Η Λένα Κιτσοπούλου τραγουδά την «Παραστρατημένη» του Καλδάρα στον φακό του Nick Knight

0

Πριν από λίγες μέρες, όταν κυκλοφόρησε η αφίσα της παράστασης Αντιγόνη / Lonely Planet που ετοιμάζει η Λένα Κιτσοπούλου στη Στέγη του Ιδρύματος Ωνάση, έπαθα ένα μικρό σοκ. Δεν θυμάμαι στο πρόσφατο παρελθόν να μου έχει κινήσει την προσοχή και να μου έχει κάνει τόσο μεγάλη εντύπωση κάποια θεατρική αφίσα στην Ελλάδα.

Ένα εντυπωσιακό, φωτογενές κορίτσι με πράσινα φλούο μαλλιά, βινύλ κοθόρνους, διχτυωτό καλσόν, κατακόκκινη φορεσιά, goth punk μακιγιάζ και attitude και ένα τεράστιο φτυάρι - πόσο σύγχρονη, υπέροχη αισθητική για να αποδώσεις με μια μόνο εικόνα την ηρωίδα του Σοφοκλή! Μα ποιο είναι αυτό το κορίτσι, τέλος πάντων; Παίζει στην παράσταση; Και, κυρίως, ποιος είναι ο δημιουργός της αφίσας;

Και μετά μάθαμε. Η Στέγη εγκαινιάζει τη συνεργασία της με το SHOWstudio του Λονδίνου με την Αντιγόνη / Lonely Planet της Κιτσοπούλου. Η φωτογραφία της αφίσας και το παρακάτω πορτρέτο της Κιτσοπούλου έχουν την υπογραφή του διάσημου Βρετανού φωτογράφου Nick Knight και του SHOWstudio, όπως και το παραπάνω βίντεο που η Στέγη μας παραχώρησε σε αποκλειστικότητα, με τη Λένα Κιτσοπούλου να τραγουδάει την «Παραστρατημένη» (Στίχοι-Μουσική: Απόστολος Καλδάρας).

Βιντεοκλίπ όπως το «Born This Way» της Lady Gaga, το «Pagan Poetry» της Björk και το «Bound 2» του Kanye West φέρουν την υπογραφή του Nick Knight. 

Η Λένα Κιτσοπούλου τραγουδά την «Παραστρατημένη» του Καλδάρα στον φακό του Nick Knight Facebook Twitter
Η Demi Hannah Scott στη φωτογραφία του Nick Knight για την αφίσα της παράστασης «Αντιγόνη / Lonely Planet». @Nick Knight for Onassis Cultural Centre, Athens
Η Λένα Κιτσοπούλου τραγουδά την «Παραστρατημένη» του Καλδάρα στον φακό του Nick Knight Facebook Twitter
Η Λένα Κιτσοπούλου ταξίδεψε στο Λονδίνο για να φωτογραφηθεί από τον Nick Knight. @Nick Knight for Onassis Cultural Centre, Athens

Ο Nick Knight είναι αυτήν τη στιγμή ένας από τους πλέον επιδραστικούς φωτογράφους του πλανήτη. Έχει συνεργαστεί με σχεδιαστές όπως οι Yohji Yamamoto, John Galliano, Alexander McQueen, έχει φωτογραφίσει καμπάνιες για λογαριασμό εταιρειών όπως οι Christian Dior, Lancôme, Swarovski, Tom Ford, Calvin Klein, Yves Saint Laurent, έχει κάνει εξώφυλλα για περιοδικά όπως τα W, British Vogue, Paris Vogue, Dazed & Confused, AnOther, Another Man και i-D, έχει αποτυπώσει στον φακό του προσωπικότητες όπως η Björk, ο LeBron James, ο David Beckham, η Κate Moss, ο Kanye West, η Lady Gaga.

Κάποια από τα καλύτερα βιντεοκλίπ των παραπάνω καλλιτεχνών, όπως το «Born This Way» της Lady Gaga, το «Pagan Poetry» της Björk και το «Bound 2» του Kanye West φέρουν την υπογραφή του, ενώ δουλειά του έχει παρουσιαστεί σε μουσεία και γκαλερί σε όλο τον κόσμο και έχει πωληθεί σε δημοπρασίες έναντι ποσών-ρεκόρ.

