Dub Inc. Are Back

Dub Inc. Are Back Facebook Twitter
0
Πείτε μας λίγα λόγια για το μουσικό σας ταξίδι, από την αρχή του μέχρι σήμερα.

Από τότε που ξεκινήσαμε, νιώθουμε ότι ζούμε μια ιστορία αγάπης. Το κοινό είναι πραγματικά υπέροχο όταν είμαστε στη σκηνή, αλλά και εκτός. Πάντα μας εντυπωσιάζει το γεγονός ότι ο κόσμος τραγουδά τους στίχους από τα τραγούδια μας ακόμα και όταν τραγουδάμε στα γαλλικά, γι’ αυτό κι αισθανόμαστε «σαν στο σπίτι μας» σε όλο τον κόσμο!

Ποια είναι η γνώμη σας για τις πρόσφατες εξεγέρσεις στην Αίγυπτο και τη Λιβύη;

Μέσα απ’ το τελευταίο μας άλμπουμ, το «Οut of Control», θα θέλαμε να πούμε ότι κανείς και τίποτα (μέσα επικοινωνίας, δημαρχοι, κυβέρνηση, χρήματα…) δεν μπορεί ν’ ασκήσει έλεγχο σε ό,τι τραγουδάμε, στον τρόπο που μιλάμε, στο τι κάνουμε. Πάντως, μπορούμε να πούμε ότι αυτοί οι άνθρωποι που εξεγέρθηκαν ζούσαν σε καθεστώς ελέγχου για πολλά χρόνια. Ακόμα κι αν έδειχναν ότι δεν συμφωνούσαν με τις αποφάσεις της κυβέρνησης, ακόμα και αν εκατομμύρια έβγαιναν στους δρόμους για να διαμαρτυρηθούν, η κυβέρνηση δεν έδινε δεκάρα, κρατούσε κλειστά τ’ αυτιά της. Γι’ αυτό λέμε στον κόσμο να μην τα παρατήσει, να παραμείνει δυνατός και ν’ αντιστέκεται.

Τι νομίζετε για τη νέα ακμή της dub μέσα απ’ τη μεγάλη επιτυχία των dubstep καλλιτεχνών, κυρίως στη Μεγάλη Βρετανία;

Η ρέγκε και το χιπ χοπ μοιάζουν με πανκ μουσική, με την έννοια ότι οι νέοι δεν βλέπουν το μέλλον με αισιοδοξία και χρειάζονται μουσική για να υποστηρίξουν τη γνώμη τους. Θέλουν ν’ αντισταθούν και η μουσική τούς βοηθά να αισθάνονται δυνατοί και να κοιτούν μπροστά. Η dub προσπαθεί μέσα απ’ τη μουσική να εκφράσει την επανάσταση και την αντίσταση.

Είστε μεγάλο όνομα στη γαλλική dub/roots σκηνή. Πώς σας φαίνεται το κοινό ανά τον κόσμο;

Η μουσική μας είναι μια μείξη από διαφορετικές κουλτούρες και όπως η Ελλάδα, για παράδειγμα, είναι ένα είδος διασταύρωσης μεταξύ Ευρώπης, Αφρικής και Μικράς Ασίας, έτσι και οι άνθρωποι δείχνουν πραγματική ευαισθησία σε αυτήν τη μείξη. Το μήνυμά μας αντιπροσωπεύει ό,τι αισθάνονται πολλοί άνθρωποι για τα κοινωνικά προβλήματα, τον ρατσισμό και την πολιτική.

Ποιες είναι οι αναμνήσεις από τις προηγούμενες συναυλίες σας στην Αθήνα;

Κάθε φορά που ερχόμαστε περνάμε πολύ όμορφες στιγ-μές στην Ελλάδα κι είναι μεγάλη μας ευχαρίστηση που ερχόμαστε εδώ. Αυτήν τη φορά θα επισκεφτούμε την Αθήνα, την Κρήτη και τη Θεσσαλονίκη. Θα θέλαμε να παίξουμε και στα νησιά.

