10 εικόνες από την παράλληλη έκθεση των Ocampo και Milunovic που ξεκινά σήμερα στην γκαλερί ΑΔ Facebook Twitter
Mihael Milunovic, The Cell, 2018, λάδι σε καμβά, 140 Χ 210 εκ., ευγενική παραχώρηση της Γκαλερί ΑΔ, Αθήνα και του καλλιτέχνη

10 εικόνες από την παράλληλη έκθεση των Ocampo και Milunovic που ξεκινά σήμερα στην γκαλερί ΑΔ

0

Ο Manuel Ocampo κατάγεται από τις Φιλιππίνες ενώ ο Mihael Milunovic από τη Σερβία, χώρες που έχουν στιγματιστεί από την αποικιοκρατία, από σκληρά καθεστώτα και πολέμους.

Στην παράλληλη έκθεση των έργων τους στην γκαλερί ΑΔ, που ξεκινά την Τετάρτη 12 Σεπτεμβρίου 2018 στις 20:00, οι καλλιτέχνες θέτουν υπό αμφισβήτηση παγιωμένα ιδεολογικά συστήματα (πολιτιστικά, θρησκευτικά, πολιτικά), εκθέτοντας τη διφορούμενη λειτουργία των ιδεολογικών συμβόλων στην κατασκευή της ταυτότητας.

Μέσα από τους φανταστικούς κόσμους που δημιουργούν, και οι δύο καλλιτέχνες επιλέγουν να πάρουν θέση απέναντι στη παγκόσμια κρίση και να αναζητήσουν τις αιτίες της.

10 εικόνες από την παράλληλη έκθεση των Ocampo και Milunovic που ξεκινά σήμερα στην γκαλερί ΑΔ Facebook Twitter
Manuel Ocampo, 7 Pointed Star Minus One, 2017, λάδι σε καμβά, 175 Χ 120 εκ., ευγενική παραχώρηση της Γκαλερί ΑΔ, Αθήνα και του καλλιτέχνη
10 εικόνες από την παράλληλη έκθεση των Ocampo και Milunovic που ξεκινά σήμερα στην γκαλερί ΑΔ Facebook Twitter
Manuel Ocampo, Ethnic Types, 2016, λάδι σε καμβά, 162 Χ 130 εκ., ευγενική παραχώρηση της Γκαλερί ΑΔ, Αθήνα και του καλλιτέχνη

Ο Manuel Ocampo έκανε αίσθηση στην Ευρώπη και την Αμερική όταν το έργο του παρουσιάστηκε από τον Jan Hoet στην Documenta ΙΧ στο Κάσελ (1992) καθώς και στην Μπιενάλε της Βενετίας (1993, 2001 & 2017). Με σαρκασμό συνδυάζει την μπαρόκ θρησκευτική εικονογραφία με τις κοσμικές πολιτικές αφηγήσεις.

Η δουλειά του Milunovic, που θυμίζει τη ζωγραφική της Νέας Σχολής της Λειψίας (Neo Rauch, Matthias Weischer, Tim Eitel, κλπ.), σχετίζεται με το κλίμα της μεταπολεμικής Γιουγκοσλαβίας και την ήττα της ουτοπίας και αποπνέει μία αίσθηση ψυχρότητας και ελλοχεύουσας απειλής.

