Το Γκάλοπ της Λένας Πλάτωνος στις καλύτερες επανεκδόσεις του Fact Magazine για το 2015

Το Γκάλοπ της Λένας Πλάτωνος στις καλύτερες επανεκδόσεις του Fact Magazine για το 2015 Facebook Twitter
1
Το Γκάλοπ της Λένας Πλάτωνος στις καλύτερες επανεκδόσεις του Fact Magazine για το 2015 Facebook Twitter

Το άλμπουμ Γκάλοπ της Λένα Πλάτωνος επανακυκλοφόρησε φέτος από την αμερικάνικη ανεξάρτητη εταιρεία Dark Entries που ανακαλύπτει κυρίως ξεχασμένη underground μουσική από όλο τον κόσμο και την ξαναφέρνει στο φως.

Δεν είναι η πρώτη φορά που το έργο της Πλάτωνος βγαίνει προς τα έξω. Πριν από μερικά χρόνια, το 2012, το κομμάτι της «Μια άσκηση φυσικής άλυτη» - από το Γκάλοπ -  υπήρχε στην συλλογή της ελληνικής εταιρείας ‘Into the Light’ που έκανε πολλά κεφάλια στο εξωτερικό να στρέψουν την προσοχή τους προς την  ηλεκτρονική μουσική σκηνή της Ελλάδας.

Φέτος στη λίστα με τις καλύτερες επανεκδόσεις το Fact βάζει το Γκάλοπ στην θέση 18 και γράφoυν τα καλύτερα:

«Αρχικά κυκλοφόρησε το 1985. Το Γκάλοπ είναι το δεύτερο σόλο άλμπουμ της avant-pop συνθέτριας Λένας Πλάτωνος που έγραψε, έκανε την παραγωγή και τραγούδησε η Αθηναία μουσικός και που η Dark Entries το διαφήμιζε σαν το άλμπουμ που ‘άνοιξε τον δρόμο για την Ελληνική electronic της δεκαετίας του ‘90». Αν αυτό ισχύει ή είναι βλακείες είναι λίγο προς συζήτηση αλλά το έργο της Πλάτωνος είναι χωρίς αμφιβολία ώριμο και χρειάζεται επανεξέταση, γεμάτο από ιδέες και βαρύ από τον ήχο του TR-808. Προσφέρει μια γυναικεία, πνευματική παραλλαγή της νέον ασάφειας του σάουντρακ του Vangelis για το Blade Runner.

Το άλμπουμ που χαρακτήριζεται από μια λαχανιασμένη γατίσια αφήγηση της Πλάτωνος θυμίζει την δουλειά της σημαντική Αμερικανίδας συνθέτριας Annette Peacock αλλά με μια πιο ρομποτική κατεύθυνση. Το Gallop είναι ένα εύκολο σημείο εισόδου στην εξαιρετικά δύσκολη να βρεθεί και να αποκτηθεί δισκογραφία της Πλάτωνος». 

1

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

SANDWELL DISTRICT INTERVIEW

Μουσική / Οι Sandwell District φτιάχνουν τέκνο σαν να προσεύχονται

O Regis και ο Function, δύο από τους πρωτεργάτες του πρότζεκτ που εξελίχθηκε σε διεθνές underground δίκτυο, με αφορμή την εμφάνισή τους στην Αθήνα μιλούν στη LiFO για την επανένωσή τους, την τέκνο σήμερα και τον καινούργιο τους δίσκο.
ΦΩΦΗ ΤΣΕΣΜΕΛΗ
KET: «Το γεγονός ότι έχουμε καταφέρει να υπάρχουμε τόσα χρόνια είναι ένα μικρό θαύμα»

Κέντρο Ελέγχου Τηλεοράσεων / KET: «Καταφέραμε να υπάρχουμε τόσα χρόνια, κι αυτό είναι ένα μικρό θαύμα»

