15 παραστάσεις που ξεχώρισαν και επιστρέφουν το φθινόπωρο

15 παραστάσεις που ξεχώρισαν και επιστρέφουν το φθινόπωρο Facebook Twitter
Απόψε αυτοσχεδιάζουμε, Φωτο: Πάτροκλος Σκαφίδας
0

Απόψε αυτοσχεδιάζουμε

Ο πολυδιάστατος σκηνοθέτης Δημήτρης Μαυρίκιος, γνώστης σε βάθος της περίπτωσης Πιραντέλλο, έφερε πέρσι τον Σικελό δραματουργό στο Εθνικό Θέατρο με μια παράσταση ύμνο στο θέατρο και στους ανθρώπους του. Η μουσική του Μάνου Χατζιδάκι και οι ερμηνείες της Ράνιας Οικονομίδη, της Λυδίας Φωτοπούλου και του Γιάννη Βογιατζή ισχυροποίησαν ακόμα περισσότερο το έργο που επιστρέφει στη σκηνή στα μέσα Σεπτεμβρίου.

Από 18 Σεπτεμβρίου στο Εθνικό Θέατρο.

Ξύπνα Βασίλη

15 παραστάσεις που ξεχώρισαν και επιστρέφουν το φθινόπωρο Facebook Twitter
Φωτο: Πάτροκλος Σκαφίδας


Πιστός στην ιδιόχειρη θεατρική του φόρμα, ο Άρης Μπινιάρης φέρνει στη σκηνή την ατμόσφαιρα των σίξτις με διάθεση ευρηματική. Εμβαθύνει, βλέπει πέραν της εξιδανικευμένης εγγραφής μιας εποχής στο συλλογικό ασυνείδητο. Με ματιά σύγχρονη αποκρυπτογραφεί το ιδιότυπο ύφος του Δημήτρη Ψαθά που μιλά για τα «σοβαρά» μπλέκοντας το γέλιο με το σφίξιμο στο στομάχι.

Από 2 Οκτωβρίου στο Εθνικό θέατρο.

Ποιος σκότωσε το σκύλο τα μεσάνυχτα

15 παραστάσεις που ξεχώρισαν και επιστρέφουν το φθινόπωρο Facebook Twitter
Φωτο: Δομνίκη Μητροπούλου


Είναι 7 λεπτά μετά τα μεσάνυχτα. Ο 15χρονος Κρίστοφερ στέκεται δίπλα στον σκοτωμένο σκύλο της γειτόνισσάς του, της κ. Σίαρς, που τον έχουν καρφώσει με ένα δικράνι. Η κ. Σίαρς θα καλέσει την αστυνομία, και ο Κρίστοφερ για πρώτη φορά στη ζωή του θα οδηγηθεί στο αστυνομικό τμήμα, όπου θα του γίνει σύσταση. Παρά την απαγόρευση του πατέρα του, ο Κρίστοφερ αποφασίζει να λύσει το μυστήριο του σκοτωμένου σκύλου, γιατί πιστεύει πως ο δολοφόνος πρέπει να βρεθεί και να τιμωρηθεί. Το ξεχωριστό μυθιστόρημα του Mark Haddon σκηνοθετεί ο Βαγγέλης Θεοδωρόπουλος με τον Γιάννη Νιάρρο στον ρόλο του 15χρονου εφήβου με αυτισμό.

Από 2 Οκτωβρίου στο θέατρο Τζένη Καρέζη.

Η αρχή του Αρχιμήδη

15 παραστάσεις που ξεχώρισαν και επιστρέφουν το φθινόπωρο Facebook Twitter
Φωτο: Πάτροκλος Σκαφίδας


Με επίκαιρο θέμα και εξαιρετική ερμηνεία από τον Μιχάλη Συριόπουλο «Η αρχή του Αρχιμήδη» έκανε αίσθηση την περασμένη σεζόν. Το έργο του καταξιωμένου Ισπανού Ζουσέπ Μαρία Μιρό ξεκινά με την υποψία σεξουαλικής παρενόχλησης ενός παιδιού από έναν δάσκαλο κολύμβησης και συνεχίζει με μια σειρά εκρηκτικών συζητήσεων για να έρθουν στην επιφάνεια καχυποψίες, προκαταλήψεις και φόβοι.

