Κάμερα, φώτα, αντισηπτικά: Πώς θα γυρίζονται από σήμερα οι σκηνές στενής επαφής

Κάμερα, φώτα, αντισηπτικά: Πώς θα γυρίζονται από σήμερα οι σκηνές στενής επαφής Facebook Twitter
Φωτογραφία αρχείου. Eurokinissi
0

Αυστηρά μέτρα υγιεινής και απολύμανσης περιλαμβάνουν μεταξύ άλλων οι οδηγίες του υπουργείο Πολιτισμού για πρόβες και κινηματογραφικά γυρίσματα που ξεκινούν εκ νέου σήμερα. 

Το υπουργείο Πολιτισμού συστήνει πρόβες και γυρίσματα να πραγματοποιούνται σε ανοικτούς χώρους όταν αυτό είναι δυνατό, ή «κατ' ελάχιστο σε καλά αεριζόμενους κλειστούς χώρους» ενώ ως προς τον κλιματισμό επιτρέπονται μόνο τα κλιματιστικά ανοικτού κυκλώματος.

Στους κλειστούς χώρους θα πρέπει να γίνονται απολυμάνσεις με διάλυμα χλωρίνης πριν και μετά από κάθε γύρισμα, κάτι που ισχύει και για τους χώρους υγιεινής, ενώ είναι απαραίτητο να υπάρχει υπάρχει αντισηπτικό.

Ρούχα, μαλλιά και μακιγιάζ

Σχετικά με αποδυτήρια και καμαρίνια, θα πρέπει να υπολογιστεί επαρκής χώρος και αλλαγές ρούχων να γίνονται μόνο όποτε είναι απολύτως αναγκαίο. Σε περίπτωση που ο χώρος δεν επαρκεί για όλους θα πρέπει είτε να χρησιμοποιείται εκ περιτροπής ή να χρησιμοποιηθούν άλλοι διαθέσιμοι χώροι ως επιπλέον αποδυτήρια/καμαρίνια. 

Σχετικά με κοστούμια, θα πρέπει να χρησιμοποιούνται από τους καλλιτέχνες που τα φορούν μόνο και οι καλλιτέχνες να ντύνονται μόνοι τους. Τα κοστούμια θα πρέπει να καθαρίζονται με ατμό πριν και μετά τη χρήση. Τα προσωπικά ρούχα θα πρέπει να φυλάσσονται κλεισμένα και τα κοστούμια θα πρέπει να φυλάσσονται σε ξεχωριστά καλύμματα.

Κάμερα, φώτα, αντισηπτικά: Πώς θα γυρίζονται από σήμερα οι σκηνές στενής επαφής Facebook Twitter
Φωτογραφία αρχείου. Eurokinissi

Οι εργαζόμενοι στα κοστούμια, στις κομμώσεις κλπ. θα πρέπει να έχουν και αυτοί επαρκή χώρο εργασίας ώστε να μπορεί να εφαρμοστεί η απόσταση του 1,5 μέτρου, ενώ ιδανικά τα είδη κομμωτηρίου δεν θα πρέπει να είναι κοινά.

Επίσης, οι καλλιτέχνες θα πρέπει να επιμελούνται μόνοι τους το μακιγιάζ τους. Σε περίπτωση που αυτό δεν είναι εφικτό, το μακιγιάζ θα πρέπει να γίνεται με τη χρήση προσωπικού σετ για κάθε καλλιτέχνη, τηρώντας παράλληλα τις οδηγίες ατομικής ασφάλειας. Ο σταθμός του μακιγιάζ πρέπει να καθαρίζεται μετά από κάθε χρήση. Είναι εξαιρετικά σημαντικό να είναι μακριά το ένα σετ από το άλλο. Πρακτικά τίποτα να μην είναι κοινό.


Οι επαγγελματίες κομμωτές, μακιγιέρ, ενδυματολόγοι κλπ θα πρέπει να φορούν υποχρεωτικά γάντια (που θα αλλάζουν για κάθε διαφορετικό καλλιτέχνη) και μη ιατρική μάσκα κάθε φορά που επιμελούνται την εμφάνιση ενός καλλιτέχνη.

Σε περίπτωση που ο καλλιτέχνης επιλέξει να επιμεληθεί μόνος του την εμφάνισή του, θα έχουν συμβουλευτικό ρόλο, τηρώντας τις αποστάσεις.

