25 χρόνια Birmingham Royal Ballet - μια επέτειος σε αριθμούς

25 χρόνια Birmingham Royal Ballet - μια επέτειος σε αριθμούς Facebook Twitter
Faster. Φωτο: Bill Cooper
0

Εδώ και ένα τέταρτο του αιώνα, το βασιλικό μπαλέτο Wells Sadler μετακόμισε από το Λονδίνο στο νέο σπίτι του στο Birmingham Hippodrome. Το Birmingham Royal Ballet (BRB) είναι ένα από τα μεγαλύτερα μπαλέτα του Ηνωμένου βασιλείου μαζί με τα The Royal Ballet, English National Ballet και τα Scottish Ballet. Ιδρύθηκαν το 1946 και το 1990 μετακόμισαν ως ανεξάρτητα μπαλέτα στο Μπέρμινγκχαμ. Για να γιορτάσουν τα 25 χρόνια τους στην πόλη έδωσαν μια λίστα με αριθμούς για να μετρήσει κάποιος την κάθε προσπάθειά τους. Ένας πολύ ευφάνταστος τρόπος γενεθλίων!

62.500

ζευγάρια πουέντ έχουν χρησιμοποιηθεί κατά τη διάρκεια των 25 ετών, με ρυθμό 2.500 ζευγάρια το χρόνο.

10.000

κοστούμια έχουν αποθηκευθεί από το BRB, κυρίως σε μια αποθήκη στο Dudley.

2.500

δοχεία λακ έχουν χρησιμοποιηθεί από το τμήμα περουκών για πάνω από 25 χρόνια.

25 χρόνια Birmingham Royal Ballet - μια επέτειος σε αριθμούς Facebook Twitter
Η σχολή μπαλέτου. Φωτο: Johan Persson

1.164

ζευγάρια πουέντ έχουν χρησιμοποιηθεί μόνο για το ρόλο της Οντί/Οντέτ στη Λίμνη των Κύκνων από το 1990. Η βασική χορεύτρια αυτού του ρόλου χρησιμοποιεί δυο ζευγάρια σε κάθε παράσταση.

1.000

1.000 περούκες είναι αποθηκευμένες στο θέατρο, και όλες είναι κατασκευασμένες από φυσική τρίχα. Η μεγαλύτερη περούκα έχει μαλλιά  μακρύτερα από ένα μέτρο.

720

δοχεία από ασημένια βαφή σώματος έχουν χρησιμοποιηθεί από τους χορευτές που παίζουν στον Καρυοθραύστη τις νιφάδες του χιονιού.

582

παραστάσεις της Λίμνης των Κύκνων έχουν δοθεί μέσα στα 25 χρόνια, σε 14 διαφορετικές χώρες, συμπεριλαμβανομένων της Ταϊλάνδης, των  ΗΠΑ, της Νότια Κορέας, του Ισραήλ, της Ιαπωνία και της Νέας Ζηλανδίας.

500

κοστούμια απαιτούνται για την τριών πράξεων παράσταση της Λίμνης των κύκνων.

25 χρόνια Birmingham Royal Ballet - μια επέτειος σε αριθμούς Facebook Twitter
Καρυοθραύστης

494

παραστάσεις θα συμπληρώσει ο Καρυοθραύστης πριν από  το τέλος του 2015, τις 429 στο Birmingham Hippodrome.

351

ημέρες τον χρόνο λειτουργεί η σχολή των μπαλέτων καθημερινά από το 1990, με ρυθμό 7,5 ώρες την εβδομάδα, 337,5 ώρες ετησίως και 8,437.5 ώρες σε 25 χρόνια.

225

εβδομάδες παραστάσεων έχουν συμπληρωθεί στο Birmingham Hippodrome, σπίτι των μπαλέτων του Μπέρμινγκχαμ.

139

διαφορετικά μπαλέτα παρουσιάστηκαν από το BRB στη στέγη τους.