Από 3 Οκτωβρίου στο Skrow.

Ο Θείος Βάνιας

15 παραστάσεις που ξεχώρισαν και επιστρέφουν το φθινόπωρο Facebook Twitter
Φωτο: Δομνίκη Μητροπούλου


Ο θείος Βάνιας σε σκηνοθεσία Μαρίας Μαγκανάρη, που συζητήθηκε πολύ την περασμένη σεζόν, εντάσσεται στο ρεπερτόριο του Θεάτρου του Νέου Κόσμου και παρουσιάζεται στο Bios. Στο κλασικό έργο του Τσέχωφ τους κεντρικούς ρόλους ενσαρκώνουν ο Κώστας Κουτσολέλος, η Ανθή Ευστρατιάδου, η Σύρμω Κεκέ και ο Γιωργής Τσαμουρακάκης.

Από 2 Οκτωβρίου στο Bios.Main.

Το Ξύπνημα της Άνοιξης

15 παραστάσεις που ξεχώρισαν και επιστρέφουν το φθινόπωρο Facebook Twitter
Φωτο: Δομνίκη Μητροπούλου


Το ρέκβιεμ του Βέντεκιντ για το στραγγαλισμό της αθωότητας που καταγγέλλει τη συντηρητική κοινωνία σκηνοθετεί ο Δημήτρης Καραντζάς. Μέσα από σύντομες, αποσπασματικές εικόνες, παρακολουθούμε μια γενιά εφήβων να έρχονται αντιμέτωποι με τη διερεύνηση της σεξουαλικότητας, τη φιλία, το ρομαντισμό, τη βία, την αυτοκτονία, τον έρωτα και να ωθούνται εντέλει στον αφανισμό, μέσα από την πάλη τους να αναπνεύσουν σε μια ασφυκτική κοινωνία που προτείνει τη στέρηση της ανθρώπινης ιδιότητας.

Από 7 Οκτωβρίου στο Θέατρο Νέου Κόσμου.

Γίδα ή Ποια είναι η Σύλβια;

15 παραστάσεις που ξεχώρισαν και επιστρέφουν το φθινόπωρο Facebook Twitter
Φωτο: Αγγελική Κοκκοβέ


Έργο με έντονο χιούμορ, εκρηκτικούς χαρακτήρες, πανέξυπνους διαλόγους, σκληρότητα, αλλά ταυτόχρονα μεγάλη τρυφερότητα, η «Γίδα» του Εντουαρντ Άλμπι καταπιάνεται με όλα τα κρίσιμα ερωτήματα που βασανίζουν τον σύγχρονο άνθρωπο. Το τελευταίο έργο (2000) του βραβευμένου με τέσσερα Πούλιτζερ Αμερικάνου συγγραφέα σκηνοθετεί ο Νικορέστης Χανιωτάκης.

Από 7 Οκτωβρίου στο Θησείον.

Γιούγκερμαν

15 παραστάσεις που ξεχώρισαν και επιστρέφουν το φθινόπωρο Facebook Twitter
Φωτο: Βάσια Αναγνωστοπούλου


Ο Γιάννης Στάνκογλου και ένα cast 20 πρωταγωνιστών, με μερικές πολύ ενδιαφέρουσες αντικαταστάσεις, θα ξαναζωντανέψουν την συναρπαστική ιστορία του Φιλανδού «αλήτη αριστοκράτη». Το εμβληματικό μυθιστόρημα του Μ. Καραγάτση, ανεβαίνει ξανά από τον Οκτώβριο στο θέατρο Πορεία, σε σκηνοθεσία Δημήτρη Τάρλοου και διασκευή του βραβευμένου ποιητή Στρατή Πασχάλη.

