Έξι προτάσεις από το Σύγχρονο Θέατρο για τη νέα θεατρική σεζόν

Έξι προτάσεις από το Σύγχρονο Θέατρο για τη νέα θεατρική σεζόν Facebook Twitter
Φιλαρέτη Κομνηνού, Αλέκος Συσσοβίτης, Γιώργος Χριστοδούλου και Νατάσα Εξηνταβελώνη στους πρωταγωνιστικούς ρόλους στις «Μεγάλες Προσδοκίες».
0

Από 24 Ιανουαρίου 2020

Μεγάλες Προσδοκίες

Το αριστούργημα του Τσαρλς Ντίκενς ανεβαίνει για πρώτη φορά στην Ελλάδα σε μια φιλόδοξη παραγωγή σε σκηνοθεσία Λίλλυς Μελεμέ, με τη Φιλαρέτη Κομνηνού, τον Αλέκο Συσσοβίτη, τον Γιώργο Χριστοδούλου και τη Νατάσα Εξηνταβελώνη στους πρωταγωνιστικούς ρόλους. Η διασκευή ανήκει στη Μαριλένα Παναγιωτοπούλου.

Ημέρες & ώρες παραστάσεων: Τετ. 18:15, Παρ.-Σάβ. 21:15, Κυρ. 21:00


Επί σκηνής από τον Οκτώβριο 2019

Το Δείπνο

Έξι προτάσεις από το Σύγχρονο Θέατρο για τη νέα θεατρική σεζόν Facebook Twitter

Το Σύγχρονο Θέατρο παρουσιάζει για δεύτερη χρονιά το διάσημο μπεστ σέλερ του Ολλανδού Χέρμαν Κοχ σε σκηνοθεσία της Λίλλυς Μελεμέ. Η εξαιρετικά πετυχημένη αυτή παράσταση παρουσιάζει τη λαμπερή εικόνα δύο ζευγαριών και φτάνει στις πιο ζοφερές οικογενειακές αποκαλύψεις. Η μετάφραση είναι της Κάτιας Σπερελάκη. Παίζουν: Γιώργος Κοτανίδης, Στέλιος Μάινας, Άννα Μαρία Παπαχαραλάμπους, Λάζαρος Γεωργακόπουλος, Ευαγγελία Συριοπούλου, Ματίνα Κωστιάνη και Μάτω Μπούκη.

Ημέρες & ώρες παραστάσεων: Τετ. 18:15, Παρ., Σάβ., 21:15, Κυρ. 21:00


Οι Λαντζέρηδες

Έξι προτάσεις από το Σύγχρονο Θέατρο για τη νέα θεατρική σεζόν Facebook Twitter

Η υπαρξιακή μαύρη κωμωδία του πολυβραβευμένου Καναδού συγγραφέα M. Panych ανεβαίνει από την ομάδα Νάμα για πρώτη φορά στην Ελλάδα, σε σκηνοθεσία Ελένης Σκότη και μετάφραση-σκηνικά του Γ. Χατζηνικολάου. Τρεις ετερόκλητοι άνδρες στην λάντζα ενός εστιατορίου αντιδικούν για τη δουλειά τους και το νόημα της ζωής τους. Μια εμπνευσμένη παράσταση που αποδίδει το παράλογο με ρεαλισμό. Παίζουν: Τάσος Κωστής, Γιάννης Σαρακατσάνης, Κώστας Λάσκος, Αλέξανδρος Μανωλίδης.

Ημέρες & ώρες παραστάσεων: Τετ. 21:15, Πέμ. 21:00, Σάβ. 18:15, Κυρ. 18:00


Με λένε Έμμα

Έξι προτάσεις από το Σύγχρονο Θέατρο για τη νέα θεατρική σεζόν Facebook Twitter

Για περιορισμένες παραστάσεις επιστρέφει το Με λένε Έμμα του Ντάνκαν ΜακΜίλαν με την καλλιτεχνική υπογραφή της ομάδας Νάμα και σε σκηνοθεσία Ελένης Σκότη. Ένα έργο που τολμά να μιλήσει με αφοπλιστική ειλικρίνεια για τις εξαρτήσεις και τον αγώνα του ανθρώπου να επιβιώσει στον σύγχρονο κόσμο. Η μετάφραση και τα σκηνικά είναι του Γιώργου Χατζηνικολάου. Παίζουν οι Μαίρη Μηνά, Αλεξάνδρα Σακελλαροπούλου, Χάρης Τζωρτζάκης, Ανδρέας Κοντόπουλος, Κώστας Ξυκομηνός, Γιώργος Κατσής, Ιωάννα Τζίκα, Μαρίτα Τζατζαδάκη, Έλενα Βακάλη, Λένα Μποζάκη.

