Οι Kepler is Free μετατρέπουν το «Spike Lee» του ΛΕΞ σε έναν urban jazz ύμνο

Οι Kepler is Free μετατρέπουν το «Spike Lee» του ΛΕΞ σε έναν urban jazz ύμνο Facebook Twitter
Φωτ.: Δημήτρης Μουγκός
0



TO «SPIKE LEE» TOY ΛΕΞ
είναι ένα κομμάτι από το περσινό άλμπουμ του «ΜΕΤΡΟ», από τις πολύ δυνατές στιγμές του (με αναφορά στο «Welcome to the party» του Pope Smoke και στο Brooklyn drill) με ρεφρέν που λέει:

«Αυτή είναι η ζωή μας, καριόλη, welcome to the party / Δεν ξέρω καλό και κακό (δεν ξέρω), κάνω το σωστό σαν τον Spike Lee / 42 βαθμοί εκεί έξω σαν το νούμερό μου στα Nike / Είπα, δεν ξέρω τι είναι καλό και κακό κάνω το σωστό σαν τον Spike Lee».

Το «Spike Lee» επέλεξαν οι Kepler is Free να ντύσουν μουσικά, χρησιμοποιώντας το acapella του ΛΕΞ και κάνοντας ένα rework στο κομμάτι, δίνοντάς του μια πιο urban jazz προσέγγιση. Αξίζει να σημειωθεί πως η συγκεκριμένη συνεργασία είναι στα πλαίσια της νέας συνεργασίας της Veego Records με τον ΛΕΞ.

«Δεν παίζουμε ζάρια, μονάχα αμάξια και σπίτια στο ΚΙΝΟ / Εδώ δεν είναι Μπρούκλιν, δεν είναι Σικάγο, δεν είναι Λονδίνο (Σαλούγκα) / Ανησυχεί, μη λιώσουν οι πάγοι και πνιγούμε απ' τα κύματα / Της λέω ξέχνα τα αυτά, εδώ είναι Βαλκάνια έχουμε άλλα προβλήματα / Ey, ey. Επώνυμα ρούχα να νοιώθουμε ωραίοι / Ξέρω τι φταίει που ανησυχώ μη γεράσουμε νέοι / Είμαι εκεί έξω με κόβουν οι τσέοι, 24/7 σα' Today / Αν δεν τα ζει δε με νοιάζει τι λέει θα τον κάνω να κλαίει σαν τη Lana del Rey / Born to Die, βρισκόμαστε κάπου στο ενδιάμεσο / Δε μας θέλει κανείς, μονάχα οι σκύλοι πάνε στον παράδεισο (γουφ γουφ) / Αφού έφτασα εδώ ευχαριστώ όσους μ' έκαναν άνθρωπο (ευχαριστώ) / Η γιαγιά κι ο παππούς μου, δε μεγαλώσαν κανέναν αχάριστο / Ευχαριστώ κάθε μπάτσο που μ' έδεσε και μου 'πε θα δω τι θα πάθω / Κάθε ξεφτίλα δημοσιογράφο που ούτε καν υπογράφει το άρθρο (τον μπούλο) / Ευχαριστώ κάθε ράπερ που κράζει και φροντίζει να μην το μάθω / Δεν παίρνω βραβεία γι' αυτό βγάζω λόγους μέσα από τις μπάρες που γράφω

Είδα το Μίσος σε βιντεοκασέτα απ' τα Νέα όταν πήγαινα πρώτη λυκείου (ναι) / Το είδα ξανά δέκα χρόνια μετά στις 6 του Δεκεμβρίου / Είδα το Scarface για πρώτη φορά μ' ένα γάρο πιο μεγάλο απ' το μπόι μου / «Φά' τους, Τόνυ μου, φά' τους Τόνυ», κόντευα να μπω μες στην οθόνη μου / Δεν έχει σημασία η πτώση λοιπόν, μόνο η πρόσκρουση πάνω στο κρύο μπετόν / Άντε κι ο κόσμος θα γίνει δικός σου, να δω τι θα κάνεις μ' αυτόν / Χειροκροτάν στο μπαλκόνι, λένε δεν ξέρουμε τι ξημερώνει / Τότε δε γράφω ραπ να μη σκοτώνει, δεν παίζω δελτίο να μη με πληρώνει / Επαρχιώτες αστυνομικοί (τι;), are you talking to me? / Εδώ είναι το χωριό μου καριόλη (ακούς ρε;), τίνος το παιδί είσαι εσύ; / Είπα δε θέλω αυτή τη ζωή, οι δρόμοι έχουν νόμους που είναι αυστηροί / Αν σε προδώσει βάλτο να πλυθεί, μέσα στη λεκάνη σαν την Αττική / Η πόλη είναι υγρή, γλιστράνε οι ταράτσες κι οι φωταγωγοί της / Αν τα πάμε καλά καμαρώνει για μας σα να είμαστε οι γιοι της / (Eyo, Dennis, τι λέει; Ελπίζω να σ' αρέσει / Πού 'σαι Tommy, που 'σαι Νότη; / Fyah, όλα καλά πήγαν ε; 42 βαθμοί)».

