H Laetitia Sadier ανυπομονεί να επισκεφτεί την Ελλάδα

H Laetitia Sadier ανυπομονεί να επισκεφτεί την Ελλάδα Facebook Twitter
0

— Θυμάσαι την πρώτη σου συναυλία; Πώς ένιωθες;


Θυμάμαι ότι το πρώτο ταξίδι που έκανα μόνη μου, ως σόλο καλλιτέχνις, ήταν στην Ελλάδα. Ένας πολύ συμπαθητικός τύπος, ο Κώστας, με προσκάλεσε μέσω facebook να παίξω στη Θεσσαλονίκη. Μόλις είχαν διαλυθεί οι Stereolab και σκεφτόμουν ότι έπρεπε να βρω δουλειά, όταν ήρθε το μήνυμα του Κώστα που μου ζητούσε να κάνω μια σόλο εμφάνιση. Ήμουν πολύ συγκινημένη που μου ζητήθηκε τόσο ευγενικά και αποφάσισα να το κάνω. Δεν είχα εμφανιστεί ποτέ μόνη μου και δεν είχα τελειοποιήσει το παίξιμό μου στην κιθάρα – με τα χρόνια έγινα καλύτερη κιθαρίστρια, αλλά όχι και ο Β.Β. Κing. Θυμάμαι να είμαι πολύ νευρική και ενθουσιασμένη από την υποστήριξη του κόσμου. Είχαμε ένα βαθύτερο δέσιμο και αυτό έκανε εκείνη τη συναυλία μια αξέχαστη εμπειρία για μένα. Ένιωσα αποδεκτή με τις ατέλειές μου.


— Προτιμάς πιο μικρές συναυλίες, συναυλίες που σε κάνουν να νιώθεις οικεία;


Δεν πιστεύω ότι η οικειότητα προέρχεται από το μέγεθος του χώρου. Από την εμπειρία μου, προκύπτει από την ποιότητα των ακροατών. Μπορεί να παίζεις σε ένα πολύ μεγάλο συναυλιακό χώρο ή σε ένα φεστιβάλ, αλλά το κοινό κάνει τη διαφορά και καθορίζει την οικειότητα. Στην πραγματικότητα, δεν επιλέγω η ίδια τους χώρους που παίζω. Εμπιστεύομαι τους παραγωγούς όσον αφορά την προσέλευση του κόσμου και το μέγεθος του χώρου, αλλά είμαι προσεκτική και επικοινωνώ με όλους, ώστε να δημιουργώ μια συλλογική εμπειρία.

Το παίξιμό μου έχει βελτιωθεί κι έτσι μπορώ να συγκεντρωθώ στο συναισθηματικό μέρος των κομματιών. Αυτό με κάνει να νιώθω μεγαλύτερη ελευθερία στην έκφραση, η οποία αντανακλάται στην φωνή και τούμπαλιν.


— Πώς είναι να παίζεις μόνη σου; Έχεις περισσότερη ελευθερία;


Μου αρέσει πολύ να παίζω ζωντανά τώρα. Νιώθω λιγότερο εκτεθειμένη απ' ό,τι στο ξεκίνημά μου. Το παίξιμό μου έχει βελτιωθεί κι έτσι μπορώ να συγκεντρωθώ στο συναισθηματικό μέρος των κομματιών. Αυτό με κάνει να νιώθω μεγαλύτερη ελευθερία στην έκφραση, η οποία αντανακλάται στην φωνή και τούμπαλιν.


— Είναι ενοχλητικό που ακόμα σε ρωτάνε για τους Stereolab;


Έχεις κάποια ερώτηση κι εσύ; Αν ναι, είναι ευπρόσδεκτη. Παρ' όλα αυτά, είναι ενοχλητικό όταν ο κόσμος δεν έχει γυρίσει σελίδα και μένει στο παρελθόν. Τα πράγματα αλλάζουν διαρκώς και δεν μπορούμε να κάνουμε τίποτα γι' αυτό. Δεν υπάρχει λόγος να κολλάμε στους ήρωες του παρελθόντος όπως ήταν στα 20. Σίγουρα, δεν έχω σταματήσει από τότε. Έχω ηχογραφήσει 3 άλμπουμ, έχω κάνει πολλές περιοδείες με το τρίο μου αλλά και μόνη μου. Δεν έκατσα στον καναπέ μου περιμένοντας την επανασύνδεση των Stereolab αλλά παρέμεινα δραστήρια. Οι Stereolab έχουν σταματήσει όλες τους τις δραστηριότητες εδώ και περισσότερο από 7 χρόνια, είμαστε τελείως διαφορετικοί τώρα και αυτός είναι λόγος για να γιορτάζει κανείς.


— Ποιο είναι το πρώτο πράγμα που θα κάνεις όταν φτάσεις στην Αθήνα;
Αν και δεν είναι η πρώτη μου φορά στην πόλη, νιώθω ότι δεν την γνωρίζω αρκετά καλά. Το πρώτο πράγμα που θα κάνω είναι να αφήσω την κιθάρα μου στο ξενοδοχείο και να βγω να την εξερευνήσω.

— Μελλοντικά σχέδια;


Τα συνηθισμένα. Αυτή την περίοδο γράφω και ηχογραφώ νέα κομμάτια, τα οποία δουλεύω εναλλάξ. Αυτό με κρατάει απασχολημένη, όπως και το γεγονός ότι ετοιμάζομαι να πάω στη Βραζιλία για να συνεργαστώ με μια υπέροχη μπάντα που λέγεται Mombojo. Επίσης, θα κάνω ένα τουρ τον Μάρτιο με ένα νέο συγκρότημα... Αυτά! Εν τω μεταξύ, ανυπομονώ να επισκεφτώ την Ελλάδα ξανά και να μάθω περισσότερα για τον τόπο, την κουλτούρα, να ζήσω την εμπειρία της Αθήνας και της Θεσσαλονίκης και όσα θα μου φέρει...

