Γράφω για την πάρτη μου και θα λέω ό,τι γουστάρω

Γράφω για την πάρτη μου και θα λέω ό,τι γουστάρω Facebook Twitter
1

Τον Δεκέμβριο του 1996, ανησυχώντας για την επίδραση του «τολμηρού» τέταρτου album "Insomniac" των Green Day στον οκτάχρονο γιο της, μια οργισμένη μητέρα αποφάσισε να γράψει μια ελαφρώς επιθετική επιστολή παραπόνων στην μπάντα. Προφανώς χτύπησε κάποιο ευαίσθητο σημείο και σύντομα έλαβε μια ιδιόχειρη επιστολή ως απάντηση από τον τότε 24χρονο frontman τους, τον Billie Joe Armstrong.

Το περιεχόμενο των επιστολών αυτών φαίνεται ότι ενέπνευσε το τραγούδι Reject του επόμενου album των Green Day, Nimrod.

Ιδού η επιστολή της διαμαρτυρόμενης μάνας:

2 Δεκεμβρίου 1996,

Green Day

P.O Box 710

Berkeley, CA 94701 – 0710

Σχ: Insomniac

Προς κάθε ενδιαφερόμενο:

 

Είμαι γονέας και έχω θορυβηθεί πολύ από την κασσέτα που άκουγε ο 8 ετών γιος μου. Η 60 ετών γιαγιά του την αγόρασε ως δώρο γενεθλίων και δεν γνώριζε καθόλου το τολμηρό περιεχόμενο της. Το κατάστημα από το οποίο την αγόρασε δεν είχε τοποθετήσει κάποια σήμανση ή ειδικό χρώμα ώστε να προειδοποιεί τους γονείς για το περιεχόμενο της. Του ζητήματος αυτού σκοπεύω να επιληφθώ απευθυνόμενη στους κατάλληλους ανθρώπους.

Δεν είναι δυνατόν να γράψει κανείς πια μουσική; Η κασσέτα αυτή δεν είναι κάτι για το οποίο οποιοσδήποτε τραγουδιστής/μουσικός θα έπρεπε να υπερηφανεύεται. Είναι τρομακτική και σαφώς μία από τις χειρότερες ερμηνείες οποιασδήποτε "μορφής τέχνης" που είχα ποτέ την ατυχία να ακούσω. Γνωρίζω ότι το συγκρότημα μπορεί να γράψει "καλή μουσική" γιατί τους έχω ακούσει στο παρελθόν. Για παράδειγμα το τραγούδι "When I come around" είναι ένα από τα αγαπημένα του γιου μου. Το τραγουδούσε με τον μπαμπά του όποτε το έπαιζε το MTV ή όταν ήταν μαζί στο αυτοκίνητο.

 

Δυστυχώς για εσάς δεν χρειάζεται να τραγουδάει κανείς σκουπίδια για να έχει κόσμο να τον ακούει. Κι αν αυτό δημιουργεί ρεύμα τότε θα πρέπει να αναρωτηθεί τι είδους ανθρώπους θέλει να τον ακούνε! Ίσως αυτό να μην σας κάνει να αλλάξετε το είδος της μουσικής που παίζετε ή να αλλάξει τις απόψεις σας για την τέχνη του να κάνεις μουσική αλλά με βοηθάει να γνωρίζω ότι υπάρχει μια οικογένεια λιγότερη που θα αγοράζει τέτοια σκουπίδια και επειδή έχω μεγάλο στόμα θα μιλήσω σε όλους όσους γνωρίζω.

 

Η κασέτα αυτή είναι σκουπίδι όπως θα δείτε και θα την βρείτε συνημμένη στον φάκελο. Γιατί δεν κάνετε κάτι θετικό και να γίνετε καλύτεροι!!!! Δεν υπάρχουν αρκετά σκουπίδια στον κόσμο; Όλες οι σκέψεις που βοηθάτε να μπουνε στα μυαλά της νεολαίας μας είναι τρομακτικές. Έχετε τόση επιρροή γιατί δεν την χρησιμοποιείτε για κάτι ΚΑΛΟ;

 

Υπογραφή,

[έχει αφαιρεθεί]

 


 

Και η πληρωμένη απάντηση:

[έχει αφαιρεθεί]

 

Μόλις έλαβα την επιστολή σου και αυτή είναι η απάντηση μου.

 

Δεν γράφω μουσική για γονείς, παππούδες ή οκτάχρονα. Γράφω για την πάρτη μου και θα λέω ό,τι γουστάρω. Αυτή είναι η διαφορά μας. Εγώ κάνω ότι θέλω... Εσύ ό,τι σου πούνε.

 

Προφανώς δεν ανήκουμε στον ίδιο πλανήτη, πόσο μάλλον στην ίδια παρέα. Ανθρώπους σαν εσένα τους βρίσκω προσβλητικούς και "με βοηθάει" να γνωρίζω ότι δεν θα ξαναγοράσετε τους δίσκους μας. Την επόμενη φορά σου προτείνω να το ψάξεις λίγο πριν αγοράσεις τέτοια "σκουπίδια" για το αγοράκι σου. Μπορεί και να εξοικονομήσεις λίγα φράγκα.

 

Billie Joe και τα υπόλοιπα μέλη των Green Day

(υπογραφή)

 

Υ.Γ. Έχεις δίκιο και σε κάτι...Έχεις όντως μεγάλο στόμα.