Μουσική
0

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Παιδί Τραύμα: Τραγουδάκια λέω που αύριο θα ξεχαστούν, δεν κάνω καμία επανάσταση, δεν αλλάζω τον κόσμο

Μουσική / Παιδί Τραύμα: «Τραγουδάκια λέω, που αύριο θα ξεχαστούν, δεν αλλάζω τον κόσμο»

Στο νέο του άλμπουμ, το Παιδί Τραύμα χρησιμοποιεί τις έννοιες της φυγής και της συγχώρεσης για να μιλήσει για το αδιέξοδο του ψηφιακού κόσμου και την αναζήτηση της αλήθειας με τραγούδια που ξεφεύγουν από το mainstream.   
M. HULOT
Οι Tame Impala φτιάχνουν έναν δίσκο εμπνευσμένο από τα bush doofs της Αυστραλίας

Μουσική / «Deadbeat» των Tame Impala: Μια lo-fi ωδή στα rave πάρτι από ένα σπουδαίο συγκρότημα

Είναι η πρώτη του δουλειά που δεν περιέχει ούτε μια ροκ στιγμή. Σύμφωνα με τον Chris Deville: «Οι Tame Impala έχουν μεταμορφωθεί σταδιακά από ένα από τα σπουδαιότερα ροκ συγκροτήματα της γενιάς τους σε… κάτι άλλο».
ΜΑΡΙΑ ΠΑΠΠΑ
Το Μονόγραμμα του Έρωτα και της Μουσικής

Συμφωνική Μουσική - Ιστορίες / Το Μονόγραμμα του Έρωτα και της Μουσικής

Η Κρατική Ορχήστρα Αθηνών τιμά τη μνήμη του Οδυσσέα Ελύτη με αφορμή τα τριάντα χρόνια από τον θάνατό του, παρουσιάζοντας το «Μονόγραμμα» του Γιώργου Κουρουπού, που βασίζεται στο ομότιτλο έργο του μεγάλου Έλληνα ποιητή, στις 24 Οκτωβρίου στο Μέγαρο Μουσικής Αθηνών.
ΜΑΤΟΥΛΑ ΚΟΥΣΤΕΝΗ
Λίγες λέξεις για τον Διονύση Σαββόπουλο

Οπτική Γωνία / Λίγες λέξεις για τον Διονύση Σαββόπουλο

«Ό,τι όμως και αν υπήρξε ο Διονύσης Σαββόπουλος, είχε τη δόνηση, τον λοξό τόνο, μια διάθεση μεταμόρφωσης και γιορτής. Επέστρεφε σε μια πάμφωτη αυλή, περιμένοντας τους φίλους, το νόημα της συνάθροισης».
ΝΙΚΟΛΑΣ ΣΕΒΑΣΤΑΚΗΣ
Lou: Πόσες ανοιχτά λεσβίες ξέρεις αυτήν τη στιγμή στην ελληνική μουσική σκηνή;

Μουσική / Lou: Πόσες ανοιχτά λεσβίες ξέρεις αυτήν τη στιγμή στην ελληνική μουσική σκηνή;

Αυτό που κάνει η Lou στην ελληνική μουσική σκηνή είναι μοναδικό και θαρραλέο: queer μουσική για κάγκουρες με εφόδιο τις μουσικές της γνώσεις και επίγνωση αυτού που εκπροσωπεί, κάνοντας το τραπ όχημα για να περάσει τα μηνύματά της.
M. HULOT
Σοπέν

Πέθανε Σαν Σήμερα / «Κύριοι, ιδού μια μεγαλοφυΐα!»: Πώς ο Σοπέν άνοιξε νέα εποχή στη μουσική για πιάνο

Σαν σήμερα, στις 17 Οκτωβρίου 1849, πεθαίνει από φυματίωση στο Παρίσι ο Πολωνός Φρεντερίκ Φρανσουά Σοπέν, ένας από τους σημαντικότερους εκπροσώπους του Ρομαντισμού και κορυφαίος πιανίστας.
ΚΟΡΙΝΑ ΦΑΡΜΑΚΟΡΗ
Νανά Μούσχουρη: «Τραγουδώ σαν να είμαι αρχάρια»

Οι Αθηναίοι / Νανά Μούσχουρη: «Τραγουδώ σαν να είμαι αρχάρια»

Θυμάται ακόμα τα καμιόνια με τους νεκρούς στην κατοχή. Της λείπει η καλοσύνη που είχαν οι παλιοί Αθηναίοι. Ο Μάνος Χατζιδάκις της άλλαξε τη ζωή, ενώ θυμάται ακόμα την παρέα του Φλόκα. Ο Μπομπ Ντίλαν είχε δηλώσει στο «Rolling Stone» ότι αυτή και η Ουμ Καλσούμ είναι οι αγαπημένες του τραγουδίστριες. Η Νανά Μούσχουρη αφηγείται τη ζωή της στη LiFO
ΦΩΤΗΣ ΒΑΛΛΑΤΟΣ
Αν γράψεις κακή κριτική για την Τέιλορ Σουίφτ, θα λάβεις απειλές για τη ζωή σου: Mέσα στον ψηφιακό πόλεμο που αντιμετωπίζουν οι μουσικοκριτικοί

Μουσική / Έγραψες αρνητική κριτική για την Τέιλορ Σουίφτ; Την έβαψες

Πέντε μουσικοί συντάκτες εξηγούν πώς ασκούν την κριτική τους σε μια εποχή όπου η γνώμη για μια σούπερ σταρ μπορεί να προκαλέσει διαδικτυακό εκφοβισμό, παρενόχληση ή ακόμα και αποκάλυψη προσωπικών στοιχείων.
THE LIFO TEAM