Οι Kepler is Free μετατρέπουν το «Spike Lee» του ΛΕΞ σε έναν urban jazz ύμνο

Οι Kepler is Free μετατρέπουν το «Spike Lee» του ΛΕΞ σε έναν urban jazz ύμνο Facebook Twitter
Φωτ.: Δημήτρης Μουγκός
0



TO «SPIKE LEE» TOY ΛΕΞ
είναι ένα κομμάτι από το περσινό άλμπουμ του «ΜΕΤΡΟ», από τις πολύ δυνατές στιγμές του (με αναφορά στο «Welcome to the party» του Pope Smoke και στο Brooklyn drill) με ρεφρέν που λέει:

«Αυτή είναι η ζωή μας, καριόλη, welcome to the party / Δεν ξέρω καλό και κακό (δεν ξέρω), κάνω το σωστό σαν τον Spike Lee / 42 βαθμοί εκεί έξω σαν το νούμερό μου στα Nike / Είπα, δεν ξέρω τι είναι καλό και κακό κάνω το σωστό σαν τον Spike Lee».

Το «Spike Lee» επέλεξαν οι Kepler is Free να ντύσουν μουσικά, χρησιμοποιώντας το acapella του ΛΕΞ και κάνοντας ένα rework στο κομμάτι, δίνοντάς του μια πιο urban jazz προσέγγιση. Αξίζει να σημειωθεί πως η συγκεκριμένη συνεργασία είναι στα πλαίσια της νέας συνεργασίας της Veego Records με τον ΛΕΞ.

«Δεν παίζουμε ζάρια, μονάχα αμάξια και σπίτια στο ΚΙΝΟ / Εδώ δεν είναι Μπρούκλιν, δεν είναι Σικάγο, δεν είναι Λονδίνο (Σαλούγκα) / Ανησυχεί, μη λιώσουν οι πάγοι και πνιγούμε απ' τα κύματα / Της λέω ξέχνα τα αυτά, εδώ είναι Βαλκάνια έχουμε άλλα προβλήματα / Ey, ey. Επώνυμα ρούχα να νοιώθουμε ωραίοι / Ξέρω τι φταίει που ανησυχώ μη γεράσουμε νέοι / Είμαι εκεί έξω με κόβουν οι τσέοι, 24/7 σα' Today / Αν δεν τα ζει δε με νοιάζει τι λέει θα τον κάνω να κλαίει σαν τη Lana del Rey / Born to Die, βρισκόμαστε κάπου στο ενδιάμεσο / Δε μας θέλει κανείς, μονάχα οι σκύλοι πάνε στον παράδεισο (γουφ γουφ) / Αφού έφτασα εδώ ευχαριστώ όσους μ' έκαναν άνθρωπο (ευχαριστώ) / Η γιαγιά κι ο παππούς μου, δε μεγαλώσαν κανέναν αχάριστο / Ευχαριστώ κάθε μπάτσο που μ' έδεσε και μου 'πε θα δω τι θα πάθω / Κάθε ξεφτίλα δημοσιογράφο που ούτε καν υπογράφει το άρθρο (τον μπούλο) / Ευχαριστώ κάθε ράπερ που κράζει και φροντίζει να μην το μάθω / Δεν παίρνω βραβεία γι' αυτό βγάζω λόγους μέσα από τις μπάρες που γράφω

Είδα το Μίσος σε βιντεοκασέτα απ' τα Νέα όταν πήγαινα πρώτη λυκείου (ναι) / Το είδα ξανά δέκα χρόνια μετά στις 6 του Δεκεμβρίου / Είδα το Scarface για πρώτη φορά μ' ένα γάρο πιο μεγάλο απ' το μπόι μου / «Φά' τους, Τόνυ μου, φά' τους Τόνυ», κόντευα να μπω μες στην οθόνη μου / Δεν έχει σημασία η πτώση λοιπόν, μόνο η πρόσκρουση πάνω στο κρύο μπετόν / Άντε κι ο κόσμος θα γίνει δικός σου, να δω τι θα κάνεις μ' αυτόν / Χειροκροτάν στο μπαλκόνι, λένε δεν ξέρουμε τι ξημερώνει / Τότε δε γράφω ραπ να μη σκοτώνει, δεν παίζω δελτίο να μη με πληρώνει / Επαρχιώτες αστυνομικοί (τι;), are you talking to me? / Εδώ είναι το χωριό μου καριόλη (ακούς ρε;), τίνος το παιδί είσαι εσύ; / Είπα δε θέλω αυτή τη ζωή, οι δρόμοι έχουν νόμους που είναι αυστηροί / Αν σε προδώσει βάλτο να πλυθεί, μέσα στη λεκάνη σαν την Αττική / Η πόλη είναι υγρή, γλιστράνε οι ταράτσες κι οι φωταγωγοί της / Αν τα πάμε καλά καμαρώνει για μας σα να είμαστε οι γιοι της / (Eyo, Dennis, τι λέει; Ελπίζω να σ' αρέσει / Πού 'σαι Tommy, που 'σαι Νότη; / Fyah, όλα καλά πήγαν ε; 42 βαθμοί)».

Μουσική
0

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

O Πασχάλης Τερζής δεν προκάλεσε ποτέ, ούτε έβλαψε κανένα

Μουσική / O Πασχάλης Τερζής δεν προκάλεσε ποτέ, ούτε έβλαψε κανένα

Ένας από τους σημαντικότερους λαϊκούς τραγουδιστές μίλησε στη LiFO λίγο πριν αποσυρθεί από το τραγούδι. Με αφορμή τις ανακοινώσεις για την επιστροφή του αναδημοσιεύουμε μια σπάνια συνέντευξη.
ΑΝΤΩΝΗΣ ΜΠΟΣΚΟΪ́ΤΗΣ
Οι Hume Assine έφτιαξαν ένα dance κομμάτι που το διαμορφώνεις όπως θες!

