούδια που έχουν ιδεολογική έγκριση?
τι να σου πω αγόρι μου, καταρχάς απαντάω στα πάντα γιατί μ έχει νευριάσει απίστευτα το γεγονός ότι υπάρχει άνθρωπος πάνω από 18 που υποστηρίζει τον αποχαρακτηρισμό της σαπίλας του λάιφ στάιλ και την εκ νέου παρουσίαση των εκπροσώπων του ως ποιοτικούς καλλιτέχνες και διανοούμενους επιπέδου Κωστόπουλου. (...) δεν είναι καλλιτέχνης και δεν θα γίνει ποτέ καλλιτέχνης γιατί όπως και οι όμοιοι του άλλους στόχους είχαν εξαρχής, να κερδίσουν λεφτά και δημοσιότητα προσφέροντας την κενότητα τους. Για μένα είναι αηδιαστικά αδαής όποιος τάσσεται στο πλευρό αυτών των ματαιόδοξων μηδενικών.
Φίλε Novel ,δεν θα μπορούσα να τα έλεγα καλλίτερα ,όσο για τον τύπο που έχει κάνει 158 σχόλια για να μας πείσει πόσο άδικο έχει κάποιος να κάνει αυτό που θέλει μην δίνεις σημασία ,ξέρεις πόσοι τέτοιοι υπάρχουν στο νετ?Σαν ερασιτέχνης πάντως που δεν διεκδικώ κανενός είδους βραβείο θα σκεφτώ κάποια στιγμή να παρακαλέσω την κυρία αυτή να μου δώσει ένα "Τεχνοχάρτι" ,αφού αποκτήσω και το ενδεδειγμένο μπυροκοίλι βέβαια.....
Το κακό είναι ότι δημιουργείται κενό για να έρθει ο Σάκης. Δεν έχουμε αυτήν την ανάγκη! Υπάρχουν στην Ελλάδα ηθοποιοί νέοι και γηραιότεροι που παραγκωνίζονται μπροστά στην τεχνητή αυτή ανάγκη!Εύγε Διαβάτη!
Συμφωνο με την Διαβατη.Οχι επειδη παει κοντρα στον Ρουβα που μπορει να ειναι και καλος κιολας,αλλα γενικοτερα εχει καταντησει αηδια.Ο καθενας πλεον δηλωνει ηθοποιος.Εχει πεσει παρα πολυ η ποιοτητα του θεατρου και της τηλεορασης γενικοτερα.
Η μια επιμενει σε μια ρητορικη που δυστυχως μυριζει μουχλα. Αν και εχει τα δικια της.Ο δευτερος απαντα με θρασος και αλαζονεια.Κυρια μου δεν ειναι τα διπλωματα που κανουν τον καλλιτεχνη, ειναι το αποτελεσμα της εργασιας του. Αυτο ειναι το θεμα, εχετε να πειτε κατι επ'αυτου?Αγορι μου, οχι, δεν σε κατηγορησε κανενας οτι δεν εχεις το δικαιωμα να εξελισσεσαι και να κυνηγας τα ονειρα σου. Την λεγομενη επιτροπη κατηγορησαν θετοντας ενα ερωτημα: Ηταν πραγματικα ο Ρουβας ο καλυτερος δραματικος ηθοποιος του 2014? Η μηπως η αξιολογηση αρχισε και τελειωσε στους κοιλιακους?