10 εικόνες από την παράλληλη έκθεση των Ocampo και Milunovic που ξεκινά σήμερα στην γκαλερί ΑΔ Facebook Twitter
Manuel Ocampo, Crucified in Parts, 2017,λάδι σε καμβά, 36 Χ 27 εκ., ευγενική παραχώρηση της Γκαλερί ΑΔ, Αθήνα και του καλλιτέχνη
10 εικόνες από την παράλληλη έκθεση των Ocampo και Milunovic που ξεκινά σήμερα στην γκαλερί ΑΔ Facebook Twitter
Manuel Ocampo, Yes, Sir! No, Sir! Right Away, Sir!, 2016, ακρυλικά σε καμβά, 162 Χ 130 εκ., ευγενική παραχώρηση της Γκαλερί ΑΔ, Αθήνα και του καλλιτέχνη
10 εικόνες από την παράλληλη έκθεση των Ocampo και Milunovic που ξεκινά σήμερα στην γκαλερί ΑΔ Facebook Twitter
Manuel Ocampo, Hockney, 2017, λάδι σε καμβά, 45 Χ 36 εκ., ευγενική παραχώρηση της Γκαλερί ΑΔ, Αθήνα και του καλλιτέχνη
10 εικόνες από την παράλληλη έκθεση των Ocampo και Milunovic που ξεκινά σήμερα στην γκαλερί ΑΔ Facebook Twitter
Manuel Ocampo, God of Tooth, 2017, λάδι σε καμβά, 46 X 35 , ευγενική παραχώρηση της Γκαλερί ΑΔ, Αθήνα και του καλλιτέχνη
10 εικόνες από την παράλληλη έκθεση των Ocampo και Milunovic που ξεκινά σήμερα στην γκαλερί ΑΔ Facebook Twitter
Mihael Milunovic, Red Chair, 2018, λάδι σε καμβά, 150 Χ 200 εκ., ευγενική παραχώρηση της Γκαλερί ΑΔ, Αθήνα και του καλλιτέχνη
10 εικόνες από την παράλληλη έκθεση των Ocampo και Milunovic που ξεκινά σήμερα στην γκαλερί ΑΔ Facebook Twitter
Mihael Milunovic, Soldier of Deception, 2016, λάδι σε καμβά, 61 Χ 50 εκ., ευγενική παραχώρηση της Γκαλερί ΑΔ, Αθήνα και του καλλιτέχνη
10 εικόνες από την παράλληλη έκθεση των Ocampo και Milunovic που ξεκινά σήμερα στην γκαλερί ΑΔ Facebook Twitter
Mihael Milunovic, Leader, 2016, λάδι σε καμβά, 61 Χ 50 εκ., ευγενική παραχώρηση της Γκαλερί ΑΔ, Αθήνα και του καλλιτέχνη

Info

Γκαλερί ΑΔ, Παλλάδος 3, Ψυρρή

12 Σεπτεμβρίου – 24 Νοεμβρίου 2018

Ώρες λειτουργίας: Τρίτη-Παρασκευή 12:00-21:00 και Σάββατο 12:00-16:00

Εικαστικά
0

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Ένας Ιούνιος γεμάτος τέχνη: 28 εκθέσεις που αξίζει να δείτε

Εικαστικά / Ένας Ιούνιος γεμάτος τέχνη: 28 εκθέσεις που αξίζει να δείτε

Μια σειρά από εκθέσεις σημαντικών καλλιτεχνών χαρακτηρίζουν την έναρξη του καλοκαιριού. Από τα Plásmata 3 της Στεγης έως την αναδρομική έκθεση του Takis κι από τη Marlene Dumas έως την Charline von Heyl.
ΕΠΙΜΕΛΕΙΑ: ΧΡΗΣΤΟΣ ΠΑΡΙΔΗΣ
Μαρλέν

Εικαστικά / Marlene Dumas: «Η τέχνη είναι πάντοτε μια πράξη εναντίον της βίας»

Η κορυφαία Νοτιοαφρικανή ζωγράφος παρουσιάζει την πρώτη ατομική της έκθεση στην Ελλάδα, στην οποία τα έργα της διαλέγονται με αρχαιότητες από τις μόνιμες συλλογές του Μουσείου Κυκλαδικής Τέχνης.
ΑΡΓΥΡΩ ΜΠΟΖΩΝΗ
Πρόδρομος Τσιαβός: «Στην παρουσία μας στον δημόσιο χώρο ο στόχος μας δεν είναι απλά να κάνουμε μια έκθεση αλλά να ακούσουμε, να συζητήσουμε, να αφήσουμε κάτι πίσω μας»

