Orchestra of the Age of Enlightenment & Magdalena Kožená

Orchestra of the Age of Enlightenment & Magdalena Kožená Facebook Twitter
0

Η Orchestra of the Age of Enlightenment (OAE), το σύνολο που εδώ και τρεις δεκαετίες συγκλονίζει, μεταμορφώνει και μαγεύει τον κόσμο της μουσικής, έρχεται στο ΚΠΙΣΝ για να ερμηνεύσει τραγούδια της καρδιάς με τη μεσόφωνο Magdalena Kožená υπό τη διεύθυνση του Giovanni Antonini.

Η OAE ιδρύθηκε το 1986 ως αυτοδιοικούμενο σύνολο. Αποτελεί το κορυφαίο βρετανικό σύνολο με όργανα εποχής και είναι μόνιμη ορχήστρα στο Southbank Centre του Λονδίνου ενώ συνεργάζεται και με το Φεστιβάλ Όπερας Glyndebourne.

Στην παρθενική της εμφάνιση στην Ελλάδα, η ορχήστρα θα παρουσιάσει με την Kožená μια επιλογή από θεϊκές άριες από όπερες των Mozart, Haydn και Gluck.

Τρυφερές μελωδίες από τους Γάμους του Φίγκαρο εναλλάσσονται με γλυκόπικρες ιστορίες από την Επιείκεια του Τίτου, το επικό κύκνειο άσμα του Mozart, σε ένα πρόγραμμα που το εμπλουτίζουν άριες από τη Σκηνή της Βερενίκης του Haydn και τα λυρικά έργα Πάρις και Ελένη και Il Parnaso Confuso του Gluck. Συνδετικός ιστός, η δραματικά φορτισμένη Συμφωνία αρ. 40 του Mozart.

Η Kožená έχει συνεργαστεί με πολλούς από τους μεγαλύτερους μαέστρους του κόσμου και διακεκριμένους παρτενέρ, σε εμφανίσεις σε μεγάλες αίθουσες μουσικής, όπως Carnegie Hall, Wigmore Hall, Alice Tully Hall, Concertgebouw του Άμστερνταμ, καθώς και στα φεστιβάλ μουσικής Άλντεμπεργκ, Εδιμβούργου και Σάλτσμπουργκ. Είναι επίσης περιζήτητη ως σολίστ από τις φιλαρμονικές του Βερολίνου, της Βιέννης και της Τσεχίας, καθώς και τις ορχήστρες του Κλίβελαντ, της Φιλαδέλφειας και τη Βασιλική Ορχήστρα του Concertgebouw του Άμστερνταμ.

Έχει ερμηνεύσει την Τσερλίνα στον Ντον Τζοβάννι στο Φεστιβάλ Σάλτσμπουργκ το 2002, όπου και επέστρεψε το 2013 ως Ιδάμανθης, ρόλο που ερμήνευσε και για το φεστιβάλ του Γκλάιντεμπορν, καθώς και στο Βερολίνο και στη Λουκέρνη. Η Magdalena έκανε το ντεμπούτο της στη Μετροπόλιταν Όπερα της Νέας Υόρκης το 2003 ως Κερουμπίνο στους Γάμους του Φίγκαρο του Μότσαρτ· έκτοτε, αποτελεί τακτική προσκεκλημένη, όπως για τον ομώνυμο ρόλο στην όπερα του Ντεμπυσσύ Πελλέας και Μελισσάνθη σε παραγωγή Τζόναθαν Μίλλερ τη σεζόν 2010/11.

Άλλοι της ρόλοι: Οκτάβιος στην όπερα του Ρίχαρντ Στράους Ο Ιππότης με το Ρόδο (Κρατική Όπερα Βερολίνου 2009 και Πασχαλινό Φεστιβάλ Μπάντεν Μπάντεν 2015), ομώνυμος ρόλος στις όπερες Κάρμεν του Μπιζέ (Πασχαλινό και Θερινό Φεστιβάλ Σάλτσμπουργκ 2012), Μήδεια του Σαρπαντιέ (Βασιλεία 2015) και Ιουλιέττα του Μαρτίνου (Κρατική Όπερα Βερολίνου 2016).