Το κορίτσι της φωτογραφίας είναι η Demi Hannah Scott, νεαρή blogger και μοντέλο από το Λονδίνο, που μεταμορφώθηκε, υπό την καθοδήγηση του Nick Knight, στο ιδανικό πρόσωπο της αντι-ηρωίδας για την καμπάνια του έργου της Κιτσοπούλου, το οποίο συνδέει τον μύθο του Σοφοκλή με το σήμερα και όπου η αρχαία τραγωδία συναντά την κωμωδία. 

Όπως μας ενημερώνουν για την πολυαναμενόμενη παράσταση: «αν περιμένετε έναν Χορό αρχαίας τραγωδίας δεν θα τον δείτε. Ετοιμαστείτε να παρακολουθήσετε μια παράδοξη διάλεξη-παράσταση, όπου Κρέοντες, Αντιγόνες και Αίμονες σχολιάζουν την τραγωδία της ανθρώπινης ύπαρξης, με σαρκασμό και ωμή ειλικρίνεια», στο γνώριμο και αγαπημένο ύφος της αντισυμβατικής δημιουργού.

Info

Λένα Κιτσοπούλου - Αντιγόνη / Lonely Planet

14/12/2017 - 7/1/2018, 21:00

(εκτός από 18-19, 24, 31 Δεκεμβρίου και 1-2 Ιανουαρίου)

Στέγη Ιδρύματος Ωνάση, Μικρή Σκηνή

Η παράσταση δεν ενδείκνυται για παιδιά

Προπώληση εισιτηρίων: http://www.sgt.gr/gre/SPG1960

Θέατρο
0

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

«Πλούτος» του Αριστοφάνη: Η φαντασία στην εξουσία

Αρχαίο Δράμα Explained / «Πλούτος» του Αριστοφάνη: Η φαντασία στην εξουσία

Τι κρύβεται πίσω από τη φαντασίωση του ξαφνικού πλουτισμού των φτωχών Αθηναίων που παρουσιάζεται στο κείμενο του Αριστοφάνη. Η κριτικός θεάτρου Λουίζα Αρκουμανέα επιχειρεί μια θεωρητική ανάλυση του «Πλούτου».
ΛΟΥΙΖΑ ΑΡΚΟΥΜΑΝΕΑ
Το τέλος είναι εδώ (και ο Αισχύλος το είχε προβλέψει)

Θέατρο / Το τέλος είναι εδώ (και ο Αισχύλος το είχε προβλέψει)

Η «Ορέστεια» του Τερζόπουλου που έκανε πρεμιέρα στην Επίδαυρο από το Εθνικό Θέατρο δεν συνομιλεί μονάχα με το υπαρξιακό έρεβος του τραγικού, σμιλεύοντας τα πετρώματα του ασυνειδήτου σε εκθαμβωτικές εικόνες. Αφηγείται ταυτόχρονα την ιστορία του θεάτρου.
ΛΟΥΙΖΑ ΑΡΚΟΥΜΑΝΕΑ
Ικέτιδες στην Επίδαυρο: Δίνοντας φωνή στις σιωπηλές γυναίκες μιας ολόκληρης εποχής

Θέατρο / Ικέτιδες στην Επίδαυρο: Δίνοντας φωνή στις σιωπηλές γυναίκες μιας ολόκληρης εποχής

Η Μαριάννα Κάλμπαρη επανασυστήνει στο κοινό τον εν πολλοίς άγνωστο μύθο των Δαναΐδων αλλά και το συναρπαστικό κείμενο του Αισχύλου, ενώνοντας λυτρωτικά τις φωνές των αρχαίων ηρωίδων με εκείνες των σημερινών.
ΑΡΓΥΡΩ ΜΠΟΖΩΝΗ
Ο Βλαδίμηρος Κυριακίδης δεν μπορεί να ησυχάσει

Θέατρο / Βλαδίμηρος Κυριακίδης: «Ζητούσα τη συμπάθεια, την αποδοχή, έτσι γεννήθηκε η κωμωδία μέσα μου»