Plāsmata 3 / Πρόδρομος Τσιαβός: «Στόχος μας δεν είναι απλά να κάνουμε μια έκθεση, αλλά να αφήσουμε κάτι πίσω μας»

Ο επικεφαλής Ψηφιακής Ανάπτυξης και Καινοτομίας του Ιδρύματος Ωνάση μιλά με υπόκρουση τα ασταμάτητα τιτιβίσματα των πουλιών που έρχονται από τα σκιερά δέντρα του Πεδίου του Άρεως.
ΑΡΓΥΡΩ ΜΠΟΖΩΝΗ
Η Ραλλού Μάνου, ο Γρηγόρης Σεμιτέκολο και η Ναυσικά Πάστρα σε μια συνάντηση με τη σύγχρονη τέχνη σε ένα εργοστάσιο στον Πειραιά

Εικαστικά / Η Ραλλού Μάνου, ο Γρηγόρης Σεμιτέκολο και η Ναυσικά Πάστρα «συνομιλούν» με τη σύγχρονη τέχνη

Οι τρεις Έλληνες πρωτοπόροι καλλιτέχνες που στιγμάτισαν την ελληνική δημιουργία, σε μια απρόσμενη διαγενεακή συνάντηση με τη Sagg Napoli και τον Mungo Thomson, σε ένα εργοστάσιο στον Πειραιά.
ΑΡΓΥΡΩ ΜΠΟΖΩΝΗ
PLASMATA 3 TOPIC

Plāsmata 3 / Plāsmata 3: «Ο πιο σύντομος δρόμος είναι πάντα ο λιγότερο ενδιαφέρων»

Η Αφροδίτη Παναγιωτάκου, καλλιτεχνική διευθύντρια του Ιδρύματος Ωνάση, επιμελείται μαζί με την ομάδα της Στέγης μια έντυπη «ξενάγηση» στην έκθεση «Plāsmata 3: We’ve met before, haven’t we?», που παρουσιάζεται στο Πεδίον του Άρεως.
THE LIFO TEAM
O Jean Tinguely σατίριζε την εξάρτησή μας από την τεχνολογία πολύ πριν το AI

Εικαστικά / O Jean Tinguely σατίριζε την εξάρτησή μας από την τεχνολογία πολύ πριν το AI

Τα παράξενα μηχανικά γλυπτά του πρωτοποριακού καλλιτέχνη –του οποίου φέτος γιορτάζονται τα 100 χρόνια από τη γέννησή του με εκθέσεις σε όλο τον κόσμο– αποτελούν ένα σαρδόνιο σχόλιο και για τη σύγχρονη κοινωνία.
ΕΠΙΜΕΛΕΙΑ: ΑΡΓΥΡΩ ΜΠΟΖΩΝΗ
2ο κομμάτι Αφροδίτη

Onassis Stegi / Ξενάγηση στα Plāsmata: Κεφάλαιο 2

«Μας αρέσει η παρέκκλιση και η απόκλιση. Στη ζωή, γενικά. Στους ανθρώπους. Και στην τέχνη. Και εδώ. Από τον Ροδώνα στη Γαρδένια, από τις Αριές στο θέατρο Αλίκη. Οι σπείρες έχουν φτιαχτεί για να τις περπατήσεις και τα παρτέρια για να σταθείς».
ΑΦΡΟΔΙΤΗ ΠΑΝΑΓΙΩΤΑΚΟΥ
Αφροδίτη 5.

