Οι Kepler is Free μετατρέπουν το «Spike Lee» του ΛΕΞ σε έναν urban jazz ύμνο

Οι Kepler is Free μετατρέπουν το «Spike Lee» του ΛΕΞ σε έναν urban jazz ύμνο Facebook Twitter
Φωτ.: Δημήτρης Μουγκός
0



TO «SPIKE LEE» TOY ΛΕΞ
είναι ένα κομμάτι από το περσινό άλμπουμ του «ΜΕΤΡΟ», από τις πολύ δυνατές στιγμές του (με αναφορά στο «Welcome to the party» του Pope Smoke και στο Brooklyn drill) με ρεφρέν που λέει:

«Αυτή είναι η ζωή μας, καριόλη, welcome to the party / Δεν ξέρω καλό και κακό (δεν ξέρω), κάνω το σωστό σαν τον Spike Lee / 42 βαθμοί εκεί έξω σαν το νούμερό μου στα Nike / Είπα, δεν ξέρω τι είναι καλό και κακό κάνω το σωστό σαν τον Spike Lee».

Το «Spike Lee» επέλεξαν οι Kepler is Free να ντύσουν μουσικά, χρησιμοποιώντας το acapella του ΛΕΞ και κάνοντας ένα rework στο κομμάτι, δίνοντάς του μια πιο urban jazz προσέγγιση. Αξίζει να σημειωθεί πως η συγκεκριμένη συνεργασία είναι στα πλαίσια της νέας συνεργασίας της Veego Records με τον ΛΕΞ.

«Δεν παίζουμε ζάρια, μονάχα αμάξια και σπίτια στο ΚΙΝΟ / Εδώ δεν είναι Μπρούκλιν, δεν είναι Σικάγο, δεν είναι Λονδίνο (Σαλούγκα) / Ανησυχεί, μη λιώσουν οι πάγοι και πνιγούμε απ' τα κύματα / Της λέω ξέχνα τα αυτά, εδώ είναι Βαλκάνια έχουμε άλλα προβλήματα / Ey, ey. Επώνυμα ρούχα να νοιώθουμε ωραίοι / Ξέρω τι φταίει που ανησυχώ μη γεράσουμε νέοι / Είμαι εκεί έξω με κόβουν οι τσέοι, 24/7 σα' Today / Αν δεν τα ζει δε με νοιάζει τι λέει θα τον κάνω να κλαίει σαν τη Lana del Rey / Born to Die, βρισκόμαστε κάπου στο ενδιάμεσο / Δε μας θέλει κανείς, μονάχα οι σκύλοι πάνε στον παράδεισο (γουφ γουφ) / Αφού έφτασα εδώ ευχαριστώ όσους μ' έκαναν άνθρωπο (ευχαριστώ) / Η γιαγιά κι ο παππούς μου, δε μεγαλώσαν κανέναν αχάριστο / Ευχαριστώ κάθε μπάτσο που μ' έδεσε και μου 'πε θα δω τι θα πάθω / Κάθε ξεφτίλα δημοσιογράφο που ούτε καν υπογράφει το άρθρο (τον μπούλο) / Ευχαριστώ κάθε ράπερ που κράζει και φροντίζει να μην το μάθω / Δεν παίρνω βραβεία γι' αυτό βγάζω λόγους μέσα από τις μπάρες που γράφω

Είδα το Μίσος σε βιντεοκασέτα απ' τα Νέα όταν πήγαινα πρώτη λυκείου (ναι) / Το είδα ξανά δέκα χρόνια μετά στις 6 του Δεκεμβρίου / Είδα το Scarface για πρώτη φορά μ' ένα γάρο πιο μεγάλο απ' το μπόι μου / «Φά' τους, Τόνυ μου, φά' τους Τόνυ», κόντευα να μπω μες στην οθόνη μου / Δεν έχει σημασία η πτώση λοιπόν, μόνο η πρόσκρουση πάνω στο κρύο μπετόν / Άντε κι ο κόσμος θα γίνει δικός σου, να δω τι θα κάνεις μ' αυτόν / Χειροκροτάν στο μπαλκόνι, λένε δεν ξέρουμε τι ξημερώνει / Τότε δε γράφω ραπ να μη σκοτώνει, δεν παίζω δελτίο να μη με πληρώνει / Επαρχιώτες αστυνομικοί (τι;), are you talking to me? / Εδώ είναι το χωριό μου καριόλη (ακούς ρε;), τίνος το παιδί είσαι εσύ; / Είπα δε θέλω αυτή τη ζωή, οι δρόμοι έχουν νόμους που είναι αυστηροί / Αν σε προδώσει βάλτο να πλυθεί, μέσα στη λεκάνη σαν την Αττική / Η πόλη είναι υγρή, γλιστράνε οι ταράτσες κι οι φωταγωγοί της / Αν τα πάμε καλά καμαρώνει για μας σα να είμαστε οι γιοι της / (Eyo, Dennis, τι λέει; Ελπίζω να σ' αρέσει / Πού 'σαι Tommy, που 'σαι Νότη; / Fyah, όλα καλά πήγαν ε; 42 βαθμοί)».

