H Laetitia Sadier ανυπομονεί να επισκεφτεί την Ελλάδα

H Laetitia Sadier ανυπομονεί να επισκεφτεί την Ελλάδα Facebook Twitter
0

— Θυμάσαι την πρώτη σου συναυλία; Πώς ένιωθες;


Θυμάμαι ότι το πρώτο ταξίδι που έκανα μόνη μου, ως σόλο καλλιτέχνις, ήταν στην Ελλάδα. Ένας πολύ συμπαθητικός τύπος, ο Κώστας, με προσκάλεσε μέσω facebook να παίξω στη Θεσσαλονίκη. Μόλις είχαν διαλυθεί οι Stereolab και σκεφτόμουν ότι έπρεπε να βρω δουλειά, όταν ήρθε το μήνυμα του Κώστα που μου ζητούσε να κάνω μια σόλο εμφάνιση. Ήμουν πολύ συγκινημένη που μου ζητήθηκε τόσο ευγενικά και αποφάσισα να το κάνω. Δεν είχα εμφανιστεί ποτέ μόνη μου και δεν είχα τελειοποιήσει το παίξιμό μου στην κιθάρα – με τα χρόνια έγινα καλύτερη κιθαρίστρια, αλλά όχι και ο Β.Β. Κing. Θυμάμαι να είμαι πολύ νευρική και ενθουσιασμένη από την υποστήριξη του κόσμου. Είχαμε ένα βαθύτερο δέσιμο και αυτό έκανε εκείνη τη συναυλία μια αξέχαστη εμπειρία για μένα. Ένιωσα αποδεκτή με τις ατέλειές μου.


— Προτιμάς πιο μικρές συναυλίες, συναυλίες που σε κάνουν να νιώθεις οικεία;


Δεν πιστεύω ότι η οικειότητα προέρχεται από το μέγεθος του χώρου. Από την εμπειρία μου, προκύπτει από την ποιότητα των ακροατών. Μπορεί να παίζεις σε ένα πολύ μεγάλο συναυλιακό χώρο ή σε ένα φεστιβάλ, αλλά το κοινό κάνει τη διαφορά και καθορίζει την οικειότητα. Στην πραγματικότητα, δεν επιλέγω η ίδια τους χώρους που παίζω. Εμπιστεύομαι τους παραγωγούς όσον αφορά την προσέλευση του κόσμου και το μέγεθος του χώρου, αλλά είμαι προσεκτική και επικοινωνώ με όλους, ώστε να δημιουργώ μια συλλογική εμπειρία.

Το παίξιμό μου έχει βελτιωθεί κι έτσι μπορώ να συγκεντρωθώ στο συναισθηματικό μέρος των κομματιών. Αυτό με κάνει να νιώθω μεγαλύτερη ελευθερία στην έκφραση, η οποία αντανακλάται στην φωνή και τούμπαλιν.


— Πώς είναι να παίζεις μόνη σου; Έχεις περισσότερη ελευθερία;


Μου αρέσει πολύ να παίζω ζωντανά τώρα. Νιώθω λιγότερο εκτεθειμένη απ' ό,τι στο ξεκίνημά μου. Το παίξιμό μου έχει βελτιωθεί κι έτσι μπορώ να συγκεντρωθώ στο συναισθηματικό μέρος των κομματιών. Αυτό με κάνει να νιώθω μεγαλύτερη ελευθερία στην έκφραση, η οποία αντανακλάται στην φωνή και τούμπαλιν.


— Είναι ενοχλητικό που ακόμα σε ρωτάνε για τους Stereolab;


Έχεις κάποια ερώτηση κι εσύ; Αν ναι, είναι ευπρόσδεκτη. Παρ' όλα αυτά, είναι ενοχλητικό όταν ο κόσμος δεν έχει γυρίσει σελίδα και μένει στο παρελθόν. Τα πράγματα αλλάζουν διαρκώς και δεν μπορούμε να κάνουμε τίποτα γι' αυτό. Δεν υπάρχει λόγος να κολλάμε στους ήρωες του παρελθόντος όπως ήταν στα 20. Σίγουρα, δεν έχω σταματήσει από τότε. Έχω ηχογραφήσει 3 άλμπουμ, έχω κάνει πολλές περιοδείες με το τρίο μου αλλά και μόνη μου. Δεν έκατσα στον καναπέ μου περιμένοντας την επανασύνδεση των Stereolab αλλά παρέμεινα δραστήρια. Οι Stereolab έχουν σταματήσει όλες τους τις δραστηριότητες εδώ και περισσότερο από 7 χρόνια, είμαστε τελείως διαφορετικοί τώρα και αυτός είναι λόγος για να γιορτάζει κανείς.