Ημέρες & ώρες παραστάσεων: Δευ.-Τρ. 21:00


Παιδική και Νεανική Σκηνή από τη Συντεχνία του Γέλιου

Ο Μορμόλης

Έξι προτάσεις από το Σύγχρονο Θέατρο για τη νέα θεατρική σεζόν Facebook Twitter

Η Συντεχνία του Γέλιου επιστρέφει για δεύτερη χρονιά με το έργο του Rainer Hachfeld και τον θρυλικό Μορμόλη σε σκηνοθεσία Γιώργου Παλούμπη και Βασίλη Κουκαλάνι. Η μετάφραση και διασκευή είναι του Παναγιώτη Σκούφη και τα θρυλικά τραγούδια του Γιάννη Σπανού.

Ημέρες & ώρες παραστάσεων: Κυρ. 11:30


Πιο δυνατός κι από τον Σούπερμαν

Έξι προτάσεις από το Σύγχρονο Θέατρο για τη νέα θεατρική σεζόν Facebook Twitter

Για δεύτερη χρονιά συνεχίζεται η τρυφερή κωμωδία του Roy Kift που έχει στο επίκεντρο τον μικρό ανάπηρο Άρη. Τη σκηνοθεσία αλλά και τη μετάφραση-διασκευή μοιράζονται οι Βασίλης Κουκαλάνι και Αντώνης Ρέλλας. Παίζουν οι Γιώργος Κατσής, Βασίλης Κουκαλάνι, Μαρία Μοσχούρη, Τάνια Παλαιολόγου, Μιχάλης Τιτόπουλος, Θοδωρής Σκυφτούλης, Φώτης Λαζάρου, Μικές Γλύκας, Βασίλης Μαγουλιώτης. Μια παραγωγή σε σύμπραξη με την Κίνηση Ανάπηρων Καλλιτεχνών.

Ημέρες & ώρες παραστάσεων: Κυρ. 14:30

Σύγχρονο Θέατρο, Ευμολπιδών 45, Γκάζι, 2103464380, sychronotheatro.gr

Θέατρο
0

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Μπομπ Γουίλσον

Απώλειες / Μπομπ Γουίλσον (1941-2025): Το προκλητικό του σύμπαν ήταν ένα και μοναδικό

Μεγάλωσε σε μια κοινότητα όπου το θέατρο θεωρούνταν ανήθικο. Κι όμως, με το ριζοσπαστικό του έργο σφράγισε τη σύγχρονη τέχνη του 20ού αιώνα, σε παγκόσμιο επίπεδο. Υποκλίθηκε πολλές φορές στο αθηναϊκό κοινό – και εκείνο, κάθε φορά, του ανταπέδιδε την τιμή.
ΑΡΓΥΡΩ ΜΠΟΖΩΝΗ
H ανάληψη του Οιδίποδα αναβάλλεται επ’ αόριστον

Θέατρο / H ανάληψη του Οιδίποδα αναβάλλεται επ’ αόριστον

Ο «Οιδίποδας» του Γιάννη Χουβαρδά συνενώνει τον «Τύραννο» και τον «Επί Κολωνώ» σε μια παράσταση, παίρνοντας τη μορφή μιας πυρετώδους ανασκαφής στο πεδίο του ασυνείδητου - Κριτική της Λουίζας Αρκουμανέα.
ΛΟΥΙΖΑ ΑΡΚΟΥΜΑΝΕΑ
Ζιλιέτ Μπινός: Η Ιουλιέτα των Πνευμάτων στην Επίδαυρο

Θέατρο / Ζιλιέτ Μπινός: Η Ιουλιέτα των Πνευμάτων στην Επίδαυρο

Η βραβευμένη με Όσκαρ ηθοποιός προσπαθεί να παραμείνει συγκεντρωμένη μέχρι την κάθοδό της στο αργολικό θέατρο. Παρ’ όλα αυτά, βρήκε τον χρόνο να μας μιλήσει για τους γυναικείους ρόλους που τη συνδέουν με την Ελλάδα και για τη σημασία της σιωπής.
ΘΟΔΩΡΗΣ ΚΟΥΤΣΟΓΙΑΝΝΟΠΟΥΛΟΣ
Όλα όσα ζήσαμε στο 79ο Φεστιβάλ της Αβινιόν: από το «La Distance» του Ροντρίγκες έως τη μεγάλη επιτυχία του Μπανούσι

