"Η τέχνη υπήρξε ένοχη και διαπλεκόμενη"

"Η τέχνη υπήρξε ένοχη και διαπλεκόμενη" Facebook Twitter
0

Ο Στάθης Δρογώσης είναι ο πρώτος γνωστός έλληνας τραγουδοποιός που διαθέτει δωρεάν τη νέα του δουλειά μέσω ίντερνετ.Ο ίδιος δηλώνει σε συνέντευξη του στην Ελευθεροτυπία, ότι δυσκολεύτηκε πολύ να διαθέσει δωρεάν το cd του."Τουλάχιστον 6 δημόσιες υπηρεσίες μού αρνούνταν σθεναρά το δικαίωμα να διαθέσω τον δίσκο μου δωρεάν! Πάλευα τρεις μήνες και τελικά βρήκαμε μια νομική φόρμουλα",λέει.

Στο νέο του cd υπάρχει και το τραγούδι «Η γενιά των '60» ,το οποίο είναι η "απάντηση" στο  «Εμείς του '60 οι εκδρομείς»,του Διονύση Σαββόπουλου.Στους στίχους αυτού του τραγουδιού ο Στάθης Δρογώσης απαντά στο τραγούδι του Σαββόπουλου(αν και όπως δηλώνει στην Ελευθεροτυπία  θεωρεί ότι ο Σαββόπουλος ανήκει σε όσους «έδωσαν κάποτε φωνή στο συλλογικό ασυνείδητο»):

«Πώς μισώ να τους βλέπω να κλαίγονται/ Η θλιμμένη γενιά των '60 / Οι εκδρομές τελείωσαν άδοξα / και ρημάξαν τη μικρή μου πατρίδα».



Ο Στάθης Δρογώσης μιλάει στην εφημερίδα για την τέχνη ως μέρος της κρίσης και δεν μασάει τα λόγια του:  «Η τέχνη ως καθρέφτης της κοινωνίας είχε τα ίδια ενοχλητικά συμπτώματα. Δεν είναι τυχαίο ότι οι περισσότεροι καλλιτέχνες, μετά τον προπέρσινο Δεκέμβριο, το βούλωσαν και κανείς δεν βγήκε να πει κάτι. Η τέχνη υπήρξε ένοχη και διαπλεκόμενη: Μην ξεχνάμε πόσοι καλλιτέχνες βολεύτηκαν στους Ολυμπιακούς του 2004, πόσοι συστρατεύτηκαν στην "εθνική αυτοκτονία", πόσοι διαφήμιζαν τράπεζες, έδιναν τη φωνή τους στις πολυεθνικές, χαριεντίζονταν με υπουργούς και ξεπουλιούνταν".

0

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

«Μυστήριο 188 ΤΟ ΦΩΣ»: Μια έκθεση για τον «Μορφωτικό και Εκπολιτιστικό Σύλλογο Ελευσίνος»

LiFO X 2023 ΕΛΕVΣΙΣ / «Μυστήριο 188 ΤΟ ΦΩΣ»: Μια έκθεση για τον «Μορφωτικό και Εκπολιτιστικό Σύλλογο Ελευσίνος»

Ο Χρήστος Παρίδης συνομιλεί με έναν εκ των ιδρυτικών μελών της, τον Θανάση Λεβέντη, μια ξεχωριστή και πολύπλευρη προσωπικότητα, άρρηκτα συνδεδεμένη με την πόλη.
ΧΡΗΣΤΟΣ ΠΑΡΙΔΗΣ
Γιατί παραιτήθηκε ο διευθυντής του Βρετανικού Μουσείου

Culture / Γιατί παραιτήθηκε ο διευθυντής του Βρετανικού Μουσείου;

Μια συνταρακτική υπόθεση συστηματικής κλοπής αρχαιοτήτων βρίσκεται μονάχα στην αρχή των αποκαλύψεων. Πώς έφτασαν να λείπουν μέχρι και 1,500 αντικείμενα από την συλλογή του Βρετανικού Μουσείου, πώς μερικά από αυτά κατέληξαν στο eBay, και το παρασκήνιο μιας παραίτησης που κρύβει πολλά.
ΕΠΙΜΕΛΕΙΑ: ΝΙΚΟΣ ΕΥΣΤΑΘΙΟΥ
Ζαμέ Κορωπί: Λίγες αλήθειες για το μοχθηρό language barrier που κάποτε μας έχει τρολάρει όλους

Οπτική Γωνία / Ζαμέ Κορωπί: Λίγες αλήθειες για το μοχθηρό language barrier που κάποτε μας έχει τρολάρει όλους

Το πάθημα του συνηγόρου της Εύας Καϊλή, Μιχάλη Δημητρακόπουλου, ακριβώς, όπως παλαιότερα «τα αγγλικά του Τσίπρα», πέρα από τα ανέκδοτα και τα, δικαίως, μοχθηρά πειράγματα, έχουν πολλά να πουν για το γλωσσικό εμπόδιο και την υπερβολική αυτοπεποίθησή μας, όταν καλούμαστε να εκφραστούμε σε μία ξένη γλώσσα...
ΧΡΙΣΤΙΝΑ ΓΑΛΑΝΟΠΟΥΛΟΥ
Αννα Ροκόφυλλου: «Στον ΟΠΑΝΔΑ θέλουμε να αναδείξουμε την ιστορικότητα της Αθήνας»

Culture / Αννα Ροκόφυλλου: «Στον ΟΠΑΝΔΑ θέλουμε να αναδείξουμε την ιστορικότητα της Αθήνας»

Η Άννα Ροκοφύλλου, πρόεδρος του Οργανισμού Πολιτισμού, Αθλητισμού και Νεολαίας του Δήμου Αθηναίων, κάνει έναν απολογισμό των δύο πρώτων ετών της θητείας της και δεν κρύβει τον ενθουσιασμό της για το Φεστιβάλ Κολωνού (6-28/9) με το οποίο ο πολιτισμός γίνεται διαθέσιμος σε κάθε δημότη.
ΕΛΕΝΗ ΤΖΑΝΝΑΤΟΥ
Το συγκινητικό βίντεο με τον Μικ Τζάγκερ για την επιστροφή του κοινού στο Άλμπερτ Χολ

Lifo Picks / Το συγκινητικό βίντεο με τον Μικ Τζάγκερ για την επιστροφή του κοινού στο Άλμπερτ Χολ

Your Room Will Be Ready: «Ανυπομονούμε να αρχίσουμε να δημιουργούμε αναμνήσεις μαζί σας με καλλιτέχνες παγκόσμιας κλάσης για άλλη μια φορά. Έχουμε περισσότερη ιστορία να γράψουμε».
ΑΡΓΥΡΩ ΜΠΟΖΩΝΗ
Κοντσέρτα του Μότσαρτ σε όργανα εποχής από τους μουσικούς της Καμεράτας

Culture / Κοντσέρτα του Μότσαρτ σε όργανα εποχής από τους μουσικούς της Καμεράτας

Η συναυλία του βραβευμένου αθηναϊκού συνόλου, το οποίο φημίζεται για τις ιστορικές πρακτικές ερμηνείας του σε όργανα εποχής, αποτελεί συμπαραγωγή του Μεγάρου Μουσικής Αθηνών και των Μουσικών της Καμεράτας.