Στο κατάμεστο live του Sidarta και σ' ένα πάρτι σε μπουζουξίδικο της Λιοσίων

Δυο event της περασμένης βδομάδας: Sidarta και ένα κρυφό πάρτι Facebook Twitter
Κάθε γενιά έχει τους δικούς της αγαπημένους καλλιτέχνες και ο Sidarta είναι σίγουρα πολύ αγαπημένος για ένα μεγάλο μέρος των νέων ανθρώπων. Φωτ.: Ακίμ Τσατσούλης/OffBeat Records
0

«ΤΙΠΟΤΑ ΔΕΝ ΑΛΛΑΖΕΙ ΟΥΣΙΑΣΤΙΚΑ, παρότι τίποτα δεν φαίνεται να είναι το ίδιο», είναι η πρώτη σκέψη που έκανα όταν είδα την ουρά των νέων παιδιών, κυρίως εφηβικής ηλικίας, που περίμεναν υπομονετικά να μπουν στο Gagarin. Κάθε γενιά έχει τους δικούς της αγαπημένους καλλιτέχνες και ο Sidarta είναι σίγουρα πολύ αγαπημένος για ένα μεγάλο μέρος των νέων ανθρώπων.

Το καταλαβαίνεις από το πόσο γρήγορα κατάφερε να καθιερωθεί ανάμεσα στους κορυφαίους καλλιτέχνες της σύγχρονης ελληνικής σκηνής από το sold out στην παρουσίαση του πρώτου άλμπουμ του αλλά και από τις αντιδράσεις από τη στιγμή που εμφανίστηκε στη σκηνή μέχρι που αποχαιρέτησε το κοινό: 1.600 άτομα επευφημούσαν και τσίριζαν ασταμάτητα.

Φεύγοντας, είδα κοριτσάκια με μάτια πρησμένα απ’ το κλάμα απ’ την έξαψη της βραδιάς και ολόκληρες οικογένειες να φεύγουν χαμογελώντας. Δεν είναι και λίγο.

Δεν ξέρω αν όντως βλέπουν στο πρόσωπό του ό,τι έβλεπαν στον Πάριο οι νέοι άνθρωποι τη δεκαετία του ’70 ‒το ακούσαμε κι αυτό‒, ωστόσο ο Sidarta είναι αναμφισβήτητα λαϊκό είδωλο και πολύ πιο προσιτός και γειωμένος από αρκετούς νέους καλλιτέχνες του είδους.

Το απέδειξε στο live του, από τη σκηνική του παρουσία, που ήταν ανέλπιστα καλή για το νεαρό της ηλικίας του, εξαιρετική, τον τρόπο που επικοινωνεί με τον κόσμο, τον τρόπο που είχε ντυθεί –και δεν κραύγαζε επιτυχία, αλλά ήταν ίδιος με των παιδιών που τον χειροκροτούσαν‒, τα ειλικρινή «ευχαριστώ» που επαναλάμβανε συνέχεια και τη συγκίνηση στο τέλος όταν δεν ξέχασε να πει ότι «εσείς με κάνατε αυτό που είμαι».

Δυο event της περασμένης βδομάδας: Sidarta και ένα κρυφό πάρτι Facebook Twitter
Ο Sidarta είναι αναμφισβήτητα λαϊκό είδωλο και πολύ πιο προσιτός και γειωμένος από αρκετούς νέους καλλιτέχνες του είδους. Φωτ.: Ακίμ Τσατσούλης/OffBeat Records

Η παραγωγή ήταν καταπληκτική, τα visuals, τα φώτα, μελετημένα, αλλά λιτά, χωρίς καμία διάθεση εντυπωσιασμού, το πιάνο στη σκηνή, τα ντουέτα με τον Saske, το παραλήρημα του κόσμου στο «Mediterranean» και στο «Adrenalina», έκαναν το live του μία από τις πιο συναρπαστικές βραδιές που έχει ζήσει τελευταία η Αθήνα. Φεύγοντας, είδα κοριτσάκια με μάτια πρησμένα απ’ το κλάμα απ’ την έξαψη της βραδιάς και ολόκληρες οικογένειες να φεύγουν χαμογελώντας. Δεν είναι και λίγο.