21/1, 21:00, Tiki Bar Athens,Φαλήρου 15, Κουκάκι, €7

0

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Η επιστροφή της Lily Allen

Μουσική / Η Lily Allen επιστρέφει με το πιο θεαματικό ξεκατίνιασμα στην ιστορία της ποπ

Το «West End Girl» της Lilly Allen και ένα αριστουργηματικό ραπ άλμπουμ από την CupcakKe αποτελούν τα πιο δυνατά και τολμηρά, από πλευράς στιχουργικής, άλμπουμ της χρονιάς. Μια καλή εβδομάδα για τη μουσική.
ΜΑΡΙΑ ΠΑΠΠΑ
BOYS’ SHORTS INTERVIEW

Μουσική / Boys’ Shorts: «Δεν φταίνε τα τρανς άτομα που έχει γίνει μίζερη η ζωή σου»

To eyeliner και το electroclash έφερε κοντά το ντουέτο των DJs, που εμπνεύστηκαν το όνομά τους από τον Boy George. Έπαιξαν στο Berghain, και η φήμη τους εκτοξεύτηκε. Πλέον το mantra τους είναι το «enjoy the moment».
ΦΩΦΗ ΤΣΕΣΜΕΛΗ
Παιδί Τραύμα: Τραγουδάκια λέω που αύριο θα ξεχαστούν, δεν κάνω καμία επανάσταση, δεν αλλάζω τον κόσμο

Μουσική / Παιδί Τραύμα: «Τραγουδάκια λέω, που αύριο θα ξεχαστούν, δεν αλλάζω τον κόσμο»

Στο νέο του άλμπουμ, το Παιδί Τραύμα χρησιμοποιεί τις έννοιες της φυγής και της συγχώρεσης για να μιλήσει για το αδιέξοδο του ψηφιακού κόσμου και την αναζήτηση της αλήθειας με τραγούδια που ξεφεύγουν από το mainstream.   
M. HULOT
Οι Tame Impala φτιάχνουν έναν δίσκο εμπνευσμένο από τα bush doofs της Αυστραλίας

Μουσική / «Deadbeat» των Tame Impala: Μια lo-fi ωδή στα rave πάρτι από ένα σπουδαίο συγκρότημα

Είναι η πρώτη του δουλειά που δεν περιέχει ούτε μια ροκ στιγμή. Σύμφωνα με τον Chris Deville: «Οι Tame Impala έχουν μεταμορφωθεί σταδιακά από ένα από τα σπουδαιότερα ροκ συγκροτήματα της γενιάς τους σε… κάτι άλλο».
ΜΑΡΙΑ ΠΑΠΠΑ
Το Μονόγραμμα του Έρωτα και της Μουσικής

Συμφωνική Μουσική - Ιστορίες / Το Μονόγραμμα του Έρωτα και της Μουσικής

Η Κρατική Ορχήστρα Αθηνών τιμά τη μνήμη του Οδυσσέα Ελύτη με αφορμή τα τριάντα χρόνια από τον θάνατό του, παρουσιάζοντας το «Μονόγραμμα» του Γιώργου Κουρουπού, που βασίζεται στο ομότιτλο έργο του μεγάλου Έλληνα ποιητή, στις 24 Οκτωβρίου στο Μέγαρο Μουσικής Αθηνών.
ΜΑΤΟΥΛΑ ΚΟΥΣΤΕΝΗ
Λίγες λέξεις για τον Διονύση Σαββόπουλο

Οπτική Γωνία / Λίγες λέξεις για τον Διονύση Σαββόπουλο

«Ό,τι όμως και αν υπήρξε ο Διονύσης Σαββόπουλος, είχε τη δόνηση, τον λοξό τόνο, μια διάθεση μεταμόρφωσης και γιορτής. Επέστρεφε σε μια πάμφωτη αυλή, περιμένοντας τους φίλους, το νόημα της συνάθροισης».
ΝΙΚΟΛΑΣ ΣΕΒΑΣΤΑΚΗΣ
Lou: Πόσες ανοιχτά λεσβίες ξέρεις αυτήν τη στιγμή στην ελληνική μουσική σκηνή;

Μουσική / Lou: Πόσες ανοιχτά λεσβίες ξέρεις αυτήν τη στιγμή στην ελληνική μουσική σκηνή;

Αυτό που κάνει η Lou στην ελληνική μουσική σκηνή είναι μοναδικό και θαρραλέο: queer μουσική για κάγκουρες με εφόδιο τις μουσικές της γνώσεις και επίγνωση αυτού που εκπροσωπεί, κάνοντας το τραπ όχημα για να περάσει τα μηνύματά της.
M. HULOT
Σοπέν

Πέθανε Σαν Σήμερα / «Κύριοι, ιδού μια μεγαλοφυΐα!»: Πώς ο Σοπέν άνοιξε νέα εποχή στη μουσική για πιάνο

Σαν σήμερα, στις 17 Οκτωβρίου 1849, πεθαίνει από φυματίωση στο Παρίσι ο Πολωνός Φρεντερίκ Φρανσουά Σοπέν, ένας από τους σημαντικότερους εκπροσώπους του Ρομαντισμού και κορυφαίος πιανίστας.
ΚΟΡΙΝΑ ΦΑΡΜΑΚΟΡΗ