Από 9 Οκτωβρίου στο Πορεία.

Masterclass

15 παραστάσεις που ξεχώρισαν και επιστρέφουν το φθινόπωρο Facebook Twitter
Στο ρόλο της Μαρίας Κάλλας, σε ένα ρεσιτάλ ερμηνείας, η Μαρία Ναυπλιώτου.


Το θεατρικό έργο του Αμερικανού συγγραφέα Terrence McNally, βασισμένο στο περίφημο σεμινάριο όπου δίδαξε η Μαρία Κάλλας στη Μουσική Σχολή Τζούλιαρντ της Νέας Υόρκης στις αρχές της δεκαετίας του '70 επιστρέφει, αυτή τη φορά στην μεγάλη σκηνή του Χορν. Στο ρόλο της Μαρίας Κάλλας, σε ένα ρεσιτάλ ερμηνείας, η Μαρία Ναυπλιώτου. Σκηνοθετεί ο Οδυσσέας Παπασπηλιόπουλος.

Από 9 Οκτωβρίου στο Θέατρο Δημήτρης Χορν.

Το δείπνο

15 παραστάσεις που ξεχώρισαν και επιστρέφουν το φθινόπωρο Facebook Twitter
Το Δείπνο.


Το μπεστ σέλερ του Ολλανδού Χέρμαν Κοχ, ένα συγκλονιστικό ψυχολογικό θρίλερ, γραμμένο το 2009 ανέβασε, για πρώτη φορά στην Ελλάδα, η Λιλλύ Μελεμέ την προηγούμενη θεατρική σεζόν. Η επιτυχία επαναλαμβάνεται με τους: Στέλιο Μαϊνα, Λάζαρο Γεωργακόπουλο, Αννα – Μαρία Παπαχαραλάμπους, Ευαγγελία Συριοπούλου και Γιώργο Κοτανίδη στη σκηνή. Δύο παντρεμένα ζευγάρια συναντιούνται για δείπνο σε ένα υπερπολυτελές εστιατόριο. Οι δύο άντρες είναι αδέρφια. Ο ένας, επιτυχημένος πολιτικός, φαβορί για την πρωθυπουργία της χώρας, και ο άλλος, καθηγητής Ιστορίας. Καθώς η ιεροτελεστία του δείπνου προχωρά, η ένταση κορυφώνεται επικίνδυνα, εν αναμονή του «κυρίως πιάτου», που δεν είναι άλλο, από το σκοτεινό μυστικό που συνδέει τα δύο ζευγάρια, και αφορά σε ένα αποτρόπαιο έγκλημα που έχουν διαπράξει τα παιδιά τους.

Από 9 Οκτωβρίου στο Σύγχρονο Θέατρο.

Μύρτος

15 παραστάσεις που ξεχώρισαν και επιστρέφουν το φθινόπωρο Facebook Twitter
Φωτο: Δομνίκη Μητροπούλου


Ο Παύλος Μάτεσις και η ομάδα 4frontal μας πηγαίνουν στο 1939, σε μια ελληνική κωμόπολη. Εκεί βρίσκουμε μια οικογένεια με μια κόρη φυλακισμένη λόγω αναπηρίας, μια μάνα που θεωρεί την ασχήμια αμάρτημα, έναν πατέρα επιρρεπή στη μοιχεία, μια υπηρέτρια που της σκοτώνουν το νόθο παιδί της και έναν ευνούχο, θρησκόληπτο υποτακτικό που παλεύει να καλύψει τις «βρομιές» τους, πριν γίνουν εφιάλτης.

Από 21 Οκτωβρίου στο Θέατρο Νέου Κόσμου.