Θέατρο / Όλα όσα ζήσαμε στο 79ο Φεστιβάλ της Αβινιόν

Οι θερμές κριτικές της «Liberation» και της «Le Monde» για το «ΜΑΜΙ» του Μπανούσι σε παραγωγή της Στέγης του Ιδρύματος Ωνάση είναι απλώς μια λεπτομέρεια μέσα στις απανωτές εκπλήξεις που έκρυβε το πιο γνωστό θεατρικό φεστιβάλ στον κόσμο.
ΤΙΝΑ ΜΑΝΔΗΛΑΡΑ
Κωνσταντίνος Ζωγράφος: Ο «Ορέστης» του Τερζόπουλου

Θέατρο / Κωνσταντίνος Ζωγράφος: «Ο Τερζόπουλος σου βγάζει τον καλύτερό σου εαυτό»

Ο νεαρός ηθοποιός που πέρυσι ενσάρκωσε τον Πυλάδη επιστρέφει φέτος ως Ορέστης. Με μια ήδη πλούσια διαδρομή στο θέατρο δίπλα σε σημαντικούς δημιουργούς, ετοιμάζει ένα νέο έργο εμπνευσμένο από το Νεκρομαντείο του Αχέροντα.
ΧΡΗΣΤΟΣ ΠΑΡΙΔΗΣ
«Μάλιστα κύριε Ζαμπέτα»: Αξίζει η παράσταση για τον «μάγκα» του ελληνικού πενταγράμμου;

The Review / «Μάλιστα κύριε Ζαμπέτα»: Αξίζει η παράσταση για τον «μάγκα» του ελληνικού πενταγράμμου;

Με αφορμή την παράσταση γι’ αυτόν τον αυθεντικό δημιουργό που τις δεκαετίες του 1950 και του 1960 μεσουρανούσε, ο Χρήστος Παρίδης και η Βένα Γεωργακοπούλου σχολιάζουν τον αντίκτυπό του στο κοινό σήμερα.
ΧΡΗΣΤΟΣ ΠΑΡΙΔΗΣ
«Οιδίπους Τύραννος» και «Οιδίπους επί Κολωνώ» του Σοφοκλή: Η άνοδος, πτώση και η αποθέωση

Αρχαίο Δράμα Explained / «Οιδίπους Τύραννος» και «Οιδίπους επί Κολωνώ» του Σοφοκλή: Η άνοδος, η πτώση και η αποθέωση

Τι μας μαθαίνει η ιστορία του Οιδίποδα, ενός ανθρώπου που έχει τα πάντα και τα χάνει εν ριπή οφθαλμού; Η κριτικός θεάτρου Λουίζα Αρκουμανέα επιχειρεί μια θεωρητική ανάλυση του έργου του Σοφοκλή.
ΛΟΥΙΖΑ ΑΡΚΟΥΜΑΝΕΑ
Αλίκη Βουγιουκλάκη: Στη ζωή έσπαγε τα ταμπού, στο θέατρο τα ταμεία

Θέατρο / Αλίκη Βουγιουκλάκη: Πώς έσπαγε τα ταμεία στο θέατρο επί 35 χρόνια

Για δεκαετίες έχτισε, με το αλάνθαστο επιχειρηματικό της ένστικτο, μια σχέση με το θεατρικό κοινό που ακολουθούσε υπνωτισμένο τον μύθο της εθνικής σταρ. Η πορεία της ως θιασάρχισσας μέσα από παραστάσεις-σταθμούς και τις μαρτυρίες συνεργατών της.
ΧΡΗΣΤΟΣ ΠΑΡΙΔΗΣ
Νίκος Καραθάνος: «Εμείς είμαστε οι χώρες, τα κείμενα, οι πόλεις, εμείς είμαστε οι μύθοι»

Θέατρο / Νίκος Καραθάνος: «Εμείς είμαστε οι χώρες, τα κείμενα, οι πόλεις, εμείς είμαστε οι μύθοι»

Στον πολυαναμενόμενο «Οιδίποδα» του Γιάννη Χουβαρδά, ο Νίκος Καραθάνος επιστρέφει, 23 χρόνια μετά, στον ομώνυμο ρόλο, ακολουθώντας την ιστορία από το τέλος προς την αρχή και φωτίζοντας το ανθρώπινο βάθος μιας τραγωδίας πιο οικείας απ’ όσο νομίζουμε.
ΑΡΓΥΡΩ ΜΠΟΖΩΝΗ
Ένα δώρο που άργησε να φτάσει

Θέατρο / «Κοιτάξτε πώς φέρονταν οι αρχαίοι στους ξένους! Έτσι πρέπει να κάνουμε κι εμείς»