προφανώς και έχει να πει, 50 χρόνια σου λέει έχει καταθέσει ψυχή και σάρκα στο θέατρο, και ναι, να είσαι ηθοποιός δεν είναι παρόμοιο με το να υποδύεσαι τον ηθοποιό. Ο χάχας αυτός, που μέχρι και τα τραγούδια του ακούγονται μόνο σε καλτ πάρτι και σίγουρα όχι στα σοβαρά, επιλέχτηκε λόγω ονόματος, είναι το κατεξοχήν προϊόν του χιλιοειπωμένου τον τελευταίο καιρό, σταρ σύστεμ των δύο προηγούμενων δεκαετιών, η ενσάρκωση της απόλυτης κενότητας. Ούτε καν για τους κοιλιακούς του βραβεύτηκε, κοιλιακούς μπορεί να έχει και η κουτσή Μαρία (ναι και αυτό μπορεί να το κάνει η κουτσή Μαρία). Το θράσος του πηγάζει από την υποστήριξη ξεπλυμάτων της τηλεόρασης τύπου Λιάγκα και Σκορδάς.Ας μην συγκρίνουμε τώρα μία καλλιτέχνη με ένα προϊόν κρεατίνης και σμάλτο. Η μία μπορεί να λέει πολλά και μπορεί και να τα υποστηρίζει, ο άλλος το μόνο που μπορεί είναι να προτρέπει σε ''πάρτι θετικής ενέργειας αμίτα μόσιον''.
Μάλλον σου διέφυγε το σημείο όπου η κυρία Διαβάτη ζητά αστυνομία της Τέχνης ακριβώς για να μην έχουν δικαίωμα ορισμένοι να κυνηγούν τα όνειρά τους.
ποια όνειρα τους μωρέ, 45 χρονών μεσήλικας γάιδαρος έφτασε ο ρουβάς και θέλει να συμπεριφέρεται και να τον αποδεχόμαστε ιόλας σαν εικοσάρη. ας τα ''κυνηγούσε τα όνειρα του'' όταν έπρεπε. Αν ήταν γυναίκα θα τη λέγατε βλήμα, ξανθιά, κτλ. Ο Ρουβάς είναι επί της ουσίας όμως κενός. Αν μου πεις Ρουβάς θα σου πω,μακαρόνια με κιμάκρεμασμένος με σχοινιάχορός με το χέρι στον κάβαλοκοιλιακοί13χροναΨινάκηςγάμοςπαιδιάΤριντέντΑυτά είναι, όπως και όλοι από το συνάφι του (άντε να εξαιρεθούν ελάχιστοι)
Κατά τον renton τα όνειρα έχουν χρονοδιακόπτη,κατά την Διαβάτη οι φιλοδοξίες τήν αστυνομία τους.Και επιμένω,όποιος θεωρεί οτι "είναι" κρατάει χαρακτήρα και δεν προσβάλει τον άλλον που κατά την άποψή του δεν "είναι"
Κατά τα άλλα τις φιλοδοξίες του καθενός και που θέλει να μεταπηδήσει ή να ανακεφαλαιώσει στην ζωή του είναι δικό του θέμα και πολύ απλά αν δεν σου κάνει δεν τον ακολουθείς.Λες και μπήκαμε ξαφνικά στην διαδικασία να συγκρίνουμε Διαβάτη με Ρουβά ή δεν ξέρω ποιούς άλλουςΑλλά πότε στην Ελλάδα δεν κυνηγιόταν
Αλλά πότε δε κυνηγιόταν η επιτυχία στην Ελλάδα για να αλλάξει σήμερ,αφου τα ίδια ανθρωπάκια παραμείναμε.Και για άλλη μια φορά :Έαν ήταν η Ζήλια ψώωωωρα θα γέμιζε όοοοολη τη χώρα κύριε renton.
κατα τον celsius η διαβάτη προσεβαλε τις φιλοδοξίες του ρουβα, κατ'εμέ εξέφρασε την γνώμη της και αν θες μέσα εκεί έδειξε πως δεν εκτιμά την ιδέα του να βραβευτεί ο ρουβας με αυτο το βραβείο, δεν υπάρχει κάτι παράλογο
Δεν τον είδα στις Βάκχες αλλά πολλοί είπαν ότι ήταν εξαιρετικός. Απειροι πασίγνωστοι και καταξιωμένοι ηθοποιοί δεν είχαν ούτε άδεια επαγγέλαμτος, ούτε σπούδασαν σε κάποια δραματική σχολή και όμως οι ερμηνείες τους είναι οσκαρικές. Μάλιστα πολλοί από αυτούς μπήκαν στο χώρο εξαιτίας της εξωτερικής τους εμφάνισης.