51

νέες χορογραφίες για μπαλέτο  έκαναν πρεμιέρα στο BRB από 21 χορογράφους, συμπεριλαμβανομένων 21 νέων χορογραφιών για μπαλέτο του David Bintley. 

25 χρόνια Birmingham Royal Ballet - μια επέτειος σε αριθμούς Facebook Twitter
The Prince of Pagoda. Φωτο: Roy Smiljanic
25 χρόνια Birmingham Royal Ballet - μια επέτειος σε αριθμούς Facebook Twitter
The King Dances and Carmina burana. Φωτο: Bill Cooper
25 χρόνια Birmingham Royal Ballet - μια επέτειος σε αριθμούς Facebook Twitter
Λίμνη των κύκνων
25 χρόνια Birmingham Royal Ballet - μια επέτειος σε αριθμούς Facebook Twitter
Πουέντ
25 χρόνια Birmingham Royal Ballet - μια επέτειος σε αριθμούς Facebook Twitter
Hippodrome
25 χρόνια Birmingham Royal Ballet - μια επέτειος σε αριθμούς Facebook Twitter
Κοστούμια από την παράσταση "Cinderella"
0

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Αργύρης Ξάφης: «Η φράση “πάμε κι ό,τι γίνει” είναι ενδεικτική μιας νοοτροπίας που μας έχει γαμήσει σε αυτή τη χώρα σε κάθε επίπεδο»

Θέατρο / Αργύρης Ξάφης: «Να μου προτείνουν τι; Να αναλάβω το Εθνικό; Δεν με ενδιαφέρει»

Το «Πιο όμορφο σώμα που έχει βρεθεί ποτέ σε αυτό το μέρος» είναι από τις πιο επιτυχημένες παραστάσεις της σεζόν και με την ευκαιρία βρεθήκαμε με τον Αργύρη Ξάφη στο θέατρο Θησείο.
ΘΟΔΩΡΗΣ ΑΝΤΩΝΟΠΟΥΛΟΣ
Τι συμβαίνει με το Θεατρικό Μουσείο;

Θέατρο / Τι συμβαίνει με το Θεατρικό Μουσείο;

Η υπουργός Πολιτισμού, Λίνα Μενδώνη, μιλά για τις εργασίες μεταστέγασής του στην οικία Αλεξάνδρου Σούτσου, για την πολύτιμη αρχειακή συλλογή αλλά και για το τι αναμένεται να γίνει με τα καμαρίνια σπουδαίων ηθοποιών.
ΓΙΑΝΝΗΣ ΠΑΝΤΑΖΟΠΟΥΛΟΣ
Περιμένοντας τον Γκοντό του Θεόδωρου Τερζόπουλου

Θέατρο / «Περιμένοντας τον Γκοντό»: Ο Θεόδωρος Τερζόπουλος ανατρέπει όσα γνωρίζαμε για το αριστούργημα του Μπέκετ

Ένα ταξίδι, μια παράσταση, μια συνάντηση με τον σημαντικότερο εν ζωή Έλληνα σκηνοθέτη: από το Μιλάνο στην Αθήνα, από το Piccolo Teatro στη Στέγη του Ιδρύματος Ωνάση, το «Περιμένοντας τον Γκοντό» του Θεόδωρου Τερζόπουλου προσφέρει μια ριζοσπαστική ανάγνωση του έργου του Μπέκετ.
ΛΟΥΙΖΑ ΑΡΚΟΥΜΑΝΕΑ
Σαν πλοίο που ναυάγησε, σα νούφαρο που μάδησε

Κριτική Θεάτρου / Σαν πλοίο που ναυάγησε, σαν νούφαρο που μάδησε

Επιχειρώντας να αποδώσει τη «φαινομενικά ασύνδετη μορφή ενός ονείρου που υπακούει στη δική του λογική», όπως αναφέρει ο Στρίνμπεργκ στο «Ονειρόδραμα», η Γεωργία Μαυραγάνη επέλεξε να μιλήσει για το ίδιο το θέατρο.
ΛΟΥΙΖΑ ΑΡΚΟΥΜΑΝΕΑ
42' με τον Βασίλη Βηλαρά

