Το υπαίθριο σιδεράδικο της Ουκρανίας

Το υπαίθριο σιδεράδικο της Ουκρανίας Facebook Twitter
6

* Σιδεράδικο είναι το παλαιού τύπου γυμναστήριο, το λεγόμενο και σφιχτάδικο. Στην κλασική του μορφή, μεσουρανεί κατά την ένδοξη δεκαετία του 1980. Τα όργανα γυμναστικής είναι, με τα σημερινά κριτήρια, πρωτόγονα. Απουσιάζουν τα εξειδικευμένα και πανάκριβα φιρμάτα μηχανήματα. Κυλιόμενοι διάδρομοι δεν υπάρχουν, τα στατικά ποδήλατα είναι ελάχιστα και συνήθως χαλασμένα. Κυριαρχούν τα λεγόμενα ελεύθερα βάρη: αλτήρες και μπάρες σε τεράστια μεγέθη. Τα όργανα είναι πολλές φορές hand made, χειροποίητα, π.χ. ο μύθος θέλει τον Μπουρνάζο να κατασκεύασε μονάχος του, με τα χεράκια του, τις τροχαλίες και τα άλλα σιδερικά του γυμναστηρίου του, αυτά τα οποία ο γάλλος φιλόσοφας Pascal Bruckner έχει χαρακτηρίσει ως τα «σύγχρονα όργανα των βασανιστηρίων».

*Ο ορισμός του σιδεράδικου από το slang.gr

                                                                               

 

To Kachalka είναι ο ιερός βωμός των gym-freak Ουκρανών που θαυμάζουν τα γυμνασμένα κορμιά, αγνοούν τα χάι τεκ γυμναστήρια, σνομπάρουν το CrossFit και εξακολουθούν να έχουν πρότυπο τον Άρνολντ Σβαρτσενέγκερ. Δεκάδες άντρες κάθε ηλικίας συρρέουν καθημερινά εδώ και 35 χρόνια στο υπαίθριο γυμναστήριο με τα σκουριασμένα και ξεθωριασμένα μπλε όργανα για να χτίσουν μυς, να γυμναστούν παρέα και να κάνουν μεταξύ τους επίδειξη. Το γυμναστήριο βρίσκεται στο μικρό νησάκι Tuhev στο Κίεβο και κατασκευάστηκε από ιδιώτη ο οποίος ήταν λάτρης του body building. Σήμερα είναι γνωστό σαν Kachalka: Muscle Beach και εξακολουθεί να προσελκύει καθημερινά πολλούς άντρες, αλλά και λίγες γυναίκες που κάνουν την εμφάνισή τους για να γυμναστούν. Oι κάτοικοι της περιοχής ψιθυρίζουν πως οι γυναίκες το επισκέπτονται κυρίως για να γνωρίσουν και να φλερτάρουν με τους σκληρούς άντρες που ιδρώνουν όλη μέρα στο πάρκο.

 

Το υπαίθριο σιδεράδικο της Ουκρανίας Facebook Twitter

 

Το υπαίθριο σιδεράδικο της Ουκρανίας Facebook Twitter

 

Το υπαίθριο σιδεράδικο της Ουκρανίας Facebook Twitter

 

Το υπαίθριο σιδεράδικο της Ουκρανίας Facebook Twitter
Kirill Golovchenko—Kehrer

 

Το υπαίθριο σιδεράδικο της Ουκρανίας Facebook Twitter
Kirill Golovchenko—Kehrer

 

Το υπαίθριο σιδεράδικο της Ουκρανίας Facebook Twitter
Kirill Golovchenko—Kehrer

 

Το υπαίθριο σιδεράδικο της Ουκρανίας Facebook Twitter
Kirill Golovchenko—Kehrer

 

Το υπαίθριο σιδεράδικο της Ουκρανίας Facebook Twitter
Kirill Golovchenko—Kehrer

 

Το υπαίθριο σιδεράδικο της Ουκρανίας Facebook Twitter
Kirill Golovchenko—Kehrer

 

Το υπαίθριο σιδεράδικο της Ουκρανίας Facebook Twitter
Kirill Golovchenko—Kehrer

 

Το υπαίθριο σιδεράδικο της Ουκρανίας Facebook Twitter
Kirill Golovchenko—Kehrer

 

Το υπαίθριο σιδεράδικο της Ουκρανίας Facebook Twitter
Kirill Golovchenko—Kehrer

 

Το υπαίθριο σιδεράδικο της Ουκρανίας Facebook Twitter
Kirill Golovchenko—Kehrer

 

Το υπαίθριο σιδεράδικο της Ουκρανίας Facebook Twitter
Kirill Golovchenko—Kehrer

 

Το υπαίθριο σιδεράδικο της Ουκρανίας Facebook Twitter
Kirill Golovchenko—Kehrer

 

 

Φωτογραφία
6

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Ζήτημα ζωής και θανάτου: Το θρυλικό φωτογραφικό βιβλίο του Peter Hujar επανεκδίδεται μετά από σχεδόν μισό αιώνα