0

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Tsoula Festival

Μουσική / Tsoula Festival: Το πιο φρέσκο νησιώτικο φεστιβάλ στήνεται στην Αστυπάλαια

Με όνομα εμπνευσμένο από το παραδοσιακό φυλαχτό του νησιού, το φεστιβάλ που οραματίστηκαν τρεις δημοσιογράφοι στρέφει τα βλέμματα στην «πεταλούδα του Αιγαίου» – και έχουμε αποκλειστικά το πλήρες πρόγραμμά του.
ΖΩΗ ΠΑΡΑΣΙΔΗ
Ο Σαίξπηρ, η Αθήνα και ένα Καλοκαιρινό Όνειρο

Συμφωνική Μουσική - Ιστορίες / Ο Σαίξπηρ, η Αθήνα και ένα Καλοκαιρινό Όνειρο

Η Ματούλα Κουστένη μάς ξεναγεί στο «Όνειρο Καλοκαιρινής Νύχτας» του Φέλιξ Μέντελσον που εμπνέεται από τον Σαίξπηρ και θα ζωντανέψει, όπως και στο κείμενο, «στην Αθήνα, μια καλοκαιρινή νύχτα».
ΜΑΤΟΥΛΑ ΚΟΥΣΤΕΝΗ
Στέφανος Αθανασίου

Μουσική / Στέφανος Αθανασίου: «Γράφω για τον έρωτα, ο οποίος δεν έχει φύλο, δεν έχει καταγωγή»

Ο νεαρός τραγουδοποιός από τα Γιάννενα δεν είχε σκοπό να πει δημοτικά, αλλά συνόδεψε τη θεία του, Παγώνα Αθανασίου, σε δύο νεο-παραδοσιακά τραγούδια της Ηπείρου που του προκάλεσαν ανατριχίλα.
M. HULOT
Voltnoi & Quetempo (STEGI.RADIO), Άκης Χοντάσης Επιμέλεια Μουσικού Προγράμματος «Μια ανοιχτή πρόσκληση σε μια μουσική και ιστορική περιπλάνηση»

Plāsmata 3 / Voltnoi & Quetempo, Άκης Χοντάσης: «Μια ανοιχτή πρόσκληση σε μια μουσική και ιστορική περιπλάνηση»

Το STEGI.RADIO γίνεται για τρεις εβδομάδες το σημείο συνάντησης στα Plāsmata 3 στο Πεδίον του Άρεως, με αμέτρητες ώρες μουσικής απ' όλο τον πλανήτη και συζητήσεις που αφηγούνται ιστορίες του κόσμου.
M. HULOT
H τριλογία του Bloody Hawk κλείνει με τον καλύτερο τρόπο

Μουσική / «Φθηνά Tricks 3»: H τριλογία του Bloody Hawk κλείνει με τον καλύτερο τρόπο

Με το «Φθηνά Tricks 3» ολοκληρώνεται η τριλογία του Έλληνα ράπερ, με τη θεαματικότερη ίσως άνοδο που έχει δει η ελληνική σκηνή – ένα άλμπουμ που δεν αφήνει πολλά περιθώρια σε όποιον ακούει ραπ να ισχυριστεί πως δεν του αρέσει.
ΝΙΚΟΛΑΣ ΚΑΡΑΚΑΣΗΣ
Tso: η βυζαντινή μουσική, το τραπ και η σύγχρονη electronica όπως δεν τα έχεις ξανακούσει

Μουσική / Tso: «Δεν με έχωσε η μάνα μου κάπου, ούτε ήταν διάσημη η γιαγιά μου»

Από τη συνεργασία του με τη Μαρίνα Σάττι κατάλαβε πως, για να πας μπροστά, πρέπει να σπάσεις κανόνες. Δεν αποδέχεται την ταμπέλα της queer ποπ για τη μουσική του ενώ προσπάθησε να κάνει τραπ που να είναι respectful προς τις γυναίκες. Ο Tso είναι, σαφώς, μια κατηγορία από μόνος του, δημιουργώντας ένα χαρμάνι με στοιχεία που δύσκολα θα τολμούσε να συνδυάσει κάποιος άλλος. Το πρώτο του single, «ZOMETSO», δίνει μια γεύση από όσα θα ακολουθήσουν.
M. HULOT