Από τον Τσαϊκόφσκι ως τον Φίλιπ Γκλας: Όλη η συμφωνική μουσική που θα απολαύσουμε προσεχώς

Συμφωνική Μουσική - Όπερα Χειμώνας 2025 Facebook Twitter
Οι P4 2 (Piano for two), Μπεάτα Πίντσετιτς και Χρήστος Σακελλαρίδης.
0

Η υψίφωνος και αρχιμουσικός Μάτα Κατσούλη εγκαινιάζει στις 18 Ιανουαρίου το πρόγραμμα της Εναλλακτικής Σκηνής της Εθνικής Λυρικής Σκηνής, διευθύνοντας ένα δεκαεξαμελές σύνολο εγχόρδων σε μια ιδιότυπη συναυλία με τον τίτλο «Dare to dance / Try nοt to dance», η οποία περιλαμβάνει σε πρώτη πανελλήνια εκτέλεση έργα των Γιασούσι Ακουτάγκαουα, Έντβαρντ Γκριγκ, Βόιτσεκ Κίλαρ, Ουίλιαμ Λόιντ Ουέμπερ και Πιοτρ Τσαϊκόφσκι.

Ένα μουσικό ταξίδι από τον Βόλγα μέχρι την Ιαπωνία και από τη Νορβηγία μέχρι τα Καρπάθια Όρη. Η Σερενάτα για έγχορδα, έργο 48 (1880) του Τσαϊκόφσκι συνομιλεί με τη Σουίτα Χόλμπεργκ (1884) του Έντβαρντ Γκριγκ και τη Σερενάτα για έγχορδα (1939) του Ουίλιαμ Λόιντ Ουέμπερ, ενώ οι ιαπωνικοί παραδοσιακοί ρυθμοί του έργου «Τρίπτυχο» (1953) του Γιασούσι Ακουτάγκαουα συναντούν τους έντονους ρυθμούς του έργου «Οράβα» (1986) του Πολωνού Βόιτσεχ Κίλαρ, που είναι εμπνευσμένο από την ομώνυμη περιοχή των Καρπαθίων.

Στις 19 Ιανουαρίου το πιανιστικό ντούο P4 2 των Μπεάτα Πίντσετιτς και Χρήστου Σακελλαρίδη παρουσιάζει ένα μουσικό πορτρέτο με τίτλο «You don’t know my place / Η μουσική του Τζούλιους Ίστμαν», ερμηνεύοντας τα εμβληματικά έργα για δύο πιάνα «Κακός νέγρος» και «Γκέι αντάρτης» του πρωτοποριακού Αφροαμερικανού συνθέτη Τζούλιους Ίστμαν. Το πρώτο αντιμετωπίζει με οξύτητα τον ρατσισμό, ενώ το δεύτερο αποτελεί μια δυναμική δήλωση για τη σεξουαλική ταυτότητα. Μέσα από αυτά τα έργα, ο Ήστμαν προκαλεί τις καθιερωμένες αντιλήψεις και αναδεικνύει τη δύναμη της μουσικής ως μέσου κοινωνικής κριτικής και έκφρασης.

Το πιανιστικό ντούο P4 2 των Μπεάτα Πίντσετιτς και Χρήστου Σακελλαρίδη παρουσιάζει ένα μουσικό πορτρέτο με τίτλο «You don’t know my place / Η μουσική του Τζούλιους Ήστμαν», ερμηνεύοντας τα εμβληματικά έργα για δύο πιάνα «Κακός νέγρος» και «Γκέι αντάρτης» του πρωτοποριακού Αφροαμερικανού συνθέτη Τζούλιους Ίστμαν.

Από τις 30 Ιανουαρίου έως τις 16 Φεβρουαρίου μια νέα παραγωγή της θρυλικής οπερέτας του Θεόφραστου Σακελλαρίδη «Θέλω να δω τον Πάπα!» επιστρέφει έναν αιώνα μετά την πρώτη της παρουσίαση στο αθηναϊκό κοινό. Σε αυτήν ξεδιπλώνεται όλη η αστική θεματολογία του δημιουργού του «Βαφτιστικού», ο οποίος υπογράφει και το λιμπρέτο, μια διασκευή της φαρσοκωμωδίας «Οικιακές χαρές» του Μορίς Ενεκέν (1894), διανθισμένη με δεκαπέντε μουσικά νούμερα. Η αποκατάσταση της ενορχήστρωσης είναι του Γιάννη Μπελώνη, η μουσική διεύθυνση του Νίκου Βασιλείου και η σκηνοθεσία της Νατάσας Τριανταφύλλη. Παίζουν οι Δημήτρης Σιγαλός, Βαγγέλης Μανιάτης, Τζούλια Σουγλάκου, Χρύσα Μαλιαμάνη, Νικόλας Μαραζιώτης, Μαρισία Παπαλεξίου και Αντώνης Κυριακάκης.

