Στο 6 D.O.G.S για τον Monsieur Minimal

 Στο 6 D.O.G.S για τον Monsieur Minimal Facebook Twitter
Αλήθεια, έχουν άραγε σκεφτεί πόσα βαρίδια χρειάζεται να πετάξεις για να είσαι απλός; Ότι το απλό είναι μια Ιθάκη την οποία πλησιάζεις παλεύοντας με τα τέρατα της υπερβολής; Ότι η pop δεν είναι τελικά κάτι εύκολο...φωτ:Αλέξανδρος Ακρίβος/GREKAMAG.GR
0

 

 Στο 6 D.O.G.S για τον Monsieur Minimal Facebook Twitter
φωτ:Β.Μ

 Έχετε δοκιμάσει ποτέ να μιλήσετε σε κάποιον τραγουδιστή λίγα λεπτά μετά το τέλος του live του; Έπειτα από ένα live του Monsieur Minimal πριν καιρό στη Στέγη του μίλησα. Θυμάμαι την ένταση της φωνής του. Ακουγόταν σαν ψίθυρος. Το πιθανότερο από την υπερπροσπάθεια που είχε προηγηθεί.

Σκέφτομαι την σκηνή καθώς φεύγω έπειτα από άλλο ένα live του, αυτή την φορά στο 6 D.O.G.S, για την προώθηση του «High Times», του νέου του άλμπουμ. Και το ακλόνητο στερεότυπο στα κεφάλια πολλών μουσικόφιλων: Η pop είναι κάτι απλό. Κάτι εύκολο.

Τι τεράστια παρεξήγηση! Αλήθεια, έχουν άραγε σκεφτεί πόσα βαρίδια χρειάζεται να πετάξεις για να είσαι απλός; Ότι το απλό είναι μια Ιθάκη την οποία πλησιάζεις παλεύοντας με τα τέρατα της υπερβολής; Ότι η pop δεν είναι τελικά κάτι εύκολο.

Στίχοι όπως αυτοί του Never Give it Up για παράδειγμα:

i see the fire in the sky
every night iam dreaming
i feel the fire in my heart
every night is getting stronger

φαίνονται στους περισσότερους εύκολοι.

Όμως εάν κάτσουμε και σκεφτούμε ότι αυτή είναι η φωτιά που καίει όλους τους πραγματικούς καλλιτέχνες, με αυτή παλεύουν καθημερινά, αυτή είναι που δεν τους αφήνει να ησυχάσουν και να ηρεμήσουν, τότε ίσως μπορέσουμε να ψυλλιαστούμε, όσοι δεν είμαστε καλλιτέχνες, τι είδους σκληρή επεξεργασία έχει προηγηθεί ώστε να καταναλώνει το κοινό τους στίχους της καλής pop έτοιμους στο πιάτο.

 

Γράφοντας μόλις λίγες ώρες μετά το βράδυ της Παρασκευής αυτό το ποστ, υπάρχει μια εικόνα του Monsieur Minimal που δεν λέει να φύγει από το μυαλό μου. Είναι η πρώτη εκτέλεση του Gaidadelic (What Iam Waiting for) από το νέο του άλμπουμ(θα το πει αργότερα και στο φινάλε της βραδιάς δηλώνοντας ότι είναι το αγαπημένο του). Τα φώτα στο 6 D.O.G.S έκλεισαν και το μόνο φως που έλουζε την σκηνή έπεφτε κάθετα πάνω του. Όλη αυτή η αίσθηση χαράς που είχε προηγηθεί διαλυόταν σιγά-σιγά και έδινε την θέση της σε μια κάπως μελαγχολική στιγμή. Ίσως η πιο απρόβλεπτη και σίγουρα μια από τις ωραιότερες στιγμές της βραδιάς.

Στα συν του live του Monsieur Minimal είναι ότι χαρίζει στον κόσμο του αυτό που θέλει ακόμα και αν ο ίδιος βρίσκεται πολλά βήματα παρακάτω από αυτό(«Πάστα Φλώρα»), η φιλική διάθεση με την οποία απευθύνεται στον κόσμο(χωρίς όμως να φτάνει στα όρια της υπερβολής και άρα της προσποίησης) και φυσικά τα κομμάτια του High Times που έπαιξε με την νέα του μπάντα. Ακούγοντας τους έχεις την ψευδ(αίσθηση) ότι τα πράγματα θα πάνε καλά.