Onassis Stegi / Ξενάγηση στα Plāsmata: Κεφάλαιο 5

«Και έχεις τόσα να πεις με τα έργα που θα συναντήσεις. Σαν τα ταξίδια. Τα αληθινά ταξίδια, όχι αυτά που κάνεις για δουλειά. Τα άλλα. Εκείνα που κάνεις με παρέα και πιάνετε κουβέντα με αγνώστους χωρίς βιασύνη. Εκείνα που παίρνεις τον χρόνο σου για να χορτάσεις τις λεπτομέρειες».
ΑΦΡΟΔΙΤΗ ΠΑΝΑΓΙΩΤΑΚΟΥ
«Για μια γυναίκα, το να κοιτάζει είναι από μόνο του μια πολιτική πράξη»

Εικαστικά / «Για μια γυναίκα, το να κοιτάζει είναι από μόνο του μια πολιτική πράξη»

Αμφισβητώντας τις παραδοσιακές απεικονίσεις του ερωτισμού, η Ελένη Μπαγάκη, η Σοφία Μιτσώλα και η Janice Nowinski προσφέρουν τρεις διαφορετικές οπτικές για το τι σημαίνει να βλέπεις –και να σε βλέπουν– με τους δικούς σου όρους.
ΑΡΓΥΡΩ ΜΠΟΖΩΝΗ
Η Αρτεμίσια και το πρωτο-φεμινιστικό κεντρί της

Εικαστικά / Η Αρτεμίσια Τζεντιλέσκι ήταν πολύ περισσότερο από μια εκδικήτρια ηρωίδα της ζωγραφικής

Μια νέα έκθεση στο Παρίσι επιχειρεί να αναδείξει το έργο της γενναίας καλλιτέχνιδας της μπαρόκ ζωγραφικής του 17ου αιώνα, με την πρώιμη φεμινιστική προσέγγιση, μέσα από μια φρέσκια οπτική, φωτίζοντας πτυχές πέρα από τη μυθολογία της προσωπικής της τραγωδίας και παρουσιάζοντας έργα της για πρώτη φορά.
ΓΙΑΝΝΗΣ ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΙΔΗΣ
Γύζης, Παρθένης, Τσαρούχης σε μια εξαιρετική έκθεση στα Χανιά

Εικαστικά / Γύζης, Παρθένης, Τσαρούχης σε μια εξαιρετική έκθεση στα Χανιά

Η έκθεση «Διαδρομές στην τέχνη. Έργα από τη Συλλογή της Τράπεζας της Ελλάδος» στη Δημοτική Πινακοθήκη Χανίων ξεδιπλώνει 150 χρόνια εικαστικής δημιουργίας μέσα από 99 έργα εμβληματικών και σύγχρονων δημιουργών.
ΓΙΑΝΝΗΣ ΠΑΝΤΑΖΟΠΟΥΛΟΣ
Ο ντετέκτιβ της Σεβίλλης και οι πλαστοί πίνακες του Ελ Γκρέκο

Ρεπορτάζ / Ο ντετέκτιβ της Σεβίλλης και οι πλαστοί πίνακες του Ελ Γκρέκο

Στο βιβλίο του «Ο πλαστογράφος του Φράνκο», ένας ντετέκτιβ από τη Σεβίλλη ισχυρίζεται πως μεγάλα μουσεία, μεταξύ των οποίων και η ελληνική Εθνική Πινακοθήκη, έχουν αγοράσει πιστά αντίγραφα έργων του Ελ Γκρέκο.
ΒΑΣΙΛΙΚΗ ΣΙΟΥΤΗ
Μέσα στο εργαστήριο του Χριστόφορου Κατσαδιώτη 

Εικαστικά / Ο Χριστόφορος Κατσαδιώτης αναδεικνύει το άχρηστο σε τέχνη

Το εργαστήριο του χαράκτη, όπου ξεδιπλώνεται ένα σύμπαν βγαλμένο από κάποιο σκοτεινό παραμύθι, μεταφέρεται προσωρινά σε μια σχεδόν κρυμμένη αίθουσα του μουσείου Μπενάκη, στην οδό Πειραιώς.
ΑΡΓΥΡΩ ΜΠΟΖΩΝΗ