Συμφωνική Μουσική - Όπερα Χειμώνας 2025 Facebook Twitter
Η υψίφωνος και αρχιμουσικός Μάτα Κατσούλη εγκαινιάζει στις 18 Ιανουαρίου το πρόγραμμα της Εναλλακτικής Σκηνής της Εθνικής Λυρικής. Σκηνής

Εθνική Λυρική Σκηνή - Αίθουσα Σταύρος Νιάρχος

Είκοσι επτά χρόνια μετά την πρώτη της παράσταση στην Εθνική Λυρική Σκηνή ανεβαίνει ξανά η εμβληματική όπερα του Τζουζέπε Βέρντι «Η δύναμη του πεπρωμένου», από τις 26 Ιανουαρίου έως τις 18 Φεβρουαρίου. Η μουσική διεύθυνση είναι του Πάολο Καρινιάνι και η σκηνοθεσία της Ροδούλας Γαϊτάνου, ενώ στο πρωταγωνιστικό τρίο με τις μεγάλες φωνητικές και ερμηνευτικές απαιτήσεις θα δούμε τρεις διεθνώς καταξιωμένους μονωδούς: την υψίφωνο Τσέλια Κοστέα, τον κορυφαίο Έλληνα βαρύτονο Δημήτρη Πλατανιά και τον διακεκριμένο Αργεντινό τενόρο Μαρσέλο Πουέντε, γνωστό στο ελληνικό κοινό από τον «Αντρέα Σενιέ» και τον «Ντον Κάρλο».

Από τις 14 έως τις 23 Φεβρουαρίου το Μπαλέτο της Εθνικής Λυρικής Σκηνής παρουσιάζει μια νέα παράσταση χορού για τη ζωή του σπουδαίου Ρώσου συνθέτη Πιοτρ Ίλιτς Τσαϊκόφσκι, σε χορογραφία Καγιετάνο Σότο και σε συνεργασία με τον Ντάριο Σούσα. To μουσικό σενάριο της χορογραφίας περιλαμβάνει διάσημες συνθέσεις, χορωδιακές και ορχηστρικές, του Τσαϊκόφσκι, όπως ο ύμνος αρ. 6 από την «Εσπερινή Λειτουργία / Αγρυπνία, έργο 52», το εκπληκτικό φινάλε της Παθητικής Συμφωνίας, η αριστουργηματική ελεγεία από τη σερενάτα για έγχορδα σε ντο μείζονα, έργο 48, η διάσημη «Πολωνέζα» από την Γ’ Πράξη της όπερας «Ευγένιος Ονιέγκιν», η καντσονέτα από το Κοντσέρτο για βιολί και ορχήστρα σε ρε μείζονα, έργο 35, και το Σκέρτσο από τη 2η («Μικρή Ρωσική») Συμφωνία.

Ολυμπία Δημοτικό Μουσικό Θέατρο «Μαρία Κάλλας»

Από τις 17 έως τις 27 Ιανουαρίου το Ολύμπια Δημοτικό Μουσικό Θέατρο «Μαρία Κάλλας» παρουσιάζει τo μουσικό θρίλερ «Σουίνι Τοντ: Ο δαιμόνιος κουρέας της Fleet Street» σε μουσική και στίχους του θρύλου του αμερικανικού μουσικού θεάτρου Stephen Sondheim και κείμενο του Hugh Wheeler. Η σκηνοθεσία και η μουσική διεύθυνση είναι του Γιώργου Πέτρου και ερμηνεύουν οι Χάρης Ανδριανός, Σία Κοσκινά, Μυρσίνη Μαργαρίτη, Γιάννης Φίλιας, Αντώνης Κορωναίος, Δημήτρης Ναλμπάντης, Βάσια Ζαχαροπούλου, Γιάννης Σελητσανιώτης και Μπάμπης Βελισσάριος. Συμμετέχουν η Συμφωνική Ορχήστρα και η Χορωδία του Δήμου Αθηναίων.