Ένα δώρο που έφτασε καθυστερημένα, μόλις είκοσι λεπτά πριν το τέλος της παράστασης - Κριτική της Λουίζας Αρκουμανέα για το «ζ-η-θ, ο Ξένος» σε σκηνοθεσία Μιχαήλ Μαρμαρινού.
ΛΟΥΙΖΑ ΑΡΚΟΥΜΑΝΕΑ
Η Κασσάνδρα της Έβελυν Ασουάντ σημάδεψε το φετινό καλοκαίρι

Θέατρο / Η Κασσάνδρα της Έβελυν Ασουάντ σημάδεψε την «Ορέστεια»

Η «Ορέστεια» του Θεόδωρου Τερζόπουλου συζητήθηκε όσο λίγες παραστάσεις: ενθουσίασε, προκάλεσε ποικίλα σχόλια και ανέδειξε ερμηνείες υψηλής έντασης και ακρίβειας. Ξεχώρισε εκείνη της Έβελυν Ασουάντ, η οποία, ως Κασσάνδρα, ερμήνευσε ένα αραβικό μοιρολόι που έκανε πολλούς να αναζητήσουν το όνομά της. Το φετινό καλοκαίρι, η παράσταση επιστρέφει στη Θεσσαλονίκη, στους Δελφούς και στο αρχαίο θέατρο Φιλίππων.
M. HULOT
Η Λίνα Νικολακοπούλου υπογράφει και σκηνοθετεί τη μουσικοθεατρική παράσταση «Χορικά Ύδατα»

Θέατρο / «Χορικά Ύδατα»: Ο έμμετρος κόσμος της Λίνας Νικολακοπούλου επιστρέφει στη σκηνή

Τραγούδια που αποσπάστηκαν από το θεατρικό τους περιβάλλον επιστρέφουν στην πηγή τους, σε μια σκηνική τελετουργία γεμάτη εκπλήξεις που φωτίζει την τεράστια καλλιτεχνική παρακαταθήκη της στιχουργού.
ΑΡΓΥΡΩ ΜΠΟΖΩΝΗ
«Το ημέρωμα της στρίγγλας»: Ήταν ο Σαίξπηρ μισογύνης;

The Review / «Το ημέρωμα της στρίγγλας»: Ήταν ο Σαίξπηρ μισογύνης;

Γιατί εξακολουθεί να κερδίζει το σύγχρονο κοινό η διάσημη κωμωδία του Άγγλου βάρδου κάθε φορά που ανεβαίνει στη σκηνή; Ο Χρήστος Παρίδης και η Βένα Γεωργακοπούλου συζητούν με αφορμή την παράσταση που σκηνοθετεί η Εύα Βλασσοπούλου.
ΧΡΗΣΤΟΣ ΠΑΡΙΔΗΣ
«Darkest White»: Ένα σύμπαν που εξερευνά την ανθεκτικότητα και τη δύναμη της γυναίκας 

Θέατρο / «Darkest White»: Ο εμφύλιος από την πλευρά των χαμένων

Το έργο της Δαφίν Αντωνιάδου που θα δούμε στο Φεστιβάλ Αθηνών, εξερευνά μέσω προσωπικών και ιστορικών αναμνήσεων και μέσα από την ανθεκτικότητα και τη δύναμη της γυναικείας παρουσίας, ιστορίες εκτοπισμού και επιβίωσης. 
ΑΡΓΥΡΩ ΜΠΟΖΩΝΗ
Beytna: Μια παράσταση χορού που είναι στην ουσια ένα τραπέζι με φίλους

Φεστιβάλ Χορού Καλαμάτας / Beytna: Μια παράσταση χορού που είναι στην ουσία ένα τραπέζι με φίλους

Ο σπουδαίος λιβανέζος χορευτής και χορογράφος Omar Rajeh, επιστρέφει με την «Beytna», μια ιδιαίτερη περφόρμανς με κοινωνικό όσο και γαστριμαργικό αποτύπωμα, που θα παρουσιαστεί στο πλαίσιο του φετινού 31ου Διεθνούς Φεστιβάλ Χορού Καλαμάτας.
ΘΟΔΩΡΗΣ ΑΝΤΩΝΟΠΟΥΛΟΣ
Η νύφη και το «Καληνύχτα, Σταχτοπούτα»

Θέατρο / Η Καρολίνα Μπιάνκι παίρνει το ναρκωτικό του βιασμού επί σκηνής. Τι γίνεται μετά;

Μια παράσταση-περφόρμανς που μέσα από έναν εξαιρετικά πυκνό και γοητευτικό λόγο, ένα κολάζ από εικόνες, αναφορές, εξομολογήσεις, όνειρα και εφιάλτες μάς κάνει κοινωνούς μιας ακραίας εμπειρίας, χωρίς να σοκάρει.
ΛΟΥΙΖΑ ΑΡΚΟΥΜΑΝΕΑ