Οι Kepler is Free μετατρέπουν το «Spike Lee» του ΛΕΞ σε έναν urban jazz ύμνο

Οι Kepler is Free μετατρέπουν το «Spike Lee» του ΛΕΞ σε έναν urban jazz ύμνο Facebook Twitter
Φωτ.: Δημήτρης Μουγκός
0



TO «SPIKE LEE» TOY ΛΕΞ
είναι ένα κομμάτι από το περσινό άλμπουμ του «ΜΕΤΡΟ», από τις πολύ δυνατές στιγμές του (με αναφορά στο «Welcome to the party» του Pope Smoke και στο Brooklyn drill) με ρεφρέν που λέει:

«Αυτή είναι η ζωή μας, καριόλη, welcome to the party / Δεν ξέρω καλό και κακό (δεν ξέρω), κάνω το σωστό σαν τον Spike Lee / 42 βαθμοί εκεί έξω σαν το νούμερό μου στα Nike / Είπα, δεν ξέρω τι είναι καλό και κακό κάνω το σωστό σαν τον Spike Lee».

Το «Spike Lee» επέλεξαν οι Kepler is Free να ντύσουν μουσικά, χρησιμοποιώντας το acapella του ΛΕΞ και κάνοντας ένα rework στο κομμάτι, δίνοντάς του μια πιο urban jazz προσέγγιση. Αξίζει να σημειωθεί πως η συγκεκριμένη συνεργασία είναι στα πλαίσια της νέας συνεργασίας της Veego Records με τον ΛΕΞ.

«Δεν παίζουμε ζάρια, μονάχα αμάξια και σπίτια στο ΚΙΝΟ / Εδώ δεν είναι Μπρούκλιν, δεν είναι Σικάγο, δεν είναι Λονδίνο (Σαλούγκα) / Ανησυχεί, μη λιώσουν οι πάγοι και πνιγούμε απ' τα κύματα / Της λέω ξέχνα τα αυτά, εδώ είναι Βαλκάνια έχουμε άλλα προβλήματα / Ey, ey. Επώνυμα ρούχα να νοιώθουμε ωραίοι / Ξέρω τι φταίει που ανησυχώ μη γεράσουμε νέοι / Είμαι εκεί έξω με κόβουν οι τσέοι, 24/7 σα' Today / Αν δεν τα ζει δε με νοιάζει τι λέει θα τον κάνω να κλαίει σαν τη Lana del Rey / Born to Die, βρισκόμαστε κάπου στο ενδιάμεσο / Δε μας θέλει κανείς, μονάχα οι σκύλοι πάνε στον παράδεισο (γουφ γουφ) / Αφού έφτασα εδώ ευχαριστώ όσους μ' έκαναν άνθρωπο (ευχαριστώ) / Η γιαγιά κι ο παππούς μου, δε μεγαλώσαν κανέναν αχάριστο / Ευχαριστώ κάθε μπάτσο που μ' έδεσε και μου 'πε θα δω τι θα πάθω / Κάθε ξεφτίλα δημοσιογράφο που ούτε καν υπογράφει το άρθρο (τον μπούλο) / Ευχαριστώ κάθε ράπερ που κράζει και φροντίζει να μην το μάθω / Δεν παίρνω βραβεία γι' αυτό βγάζω λόγους μέσα από τις μπάρες που γράφω

Είδα το Μίσος σε βιντεοκασέτα απ' τα Νέα όταν πήγαινα πρώτη λυκείου (ναι) / Το είδα ξανά δέκα χρόνια μετά στις 6 του Δεκεμβρίου / Είδα το Scarface για πρώτη φορά μ' ένα γάρο πιο μεγάλο απ' το μπόι μου / «Φά' τους, Τόνυ μου, φά' τους Τόνυ», κόντευα να μπω μες στην οθόνη μου / Δεν έχει σημασία η πτώση λοιπόν, μόνο η πρόσκρουση πάνω στο κρύο μπετόν / Άντε κι ο κόσμος θα γίνει δικός σου, να δω τι θα κάνεις μ' αυτόν / Χειροκροτάν στο μπαλκόνι, λένε δεν ξέρουμε τι ξημερώνει / Τότε δε γράφω ραπ να μη σκοτώνει, δεν παίζω δελτίο να μη με πληρώνει / Επαρχιώτες αστυνομικοί (τι;), are you talking to me? / Εδώ είναι το χωριό μου καριόλη (ακούς ρε;), τίνος το παιδί είσαι εσύ; / Είπα δε θέλω αυτή τη ζωή, οι δρόμοι έχουν νόμους που είναι αυστηροί / Αν σε προδώσει βάλτο να πλυθεί, μέσα στη λεκάνη σαν την Αττική / Η πόλη είναι υγρή, γλιστράνε οι ταράτσες κι οι φωταγωγοί της / Αν τα πάμε καλά καμαρώνει για μας σα να είμαστε οι γιοι της / (Eyo, Dennis, τι λέει; Ελπίζω να σ' αρέσει / Πού 'σαι Tommy, που 'σαι Νότη; / Fyah, όλα καλά πήγαν ε; 42 βαθμοί)».

