Best Of The Rest: Μάλερ, Συμφωνική της Βιέννης, Ριγκολέτο, Παλιές Μουσικές.

Best Of The Rest: Μάλερ, Συμφωνική της Βιέννης, Ριγκολέτο, Παλιές Μουσικές. Facebook Twitter
0
ΜΠΟΕΜ ΤΟΥ ΤΖΑΚΟΜΟ ΠΟΥΤΣΙΝΙ

Επανάληψη της περσινής επιτυχημένης παράστασης του Γκράχαμ Βικ: Η παράσταση, μια από τις πιο διάσημες του Πουτσίνι, παρουσιάζει την μποέμικη ζωή στο Kαρτιέ Λατέν του Παρίσιου, τον έρωτα, τη νιότη, τη φτώχια και την αγωνία.
10, 12, 14, 16, 18, 21 Οκτωβρίου , Εθνική Λυρική Σκηνή, Θέατρο Ολυμπία

ΜΑΡΤΙΝΟΣ ΤΙΡΙΜΟΣ

Στο πλαίσιο του κύκλου «Μεγάλοι Ερμηνευτές» ο διεθνής Κύπριος πιανίστας Μαρίνος Τιρίμος θα παίξει έργα Σούμπερτ, Σούμαν καθώς και τα «τραγούδια δίχως λόγια σε α' εκτέλεση», μια παραγγελία του Οργανισμού Μεγάρου Μουσικής στον Περικλή Κούκο.
Μαρτίνος Τιρίμος, 18 Οκτωβρίου , Μέγαρο Μουσικής

ΑΝΝΑ ΜΠΟΛΕΝΑ ΤΟΥ ΓΚΑΕΤΑΝΟ ΝΤΟΝΙΤΣΕΤΙ

Η πρώτη μεγάλη επιτυχία του Ντονιτσέτι παρουσιάζεται σε ημισκηνοθετημένη μορφή από την Εθνική Λυρική Σκηνή σε σκηνοθεσία Βασίλη Νικολαΐδη. Ο τραγικός έρωτας της Άννας Μπολένα, συζύγου του Ερρίκου του Η', με τον αγαπημένο της. Η παράσταση ήρθε πάλι στην επικαιρότητα χάρη στη μοναδική ερμηνεία της Μαρίας Κάλλας στη Σκάλα του Μιλάνου σε σκηνοθεσία του Βισκόντι, το 1957.
17, 19, 22 Οκτωβρίου, Εθνική Λυρική Σκηνή Θέατρο Ολύμπια 

ΟΡΧΗΣΤΡΑ ΔΩΜΑΤΙΟΥ ΜΑΛΕΡ

Ο διάσημος δεξιοτέχνης του βιολιού Christian Tetzlaff θα παίξει Βrahms, Boulez με την Ορχήστρα Δωματίου Μάλερ. Η συναυλία γίνεται στο πλαίσιο της σειράς «Κορυφαίοι βιολιστές της εποχής μας», όπου διάσημοι βιολιστές συμπράττουν με ορχήστρες δωματίου.
31 Οκτωβρίου, Μέγαρο Μουσικής

TEATRO DELUZIO ΜΕ ΤΟΥΣ FAMILIE FLOEZ

Ηθοποιία, χορό, ακροβατικά, κλόουν, μάσκες και μουσική συνδυάζει αυτή η πρωτότυπη και γεμάτη απρόοπτα παράσταση από το βερολινέζικο θίασο Familie Flöz. Τρεις ηθοποιοί παίζουν 29 διαφορετικούς ρόλους με gags και απρόοπτα.
6-7 Νοεμβρίου, Μέγαρο Μουσικής

ΧΟΡΟΘΕΑΤΡΟ ΚΛΑΟΥΝΤ ΓΚΕΪΤ

Το χοροθέατρο από την Ταϊβάν που φέρει το όνομα «Πύλη του σύννεφου» παρουσιάζει μια παράσταση με τίτλο «moon water». Πρόκειται για μια ποιητική απόδοση μεγάλων θεμάτων της φιλοσοφίας του ταοϊσμού.
27, 28, 29, 30 Νοεμβρίου, Μέγαρο Μουσικής