Συμφωνική Μουσική - Όπερα Χειμώνας 2025 Facebook Twitter
Από τις 17 έως τις 27 Ιανουαρίου το Ολύμπια Δημοτικό Μουσικό Θέατρο «Μαρία Κάλλας» παρουσιάζει τo μουσικό θρίλερ «Σουίνι Τοντ: Ο δαιμόνιος κουρέας της Fleet Street».

Στις 19 Φεβρουαρίου η Συμφωνική Ορχήστρα και Χορωδία του Δήμου Αθηναίων παρουσιάζει τη συναυλία «Τραγικές Ηρωίδες» με θέμα το ερωτικό πάθος και τη γυναικεία ψυχή. Συμπράττουν σπουδαίοι Έλληνες σολίστ υπό τη διεύθυνση του Νικόλα Βασιλείου. Το πρόγραμμα συνδυάζει μουσική και αφήγηση και είναι αφιερωμένο σε γυναικείες μορφές του αρχαίου δράματος και της μυθολογίας. Πρόκειται για ιστορίες που ενέπνευσαν κορυφαίους συνθέτες όπως ο Arvo Pärt, ο Benjamin Britten, ο Gustav Holst, ο Karol Szymanowski, ο Vincent d’Indy και ο Camille Saint-Saëns να μιλήσουν για την ανθρώπινη ύπαρξη και την τραγική φύση του έρωτα. Σολίστ είναι οι Φανή Αντωνέλου, Μαρία Κατσούρα και Έλενα Μαραγκού και στην απαγγελία η Μάρθα Τομπουλίδου

Μέγαρο Μουσικής Αθηνών

Στις 27 Ιανουαρίου, στη Μουσική Βιβλιοθήκη του Συλλόγου «Οι φίλοι της μουσικής» στο Μέγαρο Μουσικής Αθηνών, η Σοφία Κυανίδου, γνωστή για την αφοσίωσή της στα Lieder, και ο Δημήτρης Γιάκας παρουσιάζουν τον εμβληματικό κύκλο του Franz Schubert «Winterreise» σε ποίηση Wilhelm Müller. Κατά γενική ομολογία η κορυφαία μουσική σύνθεση του Müller στον τομέα των Lieder, την οποία συνέθεσε γνωρίζοντας πως θα έφευγε σύντομα από τη ζωή. Αυτό νοηματοδοτεί διαφορετικά την ακρόαση του κύκλου, ο οποίος σπανίως παρουσιάζεται από γυναικείες φωνές. Με ελληνικούς υπέρτιτλους.

Στις 9 Φεβρουαρίου ο σούπερ σταρ της όπερας και αγαπημένος τενόρος Γιόνας Κάουφμαν ερμηνεύει έργα των Πουτσίνι, Μπελίνι, Μπιζέ, Λέχαρ και άλλων σε μουσική διεύθυνση του Jochen Rieder. Μια συμπαραγωγή του Μεγάρου Μουσικής Αθηνών και της Κρατικής Ορχήστρας Αθηνών, μέρος του κύκλου «Μεγάλοι Ερμηνευτές».

Συμφωνική Μουσική - Όπερα Χειμώνας 2025 Facebook Twitter
Στις 19 Φεβρουαρίου η Καμεράτα Ορχήστρα των Φίλων της Μουσικής παρουσιάζει το πρόγραμμα «Συμφωνικές Ροκ Μεταμορφώσεις», σε μουσική διεύθυνση του Γιώργου Πέτρου.

Στις 16 Φεβρουαρίου η Μαρία Φαραντούρη και ο βαρύτονος Τάσης Χριστογιαννόπουλος ερμηνεύουν υπό τη διεύθυνση του Μίλτου Λογιάδη το εμβληματικό «Canto General» (αποσπάσματα) του Πάμπλο Νερούδα στην αυθεντική ενορχήστρωσή του για δεκαπενταμελές μουσικό σύνολο και δύο χορωδίες από τον Μίκη Θεοδωράκη. Το έργο του Χιλιανού νομπελίστα αποτελεί μια ποιητική κοσμογονία της Λατινικής Αμερικής που η μελοποίηση του Έλληνα συνθέτη μεταμόρφωσε σε ένα σύγχρονο κλασικό έργο εξαιρετικής δύναμης. Στο δεύτερο μέρος της συναυλίας ακούγονται τραγούδια του συνθέτη σε ενορχήστρωση του πιανίστα Αχιλλέα Γουάστωρ.