— Ποιο είναι το πρώτο πράγμα που θα κάνεις όταν φτάσεις στην Αθήνα;
Αν και δεν είναι η πρώτη μου φορά στην πόλη, νιώθω ότι δεν την γνωρίζω αρκετά καλά. Το πρώτο πράγμα που θα κάνω είναι να αφήσω την κιθάρα μου στο ξενοδοχείο και να βγω να την εξερευνήσω.

— Μελλοντικά σχέδια;


Τα συνηθισμένα. Αυτή την περίοδο γράφω και ηχογραφώ νέα κομμάτια, τα οποία δουλεύω εναλλάξ. Αυτό με κρατάει απασχολημένη, όπως και το γεγονός ότι ετοιμάζομαι να πάω στη Βραζιλία για να συνεργαστώ με μια υπέροχη μπάντα που λέγεται Mombojo. Επίσης, θα κάνω ένα τουρ τον Μάρτιο με ένα νέο συγκρότημα... Αυτά! Εν τω μεταξύ, ανυπομονώ να επισκεφτώ την Ελλάδα ξανά και να μάθω περισσότερα για τον τόπο, την κουλτούρα, να ζήσω την εμπειρία της Αθήνας και της Θεσσαλονίκης και όσα θα μου φέρει...

21/1, 21:00, Tiki Bar Athens,Φαλήρου 15, Κουκάκι, €7

0

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Φεστιβάλ Ελάτειας: Εκεί που η μουσική στήνει φωλιά κάτω απ’ τα πλατάνια εδώ και 12 χρόνια

Φεστιβαλ Ελάτειας / «Δεν ήταν φεστιβάλ, δεν υπήρχε σκηνή, ούτε πρόγραμμα»

Ξεκίνησε ως ένα πάρτι στο δάσος. Σήμερα, δώδεκα χρόνια μετά, το Μουσικό Φεστιβάλ Ελάτειας έχει γίνει σημείο αναφοράς για όσους πιστεύουν στη δύναμη της κοινότητας, της αυθεντικότητας και της μουσικής που ενώνει.
ΣΩΤΗΡΗΣ ΒΑΛΑΡΗΣ
Φιλιώ Πυργάκη (1939-2021) : «Το δημοτικό, παιδί μου, δεν είναι τραγούδι για να πλένεις τα πιάτα…»

Μουσική / Φιλιώ Πυργάκη: «Το δημοτικό, παιδί μου, δεν είναι τραγούδι για να πλένεις τα πιάτα…»

«Λέω κουράστηκα, αλλά μόλις ανέβω εκεί πάνω στο παλκοσένικο γίνομαι αλλιώτικος άνθρωπος». Η κορυφαία των Ελληνικών πανηγυριών, που πέθανε σαν σήμερα το 2021, είχε μιλήσει στη LIFO για μιαν Ελλάδα που υπνοβατεί στο DNA μας.
M. HULOT
Fotis Benardo: «Εξάγουμε πολιτισμό, αλλά στην Ελλάδα δεν μας το αναγνωρίζουν»

Μουσική / Fotis Benardo: «Κανένα ΑΙ δεν μπορεί να εκφράσει αυτά που νιώθω, ούτε αυτά που έχω περάσει»

Είναι ο ντράμερ των Nightfall. Έκανε τη μουσική όχημα για τα ταξιδέψει σε ολόκληρο τον κόσμο. Μοιράστηκε τη σκηνή με θρύλους της μουσικής όπως οι Black Sabbath, οι Iron Maiden οι Kiss και οι Motorhead. Πιστεύει πολύ στη νέα μουσική σκηνή της Ελλάδας και ότι ο άνθρωπος θέλει άνθρωπο και όχι ΑΙ. Είναι ο Αθηναίος της εβδομάδας.
M. HULOT
Πόσο τελικά έχει ακυρωθεί ο Morrissey;