— M.Hulot

Gazoza, Athens Stage, Σάββατο 21/1

Δυο event της περασμένης βδομάδας: Sidarta και ένα κρυφό πάρτι Facebook Twitter

Ok, ομολογώ πως δεν είχα ιδιαίτερη όρεξη ούτε μεγάλες αντοχές για να το ξεφτιλίσω το προηγούμενο Σάββατο, αλλά στην προκειμένη ως κινητήριος δύναμη λειτούργησαν δύο βασικά στοιχεία: το γεγονός πως το συγκεκριμένο πάρτι διαδόθηκε μέσω messenger, ως ένα κλειστό, non public facebookικό event, και κυρίως το venue του.

Το Athens Stage, ένα hardcore μπουζουξίδικο ψηλά στη Λιοσίων, «στην τοποθεσία Τρεις Γέφυρες», που, όπως λένε οι πηγές μου, βρίσκεται εκεί πολλά χρόνια και έχει αλλάξει εκατό ονόματα, φαινόταν στα μάτια μου ιδανικό για να φιλοξενήσει ένα νέο queer party με πολύ hot εγχώριο line-up. Το crowd ήταν ίσως το πιο ωραίο και ετερόκλητο που έχω δει εδώ και καιρό και περιλάμβανε πολλές άγνωστες φάτσες ανάμεσα στους γνώριμους clubbers – ευτυχής συγκυρία.

Εν τω μεταξύ, το πιο αστείο και σουρεαλιστικό της υπόθεσης ήταν το ότι η μπουζουκοδιαρρύθμιση του χώρου μάς είχε σχεδόν επιβάλει να είμαστε στραμμένοι προς μια υπερυψωμένη σκηνή, η οποία ήταν στο μεγαλύτερο μέρος της βραδιάς άδεια, σαν να περιμέναμε κάτι να πεταχτεί από εκεί, ενώ οι DJs βρίσκονταν «κρυμμένοι» στην ακριβώς αντίθετη κατεύθυνση.

Κατά τα άλλα, ο Andreas Palmer έπαιζε ιδανικά για ζέσταμα, sensual bpm την ώρα που φτάσαμε, η Koketa MC γκάζωσε φουλ στη συνέχεια, ο Zorz χαμήλωσε και σκοτείνιασε στο slot 3:30-5:30 και μετά δεν θυμάμαι πολλά. Άρα ήταν μια πετυχημένη βραδιά. Την επόμενη φορά λιγότερα φώτα, παιδιά!

Αλέξανδρος Διακοσάββας

Μουσική
0

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

«Mara Gibb»: Μια space όπερα για ένα non-binary εξωγήινο που ξεκινά ένα αυτογνωσίας

Μουσική / Μια ελληνική space όπερα για τη μυστική ζωή ενός non-binary εξωγήινου

Το «Secret life of Mara Gibb» του Prins Obi έχει για κεντρικό ήρωα ένα non-binary εξωγήινο που ξεκινά ένα αυτογνωσίας. Ο ήχος έχει ρίζες στην ψυχεδέλεια αλλά δεν μένει εκεί. Παίζει να είναι και η καλύτερη δουλειά του μετά τους Baby Guru.
ΜΑΡΙΑ ΠΑΠΠΑ
ΕΠΕΞ INDIRA PAGANOTTO INTERVIEW

Μουσική / H Ιndira Paganotto φέρνει στην Αθήνα την απίθανη psy-techno της και μια στρατιά νίντζα