Πώς θα γίνονται οι σκηνές στενής επαφής

Σε ανοικτούς χώρους ισχύει ο κανόνας της απόστασης του 1,5 μέτρου και των 2 μέτρων σε κλειστούς.

Την ώρα της πρόβας συστήνεται η χρήση προστατευτικής μη ιατρικής μάσκας ή προσωπίδας και χρήση αντισηπτικού αλκοολούχου διαλύματος (70%) καθώς και για τους συντελεστές σε όλη τη διάρκεια των γυρισμάτων, εκτός από τους ηθοποιούς που εμφανίζονται στην κάθε σκηνή.

Εάν στην πρόβα ή στο γύρισμα απαιτείται άγγιγμα, οι ηθοποιοί που συμμετέχουν είναι υποχρεωμένοι να απολυμάνουν τα χέρια τους πριν και μετά τη σκηνή, και η επαφή να είναι πολύ σύντομη. Επίσης, θα πρέπει να αποφεύγονται σκηνές όπου ο ηθοποιός πρέπει να αγγίξει το πρόσωπο άλλου ηθοποιού.

Κάμερα, φώτα, αντισηπτικά: Πώς θα γυρίζονται από σήμερα οι σκηνές στενής επαφής Facebook Twitter
Φωτογραφία αρχείου. Eurokinissi

Στις πρόβες και τα γυρίσματα θα πρέπει να παρίστανται μόνο όσοι συντελεστές είναι αναγκαίο. Στον βαθμό που είναι εφικτό, τα γυρίσματα να γίνονται με ευέλικτο ωράριο ώστε να μην συνωστίζονται τα άτομα. Για την ευκολότερη ιχνηλάτηση συστήνεται η καταγραφή εισερχομένων-εξερχομένων στις πρόβες και η ύπαρξη τυχόν συμπτωμάτων. ενώ δεν συστήνεται θερμομέτρηση καθώς δεν αποδίδει ως μέσο ελέγχου της διασποράς.

Ακροάσεις συστήνεται να γίνονται κατά το δυνατό μέσω τηλεδιάσκεψης ή βίντεο.

Μουσικά όργανα

Όλος ο εξοπλισμός που χρησιμοποιείται θα πρέπει πριν τοποθετηθεί στον χώρο να έχει απολυμανθεί με τον ενδεικνυόμενο από τον κατασκευαστή τρόπο.

Πνευστά μουσικά όργανα θα πρέπει να καθαρίζονται από τους μουσικούς με προσοχή και σε απόσταση 2 μέτρων από άλλους συντελεστές. Ενδέχεται να ακολουθήσουν επιπλέον ειδικές οδηγίες για τα πνευστά.

Κάμερα, φώτα, αντισηπτικά: Πώς θα γυρίζονται από σήμερα οι σκηνές στενής επαφής Facebook Twitter
Φωτογραφία αρχείου. Eurokinissi

Μουσικά όργανα με πλήκτρα θα πρέπει να απολυμαίνονται με διάλυμα λευκού ξυδιού εφαρμόζοντας τις γενικές οδηγίες καθαρισμού του οργάνου, δηλαδή χρησιμοποίηση μαλακού υφάσματος (π.χ. φανέλα ή δέρμα chamois). Δεν επιτρέπεται η εφαρμογή χειροπετσετών. Το ύφασμα πρέπει να είναι ελαφρά υγραμένο και τα πλήκτρα να σκουπίζονται πάντα προς μια κατεύθυνση, από την εσωτερική μεριά του οργάνου προς την εξωτερική.


Για τα τύμπανα πρέπει να λαμβάνεται υπόψη ότι η μεμβράνη με τη δόνησή της κατά τη χρήση των μπαγκετών μπορεί να δημιουργήσει αεροζόλ (δυνητικά μολυσμένο) που θα εισπνεύσει ο καλλιτέχνης και οι παρακείμενοί του, επομένως θα πρέπει να γίνεται και σε αυτά σχολαστικός καθαρισμός και απολύμανση βάσει οδηγιών του κατασκευαστή.