Στις 19 Φεβρουαρίου η Καμεράτα Ορχήστρα των Φίλων της Μουσικής παρουσιάζει το πρόγραμμα «Συμφωνικές Ροκ Μεταμορφώσεις». Ο ζωντανός θρύλος της σύγχρονης μουσικής και του μινιμαλισμού Φίλιπ Γκλας συνομιλεί με τις progressive rock ιδέες του Ντέιβιντ Μπόουι και του Μπράιαν Ίνο που σημάδεψαν τη σκηνή της ροκ μουσικής του 20ού αιώνα. Εμπνευσμένος από τις σουίτες του Μπαχ, o Τζον Λορντ, θρυλικός οργανίστας του συγκροτήματος των Deep Purple, έγραψε ένα από τα ωραιότερα crossover έργα στην ιστορία της μουσικής, την εντυπωσιακή «Sarabande», που ακροβατεί μεταξύ της ομώνυμης, αργής και λυρικής φόρμας της μπαρόκ σουίτας και του δυναμισμού του rock groove της δεκαετίας του ’70. Σε μουσική διεύθυνση του Γιώργου Πέτρου, που για χάρη της βραδιάς εκτελεί και χάμοντ.

Στις 28 Φεβρουαρίου η Κρατική Ορχήστρα Αθηνών, στο πλαίσιο του Έτους Σοστακόβιτς, καθώς φέτος συμπληρώνεται μισός αιώνας από την εκδημία του μέγιστου συνθέτη του 20ού αιώνα που μπόλιασε τον μοντερνισμό της εποχής του με ατόφιο συναίσθημα αλλά και κλασική καθαρότητα, ο σπουδαίος βιολιστής Βάντιμ Ρέπιν ερμηνεύει το Κοντσέρτο για βιολί και ορχήστρα αρ.1 σε λα ελάσσονα, έργο 77/99, και ο αγαπητός στο αθηναϊκό κοινό Πολωνός αρχιμουσικός Μιχάλ Νεστερόβιτς διευθύνει την πληθωρική Δεύτερη Συμφωνία σε μι ελάσσονα του Ραχμάνινοφ.

Μουσική
0

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

«Ματαρόα στον ορίζοντα»: Φέρνοντας ένα θρυλικό ταξίδι στη σημερινή του διάσταση

Θέατρο / «Ματαρόα στον ορίζοντα»: Ένα θρυλικό ταξίδι στη σημερινή του διάσταση

Στην πολυεπίπεδη νέα παραγωγή της Εναλλακτικής Σκηνής της ΕΛΣ, λόγος, μουσική και σκηνική δράση συνυπάρχουν ισάξια και συνεισφέρουν από κοινού στην αφήγηση των επίδοξων ταξιδιωτών ενός ουτοπικού πλοίου.
ΑΡΓΥΡΩ ΜΠΟΖΩΝΗ
Γεφυρώνοντας την απόσταση μεταξύ του κλασικού και του σύγχρονου χορού

Αφιέρωμα Εθνική Λυρική Σκηνή / Γεφυρώνοντας την απόσταση μεταξύ του κλασικού και του σύγχρονου χορού

Μια συζήτηση με τον χορογράφο και διευθυντή του Μπαλέτου της Εθνικής Λυρικής Σκηνής, Κωνσταντίνο Ρήγο, τον διευθυντή της Ανώτερης Επαγγελματικής Σχολής Χορού της ΕΛΣ, Γιώργο Μάτσκαρη, τον α’ χορευτή της ΕΛΣ, Βαγγέλη Μπίκο, και τη χορογράφο Πατρίσια Απέργη.
ΑΛΕΞΑΝΔΡΟΣ ΔΙΑΚΟΣΑΒΒΑΣ
Κωνσταντίνος Ρήγος

Οι Αθηναίοι / «Έχω αισθανθεί να απειλούμαι τη μέρα, όχι δουλεύοντας τη νύχτα»

Οκτάνα, Επίδαυρος, ΚΘΒΕ, Πέγκυ Ζήνα, Εθνικό, Λυρική, «Brokeback Mountain» και «Ρωμαίος και Ιουλιέτα». Ως χορογράφος και σκηνοθέτης, ο Κωνσταντίνος Ρήγος έχει κάνει τα πάντα. Και παρότι έχει αρκετούς haters, νιώθει ότι αυτοί που τον καταλαβαίνουν είναι πολύ περισσότεροι.
ΑΛΕΞΑΝΔΡΟΣ ΔΙΑΚΟΣΑΒΒΑΣ