ΠΑΛΙΕΣ ΜΟΥΣΙΚΕΣ - ΝΕΩΤΕΡΙΚΕΣ ΕΡΜΗΝΕΙΕΣ

Έργα Χάιντν, Mότσαρτ και Ροσίνι από το διάσημο τσεμπαλίστα Κρίστοφερ Χόγκγουντ με το κουαρτέτο της Καμεράτας (1/12) και την Καμεράτα με τη Χορωδία της ΕΡΤ (4/12).
1, 4 Δεκεμβρίου

ΣΥΜΦΩΝΙΚΗ ΟΡΧΗΣΤΡΑ ΤΗΣ ΒΙΕΝΝΗΣ

Στο πλαίσιο του κύκλου «Μεγάλες Ορχήστρες - Μεγάλοι Μαέστροι» η Συμφωνική Όπερα της Βιέννης θα παίξει το κοντσέρτο για πιάνο αρ. 1 του Brahms και τη συμφωνία σε ρε ελάσσονα του Franck. Στο πιάνο θα είναι η Helene Grimaud.
Μέγαρο Μουσικής Αθηνών , 6, 7 Δεκεμβρίου, Μέγαρο Μουσικής 

ΡΙΓΚΟΛΕΤΟ ΤΟΥ ΤΖΟΥΖΕΠΕ ΒΕΡΝΤΙ

H τραγική ιστορία του Ριγκολέτο και του άδοξου έρωτα της κόρης του Γκίλντα για τον άκαρδο Δούκα θα ζωντανέψει για άλλη μια φορά στη νέα μεγάλη παραγωγή της διάσημης όπερας του Βέρντι σε σκηνοθεσία Νίκου Πετρόπουλου στο Θέατρο Ολύμπια λίγο πριν τα Χριστούγεννα.
19, 20, 21, 23, 26, 27, 28, 30 Δεκεμβρίου και 2, 3, 4, 6 Ιανουαρίου, Εθνική Λυρική Σκηνή, Θέατρο Ολύμπια

0

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Ιώκο Ιωάννης Κοτίδης: «Μοιράσου το τραύμα, αλλιώς δεν θα φύγει»

Θέατρο / Ιώκο Ιωάννης Κοτίδης: «Μοιράσου το τραύμα, αλλιώς δεν θα φύγει»

Με αφορμή τον ρόλο του ως ενός θύματος βιασμού που ζητά δικαίωση σε ένα «ναρκοθετημένο» δικαστήριο, o ηθοποιός μιλάει για τον τρόπο που προσέγγισε τη σεξουαλική βία σε μια παράσταση δύσκολη, αλλά και «μοιρασιάς».
ΘΟΔΩΡΗΣ ΑΝΤΩΝΟΠΟΥΛΟΣ
Ντέπυ Γοργογιάννη: «Ο intimacy coordinator θα ενταχθεί και στη δική μας κουλτούρα»

Θέατρο / Πώς γυρίζουμε σήμερα μια σκηνή βιασμού;

Το θέατρο και ο κινηματογράφος διεθνώς επανεξετάζουν τον τρόπο με τον οποίο στήνονται οι ερωτικές και βίαιες σκηνές: μέχρι ποιο σημείο μπορεί να εκτεθεί ένα σώμα; Η Ντέπυ Γοργογιάννη εξηγεί τον ρόλο του intimacy coordinator και τον τρόπο που τίθενται τα όρια.
ΧΡΗΣΤΟΣ ΠΑΡΙΔΗΣ
Αγγελική Στελλάτου

Οι Αθηναίοι / Αγγελική Στελλάτου: «Έχει σημασία να μιλήσω για μένα;»

Το άστρο της ξεχώρισε δίπλα στον Δημήτρη Παπαιωάννου τα πρώτα χρόνια της Ομάδας Εδάφους. Μετά, διέγραψε τη δική της αταλάντευτη πορεία. Η Αγγελική Στελλάτου αφηγείται τη ζωή της στη LiFO, αν και πιστεύει ότι δεν «έχει σημασία να μιλάμε για εμάς σε έναν κόσμο όπου συμβαίνουν πράγματα τρομακτικά»
ΑΡΓΥΡΩ ΜΠΟΖΩΝΗ
Ο Αντώνης Αντωνόπουλος διαβάζει την «Τελευταία μαγνητοταινία του Κραπ» του Σάμιουελ Μπέκετ