Άνθρωποι και ποντίκια

15 παραστάσεις που ξεχώρισαν και επιστρέφουν το φθινόπωρο Facebook Twitter
Φωτο: Γιώργος Καπλανίδης


Το έργο του Στάινμπεκ μεταφέρθηκε στη σημερινή Αθήνα από την Σοφία Αδαμίδου και τον Βασίλη Μπισμπίκη που έστησαν μια από τις πιο δυνατές και ωμές παραστάσεις της περασμένης καλλιτεχνικής περιόδου. Μια μάντρα ανακύκλωσης, στην περιοχή του Βοτανικού δίπλα από τα hot spot των μεταναστών και προσφύγων, γίνεται ο χώρος μέσα στον οποίο οι ήρωες δουλεύουν σκληρά, συγκρούονται, παλεύουν, απογοητεύονται αλλά ταυτόχρονα ονειρεύονται και ελπίζουν.

Από 17 Οκτωβρίου στο Cartel.

 

Προσωπική συμφωνία

15 παραστάσεις που ξεχώρισαν και επιστρέφουν το φθινόπωρο Facebook Twitter
Φωτο: Πάτροκλος Σκαφίδας


Στη Ναζιστική Γερμανία, ο Βίλχελμ Φουρτβένγλερ θεωρείται ο σημαντικότερος Διευθυντής Ορχήστρας γι' αυτό και χαίρει της εύνοιας του Αδόλφου Χίτλερ. Μετά το τέλος του Β' Παγκοσμίου Πολέμου, στο κατεχόμενο Βερολίνο, ο Φουρτβένγκλερ θα κατηγορηθεί για τη σχέση του με το Ναζιστικό καθεστώς και θα υποβληθεί σε ανάκριση από τους Αμερικανούς. Ο Δημήτρης Μυλωνάς παρουσιάζει ξανά ένα έργο με ένταση και συγκινήσεις το οποίο βασίζεται σε πραγματικά γεγονότα.

Από 30 Οκτωβρίου στο Από Μηχανής Θέατρο.

Οι μίμοι

15 παραστάσεις που ξεχώρισαν και επιστρέφουν το φθινόπωρο Facebook Twitter
Φωτο: Μάρω Θωμά


Απολαυστικοί και απροσδόκητοι «Οι μίμοι» της Άννας Κοκκίνου βασίζονται στο σπουδαίο σατιρικό έργο του Ηρώνδα. Οι μίμοι ήταν σύντομοι θεατρικοί διάλογοι, που ζωντάνευαν μυθολογικά επεισόδια ή στιγμιότυπα του καθημερινού βίου. Το σύμπαν τους, πιο κοντά στις περιοχές της Νέας Κωμωδίας, έρχεται πληθωρικό και υποκριτικά ακραίο, ν' αποκαλύψει τις πρώτες ακόμα πηγές της έκφρασης, με επτά (όχι και τόσο καθημερινές) σκηνές καθημερινότητας. Μαστροποί, μεσίτρες, δάσκαλοι και βιοτέχνες, ζωντανεύουν την ατμόσφαιρα μιας πολιτείας που μοιάζει με τη δική μας.

Από 1 Νοεμβρίου στη Σφενδόνη.

Ύψωμα 731

15 παραστάσεις που ξεχώρισαν και επιστρέφουν το φθινόπωρο Facebook Twitter
Φωτο: Πάτροκλος Σκαφίδας


Μια νίκη του ελληνικού στρατού ενάντια στον Μουσολίνι ενέπνευσε την παράσταση του Αρη Μπινιάρη «Ύψωμα 731». Ο πολυσυζητημένος σκηνοθέτης δημιούργησε ξανά ένα εντελώς δικό του είδος μουσικοθεατρικής παράστασης, βασισμένης αυτή τη φορά σε απομνημονεύματα και μαρτυρίες από το 1941. Στο κέντρο της ιδιότυπης ροκ συναυλίας ο Κωνσταντίνος Σεβδαλής.

Από 4 Νοεμβρίου στο Πορεία.