Μουσική / Οι Hume Assine έφτιαξαν ένα dance κομμάτι που το διαμορφώνεις όπως θες!

Το «For those dancing alone in their apartment» είναι ένα μουσικό πείραμα για όσα άτομα ψάχνουν ευκαιρία να ξεφύγουν, χορεύοντας μόνα στο σαλόνι, στην κουζίνα, στο υπνοδωμάτιο, ανάλογα με τη διάθεσή τους και για όσο το επιθυμούν.
M. HULOT
Ody Icons Περφόρμερ, μουσικός, δραματουργός, συνθέτης 

Οι Αθηναίοι / Ody Icons: «Δεν γίνεται να μη διεκδικήσεις τον χώρο που σου αναλογεί»

Περφόρμερ, μουσικός. Μεγάλωσε σε περιβάλλον που αγαπούσε την Ανατολή, ήταν λαϊκό και καθόλου εστέτ, κι αυτό επηρέασε τη μουσική του. Γι' αυτό δεν καταλαβαίνει τι εννοούν στην Ελλάδα όταν τον ρωτούν «γιατί τόσο τουμπερλέκι;». Ο Ody Icons αφηγείται τη ζωή του στη LiFO.
M. HULOT
Παύλος Σιδηρόπουλος: «Είχε μια θλίψη για τα μακρινά αριστουργήματα»

Σεμίνα Διγενή / Παύλος Σιδηρόπουλος: «Είχε μια θλίψη για τα μακρινά αριστουργήματα»

Ένα ηχητικό ντοκιμαντέρ της Σεμίνας Διγενή για τον αγνό πρίγκηπα του rock and roll. Ακούγονται:  Δημήτρης Πουλικάκος, Μελίνα Σιδηροπούλου,  Δήμητρα Γαλάνη, Κώστας Φέρρης, Γιάννης Αγγελάκας κ.α.
THE LIFO TEAM
Οι νέοι λόκαλ DJs που ένα βράδυ θα σου «σώσουν τη ζωή»

Μουσική / Οι νέοι λόκαλ DJs που ένα βράδυ θα σου «σώσουν τη ζωή»

Σιχαίνονται τις πελατειακές σχέσεις, είναι unapologetic, αγαπούν τα συμπεριληπτικά dancefloors, αδιαφορούν για τον αλγόριθμο και προσπαθούν να επιβιώσουν σε μια πολύ ανταγωνιστική σκηνή. 7 νέοι λόκαλ DJs μιλούν στη LifO.
ΦΩΦΗ ΤΣΕΣΜΕΛΗ
Γιώργος Χατζηνάσιος

Μουσική / Γιώργος Χατζηνάσιος: «Ότι τι; Είναι ηλίθιοι όσοι ακούνε ελαφρολαϊκά;»

Έγινε συνθέτης για να μπορέσει να παντρευτεί τη γυναίκα του. Πιστεύει πως όποιος λέξη «ελαφρός» είναι απαίσια. Πρόλαβε την εποχή που τους τραγουδιστές τούς καταλάβαινες από τον ήχο της φωνής τους - τώρα δεν τους ξεχωρίζει. Ο Γιώργος Χατζηνάσιος αφηγείται τη ζωή του στη LiFO.
M. HULOT
Dievers Party: Πώς δυο φίλες έφτιαξαν τα πιο viral χορευτικά πάρτι της χρονιάς

Μουσική / Dievers Party: Πώς δυο φίλες έφτιαξαν τα πιο viral πάρτι της χρονιάς

Η Βάσω Καζαντζίδου και η Μαρινέλα Αμπντουραχμάνι γνωρίστηκαν τυχαία σε ένα αθηναϊκό κλαμπ. Δύο χρόνια μετά, αυτή η συνάντηση γέννησε ένα από τα πιο δημοφιλή mobile queer events σε Αθήνα και Θεσσαλονίκη.
ΜΙΝΑ ΚΑΛΟΓΕΡΑ
Η τριπλή δύναμη του Μπετόβεν

Συμφωνική Μουσική - Ιστορίες / Η τριπλή δύναμη του Μπετόβεν

Η Κρατική Ορχήστρα Αθηνών παρουσιάζει το Τριπλό Κοντσέρτο του Λούντβιχ βαν Μπετόβεν με τρεις λαμπερούς σολίστ: ο Μαξίμ Βενγκέροφ, ο Στίβεν Ίσερλις και η Θεοδοσία Ντόκου ενώνονται υπό την μπαγκέτα του Φίνεγκαν Ντάουνι Ντίαρ την Παρασκευή 5 Δεκεμβρίου στο Μέγαρο Μουσικής.
ΜΑΤΟΥΛΑ ΚΟΥΣΤΕΝΗ
MARCEL DETTMANN INTERVIEW

Μουσική / Marcel Dettmann: «Η τέκνο δεν γεννήθηκε για VIP τραπέζια»

Ένας από τους επιδραστικότερους εκπροσώπους της τέκνο, λίγες μέρες πριν από την εμφάνισή του στο Ωδείο Αθηνών, μιλάει για την αγαπημένη του μουσική ως έναν τρόπο να σχετίζεται με τον κόσμο και την πολιτική του nightlife.
ΦΩΦΗ ΤΣΕΣΜΕΛΗ