Ο αγαπητός ηθοποιός μιλά για το ταξίδι του στο θέατρο, για τη μοίρα του κωμικού και για τη σημασία της καθημερινής μελέτης, καθώς ετοιμάζεται να κυνηγήσει ανεμόμυλους υποδυόμενος τον Δον Κιχώτη σε καλοκαιρινή περιοδεία.
ΑΡΓΥΡΩ ΜΠΟΖΩΝΗ
Παραμονές της πανσελήνου του «Κόκκινου Ελαφιού» ο Γιόζεφ Νατζ παρουσιάζει στο Φεστιβάλ Χορού Καλαμάτας το “Full Moon”

Χορός / Ο Γιόζεφ Νατζ χορογραφεί τις φάσεις του φεγγαριού στο Φεστιβάλ Χορού Καλαμάτας

Παραμονές της πανσελήνου του «Κόκκινου Ελαφιού», ο φημισμένος ουγγρικής καταγωγής χορογράφος και εικαστικός επιστρέφει στην Καλαμάτα με το «Full Moon», μια δυνατή παράσταση αφιερωμένη στην αφροαμερικανική τζαζ.
ΘΟΔΩΡΗΣ ΑΝΤΩΝΟΠΟΥΛΟΣ
Ποια είναι τελικά αυτή η Εκάβη που δεν είναι Εκάβη;

Στις Πρόβες της Επιδαύρου / Ποια είναι τελικά αυτή η Εκάβη που δεν είναι Εκάβη;

«Hecuba, not Hecuba» ονομάζεται το νέο μεγάλο «στοίχημα» του Τιάγκο Ροντρίγκες, η παράσταση που παρουσιάζει ο Πορτογάλος σκηνοθέτης και καλλιτεχνικός διευθυντής του Φεστιβάλ της Αβινιόν με την Comédie-Française στην πρώτη του Επίδαυρο.
ΘΟΔΩΡΗΣ ΑΝΤΩΝΟΠΟΥΛΟΣ
Κατερίνα Ευαγγελάτου και Κωνσταντίνος Μαρκουλάκης

Πολιτισμός / Τελικά, έχει η τέχνη τη δύναμη να αλλάξει τον κόσμο;

Στην ανοιχτή συζήτηση με γενικό άξονα «Τέχνη και κοινωνία», που πραγματοποιήθηκε στο πλαίσιο του Φεστιβάλ Αθηνών, εκπρόσωποι του καλλιτεχνικού χώρου αναζήτησαν το νόημα της ενασχόλησής τους με τις τέχνες.
ΧΡΗΣΤΟΣ ΠΑΡΙΔΗΣ
Οι Βάκχες και ο διπλός καθρέφτης της ανθρώπινης φύσης

Στις πρόβες της Επιδαύρου / Οι Βάκχες και ο διπλός καθρέφτης της ανθρώπινης φύσης

Ο Θάνος Παπακωνσταντίνου θέλει να μετουσιώσει την ευριπίδεια τραγωδία του μυστικισμού, της έκστασης αλλά και της βαρβαρότητας σε μια καλλιτεχνική εμπειρία με ενορχηστρωτή τον ίδιο τον Διόνυσο.
ΑΡΓΥΡΩ ΜΠΟΖΩΝΗ
Συναντώντας τις ηθοποιούς της παράστασης «Θεόφιλος sold»

Θέατρο / «Βρίσκουμε την ποίηση και την αθανασία μέσα στη θνητότητα»

Οι νεαρές ηθοποιοί Αιμιλιανή Σταυριανίδου και Αριάδνη Κωσταντακοπούλου δεν ήξεραν σχεδόν τίποτα για τον λαϊκό ζωγράφο Θεόφιλο, όταν τους πρότεινε η Όλια Λαζαρίδου να συμμετέχουν στην παράσταση «Θεόφιλος sold».
ΧΡΗΣΤΟΣ ΠΑΡΙΔΗΣ
Ντίνα Κώνστα: «Έκανα αυτό που ήθελα, δεν έπληξα στη ζωή μου με γάμους και παιδιά»

