Ακούστε τη Nico να τραγουδά το «Γεννήθηκα για να πονώ»!

Ακούστε τη Nico να τραγουδά το «Γεννήθηκα για να πονώ»! Facebook Twitter
1

Αναδύθηκε χθες στο Vimeo ένα βίντεο με τον τίτλο "Nico - Gennithika Gia Na Pono & Interview (1982)" που αφήνει με το στόμα ανοιχτό και το φρύδι ανασηκωμένο τον (Έλληνα κυρίως) ακροατή.

Στο βίντεο ακούγεται η «θεά των πάγων» Nico να τραγουδά acapella με την χαρακτηριστικά βαριά εκφορά της που θυμίζει τευτονική σειρήνα της ομίχλης, τις δύο πρώτες στροφές του «Γεννήθηκα για να πονώ», του κλασικού ρεμπέτικου του Βασίλη Τσιτσάνη σε στίχους του Κώστα Βίρβου που γράφτηκε το 1953:

Γεννήθηκα για να πονώ / και για να τυραννιέμαι / την ώρα που σε γνώρισα / βαριά την καταριέμαι.
Με πλήγωσες και δεν ξεχνώ / που τόσο έχω κλάψει / να γίνει η κατάρα μου / φωτιά και να σε κάψει

Στη συνέχεια αυτού του περίεργου αποσπάσματος ακούγεται να δίνει κάποια συνέντευξη (ενδεχομένως στο σουηδικό ραδιόφωνο το 1982, αλλά δεν υπάρχουν σαφείς πληροφορίες) στην οποία μιλά για τις αντιδράσεις που προκαλεί όταν τραγουδά επί σκηνής το "Deutschland über alles, ενώ δηλώνει επίσης ότι «νοιώθει άσχημα και φοβάται για τη νέα γενιά γιατί δεν έχουν ζήσει αρκετά για να γνωρίζουν τη ζωή», πιθανόν εν όψει πυρηνικού ολοκαυτώματος: «Γιατί να τα κατασκευάζουν αν δεν πρόκειται να τα χρησιμοποιήσουν; ... Αν υπάρχει αρχή, υπάρχει και τέλος...»

(UPDATE: Vimeo has removed or disabled access to the video Nico - Gennithika Gia Na Pono & Interview (1982) as a result of a third-party notification by GIORGOS MARKAKIS that claims this material is infringing on their copyright.)

.  
Μουσική
1

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

«Στην αρχή με ενοχλούσαν τα σχόλια για το Ozempic, όχι όμως πια»

Lifo Videos / «Στην αρχή με ενοχλούσαν τα σχόλια για το Ozempic, όχι όμως πια»

Η Marseaux, μια από τις πιο αναγνωρίσιμες φωνές της σύγχρονης ελληνικής ποπ σκηνής μιλά για την τυχαία της συνάντηση με το τραγούδι αλλά και για τις προσωπικές δυσκολίες που έχει αντιμετωπίσει και την έφεραν μέχρι το σήμερα.
ΣΩΤΗΡΗΣ ΒΑΛΑΡΗΣ
 Φεστιβάλ Ελάτειας: Κι αν έβρεξε μια μέρα, ποιος σταματάει τη μουσική;

Μουσική / Φεστιβάλ Ελάτειας: Κι αν έβρεξε μια μέρα, ποιος σταματάει τη μουσική;

Παρά την ακύρωση της πρώτης βραδιάς λόγω έντονης κακοκαιρίας, το 12ο Μουσικό Φεστιβάλ Ελάτειας επέστρεψε δυναμικά, με τριήμερο ζωντανών εμφανίσεων, γεμάτο ενέργεια, συγκίνηση και αυθεντικές στιγμές κάτω από τα δέντρα του Αλωνιού.
ΣΩΤΗΡΗΣ ΒΑΛΑΡΗΣ
Deadly Festivals

Μουσική / 9 φορές που το πάρτι μετατράπηκε σε εφιάλτη

Πάμε σε συναυλίες και φεστιβάλ για να περάσουμε καλά - δυστυχώς, αυτό δεν συμβαίνει πάντα. Πράξεις βίας που έχουν σημειωθεί σε διοργανώσεις σε όλο τον κόσμο αποδεικνύουν πως η ασφάλεια των συμμετεχόντων δεν μπορεί να είναι μια τεχνική υποσημείωση αλλά το θεμέλιο κάθε πολιτιστικής συγκέντρωσης.
ΦΩΦΗ ΤΣΕΣΜΕΛΗ
Η ηλεκτρονική μουσική δεν είναι απολιτίκ - ή τουλάχιστον δεν ήταν

Μουσική / Η ηλεκτρονική μουσική δεν είναι απολιτίκ - ή τουλάχιστον δεν ήταν

Μέσα σε ένα παγκόσμιο σκηνικό βίας, πολέμων και γενοκτονιών, η ηλεκτρονική μουσική καλείται να ξαναβρεί τη χαμένη της τιμή, ανακτώντας τον άμεσο, ενωτικό και απελευθερωτικό της χαρακτήρα.
ΦΩΦΗ ΤΣΕΣΜΕΛΗ
«Έπαθα νευρολογική διαταραχή, είχα αυτοκτονικές σκέψεις» - Κι εκεί γεννήθηκε ο Ivy Robins

Μουσική / Πέτρος Βεντουρής: «Έγραψα τραγούδια για να μην πεθάνω»

Όταν ο Πέτρος Βεντουρής βυθίστηκε στη σιωπή της κατάθλιψης λόγω μιας νευρολογικής ασθένειας, γεννήθηκε ένας άλλος εαυτός, ο Ivy Robins. Περνώντας μέσα από το σκοτάδι, την απώλεια και την ψυχοθεραπεία, βρήκε στη μουσική τον τρόπο να ξανασταθεί στα πόδια του.
ΣΩΤΗΡΗΣ ΒΑΛΑΡΗΣ
Φεστιβάλ Ελάτειας: Εκεί που η μουσική στήνει φωλιά κάτω απ’ τα πλατάνια εδώ και 12 χρόνια

Φεστιβαλ Ελάτειας / «Δεν ήταν φεστιβάλ, δεν υπήρχε σκηνή, ούτε πρόγραμμα»

Ξεκίνησε ως ένα πάρτι στο δάσος. Σήμερα, δώδεκα χρόνια μετά, το Μουσικό Φεστιβάλ Ελάτειας έχει γίνει σημείο αναφοράς για όσους πιστεύουν στη δύναμη της κοινότητας, της αυθεντικότητας και της μουσικής που ενώνει.
ΣΩΤΗΡΗΣ ΒΑΛΑΡΗΣ

σχόλια

1 σχόλια