Θέατρο / Βασίλης Βηλαράς: «Το θέατρο είναι ένα ομοφοβικό και χοντροφοβικό επάγγελμα»

Στην Πειραματική Σκηνή του Εθνικού Θεάτρου και στον «Καταποντισμό» ο ηθοποιός και σκηνοθέτης φέρνει στο φως μαρτυρίες από την γκέι Ελλάδα της Μεταπολίτευσης μέσα από επιστολές που στάλθηκαν στο περιοδικό ΑΜΦΙ, το πρώτο μέσο που άρθρωσε δημόσια λόγο στην Ελλάδα για την εμπειρία των ΛΟΑΤΚΙ+ ατόμων.
ΑΡΓΥΡΩ ΜΠΟΖΩΝΗ
Καύσωνας: Το όνειρο και ο εφιάλτης του ελληνικού καλοκαιριού σε μια παράσταση

Θέατρο / Καύσωνας: Το όνειρο και ο εφιάλτης του ελληνικού καλοκαιριού σε μια παράσταση

Βασισμένος σε διηγήματα της Βίβιαν Στεργίου, μέσα από αποσπασματικές αφηγήσεις χαρακτηριστικών συμπεριφορών ντόπιων, τουριστών και expats, ο σκηνοθέτης Γιάννης Παναγόπουλος διερευνά τη μεταβατική φάση από τα ’90s μέχρι το 2020, μιλώντας για την πραγματικότητα της γενιά του -των millennials- στην παράσταση που ανεβαίνει στη Στέγη του Ιδρύματος Ωνάση.
ΧΡΗΣΤΟΣ ΠΑΡΙΔΗΣ
«Οι γριές που μαζεύουν την τσουκνίδα», μάγισσες και μαγείρισσες της μυστικής Θεσσαλίας

Θέατρο / «Οι γριές που μαζεύουν την τσουκνίδα», οι μάγισσες και οι μαγείρισσες της μυστικής Θεσσαλίας σε μια παράσταση

Με έμπνευση από τη θεσσαλική λαογραφία και σε σύγχρονη σκηνική φόρμα, ο Κωνσταντίνος Ντέλλας σκηνοθετεί μια παράσταση για τις αόρατες γυναίκες της παράδοσης, αποκαλύπτοντας την κοινωνική απομόνωση, τον παραγκωνισμό τους, ακόμα και την απόκρυψη του γυναικείου σώματος.
ΑΡΓΥΡΩ ΜΠΟΖΩΝΗ
Ράνια Σχίζα: «Να γουστάρεις, αυτό είναι το κέρδος. Μόνο έτσι προχωράς στη ζωή»

Θέατρο / Ράνια Σχίζα: «Να γουστάρεις, αυτό είναι το κέρδος. Μόνο έτσι προχωράς στη ζωή»

Μια ηθοποιός με λεπτές ποιότητες, εξαιρετικές συνεργασίες, επιμονή και πάθος μιλά για την επιλογή της να δώσει προτεραιότητα στην οικογένειά της σε πολλές φάσεις της καριέρας της.
ΑΡΓΥΡΩ ΜΠΟΖΩΝΗ
Ένας λυκάνθρωπος πρωταγωνιστεί στη νέα, απίστευτη παράσταση του Ευριπίδη Λασκαρίδη

Θέατρο / Ένας λυκάνθρωπος πρωταγωνιστεί στη νέα, απίστευτη παράσταση του Ευριπίδη Λασκαρίδη

Ο τρόμος στο θέατρο και τον κινηματογράφο, η περίοδος γύρω από τον Β’ Παγκόσμιο Πόλεμο και ο γερμανικός εξπρεσιονισμός, οι εικαστικές τέχνες, τα αμερικανικά μιούζικαλ και οι μεταμορφώσεις χωράνε στο «Lapis Lazuli» που ανεβαίνει στη Στέγη του Ιδρύματος Ωνάση.
M. HULOT