Φωτογραφία / Ζήτημα ζωής και θανάτου: Το θρυλικό φωτογραφικό βιβλίο του Peter Hujar επανεκδίδεται μετά από σχεδόν μισό αιώνα

Το λεύκωμα «Portraits in Life and Death» εξελίχθηκε σε θρύλο τις δεκαετίες μετά τον θάνατο του φωτογράφου το 1987 και έγινε το σύμβολο ενός χαμένου κόσμου που ζούσε και δημιουργούσε στο νεοϋρκέζικο downtown.
THE LIFO TEAM
Enri Canaj, φωτογράφος

Φωτογραφία / Enri Canaj: «Δεν έχω εξοικειωθεί με τον πόνο»

Ο φωτογράφος των ασπρόμαυρων κάδρων, που κατέγραψε την Ελλάδα της κρίσης και το μεταναστευτικό ζήτημα της Ευρώπης, μιλά για τη δική του πορεία μετανάστευσης, για το πώς ο ερχομός του από τα Τίρανα στην Αθήνα ήταν μια «έκρηξη» μέσα στο κεφάλι του. Και είναι ο Αθηναίος της εβδομάδας
M. HULOT
Οι φιναλίστ του διαγωνισμού φωτογραφίας Australian Life 2024 - σε εικόνες

Φωτογραφία / Η ζωή στην Αυστραλία μέσα από τον διαγωνισμό φωτογραφίας Australian Life 2024

Εκτροφή προβάτων, βρικόλακες στο σαλόνι, Αβορίγινες στη γη τους και στα σπίτια τους: Μια περιήγηση στην Αυστραλία μέσα από τις εικόνες των φιναλίστ του διαγωνισμού φωτογραφίας Australian Life 2024.
THE LIFO TEAM
Κοιτάζοντας τους άλλους: Η Μαρτίν Φρανκ στην Άνδρο 

Φωτογραφία / «Κοιτάζοντας τους άλλους»: Οι ανθρωποκεντρικές εικόνες της Μαρτίν Φρανκ σε μια έκθεση στην Άνδρο

Στη χώρα της Άνδρου, στο Μουσείο Σύγχρονης Τέχνης του Ιδρύματος Βασίλη και Ελίζας Γουλανδρή, 150 φωτογραφίες και αρχειακό υλικό αναδεικνύουν τη δημιουργική πορεία μιας καλλιτέχνιδας που παραμένει ελάχιστα γνωστή σήμερα στη διεθνή κοινότητα ενώ το έργο της συχνά ταυτίζεται με αυτό του Καρτιέ-Μπρεσόν.
ΧΡΗΣΤΟΣ ΠΑΡΙΔΗΣ
100 χρόνια από τη γέννηση του Ρόμπερτ Φρανκ

Φωτογραφία / 100 χρόνια από τη γέννηση του Ρόμπερτ Φρανκ

Κατέγραψε την πραγματική Αμερική, έβρισκε τους πιο συναρπαστικούς χαρακτήρες ανάμεσα στους λιγότερο προνομιούχους, κατάφερε να αλλάξει για πάντα την πορεία της φωτογραφίας και του κινηματογράφου.
ΕΠΙΜΕΛΕΙΑ: ΑΡΓΥΡΩ ΜΠΟΖΩΝΗ
Ο Μάρτιν Παρ επιστρέφει για να φωτογραφίσει το ελληνικό καλοκαίρι

Φωτογραφία / Ο Μάρτιν Παρ ετοιμάζεται να φωτογραφίσει ξανά το ελληνικό καλοκαίρι

Ένας από τους πιο σημαντικούς Βρετανούς φωτογράφους θα εκθέσει έργα του στο Hyper Hypo και θα υπογράψει βιβλία και αναμνηστικά που θα είναι διαθέσιμα για όλη τη διάρκεια του καλοκαιριού.
M. HULOT
Η φωτογραφική γλώσσα της Erieta Attali για το εφήμερο των τοπίων

ADM 2024: New Vision / Η φωτογραφική γλώσσα της Erieta Attali για το εφήμερο των τοπίων

Έχει αφιερώσει πάνω από δύο δεκαετίες στην εξερεύνηση της σχέσης ανάμεσα στην αρχιτεκτονική και το τοπίο και το πρωτοποριακό καλλιτεχνικό της έργο έχει χαράξει μια νέα πορεία στην αρχιτεκτονική φωτογραφία.
ERIETA ATTALI
Photography - A Queer History

Φωτογραφία / Η queer πλευρά της φωτογραφίας σε μια μνημειακή φωτογραφική έκδοση

Δύο Βρετανοί ιστορικοί τέχνης επιμελήθηκαν το «Photography – A Queer History», μια πολυεπίπεδη συλλογή αφιερωμένη στη φωτογραφία που προκαλεί τις κατεστημένες αντιλήψεις για τη σεξουαλικότητα, την ταυτότητα και την έκφραση φύλου.
ΘΟΔΩΡΗΣ ΑΝΤΩΝΟΠΟΥΛΟΣ

σχόλια

3 σχόλια