Μουσική / Morrissey: Η συναυλία ακυρώθηκε, το beef συνεχίζεται

Η πορεία ενός από τους πιο δημοφιλείς μουσικούς της εποχής μας έχει έχει στιγματιστεί από τις πολιτικές του τοποθετήσεις υπέρ ενός ακροδεξιού κόμματος, καθώς και από τις προκλητικές δηλώσεις του για ζητήματα όπως η μετανάστευση, η ισλαμοφοβία και η πολιτική ορθότητα. Το κοινό χωρίζεται στα δύο. Τι πιστεύει η κάθε πλευρά;
ΕΠΙΜΕΛΕΙΑ: ΜΑΡΙΑ ΠΑΠΠΑ
Νταϊάνα Ρος, η βασίλισσα της μουσικής 

Μουσική / Νταϊάνα Ρος: «Θέλει χρόνο και δουλειά για να γίνεις Diva, δεν είναι τόσο απλό»

Μια από τις πιο μεγάλες τραγουδίστριες του πλανήτη, η ακαταπόνητη ερμηνεύτρια που με τη μαγνητική της παρουσία μαγεύει το κοινό, είναι ένα φαινόμενο πιο ασυνήθιστο από όσο νομίζετε. Έρχεται σε λίγες μέρες στην Αθήνα για μια μοναδική συναυλία.
ΑΡΓΥΡΩ ΜΠΟΖΩΝΗ
105’ με τον Rack

Μουσική / Rack: «Έχω φάει σφαλιάρες γιατί τις ζήταγα, αλλά η ζωή μου πλέον έχει αλλάξει»

Γιος του Λεκτικού Επεξεργαστή και με καριέρα που εκτοξεύτηκε νωρίς, ο δημοφιλής ράπερ έχει αλλάξει ρότα. Στα 25 του, πιο ήρεμος από ποτέ, απολαμβάνει μια φήμη που έφτασε μέχρι το Χόλιγουντ.
M. HULOT
Στην Κόνιτσα, σε ένα τριήμερο γλέντι με ρουμανικό fusion, ποντιακά και ηπειρώτικα

Μουσική / Στην Κόνιτσα, σε ένα τριήμερο γλέντι με ρουμανικό fusion, ποντιακά και ηπειρώτικα

Το ακριτικό διαβαλκανικό φεστιβάλ του Christopher King και της Στέγης του Ιδρύματος Ωνάση ξεσήκωσε για άλλη μια χρονιά άτομα κάθε ηλικίας και καταγωγής με παραδοσιακή μουσική απρόσμενη και συναρπαστική.
M. HULOT
Η ποίηση του Οδυσσέα Ελύτη που έγινε λαϊκό ορατόριο από τον Μίκη Θεοδωράκη

Συμφωνική Μουσική - Ιστορίες / Η ποίηση του Οδυσσέα Ελύτη που έγινε λαϊκό ορατόριο από τον Μίκη Θεοδωράκη

Η Ματούλα Κουστένη διερευνά τη σχέση του ποιητή με τον συνθέτη, την αφετηρία της δημιουργίας του μεγάλου έργου «Άξιον Εστί» και την πορεία του μέχρι την πρώτη ηχογράφηση.
ΜΑΤΟΥΛΑ ΚΟΥΣΤΕΝΗ
Κι όμως, πέρασε μισός αιώνας από την αυγή των Talking Heads

Βιβλίο / Κι όμως, πέρασε μισός αιώνας από την αυγή των Talking Heads

Τέτοιες μέρες πριν από πενήντα χρόνια, το γκρουπ έκανε το ντεμπούτο του στην σκηνή του θρυλικού κλαμπ CBGB στη Νέα Υόρκη, κι ένα νέο βιβλίο ακολουθεί την πορεία τους από τις πρώτες τους ημέρες μέχρι το είδος εκείνο της επιτυχίας που συνήθως έρχεται με τα δικά της προβλήματα
THE LIFO TEAM
Νανά Τράντου: «Οι συναυλίες δεν θα πεθάνουν ποτέ, είναι μια εμπειρία»

Μουσική / Νανά Τράντου: «Οι συναυλίες δεν θα πεθάνουν ποτέ, είναι μια εμπειρία»

Η artistic και managing director της High Priority Promotions, η μόνη γυναίκα με αυτήν τη θέση στην Ελλάδα, μιλά για τις συναυλίες, τη μουσική σήμερα, τις αλλαγές σε καλλιτέχνες και κοινό και το Memory Corner με τα ιδιαίτερα vintage ρούχα, την άλλη μεγάλη της αγάπη.
ΑΡΓΥΡΩ ΜΠΟΖΩΝΗ