Είναι περήφανη για τις ιταλικές και τις ισπανικές της ρίζες, και για τη μουσική της. Το στυλ της, χωρίς κανόνες ή κουτάκια, ανεβάζει τον πήχη, μαζί και τις προσδοκίες μας για την εμφάνισή της στο Techniques.
ΦΩΦΗ ΤΣΕΣΜΕΛΗ
Η μοιραία σχέση που ενέπνευσε ένα αριστούργημα του ρομαντισμού

Συμφωνική Μουσική - Ιστορίες / Η μοιραία σχέση που ενέπνευσε ένα αριστούργημα του ρομαντισμού

Το πρόγραμμα της Κρατικής Ορχήστρας Αθηνών στο Μέγαρο Μουσικής για τη νέα σεζόν περιλαμβάνει το Πρώτο Κοντσέρτο για πιάνο του Μπραμς με τον διεθνώς αναγνωρισμένο πιανίστα Αλεξέι Βολόντιν, και η Ματούλα Κουστένη μάς ξεναγεί στην ιστορία αυτού του αριστουργήματος που γεννήθηκε μέσα από τη μοιραία γνωριμία του συνθέτη με την Κλάρα Σούμαν.
ΜΑΤΟΥΛΑ ΚΟΥΣΤΕΝΗ
Είναι true, έχει vibe: Γι’ αυτό ο νεαρόκοσμος αγαπάει τη Θώδη

Μουσική / «Είναι true, έχει vibe»: Αν δεν το έχετε καταλάβει, οι 20άρηδες αγαπούν τη Θώδη

Βρεθήκαμε σε ένα γλέντι στον Ταύρο όπου ακόμη και οι teenagers διασκέδαζαν, φύγαμε με καλτσάκια που έγραφαν «Με κλαρίνο στο Πεκίνο» και με την ευχή να βρούμε πάρκινγκ στο κέντρο.
ΜΙΝΑ ΚΑΛΟΓΕΡΑ
ΖΟΡΝΤΙ ΣΑΒΑΛ: «Με αποκαλούν αρχαιολόγο της μουσικής, αλλά η μουσική δεν πεθαίνει ποτέ»         

Μουσική / Jordi Savall: «Με αποκαλούν αρχαιολόγο της μουσικής, αλλά η μουσική δεν πεθαίνει ποτέ»         

Ο διακεκριμένος μουσικός κάνει μουσική σαν να ανακαλύπτει νέα, όμορφα μέρη. Επιστρέφει στην Αθήνα και συμπράττει με τη Διαπολιτισμική Ορχήστρα της ΕΛΣ σε μια συναυλία που υμνεί την ενωτική φύση της Μεσογείου. 
ΧΡΗΣΤΟΣ ΠΑΡΙΔΗΣ
REWORKS 2025 - Τα νέα / ανερχόμενα ονόματα του φετινού φεστιβάλ

Μουσική / Κρατήστε σημειώσεις: Αυτά είναι τα ανερχόμενα ονόματα του φετινού Reworks

Μέσα σε πέντε μέρες το κορυφαίο φεστιβάλ ηλεκτρονικής μουσικής φέρνει στη Θεσσαλονίκη πολυσυλλεκτικά, απρόβλεπτα και ατμοσφαιρικά sets που συνδυάζουν την εγκεφαλική με τη χορευτική διάσταση.
ΦΩΦΗ ΤΣΕΣΜΕΛΗ
Δεν θα γεράσουμε ποτέ, κουφάλα νεκροθάφτη

Μουσική / Δεν θα γεράσουμε ποτέ, κουφάλα νεκροθάφτη

Ο Taki Tsan και ο DJ Alx έχουν γράψει μεγάλο μέρος της ιστορίας του ελληνικού χιπ χοπ. Τριάντα χρόνια μετά το ξεκίνημά τους είναι ακόμα εδώ, alive and kicking, με κοινό live στο Αγοραφοβικό Φεστιβάλ στο ΠΛΥΦΑ, καινούργια σεζόν για το Taki Tsan Show αλλά και νέο άλμπουμ.
M. HULOT