Μπάρμπαρα Χέπγουορθ: Η Google τιμά τη γλύπτρια που είχε εμπνευστεί και από την Ελλάδα

Μπάρμπαρα Χέπγουορθ: Η Google τιμά τη γλύπτρια που είχε εμπνευστεί και από την Ελλάδα Facebook Twitter
Πηγή φωτό Tate
0

Στη γλύπτρια Μπάρμπαρα Χέπγουορθ είναι αφιερωμένο το σημερινό doodle της Google.

Η Μπάρμπαρα Χέπγουορθ θεωρείται ανάμεσα στους καλλιτέχνες που είχαν τη μεγαλύτερη επιρροή στη γλυπτική στα μέσα του 20ου αιώνα. Σαν σήμερα το 1939 εγκαταστάθηκε στην πόλη Σεντ Άιβς της Κορνουάλης, όπου δημιούργησε το στούντιό της και έζησε την υπόλοιπη ζωή της.

Μπάρμπαρα Χέπγουορθ: Η Google τιμά τη γλύπτρια που είχε εμπνευστεί και από την Ελλάδα Facebook Twitter

Η Χέπγουορθ γεννήθηκε στις 10 Ιανουαρίου 1903 στη Βρετανία και από τα 15 χρόνια της ήξερε ότι ήθελε να γίνει γλύπτρια. Σπούδασε στη Σχολή Τέχνης του Λιντς, όπου ξεκίνησε η φιλία της με τον Χένρι Μουρ και στη συνέχεια σπούδασε στο Royal College of Art in London.

Στην καριέρα της έλαβε πολλά βραβεία και δημιούργησε περισσότερα από 600 γλυπτά. Τον Φεβρουάριο του 1953 ο μεγαλύτερος γιος της Χέπγουορθ σκοτώθηκε σε συντριβή αεροσκάφους, ενώ υπηρετούσε στη RAF στην Ταϊλάνδη. Εξαντλημένη, εν μέρει εξαιτίας της τραγικής απώλειας, η γλύπτρια ταξίδεψε στην Ελλάδα τον Αύγουστο του 1954 και επισκέφθηκε την Αθήνα, τους Δελφούς και πολλά νησιά του Αιγαίου.

Μετά την επιστροφή της από το ταξίδι, η Χέπγουορθ δημιούργησε έξι γλυπτά από ξύλο, πολλά από τα οποία ήταν εμπνευσμένα από το ταξίδι της στην Ελλάδα, όπως το «Corinthos» και το «Curved Form (Delphi)».

Η Μπάρμπαρα Χέπγουορθ βρήκε τραγικό θάνατο στα 72 της χρόνια, όταν ξέσπασε φωτιά στο στούντιό της, στις 20 Μαΐου 1975.

Culture
0

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

«Μυστήριο 188 ΤΟ ΦΩΣ»: Μια έκθεση για τον «Μορφωτικό και Εκπολιτιστικό Σύλλογο Ελευσίνος»

LiFO X 2023 ΕΛΕVΣΙΣ / «Μυστήριο 188 ΤΟ ΦΩΣ»: Μια έκθεση για τον «Μορφωτικό και Εκπολιτιστικό Σύλλογο Ελευσίνος»

Ο Χρήστος Παρίδης συνομιλεί με έναν εκ των ιδρυτικών μελών της, τον Θανάση Λεβέντη, μια ξεχωριστή και πολύπλευρη προσωπικότητα, άρρηκτα συνδεδεμένη με την πόλη.
ΧΡΗΣΤΟΣ ΠΑΡΙΔΗΣ
Γιατί παραιτήθηκε ο διευθυντής του Βρετανικού Μουσείου

Culture / Γιατί παραιτήθηκε ο διευθυντής του Βρετανικού Μουσείου;

Μια συνταρακτική υπόθεση συστηματικής κλοπής αρχαιοτήτων βρίσκεται μονάχα στην αρχή των αποκαλύψεων. Πώς έφτασαν να λείπουν μέχρι και 1,500 αντικείμενα από την συλλογή του Βρετανικού Μουσείου, πώς μερικά από αυτά κατέληξαν στο eBay, και το παρασκήνιο μιας παραίτησης που κρύβει πολλά.
ΕΠΙΜΕΛΕΙΑ: ΝΙΚΟΣ ΕΥΣΤΑΘΙΟΥ
Ζαμέ Κορωπί: Λίγες αλήθειες για το μοχθηρό language barrier που κάποτε μας έχει τρολάρει όλους

Οπτική Γωνία / Ζαμέ Κορωπί: Λίγες αλήθειες για το μοχθηρό language barrier που κάποτε μας έχει τρολάρει όλους

Το πάθημα του συνηγόρου της Εύας Καϊλή, Μιχάλη Δημητρακόπουλου, ακριβώς, όπως παλαιότερα «τα αγγλικά του Τσίπρα», πέρα από τα ανέκδοτα και τα, δικαίως, μοχθηρά πειράγματα, έχουν πολλά να πουν για το γλωσσικό εμπόδιο και την υπερβολική αυτοπεποίθησή μας, όταν καλούμαστε να εκφραστούμε σε μία ξένη γλώσσα...
ΧΡΙΣΤΙΝΑ ΓΑΛΑΝΟΠΟΥΛΟΥ
Αννα Ροκόφυλλου: «Στον ΟΠΑΝΔΑ θέλουμε να αναδείξουμε την ιστορικότητα της Αθήνας»

Culture / Αννα Ροκόφυλλου: «Στον ΟΠΑΝΔΑ θέλουμε να αναδείξουμε την ιστορικότητα της Αθήνας»

Η Άννα Ροκοφύλλου, πρόεδρος του Οργανισμού Πολιτισμού, Αθλητισμού και Νεολαίας του Δήμου Αθηναίων, κάνει έναν απολογισμό των δύο πρώτων ετών της θητείας της και δεν κρύβει τον ενθουσιασμό της για το Φεστιβάλ Κολωνού (6-28/9) με το οποίο ο πολιτισμός γίνεται διαθέσιμος σε κάθε δημότη.
ΕΛΕΝΗ ΤΖΑΝΝΑΤΟΥ
Το συγκινητικό βίντεο με τον Μικ Τζάγκερ για την επιστροφή του κοινού στο Άλμπερτ Χολ

Lifo Picks / Το συγκινητικό βίντεο με τον Μικ Τζάγκερ για την επιστροφή του κοινού στο Άλμπερτ Χολ

Your Room Will Be Ready: «Ανυπομονούμε να αρχίσουμε να δημιουργούμε αναμνήσεις μαζί σας με καλλιτέχνες παγκόσμιας κλάσης για άλλη μια φορά. Έχουμε περισσότερη ιστορία να γράψουμε».
ΑΡΓΥΡΩ ΜΠΟΖΩΝΗ
Κοντσέρτα του Μότσαρτ σε όργανα εποχής από τους μουσικούς της Καμεράτας

Culture / Κοντσέρτα του Μότσαρτ σε όργανα εποχής από τους μουσικούς της Καμεράτας

Η συναυλία του βραβευμένου αθηναϊκού συνόλου, το οποίο φημίζεται για τις ιστορικές πρακτικές ερμηνείας του σε όργανα εποχής, αποτελεί συμπαραγωγή του Μεγάρου Μουσικής Αθηνών και των Μουσικών της Καμεράτας.