Μουσική
0

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Φιλιώ Πυργάκη (1939-2021) : «Το δημοτικό, παιδί μου, δεν είναι τραγούδι για να πλένεις τα πιάτα…»

Μουσική / Φιλιώ Πυργάκη: «Το δημοτικό, παιδί μου, δεν είναι τραγούδι για να πλένεις τα πιάτα…»

«Λέω κουράστηκα, αλλά μόλις ανέβω εκεί πάνω στο παλκοσένικο γίνομαι αλλιώτικος άνθρωπος». Η κορυφαία των Ελληνικών πανηγυριών, που πέθανε σαν σήμερα το 2021, είχε μιλήσει στη LIFO για μιαν Ελλάδα που υπνοβατεί στο DNA μας.
M. HULOT
Fotis Benardo: «Εξάγουμε πολιτισμό, αλλά στην Ελλάδα δεν μας το αναγνωρίζουν»

Μουσική / Fotis Benardo: «Κανένα ΑΙ δεν μπορεί να εκφράσει αυτά που νιώθω, ούτε αυτά που έχω περάσει»

Είναι ο ντράμερ των Septicflesh και των Nightfall. Έκανε τη μουσική όχημα για τα ταξιδέψει σε ολόκληρο τον κόσμο. Μοιράστηκε τη σκηνή με θρύλους της μουσικής όπως οι Black Sabbath, οι Iron Maiden οι Kiss και οι Motorhead. Πιστεύει πολύ στη νέα μουσική σκηνή της Ελλάδας και ότι ο άνθρωπος θέλει άνθρωπο και όχι ΑΙ. Είναι ο Αθηναίος της εβδομάδας.
M. HULOT
Πόσο τελικά έχει ακυρωθεί ο Morrissey;

Μουσική / Morrissey: Η συναυλία ακυρώθηκε, το beef συνεχίζεται

Η πορεία ενός από τους πιο δημοφιλείς μουσικούς της εποχής μας έχει έχει στιγματιστεί από τις πολιτικές του τοποθετήσεις υπέρ ενός ακροδεξιού κόμματος, καθώς και από τις προκλητικές δηλώσεις του για ζητήματα όπως η μετανάστευση, η ισλαμοφοβία και η πολιτική ορθότητα. Το κοινό χωρίζεται στα δύο. Τι πιστεύει η κάθε πλευρά;
ΕΠΙΜΕΛΕΙΑ: ΜΑΡΙΑ ΠΑΠΠΑ
Νταϊάνα Ρος, η βασίλισσα της μουσικής 

Μουσική / Νταϊάνα Ρος: «Θέλει χρόνο και δουλειά για να γίνεις Diva, δεν είναι τόσο απλό»

Μια από τις πιο μεγάλες τραγουδίστριες του πλανήτη, η ακαταπόνητη ερμηνεύτρια που με τη μαγνητική της παρουσία μαγεύει το κοινό, είναι ένα φαινόμενο πιο ασυνήθιστο από όσο νομίζετε. Έρχεται σε λίγες μέρες στην Αθήνα για μια μοναδική συναυλία.
ΑΡΓΥΡΩ ΜΠΟΖΩΝΗ
105’ με τον Rack

Μουσική / Rack: «Έχω φάει σφαλιάρες γιατί τις ζήταγα, αλλά η ζωή μου πλέον έχει αλλάξει»