Μια μεγάλη συζήτηση για την ιστορία του Κέντρου Ελέγχου Τηλεοράσεων, ενός από τους βασικούς πυρήνες της πειραματικής και ανεξάρτητης μουσικής σκηνής της πόλης και όχι μόνο.
ΜΑΡΙΑ ΠΑΠΠΑ
102΄ με την Tάμτα και την Ανίτα Ρατσβελισβίλι

Μουσική / Tάμτα - Ανίτα Ρατσβελισβίλι: «Μάθαμε να ζούμε με το τραύμα»

Δυο διάσημες και πετυχημένες Γεωργιανές συναντιούνται στην ΕΛΣ και μιλούν για τις δυσκολίες που τις διαμόρφωσαν και την κουλτούρα της χώρας τους, που την κουβαλάνε μαζί τους παντού, ακόμα και όταν τις πληγώνει.
M. HULOT
Η επιστροφή της Lily Allen

Μουσική / Η Lily Allen επιστρέφει με το πιο θεαματικό ξεκατίνιασμα στην ιστορία της ποπ

Το «West End Girl» της Lilly Allen και ένα αριστουργηματικό ραπ άλμπουμ από την CupcakKe αποτελούν τα πιο δυνατά και τολμηρά, από πλευράς στιχουργικής, άλμπουμ της χρονιάς. Μια καλή εβδομάδα για τη μουσική.
ΜΑΡΙΑ ΠΑΠΠΑ
BOYS’ SHORTS INTERVIEW

Μουσική / Boys’ Shorts: «Δεν φταίνε τα τρανς άτομα που έχει γίνει μίζερη η ζωή σου»

To eyeliner και το electroclash έφερε κοντά το ντουέτο των DJs, που εμπνεύστηκαν το όνομά τους από τον Boy George. Έπαιξαν στο Berghain, και η φήμη τους εκτοξεύτηκε. Πλέον το mantra τους είναι το «enjoy the moment».
ΦΩΦΗ ΤΣΕΣΜΕΛΗ
Παιδί Τραύμα: Τραγουδάκια λέω που αύριο θα ξεχαστούν, δεν κάνω καμία επανάσταση, δεν αλλάζω τον κόσμο

Μουσική / Παιδί Τραύμα: «Τραγουδάκια λέω, που αύριο θα ξεχαστούν, δεν αλλάζω τον κόσμο»

Στο νέο του άλμπουμ, το Παιδί Τραύμα χρησιμοποιεί τις έννοιες της φυγής και της συγχώρεσης για να μιλήσει για το αδιέξοδο του ψηφιακού κόσμου και την αναζήτηση της αλήθειας με τραγούδια που ξεφεύγουν από το mainstream.   
M. HULOT
Οι Tame Impala φτιάχνουν έναν δίσκο εμπνευσμένο από τα bush doofs της Αυστραλίας

Μουσική / «Deadbeat» των Tame Impala: Μια lo-fi ωδή στα rave πάρτι από ένα σπουδαίο συγκρότημα

Είναι η πρώτη του δουλειά που δεν περιέχει ούτε μια ροκ στιγμή. Σύμφωνα με τον Chris Deville: «Οι Tame Impala έχουν μεταμορφωθεί σταδιακά από ένα από τα σπουδαιότερα ροκ συγκροτήματα της γενιάς τους σε… κάτι άλλο».
ΜΑΡΙΑ ΠΑΠΠΑ

σχόλια

1 σχόλια
Ωραία όλα αυτά, αλλά η χρήση της ελληνικής (-στίχοι) νομίζω πως είναι άρρηκτα συνδεδεμένη με το αποτέλεσμα, δεν μπορώ -ακριβώς- να φανταστώ τα εν λόγω ηχοτόπια ...με τις λέξεις να είναι σε μία ακατάληπτη γλώσσα σε μένα (ως αλλοδαπός αγοραστής). Μπορεί να κάνω και λάθος βέβαια.https://www.youtube.com/watch?v=B_hxcgNivEM&spfreload=10