Σαν Σήμερα Πέθανε / Ντίνα Κώνστα (1938-2022): «Έκανα αυτό που ήθελα, δεν έπληξα στη ζωή μου με γάμους και παιδιά»

Η Ελληνίδα ηθοποιός που πέρασε από όλες τις μεγάλες θεατρικές σκηνές της Αθήνας και αγαπήθηκε από το ευρύ κοινό για τους τηλεοπτικούς της ρόλους ως «Γιολάντα» στο «Δις Εξαμαρτείν» και Ντένη Μαρκορά στους «Δύο ξένους» αφηγήθηκε την πολυκύμαντη ζωή της στο LiFO.gr.
ΧΡΗΣΤΟΣ ΠΑΡΙΔΗΣ
Η παράνοια του Πλούτου και το αέναο κυνήγι του χρήματος

Στις πρόβες της Επιδαύρου / Η παράνοια του Πλούτου και το αέναο κυνήγι του χρήματος

Ο Γιάννης Κακλέας επιστρέφει στην ανελέητη σάτιρα του Αριστοφάνη με μια ελεύθερη μεταφορά του «Πλούτου» που θα ανεβάσει στην Επίδαυρο, φιλοδοξώντας να πει πολλές σκληρές αλήθειες.
ΧΡΗΣΤΟΣ ΠΑΡΙΔΗΣ
Θεόδωρος Τερζόπουλος: «Χάθηκα, παλεύοντας με τα κύματα του αισχύλειου ωκεανού»

Στις πρόβες της Επιδαύρου / Θεόδωρος Τερζόπουλος: «Χάθηκα, παλεύοντας με τα κύματα του αισχύλειου ωκεανού»

Έπειτα από έξι μήνες προβών, η πολυαναμενόμενη Ορέστεια, η παράσταση που ετοίμασε ο σπουδαίος διεθνής σκηνοθέτης πάνω στην τριλογία του Αισχύλου, στην πρώτη του συνεργασία με το Εθνικό Θέατρο, είναι έτοιμη για την Επίδαυρο.
ΛΟΥΙΖΑ ΑΡΚΟΥΜΑΝΕΑ
48’ με τη Βαρβάρα Λαζαρίδου

Θέατρο / H Βαρβάρα Λαζαρίδου φυλάει την Επίδαυρο 22 καλοκαίρια

Η υπεύθυνη του Αρχαίου Θεάτρου της Επιδαύρου θα περάσει και φέτος το καλοκαίρι της στην Αργολίδα, επιβλέποντας τη λειτουργία και την προστασία του χώρου. Έχει πάντα στην τσέπη της μια καρτέλα παυσίπονα για τους ηθοποιούς που υποφέρουν από πονοκεφάλους.
ΑΡΓΥΡΩ ΜΠΟΖΩΝΗ
Φιλαρέτη Κομνηνού

Θέατρο / Φιλαρέτη Κομνηνού: «Με πληγώνει το ότι δεν διεκδικούμε πλέον το αυτονόητο»

Mαθαίνει από τους νεότερους, είναι στο θέατρο για να αντιμετωπίσει τον έμφυτο φόβο που έχει για την πλήξη, ακόμα και αν αυτό σημαίνει ότι θα πάρει το ρίσκο μιας αποτυχημένης ερμηνείας. Φέτος, στη Μικρή Επίδαυρο, απομυθοποιεί το απόλυτο σύμβολο θρήνου και απόγνωσης, την Εκάβη. Και είναι η Αθηναία της εβδομάδας.
M. HULOT
Ιφιγένεια η εν Αυλίδι: Το τέλος της αθωότητας

Στις πρόβες της Επιδαύρου / Ιφιγένεια η εν Αυλίδι: Το τέλος της αθωότητας

Η Ανθή Ευστρατιάδου καλείται να ερμηνεύσει για δεύτερη φορά τον ρόλο της ηρωίδας του Ευριπίδη στην πολυαναμενόμενη παράσταση του Τιμοφέι Κουλιάμπιν που ανοίγει τα φετινά Επιδαύρια.
ΧΡΗΣΤΟΣ ΠΑΡΙΔΗΣ