Μπορώ να καταλάβω πώς και γιατί αντιδρά και λέει ό,τι λέει η κα. Διαβάτη. Στην τελική, απ' το να λέμε πράγματα σε κλειστά δωμάτια, σ' αυτούς που συμφωνούν μαζί μας και πίσω απ' τις πλάτες αυτών που σχολιάζουμε και των διαφωνούντων, πολύ πιο τίμια η στάση που επέλεξε (γνώμη μου - και το τι θεωρεί τίμιο ο καθένας εξίσου υποκειμενικό).Μου άρεσε, όμως, κι η στάση του κου. Ρουβά. Το έπιασε το σχόλιο και απάντησε. Προ δεκαετίας θα έβγαινε και θα έλεγε τα "εεεμ... αισθάνομαι (αλα μίμηση Μητσικώστα)... αισθάνομαι... χεχε..." και θα γελάγαμε. Τώρα έδωσε μια απάντηση. Χωρίς (υποθέτω) να του έχει υπαγορεύσει κανείς τι και πώς να το πει (άλλωστε όλα έγιναν live). Και δε νομίζω ότι προσέβαλε κανένα με αυτό που είπε. Έκανε μια προσπάθεια. Αυτό ήθελε, κάποιοι του πρότειναν θέση στο σανίδι/μάρμαρο, προσπάθησε, έκανε και κάποιοι έκριναν ότι άξιζε να βραβευτεί.Το ότι έχει σαπορταριστεί όσο δεν πάει από ΒαρδινογιαννοΛατσαίους και μίντια πρέπει να μην παρακολουθεί καθόλου κάποιος τα της εγχώριας σόου μπιζ για να μην το πιστεύει έστω και λίγο.Δεν έχω άποψη για το τι σκαμπάζει σαν ηθοποιός, δεν παρακολούθησα. Έχω βρεθεί σε 2-3 live του και - πάλι με προσωπικά κριτήρια - αυτό που κάνει, για το χώρο που το κάνει, για το μουσικό είδος που πρεσβεύει και για το κοινό που τον ακολουθεί... το κάνει εξαιρετικά. Μπορεί να μην αγγίζει προδιαγραφές Hollywood, Grammy Awards, MTV κτλ. κτλ. αλλά ο άνθρωπΑς έχει ρίξει πολλή δουλειά από τότε που ξεκίνησε και αυτό φαίνεται στις εμφανίσεις του.Μην πυροβολείτε την προσπάθεια.Ο θεσμός δεν υποβαθμίζεται από τους παραλήπτες των βραβείων αλλά από τις επιτροπές και τους διοργανωτές.
Η Διαβάτη καταρχήν δεν αναφέρθηκε καν ονομαστικά, και δεν κατηγόρησε καν τους παραλήπτες των βραβείων αλλά την απαξίωση που προωθείται απέναντι στην ιδιότητα του ηθοποιού μέσα από σοβαρά υποτίθεται βραβεία που δίνονται σε ατάλαντους (το υποστηρίζω αυτό, είναι ατάλαντος στην ηθοποιία ο άνθρωπος, είναι αγγούρι) ξεπεσμένους σταρς που καθώς τελείωσε η εποχή των γαρύφαλλων και η εποχή της νιότης τους, επιχειρούν να παρουσιαστούν ως ισάξιοι καλλιτέχνες με αυτούς που δεν ενεπλάκησαν ποτέ στη σαπίλα του λάιφ στάιλ που εξέθρεψε τους πρώτους και παραγκώνισε τους δεύτερους.
Ας έστελνε μια επιστολή η κυρία Διαβάτη όταν ανακοινώθηκαν οι υποψηφιότητες και ας ζητούσε την απόσυρση της δικής της ως ένδειξη διαμαρτυρίας. Αλλά θα μου πεις, θεατρικά βραβεία είναι, να μην κάνουν και τους θεατρινισμούς τους; Υ.Γ. Ο μόνος που δεν φέρει καμία ευθύνη είναι ο Ρουβάς. Όσο κομπλεξ κι αν κουβαλάς, όπως η κυρία από το κοινό, οφείλεις να σεβαστείς τη στιγμή που κάποιος βραβεύεται. Τα παράπονά σας στην επιτροπή.