Θέατρο
0

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

ΕΠΕΞ ΧΛΟΗ ΟΜΠΟΛΕΝΣΚΙ: Σκηνογράφος-ενδυματολόγος του θεάτρου και της όπερας

Οι Αθηναίοι / Χλόη Ομπολένσκι: «Τι είναι ένα θεατρικό έργο; Οι δυνατότητες που δίνει στους ηθοποιούς»

Ξεκίνησε την καριέρα της ως βοηθός της Λίλα ντε Νόμπιλι, υπήρξε φίλη του Γιάννη Τσαρούχη, συνεργάστηκε με τον Κάρολο Κουν και τον Λευτέρη Βογιατζή, δούλεψε με τον Φράνκο Τζεφιρέλι και, για περισσότερο από 20 χρόνια, με τον Πίτερ Μπρουκ. Η διεθνούς φήμης σκηνογράφος και ενδυματολόγος Χλόη Ομπολένσκι υπογράφει τα σκηνικά και τα κοστούμια στην «Τουραντότ» του Πουτσίνι και αφηγείται τη ζωή της στη LiFO.
ΧΡΗΣΤΟΣ ΠΑΡΙΔΗΣ
«Φάουστ» του Άρη Μπινιάρη, ένα μιούζικαλ από την Κόλαση

Θέατρο / Φάουστ: Ένα μιούζικαλ από την κόλαση

«Ζήσε! Μας λέει ο θάνατος, ζήσε!», είναι το ρεφρέν του τραγουδιού που επαναλαμβάνεται ξανά και ξανά, εν μέσω ομαδικών βακχικών περιπτύξεων – Κριτική της Λουίζας Αρκουμανέα για την παράσταση «Φάουστ» του Γκαίτε σε σκηνοθεσία Άρη Μπινιάρη στο Εθνικό Θέατρο.
ΛΟΥΙΖΑ ΑΡΚΟΥΜΑΝΕΑ
Η Αριάν Μνουσκίν τα βάζει με τους δράκους της Ιστορίας

Θέατρο / Η Αριάν Μνουσκίν τα βάζει με τους δράκους της Ιστορίας

Η μεγάλη προσωπικότητα του ευρωπαϊκού θεάτρου Αριάν Μνουσκίν επιστρέφει στο Φεστιβάλ Αθηνών με το Θέατρο του Ήλιου για να μιλήσουν για τα τέρατα της Ιστορίας που παραμονεύουν πάντα και απειλούν τον ελεύθερο κόσμο. Με αφορμή την παράσταση που αποθεώνει τη σημασία του λαϊκού θεάτρου στην εποχή μας μοιραζόμαστε την ιστορία της ζωής και της τέχνης της, έννοιες άρρηκτα συνδεδεμένες, που υπηρετούν με πάθος την πρωτοπορία, την εγγύτητα που δημιουργεί η τέχνη και τη μεγαλειώδη ουτοπία.
ΑΡΓΥΡΩ ΜΠΟΖΩΝΗ
ΕΠΕΞ ΤΙΤΛΟΙ ΣΤΟ ΤΕΛΟΣ Νίκος Χατζόπουλος

Νίκος Χατζόπουλος / «Αν σκέφτεσαι μόνο το ταμείο, κάποια στιγμή το ταμείο θα πάψει να σκέφτεται εσένα»

Ο Νίκος Χατζόπουλος έχει διανύσει μια μακρά πορεία ως ηθοποιός, σκηνοθέτης, μεταφραστής και δάσκαλος υποκριτικής. Μιλά στη LIFO για το πόσο έχει αλλάξει το θεατρικό τοπίο σήμερα, για τα πρόσφατα περιστατικά λογοκρισίας στην τέχνη, καθώς και για τις προσεχείς συνεργασίες του με τον Γιάννη Χουβαρδά και τον Ακύλλα Καραζήση.
ΑΡΓΥΡΩ ΜΠΟΖΩΝΗ
Τι θα δούμε φέτος στο Διεθνές Φεστιβάλ Χορού Καλαμάτας;