Μουσική
0

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

102΄ με την Tάμτα και την Ανίτα Ρατσβελισβίλι

Μουσική / Tάμτα - Ανίτα Ρατσβελισβίλι: «Μάθαμε να ζούμε με το τραύμα»

Δυο διάσημες και πετυχημένες Γεωργιανές συναντιούνται στην ΕΛΣ και μιλούν για τις δυσκολίες που τις διαμόρφωσαν και την κουλτούρα της χώρας τους, που την κουβαλάνε μαζί τους παντού, ακόμα και όταν τις πληγώνει.
M. HULOT
Η επιστροφή της Lily Allen

Μουσική / Η Lily Allen επιστρέφει με το πιο θεαματικό ξεκατίνιασμα στην ιστορία της ποπ

Το «West End Girl» της Lilly Allen και ένα αριστουργηματικό ραπ άλμπουμ από την CupcakKe αποτελούν τα πιο δυνατά και τολμηρά, από πλευράς στιχουργικής, άλμπουμ της χρονιάς. Μια καλή εβδομάδα για τη μουσική.
ΜΑΡΙΑ ΠΑΠΠΑ
BOYS’ SHORTS INTERVIEW

Μουσική / Boys’ Shorts: «Δεν φταίνε τα τρανς άτομα που έχει γίνει μίζερη η ζωή σου»

To eyeliner και το electroclash έφερε κοντά το ντουέτο των DJs, που εμπνεύστηκαν το όνομά τους από τον Boy George. Έπαιξαν στο Berghain, και η φήμη τους εκτοξεύτηκε. Πλέον το mantra τους είναι το «enjoy the moment».
ΦΩΦΗ ΤΣΕΣΜΕΛΗ
Παιδί Τραύμα: Τραγουδάκια λέω που αύριο θα ξεχαστούν, δεν κάνω καμία επανάσταση, δεν αλλάζω τον κόσμο

Μουσική / Παιδί Τραύμα: «Τραγουδάκια λέω, που αύριο θα ξεχαστούν, δεν αλλάζω τον κόσμο»

Στο νέο του άλμπουμ, το Παιδί Τραύμα χρησιμοποιεί τις έννοιες της φυγής και της συγχώρεσης για να μιλήσει για το αδιέξοδο του ψηφιακού κόσμου και την αναζήτηση της αλήθειας με τραγούδια που ξεφεύγουν από το mainstream.   
M. HULOT
Οι Tame Impala φτιάχνουν έναν δίσκο εμπνευσμένο από τα bush doofs της Αυστραλίας

Μουσική / «Deadbeat» των Tame Impala: Μια lo-fi ωδή στα rave πάρτι από ένα σπουδαίο συγκρότημα

Είναι η πρώτη του δουλειά που δεν περιέχει ούτε μια ροκ στιγμή. Σύμφωνα με τον Chris Deville: «Οι Tame Impala έχουν μεταμορφωθεί σταδιακά από ένα από τα σπουδαιότερα ροκ συγκροτήματα της γενιάς τους σε… κάτι άλλο».
ΜΑΡΙΑ ΠΑΠΠΑ
Το Μονόγραμμα του Έρωτα και της Μουσικής

Συμφωνική Μουσική - Ιστορίες / Το Μονόγραμμα του Έρωτα και της Μουσικής

Η Κρατική Ορχήστρα Αθηνών τιμά τη μνήμη του Οδυσσέα Ελύτη με αφορμή τα τριάντα χρόνια από τον θάνατό του, παρουσιάζοντας το «Μονόγραμμα» του Γιώργου Κουρουπού, που βασίζεται στο ομότιτλο έργο του μεγάλου Έλληνα ποιητή, στις 24 Οκτωβρίου στο Μέγαρο Μουσικής Αθηνών.
ΜΑΤΟΥΛΑ ΚΟΥΣΤΕΝΗ
Λίγες λέξεις για τον Διονύση Σαββόπουλο

Οπτική Γωνία / Λίγες λέξεις για τον Διονύση Σαββόπουλο

«Ό,τι όμως και αν υπήρξε ο Διονύσης Σαββόπουλος, είχε τη δόνηση, τον λοξό τόνο, μια διάθεση μεταμόρφωσης και γιορτής. Επέστρεφε σε μια πάμφωτη αυλή, περιμένοντας τους φίλους, το νόημα της συνάθροισης».
ΝΙΚΟΛΑΣ ΣΕΒΑΣΤΑΚΗΣ