Lifo Videos / Ο Αντώνης Αντωνόπουλος διαβάζει την «Τελευταία μαγνητοταινία του Κραπ»

Σε ένα από τα σημαντικότερα έργα του Σάμιουελ Μπέκετ, μια σπουδαία μελέτη για τη θνητότητα, τη δημιουργικότητα και τη μνήμη, ένας 69χρονος άνδρας κάθεται μόνος του στα γενέθλιά του και ακούει ηχογραφήσεις του παρελθόντος του.
ΑΡΓΥΡΩ ΜΠΟΖΩΝΗ
Ήρα Κατσούδα: «Ένα αστείο δεν μπορεί να καταστρέψει τον κόσμο»

Θέατρο / Ήρα Κατσούδα: «Ένα αστείο δεν μπορεί να καταστρέψει τον κόσμο»

Η stand up κωμικός μιλά για την ελευθερία που κρύβεται στις «άχρηστες σκέψεις», για τη θέση των γυναικών στην κωμωδία και για το πώς το γέλιο μπορεί να γίνει εργαλείο αυτογνωσίας, χωρίς να χάνει ποτέ τη χαρά του.
ΣΩΤΗΡΗΣ ΒΑΛΑΡΗΣ
«Kontakthof»: Το έργο της Pina Bausch στο Εθνικό Θέατρο με ελληνικό θίασο

Χορός / «Kontakthof»: Το έργο της Pina Bausch στο Εθνικό Θέατρο με ελληνικό θίασο

Το έργο-σταθμός της γυναίκας που ανανέωσε την τέχνη του χορού δεν σταμάτησε από τα '70s να συναρπάζει το κοινό και να παραμένει «νέο» και επίκαιρο. Αυτόν τον Δεκέμβριο το Pina Bausch Foundation αναβιώνει τo «Kontakthof» στο Εθνικό Θέατρο με Έλληνες ηθοποιούς. Η LiFO μπήκε στις πρόβες και μίλησε με τους βασικούς συντελεστές.
ΑΡΓΥΡΩ ΜΠΟΖΩΝΗ
ΕΠΕΞ Γιάννης Μπέζος

Οι Αθηναίοι / Γιάννης Μπέζος: «Ίσως είμαι λίγο παλιομοδίτης»

Δεν έκανε ποτέ διαχωρισμούς ανάμεσα στο εμπορικό και το ποιοτικό. Πιστεύει πως κάνει μια παράξενη και αιρετική δουλειά: να πείσει τον θεατή να ξεχάσει πως είναι ο Μπέζος που πάρκαρε το αυτοκίνητό του έξω από το θέατρο - και να τον ταξιδέψει σε έναν άλλο κόσμο. Είναι ο Αθηναίος της εβδομάδας.
ΑΡΓΥΡΩ ΜΠΟΖΩΝΗ
Τhis that keeps on – a personal archaeology –

Θέατρο / H ανασκαφή του Δημήτρη Παπαϊωάννου σε μια γη που έχει το σχήμα της καρδιάς

Ο Δημήτρης Παπαϊωάννου δημιούργησε ένα νέο πρότζεκτ κατόπιν ανάθεσης του Μουσείου Κυκλαδικής Τέχνης για τα σαράντα χρόνια από την ίδρυσή του, που το κοινό θα έχει την ευκαιρία να δει σε μια και μοναδική παράσταση στο Ωδείο Ηρώδου Αττικού.
ΘΟΔΩΡΗΣ ΑΝΤΩΝΟΠΟΥΛΟΣ
Μεγάλες παραγωγές, γυναίκες στη σκηνοθεσία - Η θεατρική σεζόν ανοίγει δυναμικά

Θέατρο / Μεγάλες παραγωγές, γυναίκες στη σκηνοθεσία - Η θεατρική σεζόν ανοίγει δυναμικά