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

56’ με τον Degear0001

Μουσική / Το νέο διαστημικό άλμπουμ του Degear0001 έχει ήχους από παιδικά παιχνίδια

Ο νεαρός μουσικός, που πειραματίζεται με παιδικά πλήκτρα και «χακαρισμένα» αντικείμενα, μόλις κυκλοφόρησε ένα spacey άλμπουμ με weird pop, που σίγουρα θα ήθελες να χορέψεις σε ένα παραληρηματικό πάρτι με χαμόγελα και φλούο χρώματα.
M. HULOT
Νέγρος του Μοριά: «Mιλάω για τη σκοτεινή πλευρά της Ελλάδας»

Μουσική / Νέγρος του Μοριά: «Mιλάω για τη σκοτεινή πλευρά της Ελλάδας»

Ο ταλαντούχος μουσικός κυκλοφόρησε ένα από τα καλύτερα ραπ άλμπουμ της χρονιάς, στο οποίο εξερευνά την εμπειρία του να είσαι μαύρος στην Ελλάδα του 2025 και το οποίο αποθέωσε η Guardian. Μιλά αποκλειστικά στη LiFO, λίγο πριν τη συναυλία του στις 31 Μαΐου στο Universe Multivenue Open Air.
ΜΑΡΙΑ ΠΑΠΠΑ
Οι γονείς της Αγγελίνας κάποια στιγμή κουράστηκαν να παρακολουθούν τις παραστάσεις που οργάνωνε ως παιδί

Μουσική / Οι γονείς της Αγγελίνας κάποια στιγμή κουράστηκαν να παρακολουθούν τις παραστάσεις που οργάνωνε ως παιδί

Η Aγγελίνα είναι μια τραγουδοποιός 22 ετών που μεγάλωσε στην Αθήνα. Όταν ήταν μικρή ήθελε να γίνει ηθοποιός και συγγραφέας, αλλά ο δρόμος την πήγε στη μουσική κι έτσι έβγαλε το πρώτο της τραγούδι το 2023, που λέγεται «Sta Riha». Αγοράζει ακόμη μπουρμπουλήθρες από τα περίπτερα και της αρέσει να οδηγάει το σαράβαλό της. Κοιμάται καλά τα βράδια, αν δεν σκέφτεται πολύ. Όταν ανεβαίνει στην σκηνή, λέει μέσα της πως το άγχος της είναι ενθουσιασμός.
ΔΕΣΠΟΙΝΑ ΚΑΚΟΥΛΑΚΗ
«Ο Χελμός δεν είναι απλά ένα μουσικό φεστιβάλ και αυτό θα το βλέπετε κάθε χρόνο»

Μουσική / «Θα τρέχει ο κόσμος στο βουνό και στο κρύο για φεστιβάλ;» Κι όμως, έτρεξε

Ο καλλιτεχνικός διευθυντής του Helmos Mountain Festival, Αλέξης Άγριος, εξηγεί πώς γεννήθηκε η ιδέα για το φεστιβάλ, τι συνέβαλε στην επιτυχία του, ποια φιλόδοξα projects ετοιμάζονται για φέτος και πώς, πέρα από μουσικό γεγονός, έδωσε ώθηση στον τουρισμό της περιοχής.
ΣΩΤΗΡΗΣ ΒΑΛΑΡΗΣ
Καλά, πάλι για τη ραπ θα λέμε;

Guest Editors / «Γιατί απαιτούμε από τη ραπ να είναι κάτι άλλο από αυτό που όντως είναι;»

Το μεγαλύτερο κομμάτι του κοινού που ήρθε σε επαφή με τη ραπ τα τελευταία χρόνια ξαφνικά ανακάλυψε, ομολογουμένως με άσχημο τρόπο, τι ήταν αυτό που προηγουμένως εκθείαζε ως ποίηση του περιθωρίου.
ΚΩΣΤΑΣ ΣΑΒΒΟΠΟΥΛΟΣ
«Becoming Led Zeppelin»: Το χρονικό του βαρύτερου ροκ συγκροτήματος όλων των εποχών

Pulp Fiction / Led Zeppelin: Ένα ντοκιμαντέρ για το «βαρύτερο» ροκ συγκρότημα όλων των εποχών