Culture
0

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

«Μυστήριο 188 ΤΟ ΦΩΣ»: Μια έκθεση για τον «Μορφωτικό και Εκπολιτιστικό Σύλλογο Ελευσίνος»

LiFO X 2023 ΕΛΕVΣΙΣ / «Μυστήριο 188 ΤΟ ΦΩΣ»: Μια έκθεση για τον «Μορφωτικό και Εκπολιτιστικό Σύλλογο Ελευσίνος»

Ο Χρήστος Παρίδης συνομιλεί με έναν εκ των ιδρυτικών μελών της, τον Θανάση Λεβέντη, μια ξεχωριστή και πολύπλευρη προσωπικότητα, άρρηκτα συνδεδεμένη με την πόλη.
ΧΡΗΣΤΟΣ ΠΑΡΙΔΗΣ
Γιατί παραιτήθηκε ο διευθυντής του Βρετανικού Μουσείου

Culture / Γιατί παραιτήθηκε ο διευθυντής του Βρετανικού Μουσείου;

Μια συνταρακτική υπόθεση συστηματικής κλοπής αρχαιοτήτων βρίσκεται μονάχα στην αρχή των αποκαλύψεων. Πώς έφτασαν να λείπουν μέχρι και 1,500 αντικείμενα από την συλλογή του Βρετανικού Μουσείου, πώς μερικά από αυτά κατέληξαν στο eBay, και το παρασκήνιο μιας παραίτησης που κρύβει πολλά.
ΕΠΙΜΕΛΕΙΑ: ΝΙΚΟΣ ΕΥΣΤΑΘΙΟΥ
Ζαμέ Κορωπί: Λίγες αλήθειες για το μοχθηρό language barrier που κάποτε μας έχει τρολάρει όλους

Οπτική Γωνία / Ζαμέ Κορωπί: Λίγες αλήθειες για το μοχθηρό language barrier που κάποτε μας έχει τρολάρει όλους

Το πάθημα του συνηγόρου της Εύας Καϊλή, Μιχάλη Δημητρακόπουλου, ακριβώς, όπως παλαιότερα «τα αγγλικά του Τσίπρα», πέρα από τα ανέκδοτα και τα, δικαίως, μοχθηρά πειράγματα, έχουν πολλά να πουν για το γλωσσικό εμπόδιο και την υπερβολική αυτοπεποίθησή μας, όταν καλούμαστε να εκφραστούμε σε μία ξένη γλώσσα...
ΧΡΙΣΤΙΝΑ ΓΑΛΑΝΟΠΟΥΛΟΥ
Αννα Ροκόφυλλου: «Στον ΟΠΑΝΔΑ θέλουμε να αναδείξουμε την ιστορικότητα της Αθήνας»

Culture / Αννα Ροκόφυλλου: «Στον ΟΠΑΝΔΑ θέλουμε να αναδείξουμε την ιστορικότητα της Αθήνας»

Η Άννα Ροκοφύλλου, πρόεδρος του Οργανισμού Πολιτισμού, Αθλητισμού και Νεολαίας του Δήμου Αθηναίων, κάνει έναν απολογισμό των δύο πρώτων ετών της θητείας της και δεν κρύβει τον ενθουσιασμό της για το Φεστιβάλ Κολωνού (6-28/9) με το οποίο ο πολιτισμός γίνεται διαθέσιμος σε κάθε δημότη.
ΕΛΕΝΗ ΤΖΑΝΝΑΤΟΥ
Το συγκινητικό βίντεο με τον Μικ Τζάγκερ για την επιστροφή του κοινού στο Άλμπερτ Χολ

Lifo Picks / Το συγκινητικό βίντεο με τον Μικ Τζάγκερ για την επιστροφή του κοινού στο Άλμπερτ Χολ

Your Room Will Be Ready: «Ανυπομονούμε να αρχίσουμε να δημιουργούμε αναμνήσεις μαζί σας με καλλιτέχνες παγκόσμιας κλάσης για άλλη μια φορά. Έχουμε περισσότερη ιστορία να γράψουμε».
ΑΡΓΥΡΩ ΜΠΟΖΩΝΗ
Κοντσέρτα του Μότσαρτ σε όργανα εποχής από τους μουσικούς της Καμεράτας

Culture / Κοντσέρτα του Μότσαρτ σε όργανα εποχής από τους μουσικούς της Καμεράτας

Η συναυλία του βραβευμένου αθηναϊκού συνόλου, το οποίο φημίζεται για τις ιστορικές πρακτικές ερμηνείας του σε όργανα εποχής, αποτελεί συμπαραγωγή του Μεγάρου Μουσικής Αθηνών και των Μουσικών της Καμεράτας.