Διεθνείς σκηνοθέτες και σχήματα, δυνατά καστ, κλασικά και σύγχρονα έργα Ελλήνων και ξένων συγγραφέων: Το φθινοπωρινό ρεπερτόριο των αθηναϊκών σκηνών το λες και φιλόδοξο.
ΑΡΓΥΡΩ ΜΠΟΖΩΝΗ
Βέντερς, Σουίντον, Ροντρίγκες, Λάνθιμος και Αγγελάκας: Αυτό είναι το φετινό πρόγραμμα της Στέγης

Θέατρο / Σουίντον, Λάνθιμος, Βέντερς, Ροντρίγκες και Αγγελάκας: Το φετινό πρόγραμμα της Στέγης

Η Στέγη γιορτάζει τα 15 χρόνια της με ένα πρόγραμμα άκρως οικογενειακό, δημιουργικό και, όπως πάντα, με πολλές εκπλήξεις και απρόσμενες συναντήσεις δημιουργών.
ΑΡΓΥΡΩ ΜΠΟΖΩΝΗ
Όταν ο Χίτλερ (σχεδόν) συνάντησε τον Φρόιντ

Θέατρο / Όταν ο Χίτλερ (σχεδόν) συνάντησε τον Φρόιντ

Τέσσερις φορές βρέθηκαν στο ίδιο μέρος ο Χίτλερ και ο Φρόιντ. Τι θα γινόταν αν είχαν συναντηθεί; Αυτό επιχειρεί να διανοηθεί το θεατρικό έργο «Ο δρ Φρόιντ θα σας δει τώρα, κυρία Χίτλερ» που ανεβαίνει αυτές τις μέρες στο Λονδίνο.
THE LIFO TEAM
Ελένη Ερήμου: «Οι άνθρωποι δεν ντρέπονται για τίποτα πια»

Θέατρο / Ελένη Ερήμου: «Οι άνθρωποι δεν ντρέπονται για τίποτα πια»

Παραμένει μέχρι σήμερα μία από τις ομορφότερες γυναίκες που πέρασαν από το ελληνικό θέατρο και το σινεμά. Από νωρίς επέλεξε να ζει και έξω από το θεατρικό συνάφι. «Δεν μπορώ να ξυπνάω κάθε πρωί και να αναρωτιέμαι τι θα παίξω ή που θα παίξω» δηλώνει ενώ θεωρεί τη μοναχικότητα πηγή δημιουργικότητας. Η Ελένη Ερήμου αφηγείται τη ζωή της στη LifO.
ΑΡΓΥΡΩ ΜΠΟΖΩΝΗ
Αλεξάνδρα Λαδικού: «Δεν νοσταλγώ τίποτα. Πέρασα και ωραία και καλά»

Οι Αθηναίοι / Αλεξάνδρα Λαδικού: «Δεν νοσταλγώ τίποτα. Πέρασα και ωραία και καλά»

Ξεκίνησε από τα καλλιστεία, για μία ψήφο δεν στέφθηκε Μις Κόσμος, έπαιξε δίπλα στον Κουν, υπήρξε μούσα του Τάκη Κανελλόπουλου, αλλά κυρίως του Ανδρέα Βουτσινά. Στα 92 της ακόμα οδηγεί και παρακολουθεί θέατρο, ελπίζοντας πάντα να βρει καλά στοιχεία, ακόμα και σε κακές παραστάσεις.
ΧΡΗΣΤΟΣ ΠΑΡΙΔΗΣ
Μπομπ Γουίλσον

Απώλειες / Μπομπ Γουίλσον (1941-2025): Το προκλητικό του σύμπαν ήταν ένα και μοναδικό

Μεγάλωσε σε μια κοινότητα όπου το θέατρο θεωρούνταν ανήθικο. Κι όμως, με το ριζοσπαστικό του έργο σφράγισε τη σύγχρονη τέχνη του 20ού αιώνα, σε παγκόσμιο επίπεδο. Υποκλίθηκε πολλές φορές στο αθηναϊκό κοινό – και εκείνο, κάθε φορά, του ανταπέδιδε την τιμή.
ΑΡΓΥΡΩ ΜΠΟΖΩΝΗ