Μουσική
0

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

SANDWELL DISTRICT INTERVIEW

Μουσική / Οι Sandwell District φτιάχνουν τέκνο σαν να προσεύχονται

O Regis και ο Function, δύο από τους πρωτεργάτες του πρότζεκτ που εξελίχθηκε σε διεθνές underground δίκτυο, με αφορμή την εμφάνισή τους στην Αθήνα μιλούν στη LiFO για την επανένωσή τους, την τέκνο σήμερα και τον καινούργιο τους δίσκο.
ΦΩΦΗ ΤΣΕΣΜΕΛΗ
KET: «Το γεγονός ότι έχουμε καταφέρει να υπάρχουμε τόσα χρόνια είναι ένα μικρό θαύμα»

Κέντρο Ελέγχου Τηλεοράσεων / KET: «Καταφέραμε να υπάρχουμε τόσα χρόνια, κι αυτό είναι ένα μικρό θαύμα»

Μια μεγάλη συζήτηση για την ιστορία του Κέντρου Ελέγχου Τηλεοράσεων, ενός από τους βασικούς πυρήνες της πειραματικής και ανεξάρτητης μουσικής σκηνής της πόλης και όχι μόνο.
ΜΑΡΙΑ ΠΑΠΠΑ
102΄ με την Tάμτα και την Ανίτα Ρατσβελισβίλι

Μουσική / Tάμτα - Ανίτα Ρατσβελισβίλι: «Μάθαμε να ζούμε με το τραύμα»

Δυο διάσημες και πετυχημένες Γεωργιανές συναντιούνται στην ΕΛΣ και μιλούν για τις δυσκολίες που τις διαμόρφωσαν και την κουλτούρα της χώρας τους, που την κουβαλάνε μαζί τους παντού, ακόμα και όταν τις πληγώνει.
M. HULOT
Η επιστροφή της Lily Allen

Μουσική / Η Lily Allen επιστρέφει με το πιο θεαματικό ξεκατίνιασμα στην ιστορία της ποπ

Το «West End Girl» της Lilly Allen και ένα αριστουργηματικό ραπ άλμπουμ από την CupcakKe αποτελούν τα πιο δυνατά και τολμηρά, από πλευράς στιχουργικής, άλμπουμ της χρονιάς. Μια καλή εβδομάδα για τη μουσική.
ΜΑΡΙΑ ΠΑΠΠΑ
BOYS’ SHORTS INTERVIEW

Μουσική / Boys’ Shorts: «Δεν φταίνε τα τρανς άτομα που έχει γίνει μίζερη η ζωή σου»

To eyeliner και το electroclash έφερε κοντά το ντουέτο των DJs, που εμπνεύστηκαν το όνομά τους από τον Boy George. Έπαιξαν στο Berghain, και η φήμη τους εκτοξεύτηκε. Πλέον το mantra τους είναι το «enjoy the moment».
ΦΩΦΗ ΤΣΕΣΜΕΛΗ
Παιδί Τραύμα: Τραγουδάκια λέω που αύριο θα ξεχαστούν, δεν κάνω καμία επανάσταση, δεν αλλάζω τον κόσμο

Μουσική / Παιδί Τραύμα: «Τραγουδάκια λέω, που αύριο θα ξεχαστούν, δεν αλλάζω τον κόσμο»

Στο νέο του άλμπουμ, το Παιδί Τραύμα χρησιμοποιεί τις έννοιες της φυγής και της συγχώρεσης για να μιλήσει για το αδιέξοδο του ψηφιακού κόσμου και την αναζήτηση της αλήθειας με τραγούδια που ξεφεύγουν από το mainstream.   
M. HULOT
Οι Tame Impala φτιάχνουν έναν δίσκο εμπνευσμένο από τα bush doofs της Αυστραλίας

Μουσική / «Deadbeat» των Tame Impala: Μια lo-fi ωδή στα rave πάρτι από ένα σπουδαίο συγκρότημα

Είναι η πρώτη του δουλειά που δεν περιέχει ούτε μια ροκ στιγμή. Σύμφωνα με τον Chris Deville: «Οι Tame Impala έχουν μεταμορφωθεί σταδιακά από ένα από τα σπουδαιότερα ροκ συγκροτήματα της γενιάς τους σε… κάτι άλλο».
ΜΑΡΙΑ ΠΑΠΠΑ