Χορός / Τι θα δούμε φέτος στο Διεθνές Φεστιβάλ Χορού Καλαμάτας;

Maguy Marin, Χρήστος Παπαδόπουλος, Damien Jalet, Omar Rajeh και άλλα εμβληματικά ονόματα του χορού πρωταγωνιστούν στις 20 παραστάσεις του φετινού προγράμματος του 31ου Διεθνούς Φεστιβάλ Χορού Καλαμάτας, που θα πραγματοποιηθεί από τις 18-27 Ιουλίου.
ΑΡΓΥΡΩ ΜΠΟΖΩΝΗ
«Μια άλλη Θήβα»: Η πιο αθόρυβη επιτυχία της θεατρικής Αθήνας

The Review / «Μια άλλη Θήβα»: Η παράσταση-φαινόμενο που ξεπέρασε τους 100.000 θεατές

O Χρήστος Παρίδης συνομιλεί με τη Βένα Γεωργακοπούλου για την θεατρική παράσταση στο Θεάτρο του Νέου Κόσμου, σε σκηνοθεσία Βαγγέλη Θεοδωρόπουλου, που διανύει πλέον την τρίτη της σεζόν σε γεμάτες αίθουσες. Ποιο είναι το μυστικό της επιτυχίας της; Το ίδιο το έργο ή οι δύο πρωταγωνιστές, ο Θάνος Λέκκας και ο Δημήτρης Καπουράνης, που καθήλωσαν το κοινό;
ΧΡΗΣΤΟΣ ΠΑΡΙΔΗΣ
«Διαβάζοντας Ευριπίδη καταλαβαίνεις πού πάτησε η ακροδεξιά»

Θέατρο / «Διαβάζοντας Ευριπίδη καταλαβαίνεις πού πάτησε η ακροδεξιά»

Η Μαρία Πρωτόπαππα σκηνοθετεί την «Ανδρομάχη» στην Επίδαυρο, με άντρες ηθοποιούς στους γυναικείους ρόλους, εξερευνώντας τις πολιτικές και ηθικές διαστάσεις του έργου του Ευριπίδη. Η δημοκρατία, η ελευθερία, η ηθική και η ευθύνη ηγετών και πολιτών έρχονται σε πρώτο πλάνο σε μια πολιτική και κοινωνική τραγωδία με πολυδιάστατη δομή.
ΑΡΓΥΡΩ ΜΠΟΖΩΝΗ
Η «Χρυσή Εποχή»

Αποστολή στο Νόβι Σαντ / Κωνσταντίνος Ρήγος: «Ήθελα ένα υπέροχο πάρτι όπου όλοι είναι ευτυχισμένοι»

Στη νέα παράσταση του Κωνσταντίνου Ρήγου «Χρυσή Εποχή», μια συμπαραγωγή της ΕΛΣ με το Φεστιβάλ Χορού Βελιγραδίου, εικόνες από μια καριέρα 35 ετών μεταμορφώνονται ‒μεταδίδοντας τον ηλεκτρισμό και την ενέργειά τους‒ σε ένα ολόχρυσο ξέφρενο πάρτι.
ΑΡΓΥΡΩ ΜΠΟΖΩΝΗ
CHECK Απόπειρες για τη ζωή της: Ψάχνοντας την αλήθεια για τις υπέροχες, βασανισμένες γυναίκες και τις τραγικές εμπειρίες τους

Θέατρο / Η βάρβαρη εποχή που ζούμε σε μια παράσταση

Ο Μάρτιν Κριμπ στο «Απόπειρες για της ζωή της» που ανεβαίνει στο Θέατρο Θησείον σκιαγραφεί έναν κόσμο όπου κυριαρχεί ο πόλεμος, ο θάνατος, η καταπίεση, η τρομοκρατία, η φτώχεια, ο φασισμός, αλλά και ο έρωτας.
ΑΡΓΥΡΩ ΜΠΟΖΩΝΗ
To νόημα τού να ανεβάζεις Πλάτωνα στην εποχή του ΤikTok