1

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Το Μονόγραμμα του Έρωτα και της Μουσικής

Συμφωνική Μουσική - Ιστορίες / Το Μονόγραμμα του Έρωτα και της Μουσικής

Η Κρατική Ορχήστρα Αθηνών τιμά τη μνήμη του Οδυσσέα Ελύτη με αφορμή τα τριάντα χρόνια από τον θάνατό του, παρουσιάζοντας το «Μονόγραμμα» του Γιώργου Κουρουπού, που βασίζεται στο ομότιτλο έργο του μεγάλου Έλληνα ποιητή, στις 24 Οκτωβρίου στο Μέγαρο Μουσικής Αθηνών.
ΜΑΤΟΥΛΑ ΚΟΥΣΤΕΝΗ
Λίγες λέξεις για τον Διονύση Σαββόπουλο

Οπτική Γωνία / Λίγες λέξεις για τον Διονύση Σαββόπουλο

«Ό,τι όμως και αν υπήρξε ο Διονύσης Σαββόπουλος, είχε τη δόνηση, τον λοξό τόνο, μια διάθεση μεταμόρφωσης και γιορτής. Επέστρεφε σε μια πάμφωτη αυλή, περιμένοντας τους φίλους, το νόημα της συνάθροισης».
ΝΙΚΟΛΑΣ ΣΕΒΑΣΤΑΚΗΣ
Lou: Πόσες ανοιχτά λεσβίες ξέρεις αυτήν τη στιγμή στην ελληνική μουσική σκηνή;

Μουσική / Lou: Πόσες ανοιχτά λεσβίες ξέρεις αυτήν τη στιγμή στην ελληνική μουσική σκηνή;

Αυτό που κάνει η Lou στην ελληνική μουσική σκηνή είναι μοναδικό και θαρραλέο: queer μουσική για κάγκουρες με εφόδιο τις μουσικές της γνώσεις και επίγνωση αυτού που εκπροσωπεί, κάνοντας το τραπ όχημα για να περάσει τα μηνύματά της.
M. HULOT
Σοπέν

Πέθανε Σαν Σήμερα / «Κύριοι, ιδού μια μεγαλοφυΐα!»: Πώς ο Σοπέν άνοιξε νέα εποχή στη μουσική για πιάνο

Σαν σήμερα, στις 17 Οκτωβρίου 1849, πεθαίνει από φυματίωση στο Παρίσι ο Πολωνός Φρεντερίκ Φρανσουά Σοπέν, ένας από τους σημαντικότερους εκπροσώπους του Ρομαντισμού και κορυφαίος πιανίστας.
ΚΟΡΙΝΑ ΦΑΡΜΑΚΟΡΗ
Νανά Μούσχουρη: «Τραγουδώ σαν να είμαι αρχάρια»

Οι Αθηναίοι / Νανά Μούσχουρη: «Τραγουδώ σαν να είμαι αρχάρια»

Θυμάται ακόμα τα καμιόνια με τους νεκρούς στην κατοχή. Της λείπει η καλοσύνη που είχαν οι παλιοί Αθηναίοι. Ο Μάνος Χατζιδάκις της άλλαξε τη ζωή, ενώ θυμάται ακόμα την παρέα του Φλόκα. Ο Μπομπ Ντίλαν είχε δηλώσει στο «Rolling Stone» ότι αυτή και η Ουμ Καλσούμ είναι οι αγαπημένες του τραγουδίστριες. Η Νανά Μούσχουρη αφηγείται τη ζωή της στη LiFO
ΦΩΤΗΣ ΒΑΛΛΑΤΟΣ
Αν γράψεις κακή κριτική για την Τέιλορ Σουίφτ, θα λάβεις απειλές για τη ζωή σου: Mέσα στον ψηφιακό πόλεμο που αντιμετωπίζουν οι μουσικοκριτικοί

Μουσική / Έγραψες αρνητική κριτική για την Τέιλορ Σουίφτ; Την έβαψες

Πέντε μουσικοί συντάκτες εξηγούν πώς ασκούν την κριτική τους σε μια εποχή όπου η γνώμη για μια σούπερ σταρ μπορεί να προκαλέσει διαδικτυακό εκφοβισμό, παρενόχληση ή ακόμα και αποκάλυψη προσωπικών στοιχείων.
THE LIFO TEAM
Ήταν η διασημότερη τραγουδίστρια της Γαλλίας. Όταν πέθανε, ο Αρχιεπίσκοπος αρνήθηκε να την κηδέψει

Σαν Σήμερα / Ήταν η διασημότερη τραγουδίστρια της Γαλλίας. Όταν πέθανε, ο Αρχιεπίσκοπος αρνήθηκε να την κηδέψει

Edith Piaf: «Το σπουργιτάκι» που ξεκίνησε από τους δρόμους του Παρισιού και δοξάστηκε όσο λίγοι. Αυτή είναι η ζωή της, το τέλος που της επιφύλασσε η Καθολική εκκλησία και ένα απόσπασμα από μία συνέντευξή της.
ΑΝΔΡΟΝΙΚΗ ΚΟΛΟΒΟΥ
«Mara Gibb»: Μια space όπερα για ένα non-binary εξωγήινο που ξεκινά ένα αυτογνωσίας

Μουσική / Μια ελληνική space όπερα για τη μυστική ζωή ενός non-binary εξωγήινου

Το «Secret life of Mara Gibb» του Prins Obi έχει για κεντρικό ήρωα ένα non-binary εξωγήινο που ξεκινά ένα αυτογνωσίας. Ο ήχος έχει ρίζες στην ψυχεδέλεια αλλά δεν μένει εκεί. Παίζει να είναι και η καλύτερη δουλειά του μετά τους Baby Guru.
ΜΑΡΙΑ ΠΑΠΠΑ

σχόλια

1 σχόλια