Γιος του Λεκτικού Επεξεργαστή και με καριέρα που εκτοξεύτηκε νωρίς, ο δημοφιλής ράπερ έχει αλλάξει ρότα. Στα 25 του, πιο ήρεμος από ποτέ, απολαμβάνει μια φήμη που έφτασε μέχρι το Χόλιγουντ.
M. HULOT
Στην Κόνιτσα, σε ένα τριήμερο γλέντι με ρουμανικό fusion, ποντιακά και ηπειρώτικα

Μουσική / Στην Κόνιτσα, σε ένα τριήμερο γλέντι με ρουμανικό fusion, ποντιακά και ηπειρώτικα

Το ακριτικό διαβαλκανικό φεστιβάλ του Christopher King και της Στέγης του Ιδρύματος Ωνάση ξεσήκωσε για άλλη μια χρονιά άτομα κάθε ηλικίας και καταγωγής με παραδοσιακή μουσική απρόσμενη και συναρπαστική.
M. HULOT
Η ποίηση του Οδυσσέα Ελύτη που έγινε λαϊκό ορατόριο από τον Μίκη Θεοδωράκη

Συμφωνική Μουσική - Ιστορίες / Η ποίηση του Οδυσσέα Ελύτη που έγινε λαϊκό ορατόριο από τον Μίκη Θεοδωράκη

Η Ματούλα Κουστένη διερευνά τη σχέση του ποιητή με τον συνθέτη, την αφετηρία της δημιουργίας του μεγάλου έργου «Άξιον Εστί» και την πορεία του μέχρι την πρώτη ηχογράφηση.
ΜΑΤΟΥΛΑ ΚΟΥΣΤΕΝΗ
Κι όμως, πέρασε μισός αιώνας από την αυγή των Talking Heads

Βιβλίο / Κι όμως, πέρασε μισός αιώνας από την αυγή των Talking Heads

Τέτοιες μέρες πριν από πενήντα χρόνια, το γκρουπ έκανε το ντεμπούτο του στην σκηνή του θρυλικού κλαμπ CBGB στη Νέα Υόρκη, κι ένα νέο βιβλίο ακολουθεί την πορεία τους από τις πρώτες τους ημέρες μέχρι το είδος εκείνο της επιτυχίας που συνήθως έρχεται με τα δικά της προβλήματα
THE LIFO TEAM
Νανά Τράντου: «Οι συναυλίες δεν θα πεθάνουν ποτέ, είναι μια εμπειρία»

Μουσική / Νανά Τράντου: «Οι συναυλίες δεν θα πεθάνουν ποτέ, είναι μια εμπειρία»

Η artistic και managing director της High Priority Promotions, η μόνη γυναίκα με αυτήν τη θέση στην Ελλάδα, μιλά για τις συναυλίες, τη μουσική σήμερα, τις αλλαγές σε καλλιτέχνες και κοινό και το Memory Corner με τα ιδιαίτερα vintage ρούχα, την άλλη μεγάλη της αγάπη.
ΑΡΓΥΡΩ ΜΠΟΖΩΝΗ
Q Lazzarus: Tο τραγικό στόρι του θρυλικού κομματιού «Goodbye Horses».

Μουσική / Q Lazzarus: Tο τραγικό στόρι του θρυλικού κομματιού «Goodbye Horses»

Για χρόνια η Q Lazzarus του «Goodbye Horses», μία από τις πιο αδικημένες ερμηνεύτριες στην ιστορία της ποπ μουσικής, παρέμενε μια μυστηριώδης φιγούρα, τώρα όμως ένα μουσικό ντοκιμαντέρ φωτίζει τη ζωή της.
ΜΑΡΙΑ ΠΑΠΠΑ
Eddie Dark: «Γράφω μουσική επειδή έχω σιχαθεί τα πάντα»

Μουσική / Eddie Dark: «Γράφω μουσική επειδή έχω σιχαθεί τα πάντα»

Από μικρός ένιωθε αποσυνάγωγος. Πιστεύει ότι τα κόμικς είναι η μόνη μορφή τέχνης που είναι τελείως αφιλτράριστη και πιστεύει ότι η γενιά του θα μείνει στην ιστορία ως η γενιά που έχασε τα καλά πράγματα στο τσακ. Ο μουσικός Eddie Dark είναι ο Αθηναίος της εβδομάδας.
M. HULOT