Το Γκάλοπ της Λένας Πλάτωνος στις καλύτερες επανεκδόσεις του Fact Magazine για το 2015

Το Γκάλοπ της Λένας Πλάτωνος στις καλύτερες επανεκδόσεις του Fact Magazine για το 2015 Facebook Twitter
1
Το Γκάλοπ της Λένας Πλάτωνος στις καλύτερες επανεκδόσεις του Fact Magazine για το 2015 Facebook Twitter

Το άλμπουμ Γκάλοπ της Λένα Πλάτωνος επανακυκλοφόρησε φέτος από την αμερικάνικη ανεξάρτητη εταιρεία Dark Entries που ανακαλύπτει κυρίως ξεχασμένη underground μουσική από όλο τον κόσμο και την ξαναφέρνει στο φως.

Δεν είναι η πρώτη φορά που το έργο της Πλάτωνος βγαίνει προς τα έξω. Πριν από μερικά χρόνια, το 2012, το κομμάτι της «Μια άσκηση φυσικής άλυτη» - από το Γκάλοπ -  υπήρχε στην συλλογή της ελληνικής εταιρείας ‘Into the Light’ που έκανε πολλά κεφάλια στο εξωτερικό να στρέψουν την προσοχή τους προς την  ηλεκτρονική μουσική σκηνή της Ελλάδας.

Φέτος στη λίστα με τις καλύτερες επανεκδόσεις το Fact βάζει το Γκάλοπ στην θέση 18 και γράφoυν τα καλύτερα:

«Αρχικά κυκλοφόρησε το 1985. Το Γκάλοπ είναι το δεύτερο σόλο άλμπουμ της avant-pop συνθέτριας Λένας Πλάτωνος που έγραψε, έκανε την παραγωγή και τραγούδησε η Αθηναία μουσικός και που η Dark Entries το διαφήμιζε σαν το άλμπουμ που ‘άνοιξε τον δρόμο για την Ελληνική electronic της δεκαετίας του ‘90». Αν αυτό ισχύει ή είναι βλακείες είναι λίγο προς συζήτηση αλλά το έργο της Πλάτωνος είναι χωρίς αμφιβολία ώριμο και χρειάζεται επανεξέταση, γεμάτο από ιδέες και βαρύ από τον ήχο του TR-808. Προσφέρει μια γυναικεία, πνευματική παραλλαγή της νέον ασάφειας του σάουντρακ του Vangelis για το Blade Runner.

Το άλμπουμ που χαρακτήριζεται από μια λαχανιασμένη γατίσια αφήγηση της Πλάτωνος θυμίζει την δουλειά της σημαντική Αμερικανίδας συνθέτριας Annette Peacock αλλά με μια πιο ρομποτική κατεύθυνση. Το Gallop είναι ένα εύκολο σημείο εισόδου στην εξαιρετικά δύσκολη να βρεθεί και να αποκτηθεί δισκογραφία της Πλάτωνος». 

1

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Deadly Festivals

Μουσική / 9 φορές που το πάρτι μετατράπηκε σε εφιάλτη

Πάμε σε συναυλίες και φεστιβάλ για να περάσουμε καλά - δυστυχώς, αυτό δεν συμβαίνει πάντα. Πράξεις βίας που έχουν σημειωθεί σε διοργανώσεις σε όλο τον κόσμο αποδεικνύουν πως η ασφάλεια των συμμετεχόντων δεν μπορεί να είναι μια τεχνική υποσημείωση αλλά το θεμέλιο κάθε πολιτιστικής συγκέντρωσης.
ΦΩΦΗ ΤΣΕΣΜΕΛΗ
Η ηλεκτρονική μουσική δεν είναι απολιτίκ - ή τουλάχιστον δεν ήταν

Μουσική / Η ηλεκτρονική μουσική δεν είναι απολιτίκ - ή τουλάχιστον δεν ήταν

Μέσα σε ένα παγκόσμιο σκηνικό βίας, πολέμων και γενοκτονιών, η ηλεκτρονική μουσική καλείται να ξαναβρεί τη χαμένη της τιμή, ανακτώντας τον άμεσο, ενωτικό και απελευθερωτικό της χαρακτήρα.
ΦΩΦΗ ΤΣΕΣΜΕΛΗ
«Έπαθα νευρολογική διαταραχή, είχα αυτοκτονικές σκέψεις» - Κι εκεί γεννήθηκε ο Ivy Robins

Μουσική / Πέτρος Βεντουρής: «Έγραψα τραγούδια για να μην πεθάνω»

Όταν ο Πέτρος Βεντουρής βυθίστηκε στη σιωπή της κατάθλιψης λόγω μιας νευρολογικής ασθένειας, γεννήθηκε ένας άλλος εαυτός, ο Ivy Robins. Περνώντας μέσα από το σκοτάδι, την απώλεια και την ψυχοθεραπεία, βρήκε στη μουσική τον τρόπο να ξανασταθεί στα πόδια του.
ΣΩΤΗΡΗΣ ΒΑΛΑΡΗΣ
Φεστιβάλ Ελάτειας: Εκεί που η μουσική στήνει φωλιά κάτω απ’ τα πλατάνια εδώ και 12 χρόνια

Φεστιβαλ Ελάτειας / «Δεν ήταν φεστιβάλ, δεν υπήρχε σκηνή, ούτε πρόγραμμα»

Ξεκίνησε ως ένα πάρτι στο δάσος. Σήμερα, δώδεκα χρόνια μετά, το Μουσικό Φεστιβάλ Ελάτειας έχει γίνει σημείο αναφοράς για όσους πιστεύουν στη δύναμη της κοινότητας, της αυθεντικότητας και της μουσικής που ενώνει.
ΣΩΤΗΡΗΣ ΒΑΛΑΡΗΣ

σχόλια

1 σχόλια
Ωραία όλα αυτά, αλλά η χρήση της ελληνικής (-στίχοι) νομίζω πως είναι άρρηκτα συνδεδεμένη με το αποτέλεσμα, δεν μπορώ -ακριβώς- να φανταστώ τα εν λόγω ηχοτόπια ...με τις λέξεις να είναι σε μία ακατάληπτη γλώσσα σε μένα (ως αλλοδαπός αγοραστής). Μπορεί να κάνω και λάθος βέβαια.https://www.youtube.com/watch?v=B_hxcgNivEM&spfreload=10