Μουσική
0

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

«Mara Gibb»: Μια space όπερα για ένα non-binary εξωγήινο που ξεκινά ένα αυτογνωσίας

Μουσική / Μια ελληνική space όπερα για τη μυστική ζωή ενός non-binary εξωγήινου

Το «Secret life of Mara Gibb» του Prins Obi έχει για κεντρικό ήρωα ένα non-binary εξωγήινο που ξεκινά ένα αυτογνωσίας. Ο ήχος έχει ρίζες στην ψυχεδέλεια αλλά δεν μένει εκεί. Παίζει να είναι και η καλύτερη δουλειά του μετά τους Baby Guru.
ΜΑΡΙΑ ΠΑΠΠΑ
ΕΠΕΞ INDIRA PAGANOTTO INTERVIEW

Μουσική / H Ιndira Paganotto φέρνει στην Αθήνα την απίθανη psy-techno της και μια στρατιά νίντζα

Είναι περήφανη για τις ιταλικές και τις ισπανικές της ρίζες, και για τη μουσική της. Το στυλ της, χωρίς κανόνες ή κουτάκια, ανεβάζει τον πήχη, μαζί και τις προσδοκίες μας για την εμφάνισή της στο Techniques.
ΦΩΦΗ ΤΣΕΣΜΕΛΗ
Η μοιραία σχέση που ενέπνευσε ένα αριστούργημα του ρομαντισμού

Συμφωνική Μουσική - Ιστορίες / Η μοιραία σχέση που ενέπνευσε ένα αριστούργημα του ρομαντισμού

Το πρόγραμμα της Κρατικής Ορχήστρας Αθηνών στο Μέγαρο Μουσικής για τη νέα σεζόν περιλαμβάνει το Πρώτο Κοντσέρτο για πιάνο του Μπραμς με τον διεθνώς αναγνωρισμένο πιανίστα Αλεξέι Βολόντιν, και η Ματούλα Κουστένη μάς ξεναγεί στην ιστορία αυτού του αριστουργήματος που γεννήθηκε μέσα από τη μοιραία γνωριμία του συνθέτη με την Κλάρα Σούμαν.
ΜΑΤΟΥΛΑ ΚΟΥΣΤΕΝΗ
ΖΟΡΝΤΙ ΣΑΒΑΛ: «Με αποκαλούν αρχαιολόγο της μουσικής, αλλά η μουσική δεν πεθαίνει ποτέ»         

Μουσική / Jordi Savall: «Με αποκαλούν αρχαιολόγο της μουσικής, αλλά η μουσική δεν πεθαίνει ποτέ»         

Ο διακεκριμένος μουσικός κάνει μουσική σαν να ανακαλύπτει νέα, όμορφα μέρη. Επιστρέφει στην Αθήνα και συμπράττει με τη Διαπολιτισμική Ορχήστρα της ΕΛΣ σε μια συναυλία που υμνεί την ενωτική φύση της Μεσογείου. 
ΧΡΗΣΤΟΣ ΠΑΡΙΔΗΣ
Είναι true, έχει vibe: Γι’ αυτό ο νεαρόκοσμος αγαπάει τη Θώδη

Μουσική / «Είναι true, έχει vibe»: Αν δεν το έχετε καταλάβει, οι 20άρηδες αγαπούν τη Θώδη

Βρεθήκαμε σε ένα γλέντι στον Ταύρο όπου ακόμη και οι teenagers διασκέδαζαν, φύγαμε με καλτσάκια που έγραφαν «Με κλαρίνο στο Πεκίνο» και με την ευχή να βρούμε πάρκινγκ στο κέντρο.
ΜΙΝΑ ΚΑΛΟΓΕΡΑ
REWORKS 2025 - Τα νέα / ανερχόμενα ονόματα του φετινού φεστιβάλ

Μουσική / Κρατήστε σημειώσεις: Αυτά είναι τα ανερχόμενα ονόματα του φετινού Reworks

Μέσα σε πέντε μέρες το κορυφαίο φεστιβάλ ηλεκτρονικής μουσικής φέρνει στη Θεσσαλονίκη πολυσυλλεκτικά, απρόβλεπτα και ατμοσφαιρικά sets που συνδυάζουν την εγκεφαλική με τη χορευτική διάσταση.
ΦΩΦΗ ΤΣΕΣΜΕΛΗ
Δεν θα γεράσουμε ποτέ, κουφάλα νεκροθάφτη

Μουσική / Δεν θα γεράσουμε ποτέ, κουφάλα νεκροθάφτη

Ο Taki Tsan και ο DJ Alx έχουν γράψει μεγάλο μέρος της ιστορίας του ελληνικού χιπ χοπ. Τριάντα χρόνια μετά το ξεκίνημά τους είναι ακόμα εδώ, alive and kicking, με κοινό live στο Αγοραφοβικό Φεστιβάλ στο ΠΛΥΦΑ, καινούργια σεζόν για το Taki Tsan Show αλλά και νέο άλμπουμ.
M. HULOT