Άννα Κοκκίνου / To νόημα τού να ανεβάζεις το Συμπόσιο του Πλάτωνα στην εποχή του tinder

Η Άννα Κοκκίνου στη νέα της παράσταση αναμετριέται με το «Συμπόσιο» του Πλάτωνα και τις πολλαπλές όψεις του Έρωτα. Εξηγεί στη LiFO για ποιον λόγο επέλεξε να ανεβάσει το αρχαίο φιλοσοφικό κείμενο, πώς το προσέγγισε δραματουργικά και κατά πόσο παραμένουν διαχρονικά τα νοήματά του.
M. HULOT
«Άμα σε λένε “αδελφή”, πώς να δεχτείς την προσβολή ως ταυτότητά σου;»

Θέατρο / «Άμα σε λένε “αδελφή”, πώς να δεχτείς την προσβολή ως ταυτότητά σου;»

Η παράσταση TERAΣ διερευνά τις queer ταυτότητες και τα οικογενειακά τραύματα, μέσω της εμπειρίας της αναγκαστικής μετανάστευσης. Μπορεί τελικά ένα μέλος της ΛΟΑΤΚΙΑ+ κοινότητας να ζήσει ελεύθερα σε ένα μικρό νησί;
ΑΡΓΥΡΩ ΜΠΟΖΩΝΗ
Ο Αντώνης Αντωνόπουλος από μικρός είχε μια έλξη για τα νεκροταφεία ή Όλα είναι θέατρο αρκεί να στρέψεις το βλέμμα σου πάνω τους ή Η παράσταση «Τελευταία επιθυμία» είναι ένα τηλεφώνημα από τον άλλο κόσμο

Θέατρο / «Ας απολαύσουμε τη ζωή, γιατί μας περιμένει το σκοτάδι»

Ο Αντώνης Αντωνόπουλος, στη νέα του παράσταση «Τελευταία Επιθυμία», δημιουργεί έναν χώρο όπου ο χρόνος για λίγο παγώνει, δίνοντάς μας τη δυνατότητα να συναντήσουμε τους νεκρούς αγαπημένους μας.
ΑΡΓΥΡΩ ΜΠΟΖΩΝΗ
Όσα (δε) βλέπουν τα μέντιουμ

Θέατρο / Όσα (δε) βλέπουν τα μέντιουμ

«Δεν πηγαίνουμε ποτέ στη Μόσχα, όμως η επιθυμία γι’ αυτήν κυλάει διαρκώς μέσα μας» - Κριτική της Λουίζας Αρκουμανέα για τη sold-out παράσταση «Τρεις Αδελφές» του Τσέχοφ, σε σκηνοθεσία Μαρίας Μαγκανάρη στο Εθνικό Θέατρο.
ΛΟΥΙΖΑ ΑΡΚΟΥΜΑΝΕΑ
Θέμελης Γλυνάτσης: Ας ξεκινήσουμε με το να είμαστε πολύ πιο τολμηροί με τους ρόλους που δίνουμε στους νέους καλλιτέχνες, κι ας μην είναι τέλειοι

Θέατρο / Μια όπερα με πρωταγωνιστές παιδιά για πρώτη φορά στην Ελλάδα

Μεταξύ χειροποίητων σκηνικών και σκέψεων γύρω από τη θρησκεία και την εξουσία, «Ο Κατακλυσμός του Νώε» δεν είναι άλλη μια παιδική παράσταση, αλλά ανοίγει χώρο σε κάτι μεγαλύτερο: στη δυνατότητα τα παιδιά να γίνουν οι αυριανοί δημιουργοί, όχι απλώς οι θεατές.
ΧΡΗΣΤΟΣ ΠΑΡΙΔΗΣ