Επιτέλους κάποια στιγμή πρέπει να υπάρχουν ηχηρές διαμαρτυρίες και όχι σε χαρτάκια. Καταλήξαμε τα βραβεία να είναι μέσα συναλλαγής και να χαθεί κάθε αξία τους (βλ. βραβεία Αρίων). Κοροϊδεύοντας εμάς το κοινό που παρακολουθούμε και προσπαθούμε να κατανοήσουμε το σκεπτικό μιας βράβευσης ως κορυφαία.
Θεατρινισμοί? αλήθεια τώρα? Σιγά μην έστελνε και επικυρωμένη υπεύθυνη δήλωση ότι αποποιείται της ΄΄τιμής''. οφείλεις να σεβαστείς τη βράβευση της απόλυτης κενότητας. Και μη στεναχωριέσαι, ο σάκης δεν έχει τη δυνατότητα να καταλάβει το πλαίσιο στο οποίο κινήθηκε η διαμαρτυρία, νόμιζε προφανώς πως, όπως πάντα, η γη γυρίζει γύρω από αυτόν
Δεν τον έχω δει το Σάκη αλλά έχω την εξής απορία:Πήγατε να τον δείτε? Γιατί να μην είναι καλός?Επαγγελματίας φαίνεται και ακολουθεί την εικόνα που πουλάει. Έχει μια καριέρα 20 χρόνων που πάει πολύ καλά. Είναι επαγγελματίας όσο και αν σας φαίνεται περίεργο επειδή είναι ο Ρουβάς και λίγοι της κατηγορίας του τον φτάνουν. Ούτε προκαλεί ούτε τίποτα.Δεν είμαι φαν του αλλά θεωρώ γελοίο να κρίνεις κάποιον χωρίς να ξέρεις. Να το έλεγε κάποιος που πήγε και τον είδε, ναι. Όχι όμως έτσι.
ρε δεν πάμε καλά, ο Ρουβάς τραγωδός σαν να λέμε ο Πέτρος Κωστόπουλος υπουργός πολιτισμού. Πόσο καλός μπορεί να είναι σε σχέση με Ηθοποιούς που πρωταγωνίστησαν αντίστοιχα σε αρχαία δράματα το καλοκαίρι που μας πέρασε? Άντε και ο Μαζωνάκης Κρέοντας με Αντιγόνη την Έλλη Κοκκίνου. Πρέπει να λέμε και τα αυτονόητα πλέον, ρε σε τι εποχές ζούμε ρε...
Renton το χει με την πίστα. Είναι τραγουδιστής που προσφέρει και θέαμα.Αν του αρέσει αυτό που κάνει γιατί να μη το κάνει καλά? Αν του αρέσει και δεν το βλέπει καθαρά ως επάγγελμα μαθαίνει γρήγορα. Πιστεύεις ότι δίπλα του δεν έχει ικανούς ανθρώπους να τον μάθουν? Κάθεται μόνος του και τα μαθαίνει απ το youtube?Ακόμη μια φορά κάνεις άστοχες συγκρίσεις. Κωστόπουλος? Μαζωνάκης? Κοκκίνου? Πιστεύω σε θέμα καριέρας τους έχει αφήσει πίσω.Από αυτούς που έπαιξαν το καλοκαίρι τι έχει να ζηλέψει? Του έλειπε η όρεξη για να μάθει?Ή χαλάει το σωματείο αν δέχονται άτομα που δεν είναι ηθοποιοί στο επάγγελμα?Αντί να δεις το παρόν και να βγάλεις συμπέρασμα, κρίνεις τον άλλο απ το όνομα
@S_PabloΔεν κάθομαι να μετράω πόσα σχόλια έγραψα, αλλά όντως υπερβολικά πολλά τα 10. Απλά θεωρώ απαράδεκτο τον τρόπο που απευθύνθηκε στην Διαβάτη, την οποία θεωρώ μεγάλης αξίας ηθοποιό, την υποστήριξη που έλαβε εξαρχής από την τηλεόραση, τον Κωστόπουλο κτλ, και προφανώς το ποιόν του τόσα χρόνια. The end