Το ντοκιμαντέρ «Becoming Led Zeppelin» του Μπέρναρντ ΜακΜάχον παρουσιάζει την ιστορία του θρυλικού hard rock συγκροτήματος, φωτίζοντας το background των μελών του και τις περιστάσεις που οδήγησαν στην ίδρυσή του, φτάνοντας μέχρι και την κυκλοφορία του δεύτερου άλμπουμ τους και την απαρχή της απόλυτης δόξας.
ΘΟΔΩΡΗΣ ΚΟΥΤΣΟΓΙΑΝΝΟΠΟΥΛΟΣ
ZOLA JESUS INTERVIEW

Μουσική / Η Zola Jesus δεν φοβάται το σκοτάδι, το κατοικεί

Λίγο πριν την εμφάνισή της στην Αθήνα, η Ρωσοαμερικανίδα καλλιτέχνιδα μιλά στη LIFO για το πώς δημιουργεί τη σκοτεινή και ατμοσφαιρική μουσική της, που ξεφεύγει από τα καθιερωμένα είδη, καθώς και για το πώς η ίδια αντιστέκεται στην επίθεση που δέχονται σήμερα οι θηλυκότητες.
ΦΩΦΗ ΤΣΕΣΜΕΛΗ
Κ. Βήτα: «Στο ρεμπέτικο τραγουδούσαν κι έσπαγαν τα μάρμαρα στους τάφους»

Μουσική / Κ. Βήτα: «Στο ρεμπέτικο τραγουδούσαν κι έσπαγαν τα μάρμαρα στους τάφους»

Στον νέο του δίσκο «Εννιά νούφαρα απ’ τη νεκρή όχθη», ο Κ. Βήτα διασκευάζει εννιά τραγούδια της Μαρίκας Παπαγκίκα και της Σωτηρίας Μπέλλου, αναδεικνύοντας τη διαχρονική δυναμική του ρεμπέτικου, που συνεχίζει να συγκινεί βαθιά μέχρι και σήμερα.
M. HULOT
«Εικόνες από μια έκθεση»: Ένα μουσικό έργο-περιπλάνηση σε έκθεση ζωγραφικής

Συμφωνική Μουσική - Ιστορίες / «Εικόνες από μια έκθεση»: Ένα μουσικό έργο-περιπλάνηση σε έκθεση ζωγραφικής

Η Ματούλα Κουστένη μιλά για το σαγηνευτικό αυτό έργο που απεικονίζει τους πίνακες μιας έκθεσης σε μια τεράστια παλέτα ηχοχρωμάτων, τα οποία πολλαπλασιάζονται στην ιδιοφυή ενορχήστρωση του Μορίς Ραβέλ.
ΜΑΤΟΥΛΑ ΚΟΥΣΤΕΝΗ
10 εξαιρετικά techno clubs στην Ευρώπη και στον κόσμο

Μουσική / 10 κορυφαία techno clubs για το 2025 που αξίζουν το ταξίδι

Το clubbing μπορεί να μην είναι πια αυτό που ήταν στα ’90s και πολλά θρυλικά clubs να αποτελούν παρελθόν, όμως, η techno μουσική γνωρίζει νέα άνθηση. Συγκεντρώσαμε μερικά από τα καλύτερα techno clubs για το 2025.
ΑΛΕΞΑΝΔΡΟΣ ΒΟΥΡΛΑΚΟΣ
Οι Adriatique έρχονται για πρώτη φορά στην Ελλάδα / Οι Adriatique στα λατομεία Διονύσου: Η techno συναντά την αρχαία Ελλάδα / «Είμαστε ενθουσιασμένοι που τα λατομεία Διονύσου θα φιλοξενήσουν το σόου των Adriatique»

Μουσική / Ο άνθρωπος πίσω από τα πολυσυζητημένα events στο λατομείο Διονύσου (και των Adriatique)

O 23χρονος Hennes Alt, εμπνευστής του πρότζεκτ που θα φιλοξενήσει για πρώτη φορά στην Ελλάδα το διεθνούς φήμης μουσικό σόου «X» των Adriatique, μιλά στη LiFO για την ιστορική σημασία του χώρου, όπου μέχρι και σήμερα εξορύσσεται το περίφημο πεντελικό μάρμαρο.
ΜΑΡΙΑ ΠΑΠΠΑ